'Er broeit iets bij Ajax, ze moeten echt voorkomen dat het uitslaande brand wordt'

'Er broeit iets bij Ajax, ze moeten echt voorkomen dat het uitslaande brand wordt'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 19:37di 12-02-2019 om 19:37

Na de nederlaag tegen Heracles Almelo zijn opnieuw harde woorden gevallen bij Ajax. Dat vertelt clubwatcher Mike Verweij, die trainer Erik ten Hag waarschuwt voor een 'uitslaande brand', in de voetbalpodcast Kick-Off van De Telegraaf.

Volgens Verweij is bereidheid het belangrijkste euvel bij Ajax. "Iedereen is voor zijn eigen transfer aan het voetballen. Frenkie de Jong heeft een schitterende transfer gemaakt, voor 90 miljoen in totaal. Dat lijkt over te slaan op andere spelers. Die denken: 'Hé, dat wil ik ook.' En dan wordt het teambelang uit het oog verloren."

Mede door de slechte resultaten in 2019 neemt de kritiek op Ten Hag toe. "Je merkte in Almelo al, toen Donny van de Beek naar de kant ging, dat zijn naam gescandeerd werd. En er werden toch ook dingen over Ten Hag geroepen. Er broeit iets, en ze moeten écht voorkomen dat het een uitslaande brand wordt", aldus Verweij.

"Het belangrijkste is nog altijd het kampioenschap, en daar hebben ze nog zicht op", vult chef voetbal Valentijn Driessen van de krant aan. "Alhoewel, ik vraag me echt af of dit PSV nog te achterhalen valt, want daar staat wél een team."

"Het is wat Mike zegt: er dreigt een uitslaande brand bij Ajax op het moment dat er écht iets fout gaat. Maar ik denk niet dat dat de Champions League zal zijn. Niemand houdt er rekening mee dat Ajax Real Madrid gaat uitschakelen", besluit Driessen.

Poll

Is Ten Hag nog de juiste man op de juiste plek voor Ajax?

(8043 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 19:46
Ik voorspel een Monaco verhaal
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:49
Hahaha ja hoor! Gast toch ga je koeien melken, de eieren uit het kippenhok halen want je bent niet goed wijs!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Hoezo? Waarschijnlijk grote leegloop volgend seizoen, is maar de vraag wie er als vervangers kom. Kan zo maar gebeuren. Ik zeg niet dat ze gelijk degraderen, maar het kan zomaar een heel moeilijk seizoen worden volgend jaar
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
Haha met al dat geld wat Ajax heeft komt er wel een goed elftal terug! Straks is die Mexicaanse duikelaar weg bij PSV, Bergwijn, Luuk, Schwaab ( die gaat zo goed als zeker niet verlengen ) zie je dan ook een Monaco verhaal voor je?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
Nee, als je onze aanstormende talenten ziet komt dat wel goed
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:59
Welke? Malen faalt keer op keer de laatste tijd. De rest van de talenten hebben nog niet veel laten zien! O19 talenten bij PSV stellen ook al heel het seizoen teleur! Noem eens namen van spelers die het volgend seizoen moeten gaan doen?

Supertalent Obispo die beter zou zíjn dan De Ligt zie je ook niks van!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:01
Hahaha wacht maar af die weten tenminste wat prijzen pakken is straks
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:04
Je laat met je opmerking zien dat je niks weet, nepper 😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:05
Hahaha ik weet tenminste hoe een prijs winnen voelt en een kampioensfeestje vieren is😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:08
Sneu een supporter wat niks weet over de talenten bij de club 😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:09
Hahaha wij hebben tenminste echte talenten 😂🤣😂🤣😂🤣😂
Vind ik leuk
RR12 +804
dinsdag 12 februari 2019 om 20:42
Neutraal bekeken zie je jonge spelers bij PSV er tegenwoordig inkomen die ook een verschil maken. Tot voor een paar jaar had Ajax daar patent op. En ik zie ook in Amsterdam niks verschijnen van talent.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:49
En Memphis ging en Wijnaldum, Moreno Locadia, Guardado, v. Ginkel, Willems, Prøpper...... deze jongens hebben we werkelijk nooit op kunnen vangen. Luister kereltje, bij ons staat er een sport-organisatie bij Ajax staat er een finaciele onderneming die resultaten op de tweede plek zet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:56
Toen was Brandsie er nog!
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
dinsdag 12 februari 2019 om 23:19
teunie ajax is 33x kampioen tegen 24x PSV dus wij Ajax fans weten echt wel hoe het voelt een feestje te vieren, verder is PSV nog heen kampioen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 23:20]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:07
Ajax heeft inderdaad genoeg geld , maar ik zou als supporter toch echt willen dat de Ligt , de Jong en Ziyech gewoon bleven .
Want je kunt wel 300 miljoen op de bank hebben , en daar kun je het contract van Messi mee afkopen , maar die komt toch niet naar Ajax .

En dat Ajax het meeste geld heeft , is al jaren zo .
Maar het is Overmars nog steeds niet gelukt om een elftal samen te stellen de , de afgelopen jaren , dat kampioen word .
Dus wie zegt dat het hem nu wel gaat lukken ??

En PSV gaat waarschijnlijk hetzelfde probleem krijgen , maar Lozano is makkelijker te vervangen als Mathijs de Ligt .

Dus je kunt die jongen wel uit gaan lachen om zijn Monaco verhaal , en het is inderdaad overdreven , , maar voorlopig lacht hij harder dan jij .
Want aan een dikke bankrekening hebben supporters niks , een supporter wil dat zijn team punten pakt , en in Mei een feest vieren .
Vind ik leuk
peewee +339
dinsdag 12 februari 2019 om 22:01
een supporter wil dat zijn team Europees potten breekt ... en dat doet Ajax!!!
Vind ik leuk
1+1= +867
dinsdag 12 februari 2019 om 22:10
Dat Overmars volgens jou geen kampioensteam heeft kunnen kopen kwam door Bergkamp
Dit is het eerste team waarin hij de vrije hand heeft gehad
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
dinsdag 12 februari 2019 om 23:23
intussen kijken we morgen lekker met zijn alle ajax, want psv zit thuis
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 23:23]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 14:50
Goh Wim , heb je ook nog iets nieuws te melden , of gebruik je iets wat al een maand of 2 bekend is alleen maar zodat je weer een keer lekker kunt provoceren.

En misschien kun je dit beter tegen een PSV supporter vertellen , want mij interesseerd het allemaal niet zoveel .
Ik ben niet voor PSV namelijk ...

ps , ik woon al 30 jaar in Engeland , en zelfs ik weet dat het "met zijn alleN is ".

Dus misschien dat je beter tijd kunt gaan besteden in de Nederlandse taal , ipv provoceren op vp .
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
woensdag 13 februari 2019 om 17:50
ik woon ook niet in NL maar het was gewoon een vaststelling en een beetje treiteren mag toch wel, na de afgelopen wedstrijden
en wist niet dat ik hier beoordeeld zou worden op mijn Nederlands, maar goed wat jij wil
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:01
Hahaha wat een gekkies. Psv verliest naar alle waarschijnlijkheid Lozano, Bergwijn, Zoet, Luuk de Jong. Veel succes met Schwaab, Viergever, Hendrix.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:03
Hahahahaha weer geen prijs😂
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
dinsdag 12 februari 2019 om 23:24
karma kijk maar uit dat je straks niet met de ellende zit en er niks in Eindhoven is
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:12
Dan gaan Lozano en Bergwijn weg bij jullie, dan gaat een groot scorend vermogen de deur uit hoe wil je dat op gaan vangen dan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:13
Ihattaren, Malen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Middelmaat en middelmaat. Next.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Hahahahaha ik heb het niet over Ajax hoor😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Malen, heeft potentie maar het komt er nog niet echt uit, niets voor niets voorbij gestreeft door Ihatarren en Gakpo.
Ajax heeft ook genoeg leuks nog rondlopen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:42
Ik ben zo benieuwd welke toppers Ajax denkt te gaan binnenharken na de leegloop van komende zomer. Ik verwacht niet dat er echte toppers naar de Nederlandse competitie willen komen. Dan kun je wel 200 miljoen op de bank hebben staan, maar wat ga je ermee doen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:43
Opscheppen 😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:09
Heeft niks met de competitie te maken alles draait om geld en daar is in Nederland niet voldoende geld voor. voorbeeldje waarom gaan spelers wel naar China of Quatar of andere olie staten voor de spetterende competitie of het geld ik denk het laatste. En een speler interesseert hem geen hol of hij nou voor 10 man speelt of voor 100.000 als hij zijn geld maar krijgt. Het gaat om geld geld geld en nog eens geld.

Als ze bij NAC (noem maar een club) in een keer 3 miljard besteden in de spelers groep dan komen spelers als messi, ramos, de gea, enz heel graag naar nederland maakt de competitie echt niks uit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:17]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1939
woensdag 13 februari 2019 om 01:28
Volledig mee eens nu je genoeg betaald heb je ineens ook tadic en blind lopen bijvoorbeeld. Het gaat idd steeds meer om de knaken. Opleiden heeft met dat transfer geweld ook weinig zin meer. Afstand naar het eerste team is voor een 18jarige bij een topclub zo groot dat ze liever een gearriveerde speler kopen zoals united en barca hun opleidingen vrijwel verwaarlozen laaste jaren.
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
dinsdag 12 februari 2019 om 21:50
Haha, ik ben tegenwoordig boer..maar daar hebben we robots voor!
Vind ik leuk
Iggy +4645
dinsdag 12 februari 2019 om 21:06
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:30
Och arm knulletje toch , weer iemand die niet positief is over jouw club , ik snap ook niet dat ze dit verbieden hoor .
Meteen een ban geven zulke personen .
Waren er maar meer mensen zoals jij , met al die voetbalinhoudelijke reactie's van jou .
Ik begin me overigens wel af te vragen of dit het enige zinnetje is wat je kan typen .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 21:31]
Vind ik leuk
Clown123 +903
dinsdag 12 februari 2019 om 22:42
Hele avond als eerste op Ajax berichten reageren. Je bent wel veel met Ajax bezig zeg. Hoe komt dat toch? Of ben je weer een typische calimero?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:44
Hahahahaha stel je niet zo aan, is pas sinds zaterdag bezig 😂
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
dinsdag 12 februari 2019 om 23:35
teunie jochie, heb een paar van comments gelezen! en het enige wat ik daar uithaal is angst, angst om af te gaan dat je straks niets hebr in eindhoven, en angst voor ajax de beste club van nederlan, ja ik weet het 1000 dagen, de laatste 4 jaar geen kampioen enz, elke grote club heeft dit en ze komen alleen sterker terug, dus ik begrijp je angst en stress, Neres een reserve speler is al meer waard dan lozano of bergwijn, zie ik begrijp je angst
Vind ik leuk
Sniper1 +1487
dinsdag 12 februari 2019 om 19:48
Gelukkig zijn onze brandblussers van een bekend merk......
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
haha goeie
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:49
toevallig dat dit strookt met mijn eerdere reactie 😂🤣😂
Vind ik leuk
3Bier +15703
dinsdag 12 februari 2019 om 19:50
Nou weten we het wel.
Morgen een redelijk resultaat tegen Real en de wereld ziet er weer heel anders uit.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
dinsdag 12 februari 2019 om 19:50
Totdat ze thuis volledig afgedroogd worden door Real Madrid😉.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Daar schrijdt mozes van zijn berg af om ons de geboden te brengen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
ook die kans s aanwezig
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Verei komt ook met z'n echo
Vind ik leuk
rinirat +4218
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Ineens moet iedereen iets over Ajax roepen... uitslaande brand.
Ze moeten gewoon voetballen...
Vind ik leuk
Mass +5705
dinsdag 12 februari 2019 om 19:52
Tsja..laat die 90 miljoen ff buiten beschouwing..dan ik hij voorlopig gewoon een speler die naar barca mag . Maar zal zichzelf moeten bewijzen, zal dus eerst gewoon bankzitter zijn. Ten hag moet dit toch wel kunnen managen, of niet dan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
ik denk niet dat ten hag goed zit en wel om de reden dat de kwaliteit van de selectie een hoger niveau heeft als van de trainer ten hag is gewoon een goede trainer voor een sub topper voor de top komt hij te kort en dat zie je bij zijn ingrepen wanneer het mis is net als heracles hij had neres voor de diepte moeten brengen heraclieden die hielden het veld groot met druk op de Ajax defensie waar door de ruimte achter de heracles verdediging lag is geen wetenschap maar mr ten hag zag dat niet
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 20:34
Ik denk dat je het goed verwoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:40
ik wil ook geen sneer uitdelen probeer altijd zo objectief mogenlijk te redeneren en ben van mening (alle respect voor ten hag) dat dit het geval is.
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 20:42
Dat denk ik ook. Ik zie het als ajaxied behoorlijk droevig in.

En critisch zijn mag natuurlijk ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
komt goed we zijn nog jong en r zullen heus wel jaren komen dat we echt genieten van onze clubs 🤣😂🤣
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 21:30
Ik ga daar wel van uit ;) en ach, ik vind het als ajax supporter ergens ook wel mooi dat de amsterdamse arrogantie wordt afgestraft de laatste jaren.

Grote verschil tussen ajax en psv in een notendop.
Ajax heeft kwalitatief wat betere spelers, maar de team spirit in eindhoven is een stuk beter.

Misschien een fusie? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:43
als we allebei nou eens opereren uit onze kracht wij leren jullie teamgeest en team spirit en jullie betalen ons daar rijkelijk voor 😂🤣🤣😂🤣
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 21:45
Hahahaha ik zeg doen ;) ik heb gejoord dat marc nog wel wat wisselgeld heeft liggen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:48
🤣😂🤣😂deal ik ga onze mark ff bellen je hoort nog van ons 😂😂
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 21:50
Hahaha top. Vergeet me niet onder je sneltoets te zetten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:52
gedaan je staat onder nr 1 en heb net ge appt met onze mark hij gaat accoord 🤣😂🤣
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 21:53
Super. Laat even weten wat marc moet overmalen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:01
de cijfers komen eraan duurt even john de jong computer crasht kan de vele nullen niet aan maar kan na deze deal eerst de gemeente grond terug kopen en een nieuw laptopje halen
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 23:14
Hahaha top deze reactie.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
1 goede wedstrijd en alles kan weer zo omslaan. Veel meer voetbal in de ploeg dan het statische PSV. Kan nog wel eens een hele rare competitie worden
Vind ik leuk
AFP +3789
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
Wat een arrogante over het paard getilde spelertjes zijn ze bij Ajax dan. Ze mogen elk voor elk blij zijn om voor zo'n mooie club te mogen spelen.
Ik ben Ajacied.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4115
dinsdag 12 februari 2019 om 19:59
De media zoekt al vanaf de eerste seizoensdag iets en nu zijn de resultaten minder dan gaan ze weer extra los
Vind ik leuk
Stuiter +739
dinsdag 12 februari 2019 om 21:51
Die moeten ool hun boterham verdienen ;)
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4115
dinsdag 12 februari 2019 om 21:53
Haha klopt
Vind ik leuk
Nar +1228
dinsdag 12 februari 2019 om 20:00
Psv is ook gewoon matig, dus ik zou niet weten waarom ze niet in te halen zijn.... Onze instelling moet gewoon beter en we moeten de trekker overhalen als we de kans hebben....
Vind ik leuk
bartzwolle +237
dinsdag 12 februari 2019 om 20:07
Morgenavond kan het fikkie in één keer geblust worden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:08
Uitslaande brand? Brandweer al gebeld?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:12
Heel veel negativiteit opeens over Ajax. Hoe snel vergeten zijn de fantastische wedstrijden in de CL dit seizoen. Maar dan zal er weer gezegd worden AEK van Fortuna niveau, BM in enorme crisis en Benfica ongelooflijke mazzel gehad.
Die Driessen vanmiddag op de radio gehoord, hij deed net alsof Ajax van KKD niveau was.
Allemaal bullshit, Ajax heeft fantastische spelers en ja ze zitten in een dip. Real zat ook in een dip. United zat in een dip, BM zat in een dip, Chelsea met 6-0 op zn flikker gehad, die zitten ook in een dip.
Morgen kan het weer anders zijn middels een overwinning op RM, dan opeens weer hossana?
Vind ik leuk
Nielsk +2380
dinsdag 12 februari 2019 om 20:28
Of een dikke nederlaag tegen RM en dan is de crisis rond. Het speelt in de hoofdjes van de spelers, de interesse, salaris van Frenkie, transfer van Frenkie. ‘Wie komt er voor mij en wat kan ik gaan verdienen’
Vind ik leuk
Ekr 1913 +95
dinsdag 12 februari 2019 om 20:21
Man man man een paar slechte wedstrijden en ze doen net alsof ze niet meer kunnen voetballen. Elk team heeft in het seizoen een paar slechte wedstrijden achter elkaar het is niet alsof wij (PSV) de pannen van het dak spelen. Er zijn nog genoeg wedstrijden en over 2 weken kan het zomaar helemaal anders zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:22
Gewoon! Wegwezen en neem je vriend Labyad mee
Vind ik leuk
Nielsk +2380
dinsdag 12 februari 2019 om 20:26
Driessen is onnnnnnnn fire
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:26
Heerlijk al dat gekibbel als oude wijven hier.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Blussen met benzine
Vind ik leuk
Cor du Roy +250
dinsdag 12 februari 2019 om 20:34
Ten Hag is de juiste man voor ajax, laat maar broeien en/of fikken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:42
De bal is rond, het net heeft gaten(anders is het een zak), de lijnen zijn wit. En de scheids heeft een fluit! Dat zijn de enige dingen die zeker zijn morgen, in tegenstelling tot velen die hier roepen dat Ajax wel zal verliezen. Tuurlijk zijn ze de underdog, je.speelt tenslotte tegen de regerend kampioen voor de laatste 3 jaar, maar dat wil niet zeggen dat het een walkover gaat worden voor Real. Ajax moet met de gedachte het veld in gaan als voor de winterbreak, de gedachte van wij kunnen het iedereen moeilijk maken, ook een Real! Er vol opklappen(wel geconcetreerd uiteraard)en de duels niet uit de weggaan. Als je de slag op het middenveld naar je hand weet te zetten, dan zullen ze het achterin een stuk rustiger hebben, daar waar Real het moeilijker zal krijgen. Ik snao dit zijn open deuren, maar dat is wel een beetje waar het aan schort bij Ajax momenteel, karakter en wilskracht. Laat morgen de ommekeer zijn, misschien niet om de CL te winnen, maar dat we ook weer gaan winnen met overtuiging in de ED. Ik heb er zin in en zal dat ook uiten in het stadion morgenavond. Succes allen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:56
Gaap.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:59
Dat komt hard aan als ten Hag zoiets zegt. Dan ben je wel onder de indruk.
Vind ik leuk
renemar +840
dinsdag 12 februari 2019 om 21:00
Normaliter ben je kansloos. Zeker over 2 wedstrijden. Maar dat was Heracles in feite ook voor de wedstrijd van afgelopen zaterdag. We hebben niks te verliezen, althans een totale afgang zou heel pijnlijk zijn. We kunnen er alleen maar het beste van hopen.
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Driessen verpest het feestje vooraf al.
Laat Ajax nou gewoon voetballen tegen Real.
Na Bayern hosanne en nu dikke panne... wees beetje reeel en laat je verrassen ipv van tevoren al een graf te graven.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
dinsdag 12 februari 2019 om 21:36
Ik denk dat dat transfer verhaal onzin is, dat de Jong een klap zou maken ( en de Ligt ook ) wist men voor de winterstop ook al....voorts weet iedereen dat de teamprestatie toevoegt aan je persoonlijke waarde.
Ten Hag heeft geen controle en zijn gezag verloren, er heerst anarchie en men is te beperkt in de spelopvatting, geen plan B....
Ook de Directie gelooft het wel, 60 miljoen plus binnen van de Cl plus de transfers, mooi genoeg...... dus waarom uitslaande brand ? het verloren Kampioenschap is geen uitzondering maar regel bij deze Directie van kundige ex profs en de Arena zit toch wel vol.

Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:25
Wat ik zie bij Ajax dat op de eerste plaats paar van die arrogante spellers gewoon niet deugen . Als ten Hag beetje lef had dan maar hun laten banken en gemotiveerd bankzitters of de jeugd de kans geven..
Maar nee ten Hag doet het niet en daarom maakt het hem ook ongeschikt als coach. Dus deze jaar opnieuw geen prijzen in Amsterdam.
Prijzen vallen in Rotterdam de beker voor Feyenoord. En Eindhoven de titel PSV
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:28
Ik ga woensdag zekker kijken naar de wedstrijd van real tussen real supporters om te kijken hoeveel doelpunten precies Ajax gaat ontvangen van real .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Normaal gesproken moet Heracles tegen real voetballen en niet Ajax .
Heracles hoe ze vorige keer Ajax van de mat hebben gespeeld leek net fc Barcelona.
Lijkt me een mooi wedstrijd tussen Heracles vs real madrid.
Want Ajax worden zowizo van de Mat gespeeld door real madrid
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:51
komt wel goed met AJAX - real Madrid 3-2!!!
Vind ik leuk
Birdiemann +489
woensdag 13 februari 2019 om 00:04
Die Mike Verweij is hetzelfde als Valentijn Driessen . Niet voor niks werken ze allebei bij die rechtse ballenkrant De Telegraaf . Niet serieus te nemen
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:36
Koeman, van Gaal of John van den Brom.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:53
Ik ga er WEL vanuit dat Ajax van Real wint. Hebben we eerder gedaan. Maar dat was uit.
Vind ik leuk
Tjeentje +297
woensdag 13 februari 2019 om 13:22
Het is eigenlijk ongelooflijk, zoveel talent en klasse, voor de winterstop had ten Hag het aardig op de rit en had ik echt de hoop en het vertrouwen dat Ajax iets kon tegen Madrid en eventueel in een flow kon komen tot halve finale/finale. Nu, heb ik de hoop dat de schade beperkt blijft tegen Real. Begrijp me goed, ten Hag is een goede trainer, maar niet voor dit Ajax. Hier moet een keiharde trainer voor in de plaats komen. Blijf hopen, maar denk dat Ajax geen kans heeft vanavond, helaas
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 16:27
Die beide Blinden er meteen uit gooien is de beste remedie. Men had Daley, een veel te hoog opgegeven individu en zwakke speler, nooit moeten kopen, maar die Zuid-Amerikaanse topspeler die men aanvankelijk op het oog had.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
Lebowski +713
woensdag 13 februari 2019 om 19:11
Als het klopt wat Driessen zegt, dan is Ajax dus net een gemiddeld betaald voetbalvereniging of bedrijf. Gezonder dan hele brave jongens bij elkaar. Het is alleen ~ tot hoever gaat die grote bek? Gaat Ten Hag dan een grens trekken, dat zul je nooit weten dus is Diessen hier wederom een onruststoker, zoals we hem al kenden. Kijk mij ff de sier hebben met inside information.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws