Stortvloed aan kritiek na afgang Ajax: 'Het woord schande dekt de lading niet'

Stortvloed aan kritiek na afgang Ajax: 'Het woord schande dekt de lading niet'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 20:46za 09-02-2019 om 20:46

Ajax blameerde zich op bezoek bij Heracles Almelo (1-0) en lijkt het hoofd te buigen in de titelstrijd met PSV. Het regent op Twitter kritiek op de formatie van trainer Erik ten Hag. Het vertrouwen voor het duel met Real Madrid is bovendien helemaal weg.

Plaats een reactie

Roeptoeter +12516
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Ten Hag blijft toch daar he? Die hoeft niet meer met de bus mee, die is morgen ontslagen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Hoop het.
Vind ik leuk
Aal +23042
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
Schandalig.... clubs met 60x minder selectiewaarde en kansloos verliezen. Real zal wel bibberen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:59
ze praten zichzelf zo groot,des te harder ze op hun muil gaan.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Ajax spaart zich voor de CL. Landskampioenschap en beker zijn maar kruimels voor dit miljarden concern.
Vind ik leuk
Psssttttt +586
zaterdag 9 februari 2019 om 21:05
Hahahaha ja tuurlijk jongeman 👍
Vind ik leuk
Henk 1971 +8387
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
Ze worden daarom ook geen tweede dus volgend seizoen geen CL!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Jij spoort niet
Vind ik leuk
Ik zlatan +312
zaterdag 9 februari 2019 om 21:43
Of je hebt een heel goed gevoel voor humor, of je bent compleet gestoord. Laat ik het maar bij dat eerste houden. Mijn like heb je👍
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 21:46
Beide! Ik ben overigens voor Feyenoord, dus heb regelmatig een flinke portie sarcasme nodig!
Vind ik leuk
Ik zlatan +312
zaterdag 9 februari 2019 om 21:53
Dan snap ik em🤣. Voorlopig houden ze nog stand tegen degraafschap
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 22:06
Tja in de Kuip gaat het nog wel eens goed!

Succes morgen en zorg voor die 8 punten verschil! Heerlijk die grote monden snoeren van spelers, supporters en media die dit Ajax uit alle macht naar de top hebben geschreeuwd!
En met succes ook nog want 86 miljoen voor Frenkie, dat is heel erg knap!

Ben benieuwd hoeveel koppen er gaan rollen!
Vind ik leuk
Ik zlatan +312
zaterdag 9 februari 2019 om 22:12
Bedankt! Onder van Bommel komt het wel goed met de strijd morgen dus die 8 punten lijkt wel goed te komen.

Man, je had die grafstemming bij fox sports moeten zien😂. En dan Gertjan Verbeek met zo’n brede glimlach de heletijd Heracles te loven. Heerlijk heerlijk
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 22:34
Normaal kijk ik geen wedstrijden van Ajax live, maar nu je dit hebt gezegd ga ik het einde van de wedstrijd toch maar eens terugkijken!
Vind ik leuk
Ik zlatan +312
zaterdag 9 februari 2019 om 22:37
Is zeker een aanrader
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
zaterdag 9 februari 2019 om 23:24
😂😂😂😂😂😂😂Tuurlijk.
Hebt iemand voor mij iets tegen de buikkramp van het lachen.
Vind ik leuk
Kaar +2236
zondag 10 februari 2019 om 01:42
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Het grote Ajax, met wereldtalenten de Jong, de Ligt en Onana en struik witlof op de kop Donny nou ik hoef ze bij Achilles er nog niet bij te hebben met deze amateuristische instelling.
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
. . en dan heeft sjoerd moskou het over rotterdams negativisme !? . . let je op, sjoerd, of ga je dit ook weer gewoon jouw kant opdraaien ??
Vind ik leuk
MG MG +331
zaterdag 9 februari 2019 om 23:30
Hoogmoed komt voor de val.
Vind ik leuk
pietprecies +10564
zondag 10 februari 2019 om 10:21
Het probleem is dat er een stuk of 6 in de winter zijn gaan denken dat ze heel wat zijn en een transfer naar de top verdienen, dat is Frenkie gelukt maar vooral zo’n Ziyech, man, geweldige voetballer hoor maar de mentaliteit van een aardbei. Tel daar bij op dat Tadic compleet uit vorm is enz. Waardeloos. Toen al die transferheisa nog niet aan de orde was, draaide het team als een trein met Frenkie als dirigent op het middenveld maar nu dat die “weg” is, spelen ze allemaal voor zichzelf.
Vind ik leuk
MG MG +331
zondag 10 februari 2019 om 10:43
Geen transferbesprekingen tijdens het lopende seizoen. Leid te veel af. Je kunt zeggen wat je wil maar het heeft direct invloed. Als je beslissing hebt genomen ben je geestelijk al weg.
Vind ik leuk
Dharmpie +905
zondag 10 februari 2019 om 11:38
Als Feyenoorder hoef ik geen feestje te vieren, wij staan waar we staan en hopelijk zakken we daar niet onder. Het enige goede aan het verlies van Ajax is dat al die personen die hier rondwaren en alles en iedereen die niet voor Ajax zijn kleineren en belachelijk maken met een boel sarcasme de monden worden gesnoerd. Dit geldt overigens niet voor die Ajaxsupporters waarmee je een normale conversatie kunt voeren. Voor al die”arrogante” lui, er is een spreekwoord “iets met hoogmoed en val” 😀 Voor de normale Ajax supporters, wij kennen die pijn als zoiets je overkomt. Sterkte van de week en ik hoop dat Ajax door dit verlies woensdag de wedstrijd tegen Real zullen winnen. Veel supporters van andere Clubs zijn denk ik in de kern niet anti Ajax, het gedrag”hautain” zorgt ervoor dat Ajax daardoor minder “geliefd” is. PSV’ers, gefeliciteerd met gisteren, het komt jullie bijna aanwaaien.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:25
Ja Europees gezien behoren ze tot de top .
Real rollen we op.
De concurrentie verspeeld punten wij winnen alles en worden kampioen

Zomaar een greep uit een tal van uitspraken die wij hier dagelijks voorbij zien komen
Vind ik leuk
volharding +1223
zaterdag 9 februari 2019 om 21:46
Niet alleen de schuld bij Ten Hag neerleggen..Die lamlullen op het veld moet je veroordelen..kijk naar die Frenkie, wat een prutser..
Makkelijk om meteen naar ten hag te wijzen...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:51
Wijs ik al 1 jaar naar die man. ajax onwaardig.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
Ik hoop het zo
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Zoooooooo lekker dit! Heeeerrrrlijk en weer lijkt het seizoen van Ajaks als een nachtkaars uit te gaan
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
ja daar hebben ze meer met euro's,voetbal is daar bijzaak.
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 21:05
Een nachtkaars gaat langzaam uit, dit is snel en pijnlijk
Vind ik leuk
Roya +1692
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Ik kan deze reactie waarderen realistisch en oprecht

Groet een Feyenoorder wij kennen de klappen al jullie zullen er aan gaan wennen 😉
Vind ik leuk
ajaksiet +1082
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Geen nachtkaars hoor, gewoon als een tornado, binnen 2 weken is alles al over.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
Wordt de zoveelste praatsessie waar ze elkaar de waarheid gaan zeggen! Misschien is dat het probleem; ze zijn zoveel aan het praten en geldtellen geweest dat er vergeten wordt om ook eens te voetballen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zaterdag 9 februari 2019 om 21:48
Doe niet zo kinderachtig, schrijf gewoon ajax
Vind ik leuk
Psssttttt +586
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Hahaha de Jong 85 miljoen????😂😂😂😂

Nou Sjakie Swart nog, wat zal die weer te zeggen hebben
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
zondag 10 februari 2019 om 01:16
Nog geen 85 euro cent😠
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Over en sluiten! En te danken door Ten Hag!! Doet hij extra jarenlang bij PSV als assistent geweest
Vind ik leuk
Gerro +8520
zaterdag 9 februari 2019 om 21:03
Als consequent zijn wel ja maar dat zal wel niet. Teveel jochies zijn bezig met een transfer en luisteren niet naar de materiaalman die bij Ajax trainer heet.
Vind ik leuk
Psssttttt +586
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Maar ook heerlijk voor die arrogante onana, denkt echt dat ie heel wat is. Blunder keeper
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
Beter dan die grabbelende Zoet in ieder geval
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:31
Meende da nou?
Beter ff stil houden vriend, hahahaha.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:33
Ik vind onze Bizot nog beter dan Zoet.

Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
Tuurlijk bennieke. Laat Onana maar op goal staan. Met die geweldige combinaties in de verdediging pakt hij inderdaad punten.... 😂 😂 😂...... voor PSV welteverstaan😎🤙🏼
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:44
Nou laat Zoet maar gewoon op Stratumseind los lopen kan hij weer mensen in elkaar slaan met zijn maatje
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 21:49
Ha ha dat ja maar dat gaat niet over zijn keeperskwaliteiten.
Niks mis mee. Zoet heeft duidelijk een betere fase dan welke keeper van Ajaks ook op dit moment!
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:51
Een betere fase ja dat zeg je goed.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 22:13
Klopt. Onana doet lekker mee bij ajaks. Beetje overspelen, tikkie breed, balletje door het midden. Dat soort dingen. Straalt veel vertrouwen uit de beste man. Mag hij op die manier van mij best vaker doen!
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 22:21
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 22:35
Een keeper die zo blundert als hij? En niet één keer hè. Het was net alsof hij het telkens weer deed om maar te zorgen dat het een keer misging.... Wat een lachtertje. De beste.. pffffff

Betere fase zijn mijn woorden inderdaad. Zoet vergelijken met iemand die een ernstige ziekte heeft de jouwe. En dat is behoorlijk onder de gordel ventje. Zegt veel over je persoontje.
Vind ik leuk
Quareck +7465
zaterdag 9 februari 2019 om 21:52
Tja, een kampioensfeest doet gekke dingen met mensen, maar dat zul jij nooit weten.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 22:19
Nee weet ik niet, 1981 en 2009 was ik er bij, dus ik weet het idd niet soepstengel
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 22:40
Lang geleden man. Méér dan 10 jaar!
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 23:18
Meer? Volgens mij nog net niet, je verstand zit duidelijk elders.

Maar hou je bezig met feiten en niet met mij.

Houdoe en bedankt.
Vind ik leuk
Quareck +7465
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
Is 10 jaar al te lang ja? Das vervelend..
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 00:22
Is nog geen 10 flipfluitketel
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 02:15
Benniewies weet heel goed dat een kampioensfeest gekke dingen doet met mensen. Hij heeft in '81 blijvende schade opgelopen. Daarom is hij zo ongelooflijk zuur.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:06
ha ha ha
Vind ik leuk
RodeKaart +113
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
Triest natuurlijk hoe deze "supporters" reageren. Heracles had een goed strijdplan, ajax had geen antwoord erop. Ziyech deed wat ie kon, houten klaas raakt al maanden geen pepernoot. Maar om je club zo af te zeiken... Wat een slechte verliezers...
Vind ik leuk
035 +7226
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
Inderdaad!
Vind ik leuk
1313 +6672
zaterdag 9 februari 2019 om 21:42
Gaat me niet om het afzijken hoor, terechte winst Heracles. Wel vreemd dat de diva's weer geen duels aan durven te gaan? Of mag je dat tegenwoordig ook niet meer zeggen? Dit is wat mij opvalt. Dan zeg ik er ook wat van.😉
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
zaterdag 9 februari 2019 om 23:13
Tuurlijk ter Hag krijgt de schuld.
En als jullie prompt wint van Real.
Dan mag hij blijven.
Denk jullie is even na het stond in begin van het seizoen vast dat PSV de Titel pakt.
Dat Ajax opnieuw in de KNVB Beker van Feyenoord verliest.
En dat Ajax voor de 5x geen ene prijs pakt.
Vind ik leuk
Dharmpie +905
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Ten Hag heeft in de CL fantastisch gepresteerd, ik weet niet of je dit verlies hem kunt aanrekenen. Jullie spelers zijn nu met hun miljoentjes bezig, voetbal is bijzaak geworden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zondag 10 februari 2019 om 11:46
Jazeker wel.

Kan best dat de spelers met die miljoentjes bezig zijn. Dan moet Ten Hag, als hij dit zelf wel inziet dat is al twijfel, al die spelers eruit.
Ga maar met Jong Ajax spelen als statement.

De trainer moet boven de partij staan, nu laat hij zich door de spelers voorbij lopen. Of ontslag nemen en zeggen bekijk het maar. Dan geef je een signaal.

Nu blijft hij er gelaten bijzitten, en doet helemaal niets. Beetje boos kijken in de FOX camera misschien.
Vind ik leuk
Dharmpie +905
zondag 10 februari 2019 om 11:50
De Ego’s zijn te groot geworden.
Als je het gedrag van Frenkie zag tegen Feyenoord dan kon je al zien dat hij zichzelf helemaal geweldig is gaan vinden. Gebaartjes gedrag e.d. dat past soms bij de gevestigde orde. Dat is Frenkie naar mijn mening nog niet. Zet zo’n speler op de bank en de wereld is te klein. Dan is Ten Hag de gebeten hond. Misschien halen “revanche” gevoelens woensdag het beste uit de spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Ik zat meer in de richting van 'abominabele baggervertoning' te denken.
Vind ik leuk
Always PSV +16033
zaterdag 9 februari 2019 om 21:03
Voer voor de psychologen, drukke week bij Ajax voor de boeg😂
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 02:17
Dat worden veel harde woorden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Prima reacties berg stront was het vandaag
Vind ik leuk
Biennie +1552
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Is het al 3 weken...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Laatste 4 wedstrijden 3 keer drama indd. Ajax onwaardig
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 21:06
Gewoon 4x niks hoor
Vind ik leuk
Paulhuynh +963
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Al jaren eerder maar ze sluiten hun ogen en werken alleen met kleuters en de directie heeft maar 1 pet op want winst is BONUS en voetbalprijzen kost alleen geld
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:51
Zeg het maar, waar ligt het aan? Wens Hag en co veel wijsheid voor woensdag.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
zaterdag 9 februari 2019 om 20:51
Zwaar teleurgesteld!!!
Vind ik leuk
"Mimi" +23993
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Snap ik. 4 duels 4 punten. Dat kan natuurlijk niet. hoe komt het ook. Iedereen, met Onana, Blind, Frenkie, Tadic en Ziyech voorop, was dramatisch aan de kant van Ajax
Vind ik leuk
1313 +6672
zaterdag 9 februari 2019 om 21:01
Diva mentaliteit. Bezig met hunzelf, bang om vanavond harde duels aan te gaan omdat Real op bezoek komt. Let maar op. Dan gaan ze wel strijd en passie geven omdat heel de wereld ze ziet. Dit was ongelooflijk. Je komt niet aan voetballen toe doordat Heracles gewoon alle duels wint. Schandalig.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 21:02
Ik kan je verzekeren..... ik heb er een Bavaria voor opengetrokken!
Genieten dit. Kan niet wachten op de reactie van opper ajaksied Sjakie
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
Dat zegt wat uilenzeik drinken en toch genieten
Vind ik leuk
Sven! +229
zaterdag 9 februari 2019 om 20:51
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Probeer het een beetje binnen de perken te houden, ik snap de emoties, maar nekschot etc. krijg je vaak ook wel spijt van.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:59
Geeft ook zo’n rotzooi he 😂😂 maar begrijp zijn gevoel maar al te goed. Eerste vraag was m: was dit jullie slechtste wedstrijd, daar moest ie over denken en antwoord is 7 zinnen weet ik al geen eens meer maar antwoord was met een duidelijke JA al beantwoord geweest
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:01
Dit dus. On ge lo fe loos.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 10:19
Ja goedemorgen, daar was ik weer. Ik heb hier nog een notitie van een uitspraak staan van jou van een paar weken geleden.

"Vanaf nu winnen we alle wedstrijden in de ED en pakken we de beker" . Iets met dat ze wakker geschud waren en zo.....

We hadden er helaas niets op gezet toch?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:58
Goeienavond. Ik zet nooit geld op weddenschappen. Ik was in de veronderstelling dat de heren grootverdieners het nu wel snapten. Nou, nee dus. Kolere, wat heb ik me zitten ergeren.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 21:34
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Heeft Ajax dan nu ook officieel de Feyenoordziekte? Hoge pieken, diepe dalen maar bovenal geen touw meer aan vast te knopen?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:38
Tsja, op een gegeven moment heb ik gewoon starend naar de wedstrijd gekeken. Ik kon niets meer uitbrengen. Ja, Ajax heeft nu officieel de Feyenoord ziekte. Onder Ten Hag zal dit zo blijven.
Ajax doet maar wat. Idd, geen touw aan vast te knopen. Wat gaat er in de koppies rond, zou ik weleens willen weten. Het wordt nog spannend wie er tweede wordt: Ajax of Feyenoord. Durf er mijn handen niet voor in het vuur te steken.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
maandag 11 februari 2019 om 01:03
Nou nee, spannend wordt dat zeker niet meer. Overdrijven is ook een vak!
Vind ik leuk
Wim59 +578
zaterdag 9 februari 2019 om 21:03
Nooit meer een lucratieve trip in de winterstop.....
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Eens. Brengt ie labirat. Sorry hoor maar dan heb je het niet begrepen.
Vind ik leuk
1313 +6672
zaterdag 9 februari 2019 om 20:51
En terechte kritiek! Met deze instelling win je de titel niet. Word een vent en win je duels. Hoe je bent afgetroefd vanavond gaat echt tever..
Vind ik leuk
Muscles +1472
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
Wat een dramatisch slordig spel in alle linies.
Na verkoop van Frenkie loopt iedereen met het hoofd in de wolken. Team spirit en discipline foetsie, concentratiegebrek, mega slordig . Echt bizar en ongelofelijk 😡
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Nee dat is de totale arrogantie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
Het verloopt juist prima en geheel naar wens.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Top reactie leuk top
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Ik ben tevree
Vind ik leuk
Slayerized +1500
zaterdag 9 februari 2019 om 21:03
Ik mis nog 2 rode frustratie kaarten om de onmacht nog mooier verbeeld te zien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
En is geen mooier leedvermaak dan ajax leedvermaak.
Vind ik leuk
pos +9432
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Kom op zeg er zit duidelijk een stijgende lijn in de resultaten bij uitwedstrijden.
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Wie zijn al die mensen die tweeten, ken er geen één, ik wil liever weten wat Sjakie er van vind ipv die nobodies...
Vind ik leuk
HanV +5157
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Die tweet met de voorspelling van Johan Derksen is dan wel weer opvallend, die had het goed!
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Ja die ouwe gele snor heeft het wel eens juist
Vind ik leuk
Akela +70
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Maar ze gingen de CL wel even winnen, LOL.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
de wat?
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Wie heeft dat gezegd dan?
Vind ik leuk
1313 +6672
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Laten gaan, hij meet zichzelf graag met trollen. Aan zulke meningen hecht hij waarde. Realiteit kent hij niet. Heel simpel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Nou ja weer geen titel het begint te wennen. Heracles veel feller dan Ajax dat gewoon geen team meer is. PSV geeft dit never nooit meer weg die spelen wel als een team helaas maar waar. Dus bij deze al vast van harte met het kampioenschap PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Dank je wel... morgen ochtend heerlijk wakker worden.....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:54
Die praatsesies die helpen in amsterdam het wordt met de week slechter 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Ze hebben de vertaling van ten Haq niet kunnen ontcijferen
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6800
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
Ik denk dat ze in Barcelona helemaal slecht slapen. Vele miljoenen (+70...!!) verdampt.
Vind ik leuk
LOZGUTI +899
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
Ik zeg Lamprou op de goal
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
schijtlollige twitter comments... Ene Jorrit....
Vind ik leuk
derksen +9011
zaterdag 9 februari 2019 om 20:55
Wat is het geworden?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
0-4 voor Ajax...
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
6-2!!!!
Vind ik leuk
AFCA 1972 +349
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
De bende van ellende.. wanvertoning, weer een jaar naar de klote. Tot vandaag geloof in team en staf.. maar de wanvertoningen van na de winter hebben dat totaal weggevaagd.
Vind ik leuk
Champ +233
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Van redder van het Nederlandse voetbal in de eerste seizoenshelft, naar lachertje van de eredivisie in de tweede seizoenshelft.

Het woord schaamte schiet hier op alle fronten tekort. Wat een stelletje egoïstische egotrippertjes.
We zijn verkocht of gaan een transfer maken, dan kan je de supporters wel laten barsten.

Maar ik zag wel een leuk berichtje. “Hebben we dat Barcelona mooi een oor aangenaaid met die de Jong”. Hoop wel dat er geen ontbindende factor in dat contract zit. Krijg je hem zo weer terug.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:02]
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Vind ik leuk
Godin1 +1261
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
War een trieste vertoning weer! Stelletje over het paard getilde jongetjes met een paar niks toevoegende ouderen. Mouwen opstropen en 100% geven zit er niet bij. En dan die de Jong. Je zou medelijden krijgen met Barca...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
Waar zijn nou die fans hier op de site die kut Ten Hag zo geweldig vinden. Ik werd eind november afgemaakt hier omdat ik kretiek had op die trainer dat hij Ajax onwaardig was. Waar zijn ze nu nu wil ik ik ze afmaken over onze (top) trainer.
Vind ik leuk
Nar +757
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Tja...het is pijnlijk om te zien hoe deze man leiderschap mist.... Hij lijkt de regie totaal kwijt te zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zaterdag 9 februari 2019 om 21:01
Tobtrainer
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Daar doe je die oetlul te veel mee. Regelrecht schandaal.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Ajax verdient een betere trainer joh;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:56
Tsja, zeker. Het gekke is dat we die al hadden met Bosz. Maar ja, Ajax wilde niet verder met hem.
Vind ik leuk
De Goffert +743
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
En zo zie je maar dat Ajax nog lang geen topclub is!
Is ook niet erg maar graag minder arrogantie vanuit de Ajacieden is op zijn plaats!
Enig geloof in een resultaat tegen Real Madrid is ook wel voorbij
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:59
Weten ze bij Nek alles van.
Vind ik leuk
De Goffert +743
zaterdag 9 februari 2019 om 22:58
Wij hoeven niet tegen Real of roepen dat we de beste zijn😉
Het is trouwens NEC🤫
Vind ik leuk
Nar +757
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
Tja...de enige prijs waar we vol van zijn is de volgende transferprijs.... Wat een schandalige vertoning van een elftal over het paard getilde patsers.... Tadic voorlopig op de tribune voor Neres....ongelooflijk dat Ten Hag hem op de bank laat...
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 20:58
5 min spelen en dan al een penalty, daarna 1-0 en dan nog niet wakker? Tjonge jonge! Zo komt plek 2 voor ons mooi in zicht
Vind ik leuk
2-1 +1298
zaterdag 9 februari 2019 om 21:49
je club staat al op 2, nep AZ'er...
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Goed sta je er nog 1 achter!!!!
2-1 toch? Zal niet veranderen.

Maar als je niet weet hoe de vork in de steel zit, hou je dan gewoon stil
Met andere woorden... Zo is mij geleerd, als je zelf ntweet waar men het over heeft gewoon je smoel houden.

Houdoe en bedankt
Vind ik leuk
2-1 +1298
zaterdag 9 februari 2019 om 22:45
gevoelig snaartje geraakt? Een AZ'er die zich alleen druk maakt om Ajax. Hoe geloofwaardig...
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zaterdag 9 februari 2019 om 20:59
Contract van ten hag verlengen aub.
Vind ik leuk
Nar +757
zaterdag 9 februari 2019 om 21:01
Snap ik...;)
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Zou Frenkie een Dolbergje worden?
Heeft het toch even niet meer.
Vind ik leuk
Nar +757
zaterdag 9 februari 2019 om 21:02
Ben blij dat we voor hem al gaan vangen...
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
ja idd. Ik vind het een klasse speler hoor, maar hij bakt er weinig meer van. Zegt zelf wel dat hij er niets van merkt, maar het heeft er toch alle schijn van.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Ach, Frenkie, probeert leuk over te komen. Denkt helemaal niet meer aan Ajax sinds hij getransfereerd is.👹
Vind ik leuk
Mr bien +5884
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Meer dan terechte nederlaag
Vind ik leuk
Nar +757
zaterdag 9 februari 2019 om 21:02
Zeker...
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Volgend jaar maar weer voor de zoveelste x opnieuw proberen als het zo doorgaat dan komt psv wel heel dichtbij met meeste landstitels
Hoop dat er veel gaat veranderen bij Ajax want hoe het nu gaat gaat het niet goed met zoveel geld op de bank moet je elk jaar lachend kampioen worden maar Jah we worden het niet helaas
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Er praten opvallend weinig Ajaxfans meer in de wij-vorm op deze site. Echte supporters.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
WIJ waren vandaag gewoon niet goed genoeg, WIJ maakten teveel slordige fouten die WIJ in de vorige wedstrijden ook al maakten.
Uiteindelijk zijn WIJ gewoon op vechtlust afgetroefd door een goed Heracles.
Nu moeten WIJ ons heel snel gaan herpakken, want ander gaan WIJ een enorm pakslaag krijgen tegen Real Madrid.

Zo goed?
Vind ik leuk
Jopi1982 +834
zaterdag 9 februari 2019 om 21:02
Wel leuk zo die ajax topics😂
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Wordt er al gewekt aan het Erik ten Hag standbeeld?
Vind ik leuk
Juventus FC +3872
zaterdag 9 februari 2019 om 21:05
Wat raar zeg, ik dacht toen Ten Hag een verdediger voor een middenvelder wisselde dat het toen wel zou gaan draaien....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:05
Platte kar, platte kar, platte kar!!!!!!!!!
Vind ik leuk
ronnieb +639
zaterdag 9 februari 2019 om 21:06
Ajax heeft zichzelf vervloekt door in de EL finale zonder rouwbanden te spelen. 7 jaar geen prijs.
Vind ik leuk
Wim59 +578
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Ondanks vandaag denk ik nog steeds dat ajax kampioen word🖒
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:56
hoeveel heb jij gerookt
Vind ik leuk
Wim59 +578
zaterdag 9 februari 2019 om 21:58
Ik rook niet dus????
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:08
dan gesnoven
Vind ik leuk
Wim59 +578
zaterdag 9 februari 2019 om 22:15
Ook niet
Vind ik leuk
hen +12
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Dramatisch ,en dan die wissels weer ............opzouten met die Ten Hag
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:53
ok weer de trainer
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Onana: Speelde als een C-junior, zo naief
Kristensen: Deed z'n best maar kan niet beter
De Ligt: Kan niet alles in z'n eentje doen
Blind: Zie Onana
Tagliafico: Liet zich compleet aftroeven door Kuwas, zelfs fysiek gezien
Schone: Deed hij wel mee ?
De Jong: .....
Vd Beek: Deed zijn best en kan wel beter, weer ten onrechte gewisseld
Ziyech: Loopt het niet gaat hij forceren, rare schoten van afstand, egoistisch
Huntelaar: Kreeg nauwelijks een (bruikbare) bal
Tadic: Gewoon niet in vorm

Ten Hag: Wisselbeleid van lik-m'n-vestje, maar kan verder weinig doen aan zoveel persoonlijke fouten
Vind ik leuk
Pazienza +141
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Tickets te koop voor aanstaande woensdag ajax - real. Gezellig weekje naar florida zal ons vast goed doen. D R A M A T I S C H!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Vette crisis zeg, wat een klotezooi. Waar is iedereen mee bezig? Spelers lopen als zombies op het veld, Ten Hag wisselt slecht en dan volgende week Real. Nou dat wordt een drama. Titel weg gegeven na virtueel aan de leiding te hebben gestaan tegen Heerenveen. Tot volgend seizoen maar want dit is klaar, ik steek er geen minuut tijd meer in.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Ik snap niet dat Ten Hag Ziyech niet wisselde voor Zeuren Lerby, die heeft namelijk meer diepgang.
Sjaak Swart kan dan in de gaten lopen en de diepte zoeken.

Maar ik ben ook geen echte kenner.....
Vind ik leuk
Mjblinker +871
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
het is geen schande; ajax is gewoon een matige ploeg; psv wordt simpel kampioen
Vind ik leuk
Smash +4014
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Hoezo heeft Ten Hag het nu weer gedaan? Toen jullie de tweede ronde CL haalden, was hij geweldig en het team ook. Nu het minder gaat, is hij weer de boeman. Slechte verliezers heet dit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Nee dit heet de ajaxcultuur.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Overmars weg, vd Sar stapt op, ten Hag ontslagen, Sjaak gespot op het Amstel Hotel.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 22:04
Dat zou heel mooi zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Triest! Woensdag kan het twee kanten opgaan. Of ze gaan gigantisch op hun bek (wat in deze situatie meer voor de hand ligt), óf de spelers kunnen zich dan wel ineens opladen omdat ze weten dat heel Europa kijkt en er diverse scouts aanwezig zullen zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Wow, wat is de stemming omgeslagen, net een begrafenis. Not cool.

Nou ik ben wel positief, goed gedaan Heracles. Well done! 😊
Vind ik leuk
Romarioo +636
zaterdag 9 februari 2019 om 21:26
Waarom ten hag?
Zag je hoe huntelaar omging met de kans die hij kreeg, linker voet erover heen en heel zacht met de rechter voet is dat niet een uitdrukking van arrogantie, van ik doe het wel
En dan ten hag de schuld geven!
Jullie ajaxieden geven altijd de verkeerde de schuld
Waar was jullie 75 miljoen?
Lamprou hebben jullie helemaal afgebrand en nou boete jullie ervoor😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ik zie liever veldman dan blind achterin,
Moest blind niet de groep bij de hand nemen 😂😂😂😂😂nou het lukt hem aardig
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:27]
Vind ik leuk
bert +460
zaterdag 9 februari 2019 om 23:31
Je hebt volledig gelijk ik schaam me kapot voor Ajax ,niets maar dan ook echt niets hebben de spelers voor Ajax over
Ben bang dat Feijenoord en Az over Ajax heen denderd let maar op
Vind ik leuk
Blindsy +17401
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Valt mij toch tegen van die miljoenenploeg.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
de Jong is een joke, 😭😭😭😭Barcelona whaaaaaaa, de Ligt naar Juve of Barcelona 😂😂😂😂, Onana, die heet voortaan Oneenee, drollen anger.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:38
De ligt moet geen dupe worden he,F kan ook niks aandoen dat Abidal makkelijk te bespelen is...
Goed werk van Marc Netto...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:35
En het lulligste van alles is ,Dat Real als een geoliede machine functioneert,Rollen zijn omgedraait zoiets!!
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 21:36
De Ligt is gewogen en te licht bevonden, stel lamme karakterloze zakken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:53
Kansen worden ook niet afgemaakt,Je verwacht dat de oudere spelers de rest ook op sleeptouw nemen,maar ieder voor zich vanuit stilstaand voetballen..
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 21:55
Hou op die Blind, de Jong de Ligt, Oneenee, Tadic, Ziyech en de rest linea recta de kliko in.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:00
Stress in de tent,wie is de mogelijke vervanger van F,moet Ten Hag niet daar naartoe werken,alles gaat ten kiste van F,zo lijkt het..
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 22:58
Laat de Jong lekker in kkd spelen de rest van het seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:06
Op een andere site zou je een ban krijgen hahah,Rapporteren als je het niet mee eens bent,zodoende kunnen bepaalde reageerders elkaar blijven hypen hahahahaha,,,
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:04
Kansen? 😂🤣😂
Vind ik leuk
mchollie +3599
zaterdag 9 februari 2019 om 21:40
Ajax en haar supporters krijgt een lesje nederigheid. Maar of ze dit onthouden?????
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:44
dat onnozele bekertje word nu toch een prijs.dat was voor 2 maanden terug anders toen vonden ze de beker geen prijs
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:57
Nat kunstgras, koud, het dak kon niet dicht, verre reis naar Almelo, je kunt niet alles van de sterren verwachten...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:03
Oh ja, voor hoeveel geld gaan al die topspelers weg? Zonder kampioenschap overigens! 🤣
Vind ik leuk
Jorg Vde +295
zaterdag 9 februari 2019 om 22:07
Daley Blind de man van 20 miljoen. Een John Deere van 5 ton trekt nog sneller, dit kan echt niet.....wat een drama.....zelfs tegen Fucking Heracles een dikke onvoldoende. En dan Matthijs als ik echt onder druk kom weet ik het niet meer, De Ligt.....Zou nog een keer of 50 goed nadenken met het uitgeven van wat euro's.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:11
Zou de gifbeker al leeg zijn voor het beste zeikclubje van Nederland?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:16
Deze spelers en de trainer en technische staf zijn gewoon incapabel om deze spelers groep te managen en de heren Overmars en van de Sar zouden eigenlijk zelf de conclusie moeten trekken dat ze maar beter kunnen opstappen en Ten Hag en zijn technische staf meenemen in hun kielzog er zal een technische directeur moeten komen bij Ajax die een elftal samenstelt met een goede ballans in het elftal kijk naar het huidige middenveld er loopt geen ene stofzuiger rond en Daly blind en tadic en schone en Ziyeg moeten het elftal op sleeptouw nemen dat doen ze sinds einde van de winterstop niet meer Neres wordt door Ten Hag ten alle tijden op de bank gehouden omdat Ten hag te laf is om juffrouw Tadic te wisselen en Huntelaar en schone dat kan echt niet meer wat Ajax na de winterstop laat zien is gewoon zielig met zoveel geld en dan weer geen kampioenschap het is een schande
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Ik verbaas me vooral over Tadic.
Nu het even minder loopt, wordt het echt een zeikwijf met de instelling van een garnaal in de woestijn.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zaterdag 9 februari 2019 om 23:03
Matige ploeg met een aantal over het paard getilde, nog niets gepresteerd hebbende jonge pikkies die denken dat ze Messi zijn. Woensdag 1-4....als Real zich inhoud dan hè.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:14
Je staat 1-0 achter . Je hebt neres en dolberg op de bank en je zet er twee middenvelders in !!!!!!!
Vind ik leuk
Bas Bus +136
zaterdag 9 februari 2019 om 23:20
Koop er nog een paar....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:21
90 minuten laaaaang, weer helemaal kut in Amsterdaaam.
Vind ik leuk
bert +460
zaterdag 9 februari 2019 om 23:28
Echt schande .na hoeveel wedstrijden zeggen ze nu al we laten de supporters in de steek,jullie zijn gewoon een stelletje klootzakken die totaal niets voor de club over hebben,en alleen maar met jezelf bezig zijn .ben bang dat jullie tegen real afgaan als een niagara waterval.vies vuil stelletje centen vreters.ajax moet eens ophouden dat jullie lekker mogen luieren in de winterstop ,want daarna is het altijd knudde.........denk erom Feijenoord of Az gaan jullie keihard voorbij.maar dat beseffen dubiele niet,ik schaam me kapot dat ik Ajax supporter ben al 70 jaar.kan niet meer terug maar ik heb er spijt van.
En Johan.C draaid zich om in het graf. Besef dat eens
Vind ik leuk
Jorg Vde +295
zaterdag 9 februari 2019 om 23:48
Aub Ten Hag contract voor het leven
Vind ik leuk
Zomaarwat +237
zondag 10 februari 2019 om 05:36
"Mammie, kan je mij naar de training brengen?"
"Is goed jongen, maar waar zijn je voetbalschoenen?"
"Trainertje zei dat we die niet nodig hebben want we gaan gezellig met het groepje babbelen."
"Oh, goed idee zeg, dan blijf je lekker fit en zal je ook niet geblesseerd kunnen raken!"
"Ja mammie, lief hè?"
Vind ik leuk
harryheck +1542
zondag 10 februari 2019 om 05:41
Leuke foto bij dit artikel.... oma Tadic heeft een zakdoekje nodig, NIET om te zwaaien, maar om tranen te drogen , haha
Vind ik leuk
ritje +554
zondag 10 februari 2019 om 06:53
hallo Top sport is hard! Dus het falen van de Trainer! hoort daarbij! TEN HAG is geen Ajax trainer! vervangen! door een echte AJAX MAN! Want tweekeer van Heracles verliezen? is geen toeval meer ! Kijk Dat Heracles bewust een stroperig veld heeft genaakt ! Is hun goed recht! Dat ze er bovenop hebben gezeten, en Ajax geen CM ruimte gaf. Dat was een zeer goede taktiek! En wat deed Ten Hag? Wisselen, en wat heeft dat opgelevert! Dat het nog rommeliger werd. Ten Hag Stuur je vriendje naar huis Overmars! of durf je je fout om ten hag trainer temaken niet toegeven! Het wordt ondanks de aankopen helemaal niks! TADIC heeft niets laten zien! Blind ging verschrikkelijk in de fout samen met Frenkie! kijk dat je vorig jaar tegen een zepert bij Heracles bent aangelopen! Had dit jaar niet mogen gebeuren! Het is na de winterstop in elkaar gestort! En PSv lacht zich kapot! mvg ritje
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 07:05
Lamprou terug in de goal 😁
Vind ik leuk
peewee +133
zondag 10 februari 2019 om 08:54
48

Ajax top voor de winterstop .... flop na de winterstop ... het lijkt wel dat men het gezamenlijke doel heeft losgelaten. Absoluut geen concentratie en spelvreugde meer ... de enorme verschillen in de salarissen hebben een gat geslagen in de aspiraties van de spelers. Het kan best zo zijn dat een mindere periode de overhand neemt, maar het bijltje er helemaal bij neergooien ... dat kun je je supporters niet aandoen, er zijn fans die hun hele levensvreugde uit deze club halen en die nu door de ploeg volledig in de steek worden gelaten. Als het even niet lukt kun je er toch minimaal inzet en vechtlust tegenover zetten!


Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 09:26
wanneer je als Ajax individuen meer bezig bent om een transfer te maken dan spelen als een team
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws