Blessureleed op De Toekomst: De Wit loopt vleeswond op, ter plekke gehecht

Blessureleed op De Toekomst: De Wit loopt vleeswond op, ter plekke gehecht

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 21:29ma 11-03-2019 om 21:29

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 21:29ma 11-03-2019 om 21:29

Ajax-middenvelder Dani de Wit is maandagavond in de competitiewedstrijd van Jong Ajax met een blessure van het veld gegaan. De Wit liep een vleeswond op aan de binnenkant van zijn rechterknie.

Dat melden de Amsterdammers via de officiële kanalen. De vleeswond is ter plaatse gehecht. De Wit, die regelmatig deel uitmaakt van de selectie van het eerste elftal, viel al na vijf minuten uit in de competitiewedstrijd tegen Jong AZ. Sebastian Pasquali kwam voor de uitgevallen De Wit binnen de lijnen.

Ajax-hoofdtrainer Erik ten Hag kwam direct poolshoogte nemen toen De Wit geblesseerd van het veld ging. Het is inmiddels bekend welke blessure De Wit heeft opgelopen. Het is echter niet bekend hoelang de middenvelder, die de wedstrijd tegen Jong AZ als aanvoerder begon, uit de roulatie is. 

Jong Ajax werd vorig jaar kampioen in de Keuken Kampioen Divisie, maar zal dat kunststukje dit seizoen niet herhalen. De formatie van Michael Reiziger staat momenteel negende in de competitie.

Plaats een reactie

Rabarber +4286
maandag 11 maart 2019 om 21:30
Suarez was toeschouwer blijkbaar.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:41
Zesde als ze winnen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:48
Een domme opmerking.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:01
Is dat kp waarheid berust ??
Of loze woorden ??
Vind ik leuk
Nr14always +3999
maandag 11 maart 2019 om 21:30
Dat is minder, beterschap.
Vind ik leuk
Dommetje +3309
maandag 11 maart 2019 om 21:32
Gun je geen 1 speler sterkte .
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:42
Alleen vanaf 2 !
Vind ik leuk
NvC +8491
maandag 11 maart 2019 om 21:36
Beterschap. Nu Ajax veel wedstrijden achter elkaar gaat spelen hebben ze iedereen nodig.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:40
Sneu voor die jongen. Zeker een talentje, ben benieuwd waar hij uiteindelijk zou eindigen, kan wat mij betreft nog alle kanten op!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15646
maandag 11 maart 2019 om 21:40
Waarom spelen een Pasquali en een Bakker nog mee? Ze gaan toch weg einde van het seizoen. Zet er dan iemand in die blijft.
Vind ik leuk
Mr bien +6884
maandag 11 maart 2019 om 21:44
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:52
Ff hechten en weer verder
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:52
Mijn vrouwtje heeft ook een vleeswond.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:02
Deze is top haha
Vind ik leuk
Muscles +1733
maandag 11 maart 2019 om 22:34
Pijn is emotie, dichtnaaien en doorgaan
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:54
daaag finale...............
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:01
Roep je dat nou tegen de PSV selectie? Jij bent ook een beetje traag van begrip!
🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:05
Forrrrrza Willem ll...........................
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:04
Beterschap dani !! Hoop dat het mee valt !!
.
Ik bedoelde de vraag suarez
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws