'Lozano straalt weinig plezier uit bij PSV en verzaakt in het teamgebeuren'

'Lozano straalt weinig plezier uit bij PSV en verzaakt in het teamgebeuren'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 19:09ma 18-02-2019 om 19:09

Laatste update: maandag 18 februari 2019 om 19:13ma 18-02-2019 om 19:13

Hirving Lozano steekt momenteel niet in zijn beste vorm, ziet ook clubwatcher Marco Timmer van Voetbal International. Hij begrijpt dat de sterspeler van PSV zaterdag al na een helft werd gewisseld tegen sc Heerenveen (2-2).

"Ik heb geen idee wat er met Lozano aan de hand is. Ik kijk dan even naar lichaamshouding en hij straalt weinig plezier uit op dit moment", zegt Timmer tegen PSV TV op FOX Sports. "Hij verzaakt een klein beetje in het teamgebeuren, in de teamdiscipline. Het druk zetten, het meeverdedigen en hij is een beetje te veel op zoek naar een doelpunt."

"Maar het is ook een speler die het zo weer om kan draaien", vervolgt Timmer. "Omdat hij geprikkeld wordt. Van Bommel prikkelt hem nu. Je bent een hoofdtrainer omdat je keuzes moet maken. En soms zijn dat harde keuzes. Ongeacht wie het is. Dat heeft Pereiro al eens ondervonden na 28, 29 minuten."

Lees ook'Lozano wil een mooie videoclip, kan-ie een transfer maken naar het buitenland'

Poll

Stelling: Lozano verdient een plek op de bank bij PSV

(6504 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 19:14
Meest overschatte speler van de Eredivisie.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:15
Hou eens op met je haat 2 jaar ben je op Lozano aan het haten Mesut Ozil mastertje.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:23
Hij heeft een oogje op Lozano , maar kan hem niet krijgen .
Dus dan ga je iemand zwartpraten zodat anderen een hekel aan Lozano krijgen .
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:28
Vanaf dag een dat Lozano PSV shirt aan heeft is deze dame bezig. Pas geleden zat ze ook al de flirten met Midden-Noord door te zeggen dat Midden-Noord oogje had op haar 😅
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:30
Tsja je moet wel anoniem op internet gaan flirten , als zelfs de hoeren op de wallen je de deur wijzen .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:36
Ohw dus je was erbij?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:22
Dat hadden we al hoor. Alleen psvertjes vinden dit dravertje geweldig
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:17
Ach ja , jij bent fan van Celine Dion , dus jouw mening neemt niemand echt serieus ....
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:29
Goede redenering indd 🤔
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:37
Lachwekkend he
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:38
Precies
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:34
Ik denk dat AjaxCelineDfan gewoon een man is , dus je hoeft niet kontje te kruipen .
Tenzij je niet vies bent van mannenliefde .

Maar ik pas me eigenlijk gewoon aan aan jullie niveau .
Iemand afkraken zonder dit te onderbouwen , dus ik snap het gejank van jullie 2 niet zo .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 23:18]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:25
Wat maakt het uit of ik een man zou zijn? Iedereen is hier toch welkom? Of hebbjij zon homo complex?
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 19:25
Moeten wij eens doen 😉
Vind ik leuk
Johnnies +1855
maandag 18 februari 2019 om 20:29
De meeste hebben een streepje voor.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 20:33
😉
Vind ik leuk
Wim Horst +805
maandag 18 februari 2019 om 19:38
hoezo ophouden, hij heeft gelijk, Lozano is een zwaar overschatte voetbal speler en had beter in Hollywood kunnen gaan werken
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:40
Wat heb jij gedronken, jochie? Ik zit hier pas paar weken, knul.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
maandag 18 februari 2019 om 20:14
Waar staan die letters WZAWZDB voor?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:42
Ach knulletje op elk ajax onderwerp reageer je en dan wordt er iets gezegd dat jou niet aanstaat wordt je hysterisch, rustig aan jongen het is gewoon een mening. Ondanks dat hij gelijk heeft, blijft het gewoon een mening
Vind ik leuk
Iggy +4517
maandag 18 februari 2019 om 20:50
Aldus veen hypocriete droeftoeter.
Vind ik leuk
yuuup +10803
maandag 18 februari 2019 om 22:38
Iedereen moet kappen met dat gezeik op elkaars club. Al klinkt het heerlijk hypocriet uit jouw mond.
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 22:54
Als je een mening hebt is dat dan haten ? Trouwens over en weer.
Haten is erger.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
maandag 18 februari 2019 om 19:16
Mwah als Ajacied zijnde vind ik hem Bergwijn en Neres gewoon de beste van de eredivisie ( Als het op buitenspelers aan komt ) . En als hij bij Ajax had gespeeld had jij dat ook gezegd.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:17]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:28
Viergever heeft betere cijfers als Blind.En die koste niets. Blind speelde al vijf keer een 4 . 5.hetzelfde getal als zijn salaris
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 00:24
😂
Vind ik leuk
Beste PSV +280
maandag 18 februari 2019 om 19:16
Blind bedoel je zeker...straks maakt hij gehakt van jullie clubje
Vind ik leuk
Mr bien +6849
maandag 18 februari 2019 om 19:20
Viergever word geslacht in Amsterdam die kan er werkelijk niks van
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:33
Viergever raakte ze aan de straatstenen niet kwijt.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:17
dat is duidelijk frenky zwaar overschat een kleine 50 mil bedoel ik daarmee
Vind ik leuk
Ove +2537
maandag 18 februari 2019 om 19:19
Dat is Frenkie,met 3 doelpunten en 0 assists
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 19:38
Onmogelijk haha. Tadic en frenkie zijn nummer 1 en 2 op die lijst.
Vind ik leuk
Nashua +6947
maandag 18 februari 2019 om 19:43
Lozano kan het voetballen natuurlijk niet verleerd zijn. Denk eerder dat ie niet in die z.g. motiverende lulverhalen van v.Bommel trapt.

Zeggen dat ze goed gespeeld hebben als dat niet zo is. 2e seizoenshelft spelen we beter als de 1e.

Echte goede voetballers trappen daar niet in
Vind ik leuk
Aart +243
maandag 18 februari 2019 om 21:40
Na Frankie de Jong zeker.👍👍
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:01
Hahahahah goeie dat is 100% zeker blindje van jouw team .dat is net een dikke drol wie tegen de muur omhoog kruipt.over overschatte speler gesproken en kost circa 23 miljoen .lachertje van de hele eredivisie .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:25
Je weet zelf net zo goed als iedereen dat dit nergens op slaat.
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 00:10
Zeker niet waar, heeft alleen zijn vorm even niet.

Off topic : wat zou het lekker zijn als alle trolletjes ff kappen met dit soort reacties. Gebeurt aan beide kanten veel te veel.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
maandag 18 februari 2019 om 19:14
Die schiet er 2 in tegen Feyenoord. Zal je zien!
Vind ik leuk
zwollie +9380
maandag 18 februari 2019 om 20:05
Denk eerder dat van persie er 2 inschiet.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
maandag 18 februari 2019 om 20:25
Het is geen Ajax ;-)
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:14
Komt wel goed met Lozano ik schrok er wel van hoe slecht hij tegen Utrecht daarna Heerenveen speelde.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
maandag 18 februari 2019 om 19:21
En alsnog zeggen jullie dat die 80 miljoen waard is.
In deze vorm maximaal 8
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:22
Ieder speler heeft wel eens een vorm dip niks om je zorgen over te maken.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 20:14
Niet om te feuten Bien hoor, maar wat vind je nou echt heel goed aan Lozano?? Is echt serieus een vraag...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7582
maandag 18 februari 2019 om 21:45
Hij is 1 van de snelste spelers ter wereld. Heeft een ongelofelijk hard schot. Verdedigt vaak mee, en staat fysiek ook wel zn mannetje. Zn minpunten zijn alleen in de kleine ruimte.
Vind ik leuk
appeltje +3539
maandag 18 februari 2019 om 21:56
Beschrijf je nou Sheraldo Becker?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 22:47
Nou nou.....de snelste ter wereld nog wel....Mbappé is al iets sneller hoor! Als hij de snelheid die hij zeker heeft nou eens zou gebruiken dan zou het bijzonder zijn... dus eerder bij de bal zijn , actie maken op snelheid en scoren. En dus niet eerst bij de bal zijn, doen alsof je heel hard geraakt wordt en 28 keer rollen zodat de tegenstander rood krijgt...en meeverdedigen? In welke wedstrijd heb je dat gezien?
Conclusie: veel snelheid en Tor instinct. Geen overzicht, geen bijzonder schot/vrije trap, geen bijzondere techniek en geen teamspeler. Prima speler voor de Eredivisie dus...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 00:25
Zijn schot is juist erg matig.
Vind ik leuk
Jozef +44122
maandag 18 februari 2019 om 22:05
Klopt Vamos7, maar eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat de meeste ploegen door krijgen hoe je hem moet aanpakken of hoe je moet inspelen op zijn sterke punten. De topploegen hadden dat overigens al vrij snel door, want ik vond hem vaak bleekjes in de topwedstrijden.

Toch: een moment van verslapping en Lozano slaat toe. Dat is zeker een kwaliteit van hem.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 19:26
Overkomt de beste , komt best weer goed .
Vind ik leuk
De fries +2036
maandag 18 februari 2019 om 20:14
Lozano is een snelle speler. Als het op de kleine ruimte aankomt is hij redelijk beperkt. Overzicht ontbeert hij ook. Ruimte in de rug van de tegenstander, daar ligt zijn kracht!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:14
Van Bommel meester manipulator. Wat kon ik als voetballer van hem genieten zeg. Continu de scheids aant bespelen zodat ie lekker op t randje kon blijven voetballen. Prachtig. Nigel de Jong en Bommel op t middenveld van oranje wat een duo !!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:33
Het is Harry Decheiver...
Vind ik leuk
Lebowski +474
maandag 18 februari 2019 om 22:09
Wat een speler was dat! Ging die niet van RKC naar Dortmund en viel nog in in de wereldbekerfinale voor clubs? Was mateloos populair bij RKC toen ik daar vaak kwam, net als Streppel trouwens.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:34
Weet ik. 2 letters bewust omgedraaid want there is only one Harry DECHEIVER haha
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:16
Lozano heeft vorige maand prive problemen gehad en nu moeite om zijn draai te vinden. Dat hij minder in het teambelang denkt is niets nieuws maar valt meer op omdat hij aanvallend te weinig brengt. Komt wel weer goed met deze jongen
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
maandag 18 februari 2019 om 19:20
Iedere speler zit weleens in een dip. Voor journalisten een mooie gelegenheid om wilde verhalen te gaan schrijven.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:26
Klopt, daar komt nog bij dat Lozano het best rendeert met ruimte achter de verdediging en omdat ze de laatste 2 wedstrijden vroeg achter kwamen gingen de tegenstanders zich ingraven (terecht overigens) waardoor het speelveld bijzonder klein werd voor Lozano. Gakpo rendeert dan op het moment gewoon beter. Dat kan volgende week weer totaal anders zijn
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
maandag 18 februari 2019 om 19:35
Ik denk dat jouw prima uitleg al iets te lastig voor Marco Timmer wordt. Die snapt vooral hoe hij een voetbalblad vol kan krijgen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:24
Gakpo heeft wel echt een lekkere voorzet in huis. Hij gaat ook voor de logischere keuzes; de andere spelers lijken vaak te ingewikkeld te willen doen. Lozano is daarbij inderdaad ook wel redelijk egoïstisch hoor, maar zoals je zegt, ik zie hem wel weer terugkome in vorm.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
maandag 18 februari 2019 om 19:42
zal ik een wild verhaal in de groep smijten, hij heeft al getekend bij een club, speelt d erest van het jaar bagger om zijn prijs te drukken
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
maandag 18 februari 2019 om 19:48
Ik zou zeggen klop eens aan bij VI. Daar kunnen ze mensen met een wilde fantasie goed gebruiken 😁
Vind ik leuk
Wim Horst +805
maandag 18 februari 2019 om 19:57
is i wild genoeg!
Vind ik leuk
Mirkoff! +682
maandag 18 februari 2019 om 21:50
Ja, hebben ze weer wat om dom over te schrijven en iedereen praat elkaar na. Die jongen heeft een prive omstandigheid gehad en een hersenschudding, dus is het niet gek dat die een dip heeft.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
maandag 18 februari 2019 om 21:55
privé en werk dienen gescheiden te blijven, ben je er nog niet bij met je kop, door wat voor omstandig ook, dan blijf je thuis, misschien te snel weer opgesteld na zijn hoofdletsel
Vind ik leuk
MojoRisin +15025
maandag 18 februari 2019 om 19:17
Je kunt toch soms even uit vorm zijn ?
Vind ik leuk
Mirkoff! +682
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Volgens vele trollen hier kan dat niet, want die man is een robot en geen mens.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:17
Die gaat vlammen tegen feijenoord onze toptrainer mark weet wat motiveren is ,dus lozano scoort 3 keer.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:35
Inderdaad PSV pikkie
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:39
Dank je oom dagobertje
Vind ik leuk
Beste PSV +280
maandag 18 februari 2019 om 19:18
Mensen doen alsof hij helemaal niets van bakt misschien uit zijn vorm maar om hem zo af te branden gaat echt ver tenminste mensen die of haat hebben tegenover hem of geen verstand van voetbal hebben.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 20:17
Aangezien jij vindt dat je wel heel veel verstand van voetbal hebt, leg eens uit wat er nou heel erg goed is aan Lozano...
Vind ik leuk
Beste PSV +280
maandag 18 februari 2019 om 20:26
Ik kom met feiten en niet met haat of heb geen bril op van mijn club ofzo. Gewoon objectief ben ik als je over Hendrix hebt bv zeg ik okay die hoort geen psv shirt te dragen. Terug naar Lozano
64 wedstrijden 36 goals en heb ik niet eens over zijn assist is dat nou genoeg of beoordeel jij iemand op basis van laatste 2 a 3 weken?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 21:00
Met feiten bedoel je dan statistieken? Dat was de vraag niet namelijk.... die statistieken zijn prima, maar wat zijn de kwaliteiten van Lozano? Waar is hij heel goed in?
Vind ik leuk
Beste PSV +280
maandag 18 februari 2019 om 21:15
Dus dat hij makkelijk scoort en genoeg assist heeft gegeven dat wordt toch van een buitenspeler verwacht...dat zijn toch kwaliteiten of niet?
Geef jij ook nog eens antwoord dan? Beoordeel jij op basis van 2 a 3 wedstrijden of gewoon mensen en media napraten net als heleboel?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 22:30
Makkelijk scoren heeft Vincent Jansen ook 1 seizoen gedaan...ik vind het een hele beperkte speler. Is vehoorlijk snel maar heeft geen overzicht, geen bijzonder goeie techniek en en niet een bijzonder schot/vrije trap. Maakt nauwelijks vuile meters en als hij geen zin heeft helemaal niet. Zal best een aardig joch zijn maar een draak in het veld. Hele aardige speler voor de Eredivisie....
Vind ik leuk
bartzwolle +182
maandag 18 februari 2019 om 19:18
Vast een telefoontje gehad van Guardado 😎
Vind ik leuk
myrthewit +1669
maandag 18 februari 2019 om 19:18
Lozano is gewoon klaar bij PSV. Dat straalt hij ook uit vanaf voor de winterstop. Dat komt er van als je voetballers met valse voorwendsels aantrekt. Dan hebben ze er geen zin meer in. Hij wacht gewoon op een transfer....
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:19
Leg uit?
Vind ik leuk
myrthewit +1669
maandag 18 februari 2019 om 19:22
Je ziet toch dat hij niet echt meer meedoet?
En over de valse voorwendsels: lees het interview met hem maar na vlak nadat hij getekend had. Hij had het idee bij een Europese topclub te tekenen. Viel dat even tegen....
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:23
Geef mij maar de link dan?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:30
Onzin. Lozano heeft het prima naar zijn zin gaf hij pas nog aan. Guti zijn boezemvriend speelt er en hij geniet van de rust in zijn woonplaats. Valse voorwendsels zijn er niet gemaakt, hij heeft met Guardado gepraat en is vooraf in Eindhoven geweest.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
maandag 18 februari 2019 om 19:43
Guti is aanwezig en speelt niet!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:45
Dus?
Vind ik leuk
MiloZandt +2045
maandag 18 februari 2019 om 19:18
Hahahaha die stelling. Belachelijk
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:21
Wauw 71 % zegt eens.
Vind ik leuk
MiloZandt +2045
maandag 18 februari 2019 om 19:22
Tja, bullshit
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:24
Slaat nergens op.
Spelers met zijn kwaliteiten horen gewoon te spelen in PSV1.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:53
Een wedstrijdje banken mag wel
Vind ik leuk
1313 +8746
dinsdag 19 februari 2019 om 05:15
Tja... blijkbaar zijn veel mensen klaar met zijn maniertjes. Al denk ik wel dat je hem gewoon moet blijven opstellen. Het tij kan zo weer keren. Laat je hem nu banken, zal hij er absoluut de pest in hebben.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:21
Iedere voetballer die het niet brengt, om qat voor reden dan ook verdient een plaats op de bank.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 18 februari 2019 om 19:23
Van Bommel prikkelt hem ff, dan loopt ie dus weer moeilijk aankomend weekend.
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 18 februari 2019 om 19:24
Hij is tijdens de winterstop afgereisd naar Mexico wegens privé-omstandigheden, dus dan kun je er toch vanuit gaan dat hij een sterfgeval in zijn familie heeft gehad ? Het zou me niets verbazen als dat dan invloed op zijn spel zou hebben.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
maandag 18 februari 2019 om 19:27
Je was me net voor😄
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
maandag 18 februari 2019 om 19:26
Hij was vanwege privé omstandigheden toch niet mee nasr Doha en later terug uit Mexico???
Misschien heeft het daarmee te maken?
Wie zal het zeggen.
Dit is al het tigste item erover vandaag.
Heeft de koffiejuffrouw ook nog een mening over Lozano??
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:56
Wil graag melk in zijn bakkie leut. (Cafe con leche)
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 18 februari 2019 om 20:58
De koffiejuffrouw heeft haar mening al gegeven, zie de reactie van myrthewit iets naar boven. Koffiejuffrouwen en ongefundeerde roddels gaan hand in hand.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
maandag 18 februari 2019 om 21:32
Ah..ok...dank voor de tip😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:28
Goede avond beste VP leden,
Na een aantal mails en vragen van trouwe vp gebruikers komen wij voor één keer met tekst en uitleg.
Het voormalig VP lid is hier niet meer welkom om de volgende redenen.
''jordaan'' / ''bluf'' is meermaals het boekje te buiten gegaan met intimiderende en seksueel getinte opmerkingen richting andere VP gebruikers.
Wij zullen vanaf vandaag strenger gaan controleren en bij het zien van onnodige provocatie volgd direct een van.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 19:36
Oke dat is dan de reden, want hij zei dat hij alleen trollen aansprak en daarom zijn account werd verwijderd. Dan snap ik wel waarom hij verwijderd werd.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:31
Volgd 🤔
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:29
Lozano Toperrrrrrr

Geef mij maar Neres


Geniet ik meer van
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
Mari +12407
maandag 18 februari 2019 om 19:33
Er speelt meer bij deze jongen.
Eerst dacht ik problemen, zeker omdat hij later bij de selectie kwam na de winterstop. Ik had te doen met hem. Familieproblemen zijn nooit leuk.
Maar dat zal het wel niet zijn, anders zou Bommel niet zo met hem omgaan.
Misschien is hij al bezig met een transfer op een niet zo nette manier
Vind ik leuk
Pieterke +342
maandag 18 februari 2019 om 19:36
Van bergen en stengs halen ! Dan heb je met malen, gakpo, ittaharen prima jonge aanvallers net potentie en talent
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:16
Gakpo, ittarharen hebben ook eens 2 wedstrijden ingevallen hoor.
Doen zeg ik ! Dan word ajax zeker kampioen !
Vind ik leuk
Pieterke +342
maandag 18 februari 2019 om 20:18
Denk je ? Bij ajax gaat ook veel veranderen in de zomer. Bij psv gaan lozano en bergwijn weg. Psv zit met deze speler de komende jaren goed. Dan maar een jaar geen kampioen. Voor de langere termijn zou het voor psv top zijn
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:27
Ben het met je eens dat in de zomer veel gaat veranderen bij Ajax en PSV. Maar je gaat mij niet vertellen dat gakpo en ittaharen na 2 goede invalbeurten ineens de spelers gaan worden. Potentie en talent hebben ze. Maar er zijn meer spelers die een paar goede invalbeurten hebben gehad en niet verder kwamen.
Vind ik leuk
orion73 +1532
maandag 18 februari 2019 om 19:42
Lozano is een overschatte speler. Leuk voor de subtop maar meer niet. Snel lozen tegen de hoofdprijs.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:43
Lozano moet je als trainer activeren i.p.v. te schermen met een plek op de bank. Typisch gedrag van zgn. voetbalkenners!!
Vind ik leuk
Axim +907
maandag 18 februari 2019 om 19:50
met zo'n instelling gewoon de bank op , hoppa !!
Vind ik leuk
Axim +907
maandag 18 februari 2019 om 19:51
en zet viergever en hendrix er ook maar neer !!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:08
Voor de psv-ers hier, ligt het aan mij of is deze Lozano heel veel minder sinds guti weer naar de bank is verwezen ?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:12
Man man man een paar weken geleden was het volgens vanB helemaal geen probleem dat Lozano niet meeverdedigd, het is ook niet zijn taak en verzuimd dus niet. Hij is volgens van bommel een speler die juist compenseerd omdat Lozano in de aanval dodelijk is.
Van bommel spreekt zichzelf dus tegen ! Nu krijg PSV bij elk schot een doelpunt tegen en is Lozano juist het kindt van de rekening ! Ongelofelijk !
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:29
Lozano denkt waarschijnlijk dat hij messi is. Die hoeft ook niet mee te verdedigen
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:38
Lozano moet lekker bij Feyenoord gaan voetballen, dan is hij minder eenzaam tijdens het zonder plezier voetballen.
Vind ik leuk
Ray01 +142
maandag 18 februari 2019 om 20:48
Toen hij 2 a 3 weken geleden een flinke hersenschudding opliep wees alles erop dat de blessure een flinke was en hem langdurig parten zou spelen.. plots stond hij er na een week weer.. een ieder die kan nadenken ziet dat het te snel is gegaan.. want daarvoor was hij op z'n best..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:06
Daar heb je een heel belangrijk punt waar ik ook even gedacht heb maar als weer vergeten was. Ik denk dat je zomaar gelijk kan hebben.
Vind ik leuk
Linke loe +731
maandag 18 februari 2019 om 21:12
Ik vind die lozano geen verkeerde voetballer hoor..vind het alleen een galbak van een gozer
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:43
Dit noemen ze nou nepnieuws pers reageert op een wissel en ze maken het erger van dan wat het is
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:57
Redement is te laag, op Luuk na laat men te weing zien. Druk zetten moet met zijn allen.
Vind ik leuk
langeGek +1536
maandag 18 februari 2019 om 22:18
Lekker laten staan! Rendeert prima!
Vind ik leuk
Gerro +8855
maandag 18 februari 2019 om 22:43
Het Frenkie virus heeft nu ook eindhoven bereikt, dus ook spelers die azen op een transfer en alleen voor zichzelf spelen..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:44
Is alleen maar met zichzelf en een transfer bezig.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 07:07
Gewoon laten staan,tegen Feyenoord loop het goed.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:48
Als van Bommel lozano 2 wedstrijden op de bank houdt dan weet ik zekker dat hij er gemotiveerd uitkomt . Maar probleem is deze week PSV vs Feyenoord. Vraag me af hoe die wedstrijd gaat eindigen . Want PSV mag niet verliezen of opniew gelijk spelen gezien Ajax nu wel wedstrijden begint te winnen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws