'Fortuna Sittard slaat toe op transfermarkt en haalt transfervrije Mac-Intosch'

'Fortuna Sittard slaat toe op transfermarkt en haalt transfervrije Mac-Intosch'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 08:30di 19-02-2019 om 08:30

Laatste update: dinsdag 19 februari 2019 om 08:35di 19-02-2019 om 08:35

Calvin Mac-Intosch maakt het seizoen af bij Fortuna Sittard, meldt regionale omroep 1Limburg dinsdagochtend. De clubloze centrale verdediger was sinds een week op proef bij de Limburgers en lijkt de technische staf overtuigd te hebben van zijn kunnen.

De 29-jarige centrale verdediger verruilde Almere City afgelopen zomer voor het Noorse Notodden FK, maar is na een half jaar alweer vertrokken. Fortuna Sittard gaat de komst van de bij Ajax opgeleide verdediger, bekend van zijn Eredivisie-periode bij SC Camburr, vermoedelijk later op de dag wereldkundig maken.

De Limburgers kampen met grote defensieve problemen. Aanvoerder Wessel Dammers liep tijdens de winterstop een gescheurde kruisband op en komt dit seizoen niet meer in actie. De Duitser Anthony Syhre werd gehaald als vervanger, maar raakte vrijwel direct geblesseerd op de training, terwijl ook Branislav Ninaj en Kai Heerings kampen met fysieke ongemakken. De afgelopen weken speelde Fortuna noodgedwongen met middenvelders José Rodriguez en Ahmed El Messaoudi in het hart van de defensie.

Plaats een reactie

Yoink +411
dinsdag 19 februari 2019 om 08:37
Sja, iets is beter dan niets. Ben benieuwd of hij wat kan toevoegen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 08:40
Beter dan niets. Prima noodoplossing.
Vind ik leuk
Roya +1758
dinsdag 19 februari 2019 om 09:10
Heh staan transfervrije spelers ook te koop op de transfermarkt das nieuw voor mij zeker omdat ik dacht dat die markt gesloten was rond deze tijd
Vind ik leuk
nick140 +69
dinsdag 19 februari 2019 om 10:52
In het dagelijks leven werkt het precies zo. Een markt is als iemand zijn fruit verkoopt aan een ander. Maar als het gewoon zo van een boom te plukken is hoef je niet te wachten tot de markt open is haha ;)
Vind ik leuk
HuizemWest +362
dinsdag 19 februari 2019 om 09:27
Bij cambuur altijd prima verdediger vond ik
Vind ik leuk
Importbrabo +2206
dinsdag 19 februari 2019 om 09:29
Fantastische naam voor een E-sporter
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:33
Een ouderwetse verdediger...
Vind ik leuk
Bertjes +1517
dinsdag 19 februari 2019 om 09:41
Camburr
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
dinsdag 19 februari 2019 om 10:15
Als Ajax ook gwn schuurs nog een seizoen daar had laten spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:25
Oei, de nood moet daar wel heel hoog zijn als je een speler als deze haalt. In mijn ogen echt een nood aankoop. Nuttig om voor blessures op te vangen maar niets meer dan dat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws