Mazraoui: 'Beter om bij te tekenen en langer bij deze mooie club te blijven'

Mazraoui: 'Beter om bij te tekenen en langer bij deze mooie club te blijven'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 19:28di 12-03-2019 om 19:28

Noussair Mazraoui heeft samen met zijn zaakwaarnemer besloten dat het verstandig is om nog een jaar langer bij Ajax te blijven. De rechtsback annex middenvelder van de Amsterdammers tekende zondag een nieuw contract in de Johan Cruijff Arena.

Mazraoui lag al vast tot medio 2021, maar zijn contract is door Ajax met een jaar verlengd. "Voordat ik mijn contract verlengde heb ik even gezeten met mijn zaakwaarnemer", vertelt de rechtsback bij Ajax TV. "Die zei dat er wel interesse was van andere clubs, maar voor mij is het gewoon beter om een jaar bij te tekenen en hier bij deze mooie club te blijven."

"Zeker na zo'n seizoen met alle Europese successen, het feit dat we nog meedoen op drie fronten en dat we zo'n topteam hebben", vervolgt Mazraoui. "Voor mij was het heel duidelijk. Ik werk er keihard voor, dus dan is dit een soort beloning. Dit geeft mij extra energie."

Plaats een reactie

Johnny Cash +9951
dinsdag 12 maart 2019 om 19:32
Verstandig. Nog niet toe aan het buitenland.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Hij speelt op dit moment al voor een fantastische club gezien zijn capaciteiten. Maar wie weet ontwikkelt hij zich nog verder, maar op dit moment zal er geen grotere club dan Ajax hem serieus willen aantrekken vermoed ik.
Vind ik leuk
Snapje? +8564
dinsdag 12 maart 2019 om 20:12
Justin lees je mee?
Vind ik leuk
Holadiejee +2560
dinsdag 12 maart 2019 om 19:32
Zou dit de eerste verstandige Ajacied zijn?
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 19:39
Iedereen die van verzorgd voetbal houdt is Ajacied
Vind ik leuk
Mo +12857
dinsdag 12 maart 2019 om 19:51
Matthijs en Frenkie zijn de Eredivisie allang ontgroeid, deze jongen moet nog het een en ander leren.
Vind ik leuk
Holadiejee +2560
dinsdag 12 maart 2019 om 20:27
Frenkie en al lang? Hoeveel wedstrijden speelde hij in de Eredivisie?
Vind ik leuk
John Garp +4668
dinsdag 12 maart 2019 om 23:14
'Hoeveel wedstrijden speelde hij in de Eredivisie?'

Heb je zelf geen internet?
Vind ik leuk
Holadiejee +2560
dinsdag 12 maart 2019 om 23:16
Man, die komt net kijken, heeft nog nergens een vol seizoen gespeeld en geen enkele prijs gepakt. Vervolgens ben je de ED ontgroeid? Sneijder, Van Basten, Gullit, die waren de ED pas ontgroeid na Ajax zoveel prijzen te hebben gebracht.
Vind ik leuk
John Garp +4668
woensdag 13 maart 2019 om 02:17
Je ontwijkt mijn vraag.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1431
woensdag 13 maart 2019 om 03:54
Beetje een domme vraag om te stellen, laat staan erop terugkomen nadat hij via het internet gereageerd heeft... (Al dan niet inhoudelijk)
Vind ik leuk
John Garp +4668
woensdag 13 maart 2019 om 09:02
meen je niet
Vind ik leuk
Savior +2504
dinsdag 12 maart 2019 om 19:33
Je hebt het verdient een harde werker die er wel komt!
Vind ik leuk
Blutbad +622
dinsdag 12 maart 2019 om 19:33
Zo is dat Nous. Volgend jaar wel op het middenveld aub
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:05
Gewoon verpatsen ,het gaat er niet om hem erbij te hebben maar wat levert hij op over drie maanden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Zo goed is hij niet, is zoals Derksen zegt de zwakste schakel van Ajax... .. .
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 19:49
Nou voor zijn eerste jaar is hij zeker geslaagd. En Derksen is oud he
Die blaft af en toe wat
Vind ik leuk
Blutbad +622
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Hij zei in verdedigend opzicht. Dat klopt ook wel want het is geen verdediger.
Vind ik leuk
3Bier +14276
dinsdag 12 maart 2019 om 20:11
Als hij de zwakste schakel is dan is Ajax wel héél goed.
Heerlijke voetballer die op het middenveld misschien nog wel beter is dan als rechtsback
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:11
Je vergeet Huntelaar ,schone,v.Beek,Veltmann want dat is ook niet veel.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 22:00
Huntelaar een prachtige carrière gehad.
V d beek is gewoon een topper
Schone is ook een topper voor de ED
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
woensdag 13 maart 2019 om 06:30
Het is niets middelmaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:10
Jouw prestaties in bed zijn middelmaat met je kleine pikkie :)
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
woensdag 13 maart 2019 om 17:04
Geef me je vriendin en jij staat er bij te janken ,want ze komt niet meer terug bij je .
Vind ik leuk
Rabarber +4084
dinsdag 12 maart 2019 om 20:23
Achmed ga nou gewoon lekker treitervloggen... Daar ben je veel beter in. Derksen zei ook dat Feyenoord nooit van Ajax zou winnen en daarna zei hij weer het tegenovergestelde.
Vind ik leuk
Weisweiler +108
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Dan kan Veltman zijn beste positie behouden, namelijk de bank.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:43
Juist 😂😂
Vind ik leuk
thierryer +2035
dinsdag 12 maart 2019 om 20:17
Veltman heeft al aangegeven dat hij weggaat.
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:14
Waarheen Turkije ?
Vind ik leuk
thierryer +2035
dinsdag 12 maart 2019 om 22:08
Vast en zeker. Of champions ship
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
woensdag 13 maart 2019 om 06:31
Of kliko over en uit.
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:12
Weismann jij hebt er kijk op.
Vind ik leuk
Weisweiler +108
dinsdag 12 maart 2019 om 21:18
Dank je.
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:21
Niets te danken Weisman .
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:36
Goeie keuze voor beide partijen. Hopelijk volgen een aantal ploeggenoten je voorbeeld, zodat Ajax ook volgend seizoen nog een topteam heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:37
Goeie keuze van hem, beter minimaal een jaar blijven, verbeteren. Goeie speler, maar nog wel wat verbeterpunten tav verdedigen. Volgens mij een goeie gast die hard werkt en zelfkritisch is.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 12 maart 2019 om 19:37
Hij is nog intelligent ook
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 19:38
Goed zo Mazra en neem de rest ook mee aan de onderhandeling tafel
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 19:41
Wat mij betreft laten we dat achternaam afkorten lekker bij andere clubs
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 19:45
of mensen die die naam niet kunnen typen:)
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Ja heb je een punt. Maar hou er gewoon niet zo van. Voornaam afkorten is beter. Nous bijvoorbeeld
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 19:59
ik ook niet,en kopieeren en plakken is toch ook niet zo moeilijk,lijkt me
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 20:03
Ik heb last van dikke vingers dan is afkorten op een telefoon toetsenbord wel zo makkelijk
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
dinsdag 12 maart 2019 om 22:05
Je was al over de helft hoor ;)
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
dinsdag 12 maart 2019 om 19:42
nu nog leren verdedigen en anders hoop ik dat er toch nog een back komt dan weer op middenveld waar hij thuis hoort
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:42
Nu de rest nog. Dan groeit er weer wat moois.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
dinsdag 12 maart 2019 om 19:42
Goede beslissing, je kan nu al een zak met geld ophalen, maar bij Ajax pak je nog de nodige ervaring en kan je zeker nog door ontwikkelen.

Ook voor Noussair komt er vast wel een mooie club met een dikke zak geld.
Vind ik leuk
Kees Bman +4521
dinsdag 12 maart 2019 om 21:20
Dat is ook het enige wat telt ,geld,geld,geld.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:46
Is ook beter, is echt de zwakste schakel bij ajax. Echt nog niet toe aan het buitenland.
Vind ik leuk
Patje41 +1129
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Heel goed, hopelijk denken er meer zo over het wel of vertrekken
Vind ik leuk
Wesley Ewa +282
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Nog 2 a 3 jaar bij ajax blijven dan hoger op als dat nog kan over 3 jaar. (HOPEN MAG ALTIJD)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:50
Uitstekend, muv Feyenoord uit in de competitie en bij vlagen Vinicius doet hij het dit seizoen ook gewoon heel erg goed op rechtsback. Voor het middenveld komt hij tekort maar in het spel van Ajax als opkomende back zeker van meerwaarde. Het verdedigend positie kiezen kan nog beter, voor de rest al aardig op weg naar een back op Europees subtopniveau. Goed dan ook nog een jaartje bij Ajax te blijven en te werken aan de mindere punten, ontwikkeld zich stormachtig. Zwakste schakel overigens niet zo chique van Johan. Had er dan minst talentvolle vd basiself van gemaakt, dekt de lading ook. Maar goed, de selectie begint zo al aardig vorm te krijgen. We hebben nu in elk geval al een rechtsback en linksbuiten/valse 9 die te kennen hebben gegeven volgend seizoen nog voor Ajax te spelen.
Vind ik leuk
thierryer +2035
dinsdag 12 maart 2019 om 20:19
Ja volgend seizoen, kan je rekenen op: Tadic, mazraoui, Blind, Dolberg, schone. De Rest is twijfelachtig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Kanjer als jij kan blijven dan zullen de andere kanjers ook blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Vwrstandig besluit. Bevestig je kwaliteiten en ga alleen als je er spotief klaar voir bent en er echt op vooruit gaat.
Alleen naar de top 10 in Europa, anders kun je beter blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:56
mazraoui heeft al heel wat wedstrijden voor ajax gespeeld ..hij heeft zich allang bewezen ..ajax wees blij met zo een speler
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:03
Nou dat is positief.en volgend jaar maar kijken of hij het niveau vast kan houden, (er gaan veel spelers weg) en dan zie je pas eigenlijk of hij klaar is voor het buitenland.ben benieuwd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 20:06]
Vind ik leuk
NvC +8476
dinsdag 12 maart 2019 om 20:08
Doet het goed dit seizoen. Verstandig dat hij blijft
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:20
Hij kan inderdaad beter nog blijven als hij wil spelen, nu al naar het buitenland vertrekken, zal hoogstwaarschijnlijk snel de reservebank betekenen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:22
Zeer goede beslissing Noussair
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:34
Volgens mij kan hij door een racket heen kruipen, hij zwaait namelijk altijd zo flexibel, zie ook de foto hierboven.

Maar zonder gein, is geen echte rechtsback dat is toch wel meerdere malen gebleken. Echter die Kristensson lijkt me een goede voor het 6de van Almere City.
Vind ik leuk
Hazelnoot +75
dinsdag 12 maart 2019 om 21:50
Hij is iest beter dan veltman in ieder geval.
Vind ik leuk
AjaxSneek +122
dinsdag 12 maart 2019 om 22:06
Het kan beter maar deze jongen heeft mij wel verrast dit jaar! Juiste spirit.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
dinsdag 12 maart 2019 om 22:31
Slimme zaakwaarnemer. Mazraoui is zeker een talent, maar nog lang niet uitgeleerd op RB.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Hij heeft goed gekeken naar Kluivert. Kisna el Ghazi
Vind ik leuk