Dubieus record lonkt voor Beugelsdijk: 'Mijn hoofd staat op onweer als ik voetbal'

Dubieus record lonkt voor Beugelsdijk: 'Mijn hoofd staat op onweer als ik voetbal'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 14:25za 09-02-2019 om 14:25

Voor Tom Beugelsdijk lonkt een dubieus record in de Eredivisie. De verdediger van ADO Den Haag pakte al tien gele kaarten in twintig wedstrijden. Het record staat op twaalf maal geel in 34 duels.

"Ik kreeg het doorgestuurd van bekenden. Het interesseert me helemaal niks. Dan denk ik: we hebben zeker niks te doen, dat we met zo'n lijstje aankomen", zegt Beugelsdijk in de Volkskrant. Hij is wel een tikkeltje schuldbewust, want iedere prent levert nu een schorsing op. "Het is geen positief dingetje. Ik ben er ­zeker niet trots op."

Toch is Beugelsdijk niet van plan zijn speelwijze aan te passen. "ADO is strijd, dat hoort bij deze club. Het team heeft er niets aan als ik iemand laat lopen uit angst voor een kaart en er valt een goal." De mandekker heeft het gevoel dat hij vaak het slachtoffer is. "Dan kijk ik op FOX naar een wedstrijdje en zie ik iemand wegkomen met een soortgelijke overtreding als waar ik eerder geel voor kreeg. Denk ik: huh?"

Beugelsdijk vermoedt dat het aan zijn houding ligt. "Ik ben lang, wat houterig en mijn hoofd staat op onweer als ik voetbal. Dat is mijn focusgezicht. Heb ik ook als ik schrijf. Kan ik niets aan doen. Ik ben een eerlijke speler, wil niemand pijn doen, ik deel uit en incasseer. Ik heb vaak zat een jaap onder mijn oog. Hoor je me niet over."

Plaats een reactie

ruud wubbers +21672
zaterdag 9 februari 2019 om 14:30
Beugelsdijk wordt altijd zwaar genaaid door de arbitrage, die geven hem echt voor alles geel.
Vind ik leuk
ave070 +63
zaterdag 9 februari 2019 om 14:33
Klopt, lijkt een heksenjacht te worden op onze Tom. Wat een sukkels!!! 👎🏻
Vind ik leuk
pietprecies +10524
zaterdag 9 februari 2019 om 14:51
Slaat idd nergens op. Is natuurlijk geen gepolijste voetballer maar hij wordt vaak gezocht.
Vind ik leuk
Koeien +3434
zaterdag 9 februari 2019 om 17:08
ehm, nou volg ik ADO ook nie heel veel, maar volgens mij maait en harkt Beugelsdijk er behoorlijk wat omver (?)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:56
Ramos heeft precies datzelfde over zich heen.

Dit soort spelers liggen gewoon onder het vergrootglas van de scheidsrechter en die wacht geduldig zijn kansje af om voor het minste geringste met kaarten te zwaaien.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21672
zaterdag 9 februari 2019 om 14:58
Ramos is ook gewoon een hele gore smeerlap, Beugelsdijk krijgt gewoon constant onterecht geel.
Vind ik leuk
John M. +5072
zaterdag 9 februari 2019 om 15:16
Nee, Ramos is gemeen en een viespeuk en hij zoekt zijn tegenstander om hem onderuit te halen. Beugelsdijk is een eerlijke rammer die voor de bal gaat en hij kan er niks aandoen als er wel eens een been tussen zit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:18
Dat is het enige verschil.
Ramos doet het bewust en bij Beugelsdijk is het gewoon onkunde.
Vind ik leuk
Mario 1 +1925
zaterdag 9 februari 2019 om 15:25
Je kunt hem van alles kwalijk nemen.
Maar niet zijn inzet , en daar ontbreekt het bij de meesten aan.
Maar zeker niet bij hem,!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:25
Met dank aan de VAR, krijg je allemaal van die verdedigers die zonder inzet spelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
ave070 +63
zaterdag 9 februari 2019 om 14:30
Blijf jezelf Tom, maar daar hoef me toch niet druk om te maken. Ik vond je laatste gele kaart ook niet terecht.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:32
Kom op Beugelsdijk.
Als je een beetje een voorbeeld wilt zijn voor kinderen, dan probeer je plezier uit de wedstrijden te halen. Dan zal het spelen je ook nog eens gemakkelijker afgaan.
Vind ik leuk
tikkietoe +5936
zaterdag 9 februari 2019 om 14:33
Moet wel heel raar lopen wil Beugelsdijk dit record nog ontlopen.
Vind ik leuk
Argento8523 +7082
zaterdag 9 februari 2019 om 14:35
Een notoire kaarten pakker maar wel het type mouwen opstropen en voor op in de strijd gaan


[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 15:20]
Vind ik leuk
pietprecies +10524
zaterdag 9 februari 2019 om 14:52
Argento8523 is dan de grootste idioot op VP

Edit:

Toch maar je verhaal wat aangepast droeftoeter?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
ave070 +63
zaterdag 9 februari 2019 om 14:55
Heee rustâhg!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:56
Nee, dat is Mike van Duinen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:04
Dat is alle ballen op henkie. Mike is verre van een idioot
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:16
Mike is met afstand de grootste minkukel op de Nederlandse velden.

Zwollenaren zullen dat als enige (natuurlijk) niet bevestigen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21672
zaterdag 9 februari 2019 om 15:05
Zo lang hij er vanavond maar weer een paar in schiet hoor je mij niet klagen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:16
Ik verwacht een mooi potje vanavond. Veel doelpunten en veel actie. Hopen dat wij aan het langste eind trekken. Jullie hebben eerst wel weer genoeg gewonnen;)
Heb er zin in.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21672
zaterdag 9 februari 2019 om 15:40
Ik hoop ook op een mooie wedstrijd maar winst is uiteindelijk het belangrijkste. Met nog 3 puntjes nemen we echt afstand van de degradatiezone.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:16
Ey gekke henkie, zit teveel zaagsel in die knars van je !
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:13
Argento
Mot je tegen je moer zeggen !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 15:14]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:16
Pleur tieft lekkâh op joh. Kansloze bedwants.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:21
Gedraag je even.
Vind ik leuk
John M. +5072
zaterdag 9 februari 2019 om 15:20
Ik maak hieruit op dat jij zelf niet speelt op de Nederlandse velden anders zou jij die "eer" hebben.
Vind ik leuk
Rossie +12
zaterdag 9 februari 2019 om 14:35
Als verdediger van ADO is het niet dat je wedstrijden lang niets te doen hebt, dus kan opzich gebeuren. Maar toch is het wel een erg hoog gemiddelde haha
Vind ik leuk
Benniewies +4534
zaterdag 9 februari 2019 om 14:36
Unne mooie mens
Vind ik leuk
Itsese +5979
zaterdag 9 februari 2019 om 14:38
Er is ook vandaag nog een record voor Ajax toch?
Vind ik leuk
Benniewies +4534
zaterdag 9 februari 2019 om 14:40
Voor PSV ook
Vind ik leuk
Itsese +5979
zaterdag 9 februari 2019 om 14:41
Welk record is er voor PSV dan? Babel heeft ook een record, voor de zoveelste club, helemaal niks betekenen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 14:42]
Vind ik leuk
Benniewies +4534
zaterdag 9 februari 2019 om 14:43
Al 31 jaar ( reken maar om in dagen) niks voorstellen in Europa
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:48
Je bent nie goed bij je hoofd... als jij denkt dat Ajax door t winnen van deze groepsfase en in de finale van de B-league van europe kinderlijk eenvoudig weg worden gespeeld door een club waar PSV en Feyenoord allebei van gewonnen hebben weer relevant is, (lange zin trouwens) dan heb je t mis. Als je nou nog van Bayern gewonnen had of zonder geluk van benfica had ik niks gezegd. Wat heb je deze poule nou bewezen? Dat je met een team dat een marktwaarde heeft die 2e uit de poule was 2e kan worden?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
pietprecies +10524
zaterdag 9 februari 2019 om 14:53
Jij hebt nu wel bewezen dat een eierdopje op zn plaats is in Eindhoven :-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:15
In eindhoven denken ze niet in dopjes maar in hetgene waar t eierdopje van gemaakt is. Namelijk de schaal.
K faal in te zien hoe t kan dat wanneer Ajax letterlijk hetzelfde presteert wat PSV 3 jaar daarvoor al was gelukt t opeens zoveel bijzonderder is. Zorg dr eerst maar eens voor dat je real op zn minst tot 120 minuten moet dwingen.

Daarnaast is t pas écht kinderachtig dat jochies zoals Bennie dit europese succesje gebruiken als excuus voor het feit dat Ajax al 1000 dagen niet meer bovenaan heeft gestaan, je kan mij dan nie vertellen dat je dan de beste bent. Als Ajax t niet tegen de Graafschap had vergooid hadden hun letterlijk door in een poule met o.a. Molde F.K. niet door te stoten het kampioenschap bereikt. Geen ajacied die dan Europa dr had bijgehaald.

Waarom moeten sommigen altijd persé arrogant zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
Itsese +5979
zaterdag 9 februari 2019 om 14:50
Valt toch wel mee toch? De gene die voor het laatst iets deed in de Champions League 2 maal was PSV? Ben je blij om weer terug te zijn? Tijdje geleden he;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:51
Hij doet zn nickname wel eer aan...
Vind ik leuk
Itsese +5979
zaterdag 9 februari 2019 om 15:03
Nog even 2-3 maandjes wachten, is die hier helemaal niet meer:p
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:53
Nieuws over meneer Beugelsdijk bij VP , het moet niet gekker worden. Meneer Beugelsdijk krijgt niet alleen zoveel kaarten omdat hij gemene overtredingen maakt maar omdat hij bij FC DEN HAAG speelt.
Vind ik leuk
Geer-dh +213
zaterdag 9 februari 2019 om 15:09
Tommy yellow
Vind ik leuk
Nr14always +1435
zaterdag 9 februari 2019 om 15:44
Wij zijn een land van hypocrieten en huichelaars geworden, er mag niks meer en dat zie je ook terug in het voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:07
De waarheid 100% mee eens.
Vind ik leuk
mason +2385
zaterdag 9 februari 2019 om 16:49
Slappe hap inderdaad. Zag gister een docu over Polen. 90% is bereid te sterven voor hun land. Ik denk dat het hier net andersom is. 90% vlucht met de staart tussen de benen richting Engeland. Net als onze koningin destijds in de 2e wereld oorlog.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:43
Rustaaaaaagh!!
Vind ik leuk
mason +2385
zaterdag 9 februari 2019 om 16:47
Mijn gezicht staat ook altijd op onweer. Zo zit mijn gezicht het lekkerst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws