Telegraaf: PSV wil graag door met trio, transfervrije move lonkt voor Room

Telegraaf: PSV wil graag door met trio, transfervrije move lonkt voor Room

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 07:02ma 11-03-2019 om 07:02

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 08:23ma 11-03-2019 om 08:23

PSV hoopt snel de contracten van Daniel Schwaab, Pablo Rosario en Donyell Malen te verlengen. De clubleiding is al langere tijd met de drie PSV-spelers in gesprek over verlenging, maar een akkoord is er nog niet.

PSV hoopt dat er snel een akkoord komt met het trio, meldt De Telegraaf. Het contract van Schwaab loopt komende zomer af en Pereiro en Malen staan nog onder contract tot 2020. PSV is positief gestemd over de uitkomst van de onderhandelingen.

PSV spreekt naar verluidt ook al een tijdje met de zaakwaarnemer van Gastón Pereiro, maar de vraag is of de Uruguyaan daadwerkelijk zijn handtekening zet onder een nieuw contract. Pereiro zit op de bank in Eindhoven. 'In dat geval zou PSV hem komende zomer moeten verkopen om nog een redelijke transfersom te kunnen ontvangen', schrijft De Telegraaf.

PSV moet voor 1 april beslissen of Eloy Room een toekomst heeft in Eindhoven. Het contract van de reservedoelman loopt komende zomer af. Room heeft een optie in zijn huidige verbintenis, maar het lijkt erop dat de de doelman transfervrij vertrekt uit Eindhoven.

Room werd binnengehaald als reservekeeper nadat Remko Pasveer naar Vitesse vertrok. Hij komt echter weinig in actie, ook omdat hij door de gewijzigde regelgeving niet meer mag spelen met Jong PSV. Voor volgend seizoen heeft PSV Lars Unnerstall binnen. Het is nog niet duidelijk wat er met Jeroen Zoet gaat gebeuren.

Plaats een reactie

TottenhamHOT +10634
maandag 11 maart 2019 om 07:05
En Guti? Waarom word er helemaal niet meer over hem gesproken?
Vind ik leuk
Smithsonian +43325
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Die is al lang gestopt joh.. zit ergens bij besiktas.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:23
Omdat Guti misschien een contract heeft tot 2023.. Dit artikel gaat over spelers met een aflopend contract.. Een beetje makkelijk scoren dit, daarnaast is die jongen er pas een half jaar, doe maar rustig..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:30
En toen Neres er paar maanden was was het al een miskoop...🤔
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:32
Ik kan niet in staan voor wat andere mensen zeggen. Zelf zou ik zoiets nooit te vroeg zeggen. Bij Ajax heb je ook nog Bandé en wij zitten ook met een chronisch geblesseerde Romero. Maar in Nederland willen we altijd dat de nieuwelingen direct presteren. Geef ze wat tijd en trek achteraf conclusies..
Vind ik leuk
De Liefhebber +11684
maandag 11 maart 2019 om 07:55
Bandé is een dubbele beenbreuk geschopt in een oefenwedstrijd voor het seizoen. Dat zijn wel redelijk aantoonbare blessures.....
Vind ik leuk
Molletje +2644
maandag 11 maart 2019 om 07:55
Weet je wat me opvalt, dat als er een discussie is over Bandé enerzijds en Romero/Guti anderzijds...

De naam Ryan Thomas nóóit genoemd wordt. Hoe is het daar dan mee? Die lijkt wel door ieder vergeten te zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:56]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:57
Ryan Thomas was ook geen topaankoop. Persoonlijk heb ik hem altijd al een aanwinst voor de breedte gevonden..
Vind ik leuk
Molletje +2644
maandag 11 maart 2019 om 08:17
Maar is hij al (bijna) hersteld? Of heeft hij (ook) een terugslag gekregen, net als Bandé.
Vind ik leuk
Manus +463
maandag 11 maart 2019 om 09:04
Thomas heeft zijn kruisband afgescheurd, voor een voetballer einde seizoen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:33
Klopt !!
Vind ik leuk
Groen +3730
maandag 11 maart 2019 om 07:33
Inderdaad, dat sloeg nergens op. En dit over Guti ook niet. Of ben jij van het niveau van "ja maaar hij begon meester"?
Vind ik leuk
Benniewies +5385
maandag 11 maart 2019 om 07:17
Hij mag de naam Guti niet eens dragen.
Was eerder een leuke goede speler
Vind ik leuk
Quareck +7628
maandag 11 maart 2019 om 08:22
Er zijn ook vast mensen met dezelfde naam als jij die wel iets gepresteerd hebben in het leven. Moet jij nu ook je naam veranderen?
Vind ik leuk
Benniewies +5385
maandag 11 maart 2019 om 09:36
Heb gelukkig genoeg gepresteerd.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:50
Voorbeelden?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:28
@Tottenham

Unnerstall

Dumfries Schwaab Viergever Angelino

Ittharan Guti Sadilek

Malen Lammers Gapko

Daar zou ik voor gaan, maar goed Jorrit en Rosario staan waarschijnlijk op de plaats van Guti en Sadilek.

Rosario, vind ik zelf meer een speler voor in de Bundesliga ala Weghorst.
Ik vind Jorrit slimmer en verder en begrijp dat 1 controleur wel prettig is.
2 controleurs pas doen op het moment dat je schade zou moeten beperken.

Ik zou als ik trainer was van PSV met niet aanpassen aan de tegenstander, dwz met 2 controleurs in de basis.

Maar ja resultaten bevestigen het tegendeel, zeker bij Oranje in 2010 & 2014.

Ik hoop dat Guti blijft maar wellicht tegen beter weten in.

Het Mexico business plan kan na dit jaar ook in de kliko als beiden vertrekken. Zonde dat ze samen niet meer hebben gevoetbald met elkaar, vergeet Guti’s eerste pass op Lozano, uit tegen Den Haag, niet snel meer. Ik dacht ons PSV heeft een gouden duo en toch koos de technische staf voor Rosario icm Jorrit.

Maar goed het is inderdaad weer transfertijd. Ik hoop dat PSV gaat voor mijn opstelling ha ha.

p.s uw club Tottenham gaat de CL finale halen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:30]
Vind ik leuk
Jozef +44347
maandag 11 maart 2019 om 07:33
Dat hoop ik ook...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10634
maandag 11 maart 2019 om 07:36
Goed verhaal alleen wil ik 1 ding Anders uw moet jouw zijn en ten tweede ben ik eerst voor Ajax dus graag de finale Ajax - Spurs en dan 4-4 verlenging en 67-68 winst Ajax met penalty’s ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:47
Dat gaat dan zo lang duren dat je gewoon spontaan in slaap valt joh, 135 penalties😂
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
maandag 11 maart 2019 om 07:55
Prina analyse!
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
maandag 11 maart 2019 om 08:11
Leuk verhaal, maar ik denk dat je met dat middenveld en die voorhoede 3e wordt. Het zijn 3 leuke talenten, maar ik vraag me af of zij de 50-60 doelpunten van de huidige voorhoede op kunnen vangen. Plus assists. Zelfde geldt voor Ihattaren.
Vind ik leuk
AVDV +1411
maandag 11 maart 2019 om 08:24
Hendrix bakt er weinig van, gister zo veel balverlies. Tijd voor iemand anders.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:33
Ga je alle spelers noemen die hier niet in het verhaal voorkomen?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
maandag 11 maart 2019 om 07:53
Neres mocht ook een half seizoen wennen. Guti komt wel terug komend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 08:00
Ja en dan Schwaab? Die zou ik direkt verkopen. Matige verdediger.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:12
Een zeer goede verdediger beter als dat lampje uit kneuzen land
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 08:05
Die heeft toch contract tot 2023 dus
Vind ik leuk
Korm +39896
maandag 11 maart 2019 om 08:29
omdat Guti een meerjarige contract heeft...
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 11 maart 2019 om 09:37
Hij is druk met het verzorgen van Romero
Vind ik leuk
Vamos7 +11014
maandag 11 maart 2019 om 07:06
We hebben zoveul goei...
Vind ik leuk
leozao +931
maandag 11 maart 2019 om 07:08
Maar die hebben nog steeds niet bijgetekend!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:16
Daar is al tijden niks van te merken.
Vind ik leuk
leozao +931
maandag 11 maart 2019 om 07:19
In het verbergen ervan ook!
Vind ik leuk
Quareck +7628
maandag 11 maart 2019 om 08:24
Hoeveel punten is Ajax al dischterbij gekomen na de winterstop? Met je zielige opmerkingen altijd.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
maandag 11 maart 2019 om 07:08
Nog geen akkoord, betalen ze zo slecht daar?
Malen gaat weg, hij heeft die spaghetti vreter als waarnemer
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:17
Klopt, die wil weg.
Vind ik leuk
Emnu +7075
maandag 11 maart 2019 om 08:17
Ik zeg dit al sinds augustus.

Bij herhaling wordt dat weggewaaid, ook nu nog, en elke keer wordt me verzekerd dat dit slechts n kwestie van tijd is want (PSV zo’n geweldige club, malen verstandige jongen, raiola weet ook dat dit t beste is etc etc).

Vergelijkingen met Kluivert of Tete worden stelselmatig genegeerd omdat, tja, PSV is zo’n warme club he?
Dat-ie nog steeds geen uitzicht heeft op n basisplek, de samenstelling van de selectie volgend seizoen compleet onduidelijk is, t schijnt allemaal niet genoemd te mogen worden.

We gaan t beleven.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 08:18]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:09
Pereiro is gezien en mag gaan..............................
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Zoet zal een stap maken naar een PL club denk ik, zag zijn statistieken, jongste ED keeper ooit met zoveel ED wedstrijden na Ed de Goeij.

Denk dat de club van Propper en Locadia ook past bij Zoet.

Klinkt wellicht gek maar ook goed voor zijn ontwikkeling, nu krijgt hij amper ballen op goal. Bij een lager geklasseerde PL club krijg je veel meer ballen op je af.

Room lijkt me te gaan.

Pereiro gaat natuurlijk ook, dat hoofdstuk is gesloten denk ik, toch zonde, fantastische stylist, links nogwel maar o zo weinig verder brengende in een wedstrijd.

Toch bedankt voor de vele goals in de duels tegen de top 5.

Malen blijft waarschijnlijk gezien zijn kans op de basiself met een helaas vertrek van denk ik Luuk, Stevie en Lozano.

[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:13]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:55
Hahaha die Zoet gaat helemaal nergens heen. Wie wil die dan in Engeland?
Vind ik leuk
Smithsonian +43325
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Room lekker terug naar vitesse kan hij die baggere portugees vervangen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:25
Nou die Portugees deed het gisteren weer prima. Room mag van mij weer terugkomen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12395
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Ja Room leuk gecashed en maar weinig gespeeld.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:16
Van Geel bel gelijk die Room op.

Vermeer is toch altijd ziek.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:16
Malen gaat niet verlengen
Vind ik leuk
Topdrie +3929
maandag 11 maart 2019 om 07:25
Hij heeft jou persoonlijk ingelicht? 🤔
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:30
Geluiden om mij heen jochie, geluiden.
Vind ik leuk
Fce9091 +2986
maandag 11 maart 2019 om 07:35
Ggz.nl sterkte met die geluiden. Lijkt me heel vervelend.
Vind ik leuk
Quareck +7628
maandag 11 maart 2019 om 08:27
Altijd leuk hè, van die interessante “insiders”, net echt ook!
Vind ik leuk
Topdrie +3929
maandag 11 maart 2019 om 10:35
Maar voetballers zijn ook gewoon mensen met familie en vrienden. Dus er is wel degelijk een kans dat iemand wel precies weet wat er allemaal speelt
Vind ik leuk
Savior +2547
maandag 11 maart 2019 om 07:18
Room lekker laten gaan, ik gok dat er in de jeugd zat keepers zitten die net zo goed of beter dan room zijn
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:27
Waarom is PSV dan al jaren zo koopverslaafd als het gaat om net-wel-net-niet doelmannen.
Vind ik leuk
Savior +2547
maandag 11 maart 2019 om 07:30
Geen idee maar room is makkelijk vervangbaar en unnerstall is nu toch al beter
Vind ik leuk
Jozef +44347
maandag 11 maart 2019 om 07:36
Die hoederstal keepte weer eens prima gisteren, maar of hij het bij PSV ook gaat laten zien blijft altijd de vraag.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3758
maandag 11 maart 2019 om 10:49
Ik moet gelijk aan Gabor Babosz denken. die deed het ook goed bij NAC
Vind ik leuk
Cantonoy +50
maandag 11 maart 2019 om 07:36
Room heeft echt een paar jaar weggegooid. Maar zal vast wat financiële tegemoedkoming hebben ontvangen gedurende die tijd. Terug naar Vitesse?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:49
Zou mooi zijn als mijn clubbie dit kan bewerkstellen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:13
Google betaalt nu € 150 tot € 160 per uur voor online werken vanuit huis. Ik been drie maanden geleden bij deze baan gekomen en ik heb € 24853 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Zelfs mensen die hier nieuw voor zijn, kunnen gemakkelijk € 100 per uur verdienen en de inkomsten kunnen in de loop van de tijd zelfs nog hoger worden ... Zo ben ik begonnen

>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.I­­n­­t­­e­­r­­n­­e­­t­­4­­3.C­­o­­m
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Kom op vitesse terughalen deze jongen van de club. 5 jaar vastleggen... verleden vergeten en door.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:34
EloyRoom zou een goeie voor Sparta zijn maar denk dat zijn Salaris te hoog is voor Sparta 💰
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:25
Zoet kan het beste opstappen bij PSV.Lars unnestall is duidelijk beter.de beste doelman in de eredivisie
Vind ik leuk
14forever +9066
maandag 11 maart 2019 om 16:54
Rosario en Malén zullen wel top prioriteit zijn. Schwaab Is een degelijke cv, maar misschien moet je wel wat beterz zoeken. Zeker als je europees wat wil bereiken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws