De Jong: 'Juventus zal favoriet zijn, maar dat was Real Madrid ook'

De Jong: 'Juventus zal favoriet zijn, maar dat was Real Madrid ook'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:56vr 15-03-2019 om 12:56

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:28za 16-03-2019 om 07:28

Frenkie de Jong vindt dat Juventus de favoriet is in de kwartfinale van de Champions League. Toch meent hij dat De Oude Dame de Amsterdammers niet moet onderschatten.

"Ik heb de wedstrijd tegen Atlético Madrid gezien, toen speelden ze heel goed", tekent Voetbal International op uit de mond van de Ajax-middenvelder. "Juventus zal favoriet zijn, maar dat was Real Madrid ook. Ik denk dat we kans maken."

De loting in Nyon wees uit dat Ajax het moet opnemen tegen de Serie A-koploper. Ajax speelt eerst thuis. De Jong denkt niet dat Juventus de wedstrijd licht op zal nemen. "Juventus zal niet ontevreden zijn met de loting, maar als ze ons hebben bekeken in de Champions League, zullen ze ons niet onderschatten", citeert FOX Sports de middenvelder.

Mocht Ajax stunten en Juventus uitschakelen, staat het in de halve finale van de Champions League tegen de winnaar van de kwartfinale tussen Tottenham Hotspur en Manchester City.

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Yes! Een frenkie topic ik zat er op te wachten 😀
Vind ik leuk
GGbrammyGG +208
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
FIJN!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Frenkie heeft er vertrouwen in!

We moeten gwn knallen!!

We zijn de beste ploeg van NL...we hebben 1 van de beste teams in Europa verslagen en we kunnen nog veel meer...!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Beetje flauw dit?

#Doeislief naar Ajax
Vind ik leuk
RebelVox +10754
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Frenkie is een Held!!!
We pakken Juve gewoon in.
Vind ik leuk
fernjef +1527
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Dan mag Frenkie na o.a. Griezmann, Toni Kroos en Modric, nu Ronaldo in zijn zak proberen te steken....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Ik vind het wel mooi. Ten Hag vind het heeeerlijk. Als er Ajax nieuws is, belt de media Frenkie. Erik zit lekker op het bankie thuis terwijl Frenkie zijn werk doet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Holadiejee en weer een reactie in een Ajax topic. Weet je zeker dat je geen Ajax bloed hebt?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Bloed niet , maar wel een Ajax ; pyama, dekbed , behang , tandenborstel , sokken , onderbroekje en een tatoeage op zijn plassertje .
Er staan nu nog alleen AJ , als ie straks volwassen is komt de rest .

Succes in ieder geval tegen Juve , het zal erg moeilijk worden , maar kansloos ben je natuurlijk niet .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
Degraaf +1537
vrijdag 15 maart 2019 om 15:34
Hij heeft zich toen we tegen Madrid moesten al voor lul gezet, nu begint hij weer. Sommigen hebben een fetisj en daar leidt hij aan ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:46
Tja sommigen hier zetten zich elke dag voor lul met domme opmerkingen , en zitten dan met hun handje in hun broek de reactie's af te wachten volgens mij .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Holadiejee, je weet wat ze zeggen he: Alleen een echte nicht kan een nicht herkennen.
Vind ik leuk
Swout +1741
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:49
En jij bent een lafaard om iemands moeder te beledigen .
Jij bent geen haar beter dan die Holadiejee .
Als je hem wil beledigen dan moet jij hem aanspreken tijdens de recreatie in de kliniek waar jij samen met hem zit , engnek
Vind ik leuk
Studentje +667
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Ik snap nog niet dat ze haatnazi's zoals jij niet verbannen hebben uit VP. Iedereen hier haat wel op elkaars clubs, maar jij neemt het een echte stap te ver. Kap gewonnen even met die haat en je hoeft niet per sé voor Ajax te juichen, maar duim voor Nederlands clubsucces (voor de punten) , niet per sé Ajax-succes. Jij zou eigenlijk gewoon geen Nederlander moeten zijn met dat soort uitspraken, ffs....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:50
Die rotterdamse Ajacied kan er ook wat van.
Wellicht dat jullie hem ook eens kunnen aanspreken op zijn gedrag.

Ajax is de beste club van Nederland?
Dan vraag je gewoon om reacties. Ajax heeft al 2 toppers van de 3 verloren.
Vind ik leuk
Studentje +667
vrijdag 15 maart 2019 om 14:58
Ten eerste, ik zeg ook niet dat ik het gedrag van sommige Ajax-fans goedkeur, mensen mogen hun eigen mening hebben en ik vind het ook inderdaad allemaal wat overdreven met de hype, maar kom op. Die gast 'Holadiejee' zit bij zo'n beetje ELK Ajax-artikel haat te verspreiden over Ajax, dan ben je toch wel echt getikt en dan ga je levenloos elke dag lopen provoceren. Ten tweede, de beste club van Nederland is een club die constant presteert: Je kan wel een topper van je tegenstander winnen, maar als je magere resultaten haalt, periodes hebt waar het minder gaat en bijvoorbeeld 3x achter elkaar gelijkspeelt met 2 daarvan met veel geluk, dan moeten we het nog zien. Constant presteren is de enige echte indicator om jezelf de beste van welke sport dan ook te noemen. 31 maart is de grote dag, maar dan zijn er nog wat wedstrijden, de prijzen zijn in mei en juni pas beslist. PSV moet ook nog uit naar Alkmaar, Arnhem en Amsterdam (31 maart). Uitwedstrijden zijn uiteraard moeilijker, Ajax moet thuis tegen PSV, Vitesse en uit tegen AZ nog. Ajax heeft een voordeeltje ook met het resterende programma in de Eredivisie. Europees spelen hoeft niet per sé een nadeel te zijn, houdt de spelers ook in ritme.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:06]
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Dat kan er maar een zijn Cristiana Ronalda
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
hoogmoedswaanzin???????
Tsjonge tsjonge.....zijn je ouders neef en nicht ofzo.
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Mag hopen dat jij zo snel mogelijk een ban krijgt.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1607
vrijdag 15 maart 2019 om 14:55
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze nemen wij u mee in het onderzoek naar het gemiddelde IQ onder Ajax-fans, zoals aangegeven in de voorwaarden. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

CBS Nederland
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
zaterdag 16 maart 2019 om 02:33
Beste Joe, (vrouw),
We hebben uw reactie doorgestuurd naar de plaatselijke GGZ.
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Homo💡ies
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:31
Je hebt er zicht op. Is hij wat voor jou ouwe lullensmuller?
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
vrijdag 15 maart 2019 om 16:07
Nog 2 weken dan hebben jullie helemaal niks 💡ies
Over en uit
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Dapper van je om je coming out op het forum te delen, en je liefde voor Frenkie 😍! Ik begrijp je forum naam Hollie nu ook beter. Respect. 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:39]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Ach ja daar hebben we de mauwert die liep te zeiken over een onterechte corner van Ajax tegen Feyenoord ook weer.

Maar over het feit dat de Ligt toen eerst een cake kon bakken in het luchtledige waar hij stond hoorden we hem niet.

Ja dus nu heeft Frenkie een handtasje.

Ik heb ze zout gegeten hier, maar deze wint.
Vind ik leuk
Nilsinno +689
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
Je bedoelt Luuk en chuckie denk ik?
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:21
Hé sneue gast volgens mij heb je een beetje een probleem met jezelf. Frenkie is top en juist het tegenovergestelde van hoogmoedig. Jij gelooft het niet maar wij gaan door. Thuis 1-0 winst. Uit 2-1 verlies. Met 2x Ronaldo natuurlijk. Maar die gaat toch met traantjes het veld verlaten (over nichten gesproken👠).
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Juve verslaan, dan city dan de finale tegen barca ! En niemand kan dan zeggen dat t een makkelijke route was!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Een droom scenario
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Als ze dat lukt is het waarschijnlijk de grootste prestatie van Ajax ooit (gezien de huidige verhoudingen in het voetbal) en verdienen ze alle lof... maar hoe realistisch is dat?
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Niet heel realistisch, maar dromen mag, en hoop doet leven!
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Gewoon genieten en hopen dat je een ronde verder kunt, er zijn genoeg clubs over de hele wereld die dit nooit gaan meemaken. Het is een mooi seizoen met goed voetbal en nog alle kansen op een prijs.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:05
Precies 👌🏾👌🏾👍🏾👍🏾
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Dat natuurlijk wel. Net als dat PSV een paar jaar geleden trots mocht zijn op overwintering in de CL, geldt dat nu voor Ajax, ook als het hierbij blijft. Voor een Nederlandse ploeg is dat een geweldige prestatie, hoe de groepsloting ook was.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:48
Hoop verloren al verloren toch?
En nee erg realistisch lijkt het niet.
Maar voorafgaande aan REAL werden we ook al afgeserveerd. En ik geef toe ik dacht dat we na de 1e wedstrijd tegen REAL er in Madrid ook afgetikt zouden worden dus....
Niets is onmogelijk.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:54
Veel mensen dachten natuurlijk dat zelfs een Real uit vorm nog altijd een kansloze zaak zou zijn. Dat bleek niet het geval. Eigenlijk was het de overwinning van Real in Amsterdam die er naar mijn idee voor zorgde dat de tweede wedstrijd voor Real als een formaliteit werd gezien. En dan zijn de verschillen toch te klein zo blijkt, een Ajax op stoom verslaat dan het veel groter geachte Real. Natuurlijk ben je ook afhankelijk van wedstrijdverloop, de bal op de lat van Real in het begin had de wedstrijd meteen kunnen beslissen in het voordeel van Real. De wel-of-niet over de zijlijn goal die de 0-3 betekende was ook cruciaal, Real was op dat moment immers behoorlijk op zoek naar de 1-2 die de hele zaak weer gelijk zou trekken en daar was ruim de tijd voor. Het uitvallen van de enige echt dreigende aanvaller Vinicius al in de eerste helft. Het had allemaal ook heel anders af kunnen lopen dus, maar het viel nu goed voor Ajax. Dat geluk moet je soms ook een beetje hebben. Maakt de prestatie niet minder hoor, uiteindelijk blijft alleen de uitslag hangen.
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
⏰.......opstaan!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Laat ons nog even dromen!!
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
😂👍🏻

Je zal je naam moeten aanpassen. Treble.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:08]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Haha voor nu nog niet !
Vind ik leuk
Linke loe +769
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
In de finale kan alles..maar als we in de halve finale tegen city staan..liggen we er uit..en dan eerst nog juve...lastig hoor maar erg mooie deze rit tot nu toe 🇮🇱👌
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Real bakte er al weken niks van in eigen competitie en beker en bleef hoogmoedig Ajax onderschatten. Juventus draait wel normaal op niveau. Kansloze missie lijkt me, zeker met de hele verdediging al op geel (en Mazraoui al de eerste geschorst).
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Het gaat zeker lastig worden. Maar Ajax moet in zichzelf blijven geloven en heel NL zou eigenlijk achter Ajax moeten staan
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Waar iedereen achter staat moet iedereen zelf weten. Er is geen nationale plicht ofzo. Tegenwoordig wordt ons opgedrongen EU te denken ipv NL, dus dan kun je net zo goed voor Juve (ook EU) zijn ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
NLs belang zou eigenlijk een nationale plicht moeten zijn
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Het is een beetje net als dat jij als Rotterdammer (kennelijk) voor Ajax bent. Als Rotterdammers van jou verlangen dat je voor Feyenoord bent omdat je daar nu eenmaal woont en dus niet voor Ajax is dat ook lokaal belang waar jij je dan niet aan conformeert.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
We hebben het hier dus over NLs belang en niet over lokaal belang.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Dat is net zo goed lokaal belang. In de grote wereld, zelfs binnen de EU, is Nederland maar een erg lokaal stipje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:17]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Zie ik toch anders.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Ik merk het. Veel meer mensen weigeren consequent te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Waaronder jij
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
Ik ben juist heel consequent. Het hele seizoen niet voor Ajax, dan hoef ik dat nu niet opeens wél te zijn.
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Dit is natuurlijk een beetje dom, je gaat bij het EK ook niet voor de tegenstander van Nederland zijn, wat op hetzelfde neerkomt..
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Waarom niet? Als je niks met het Nederlands elftal hebt, kun je prima voor een ander land zijn als je daar meer feeling mee hebt. Bijvoorbeeld omdat je fan van een bepaalde speler bent om zijn kwaliteiten of omdat er spelers bij het andere land spelen die ook voor jouw favoriete club uitkomen. Ik hou niet van moeten en ik zal me dus ook echt niet verplicht voelen om opeens een club te moeten supporten die ik de rest van het seizoen uitkots.

Ik verwacht net zo goed niet dat Ajax fans opeens voor Feyenoord of PSV zijn in Europa. Moeten ze helemaal zelf weten, maar ze zijn het absoluut niet moreel verplicht wat mij betreft.

Mij lijkt een finale Juve-Barca fantastisch, omdat je dan nog één keer de clash Ronaldo-Messi op het hoogste niveau krijgt. Dat heb ik dit seizoen in de PD enorm gemist.
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Van mij hoeven mensen ook helemaal niet voor Ajax te zijn in Europa hoor, ik vindt alleen de mensen die alles op geluk afwijzen en het niet gunnen zo jammer..

Over dat Nederlands elftal, als je een Nederlander bent en je hebt meer feeling met een ander land op een EK dan gaat er iets goed mis hoor! ;)

Dat zou inderdaad wel een geweldige finale zijn, en dan hoop ik dat Ronaldo ook met Juve de CL pakt..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Voordat Ajax tegen Madrid begon had real net zes keer op rij gewonnen daar waar Ajax juist slecht begon aan de tweede seizoenshelft. Dus lul nou niet zo slap over hoe slecht Madrid was/is, het is een sterrenploeg met allemaal individuele kwaliteiten die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen. Het is niet alleen maar de vorm van real wat Ajax hielp, het is vooral Ajax en hoe ze speelden wat Ajax hielp. Als je dat niet wil inzien ben je vooral een zure jaloerse zeikerd. Tegen Juventus wordt het heel lastig, maar tis niet onmogelijk.
Vind ik leuk
Obl93 +2739
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Ga nou even na op feiten, Ajax heeft toegegeven welgeteld één goede wedstrijd gespeeld tegen Real, voor de rest hangt alles aan elkaar van toeval in de Europese campagne. Tref je Bayern in normale staat, haal je de groepsfase niet eens.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Bayern troffen we in de groepsfase, verklaar je nader ?
Vind ik leuk
Obl93 +2739
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Excuses, moest zijn: overleef je de groepsfase niet eens.

Allereerst kom je bij een tenenkrommend slecht AEK in de poule die werkelijk waar alles verliezen. Toegegeven dat geluk moet je hebben in Europa. Maar Bayern en Benfica speelden voor hun doen zo zwak in de poulefase... hier haal je normaal gesproken in 4 wedstrijden 1 punt. Het zat ff mee dus je gaat door.

Het enige wat mij tegen de borst stuit is dat er na een goede wedstrijd tegen real er een soort grootheidswaanzin ontstaat ( met de werkelijk waar meest belachelijke speech ooit van Henk Spaan voorop ) die ik graag iets getemperd zou zien, aangezien er wederom nog niets gewonnen is.(wel centjes)

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Aanvaard. Verder zijn de meeste Ajacieden uiterst realistisch en toegegeven met de loting voor de poule zat het niet tegen. Eveneens viel in de uitwedstrijd tegen Real ook alles net de goede kant op, maar thuis hadden we ze al een pakkie moeten geven. Maar moet gezegd worden, zonder een klein beetje geluk haalt geen enkele NL club meer de knock out fases. Ik ben vooral heel erg trots op wat we tot nu gepresteerd hebben en ik heb hoop dat we ook Juve pijn kunnen doen.
Vind ik leuk
Obl93 +2739
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Zeker, en dat is ook begrijpelijk. U bent dan ook een van de weinige Ajacieden die ik ben tegen gekomen die er een realistische kijk op heeft. Verder is het uiteraard goed voor het Nederlandse voetbal, maar het zou de supporters sieren als ze zich even wat bescheidener opstellen totdat er een tastbare prestatie is geleverd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Ja maar is denk ik meer tegenreacties op reacties van een paar trollen die de complete campagne van Ajax de grond in praten en bij elke volgende tegenstander het hardst verkondigen dat Ajax geen schijn van kans heeft en een pak slaag krijgt. Realistisch gezien was Ajax de underdog tegen Real, net zoals we nu tegen Juve dat ook weer zijn. Als je gaat lopen verkondigen dat we Juve er makkelijk uit gaan knikkeren ben je niet goed bij je knar ;-)
Vind ik leuk
3Bier +14303
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Snap je punt maar ben het er niet mee eens. Bayern speelde niet zwak in de poule, die speelde zwak in de Bundesliga. Zo wonnen zij zowel uit als thuis vrij simpel van Benfica.
Benfica is gewoon een goede tegenstander die weinig onder doet voor de huidige kwartfinalist FC Porto. Ajax had dan ook veel moeite met Benfica maar wist er 4 punten tegen te pakken door strijd en mentaliteit. Wat je zegt, normaal win je er niet van. Maar nu wel. Jij gooit het op Benfica dat zwak speelde, ik denk dat Ajax ze gewoon zeer goed bestreden heeft.
Dat je AEK loot was geluk. 1 van de zwakste clubs in de CL. Maar aan de andere kant: een uitwedstrijd in het hectische Griekenland is vaak voor NLse ploegen puntverlies. Nu was het een zakelijke simpele overwinning.
Het feit dat Ajax zich door 3 voorrondes moest zien te worstelen is al knap. Wie de tegenstanders ook waren. Een week na het WK meteen alweer voor het echie aan de bak is gewoon klote. Kijk maar naar Feyenoord en AZ die de eerste de beste wedstrijd in de zomer alweer struikelen over dwergclubjes.
De CL zal Ajax niet winnen maar ze hebben sowieso een unieke prestatie geleverd door:
- als eerste NL club door 3 voorrondes CL te worstelen
- 4 punten te pakken tegen Benfica
- Bayern 2x op een gelijkspel gehouden
- De groepsfase te overleven
- Real uitschakelen met de grootste nederlaag voor hun in de knockout fase ooit.

En nog het mooiste van allemaal: dit is allemaal bereikt met aantrekkelijk, aanvallend voetbal.
Dat het Nederlands voetbal nu überhaupt nog kans maakt op rechtstreekse plaatsing CL en El voor de bekerwinnaar is dan ook nog eens mooi meegenomen.

Uiteraard komt er geluk bij kijken maar een beetje meer respect voor de prestatie van Ajax. Ze hebben het volledig zelf afgedwongen en ja kan moeilijk zeggen dat het onterecht is dat ze de kwartfinale hebben bereikt.
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
2 goede wedstrijden tegen Real.... Geweldig gespeeld tegen Bayern, die ondanks hun wat mindere vorm nog steeds van een hoge kwaliteit waren, jammer dat je dit dan niet wilt zien...
Vind ik leuk
Obl93 +2739
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Ik wil het graag zien. Maar de eerste wedstrijd tegen real was gewoon niet goed.
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Hahahahah... Heb je de wedstrijd wel gekeken? Hoe kun je dat nou zeggen, ook in de eerste wedstrijd was Ajax de betere partij, alleen maakte ze hun kansen niet af en was Real erg effectief..
Vind ik leuk
Obl93 +2739
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Je slaat de spijker op zijn kop, welkom in het topvoetbal.

Dit gaat namelijk 2x zo effectief gebeuren tegen Juve. Ik geef het je op een briefje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:31]
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Dat is allemaal de toekomst, dat is leuk praten, maar moeten we nog maar eerst eens zien..

We hadden het over Ajax-Real, waarvan jij zei dat ze een slechte wedstrijd speelden, en ik wil graag weten waar je dat op baseert..
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:33
Zeker de eerste helft heeft Ajax die gasten Koninklijk van het matje getikt. Had bij de rust al 2-0/3-0 moeten staan maar de kansen niet benut en Real in leven gelaten. En ja, dan weet je dat je de tweede helft een probleem gaat krijgen. En dat is gebeurd. Slechts een klein probleempje, achteraf gezien.
Vind ik leuk
De fries +2048
vrijdag 15 maart 2019 om 13:31
De beste ploeg staat altijd bovenaan..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Je staat 2e, 5 jaar geen kampioen en je hebt slechtste van de absolute buitenlandse topclubs ( alleen dit jaar) verslagen. Arrividechi ajax hier houd het lekker op en ik ga voor Juve juichen :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Jammer dit
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Er valt voor jou weinig te juichen dan. Off: jij lijkt me echt iemand die alleen met carnaval doet alsof hij gezellig is. Verder loop je alleen maar te kwarren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Oh jawel.. Ronaldo tegen Veltman straks hahahaha. Ouwe droevige druif.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Ronaldo doet maar kort mee. Die wordt door Matthijs in minuut 1 op correcte wijze (schouder tegen schouder) tegen de LED-boarding gekwakt. En daarna een paar aaien over zijn bol. Gaat z'n coiffure door de war👠.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
"We moeten gwn knallen!!" , wie bedoel je met "we"? Mij toch niet, hoop ik?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Maak jij anders even een afspraak bij Pearl opticiens ✌🏾
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
Want? Mijn ogen zijn slecht? Waarom begin jij ineens over Pearl opticiens?

13.00 uur Rotterdamse Ajaxcied:

Frenkie heeft er vertrouwen in!

We moeten gwn knallen!!

We zijn de beste ploeg van NL...we hebben 1 van de beste teams in Europa verslagen en we kunnen nog veel meer...!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Ga et nog maar een x goed nalezen
Vind ik leuk
FRChamp +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
Maat, jullie gaan pakkie krijgen man😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:44
Als je bij de laatste 8 zit, kan je dat wel verwachten. Denk dat een Juventus een Feyenoord makkelijk met 20-0 zou verslaan 😝😝
Vind ik leuk
barry m +536
vrijdag 15 maart 2019 om 14:50
niet direct te opgewonde raken he maat
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:53
Hehe

Het zal heel moeilijk worden. Maar blijven hopen is altijd goed toch, maat?
Vind ik leuk
barry m +536
vrijdag 15 maart 2019 om 16:43
klopt maat,
maar probeer je wel onder controle te blijven houden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Gaat lastig maat! Laatste 8 is al bereikt, wat al een prestatie opzich is natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Psv haalde halve finale voor het laatst.. is tenminse nog deze eeuw geweest.. ajax niet.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Zwakke poule waarschijnlijk.
Vind ik leuk
barry m +536
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Daar heb je zeker gelijk in.
ajax voetbalt inderdaad er goed in de champions league.
maar in de competitie moet psv winnen daar raak ik opgewonde van hahah
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:08
Kalm aan maat! Niet te gretig zijn nog 😉
Vind ik leuk
barry m +536
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
ik probeer kalm te blijven maar steeds als ze weer 3 punten binnen slepen word ik opgewonde en het lijkt erop dat dat met de week erger word.
ik moet ook proberen mezelf onder controle te houden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:11]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:15
Juist alles onder controle in het leven houden maat.

Fijn weekend maat! 👍🏾
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Frenkie heeft er zin in die wil zich ook tegen Juventus bewijzen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Was alweer te lang geleden he
Vind ik leuk
broedkip +2220
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Had je liever de mening gehad van Huub Stevens?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
KL************TZAKKK

😆😆
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Dat is al weer lang geleden, een frenky topic. Gezellig!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Doet je pijn he?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:40
Ik schrijf: gezellig. Wellicht moet jij even bij Pearl opticiens langs. Vlakbij de Kuip zit er één.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:43
Je schrijft wat anders dan dat je voelt...dat weet je zelf ook
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Slim van Pearle. Je moet je daar vestigen waar de meeste vraag is. Jij bent er Gold Member waarschijnlijk 😉
Vind ik leuk
Erik-Vites +742
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Maar een Juve is de doen van nu of de real madrid van een paar weken terug is toch wel een heel groot verschil.....
Vrees het ergste maar 1 van de 2 wedstrijden niet verliezen moet sowieso gebeuren voor plek 11
Vind ik leuk
Mazraoui +2955
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Juve heeft drie van de 8 wedstrijden verloren dit jaar in de champions league
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Precies. Kunnen er vrij weinig van. Laat ons maar een beetje de underdog zijn. Dat werkt altijd goed. Kunnen we onbevangen ballen en daar komt meestal het beste spel uit voort.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Frenkie pakt die trage verdediging aan in zijn eentje. Naja, met beetje hulp van Neres💪
Juve is kwetsbaar. Was te zien Atletico - Juve.

Erin geloven boys en strijden!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Eens! Juventus wel echt levensgevaarlijk door de lucht. Iets waar ik Ajax wel kwetsbaar vind. Vroeg de voorzetten eruit halen Ajax want Mandzukic en CR7 zijn levensgevaarlijk door de lucht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Ajax heeft meer kwaliteit dan Atletico Madrid om zich eruit te voetballen tegen Juve
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Uhmmm ja klopt. Maar wat heeft dat met het luchtgevaar van hun te maken? haha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Moet Ik Het uitleggen? Want besef dan wel even dat er dikke inception aankomt. Enorme mindfuck.

Be careful what you wish for.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Kom maar op!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
Ronaldo sloopt heel mazraoui.. oh nee veltma die pas net fit is hahaha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Kans heb je altijd, anders kan je beter thuis blijven. Word een hele moeilijke opgave maar niets is onmogelijk. Laat maar zien Frenkie !
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Real is Real niet meer die stellen helaas weinig voor anders dan Juventus..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Juve de nieuwe Real? 😝
Vind ik leuk
Linke loe +769
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Idd we hebben al super gespeeld tegen al die top teams..en nu wacht de volgende topper waar we ook altijd weer een kans hebben om te winnen
Vind ik leuk
Linke loe +769
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Goed gezegd frenkie topper!!! We zijn trots op jullie nu al👌
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Kans maken we altijd, al is het maar 1%.. Of niet Mourinho?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Sorry Frenkie, dit wordt het eindstation!
Juve gaat vol voor de Champions League!


Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Dat denk ik ook idd
Mede doordat ze geen tegenstand hebben in Italië
Ze kunnen daar aan het begin van het seizoen wel de schaal alvast aan Juve geven
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Dat kan dus ook betekenen dat ze niet zo sterk zijn als iedereen denkt... .. .
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Ja dat zeker
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Krijgen ze eindelijk wel eens een beetje tegenstand. We gaan ze afjagen (zijn ze totaal niet gewend want in Italië heeft iedereen ontzag voor Juve) tot die ouwe lullen achterin in het centrum scheel zien, en gewoon winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:52
Nee man jullie nep-vriendjes uit Turijn krijgen klop. Thuis 1-0 Ajax en uit mag Ronaldo er van ons best 2 maken, maar helaas voor hem zal het 2-1 worden, dus Ajax door.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
Veel te kinderachtig berichtje, veel succes.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:13
Jij ook succes in de degradatiestrijd! En vergeet niet te kijken hè? Het wordt echt hartstikke leuk. Zal jij zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:18]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Ongepaste reacties.

Doe er niet aan mee, groetjes.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:17]
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:19
Ga nou maar kijken, reigâh. Aan mijn reacties is niks ongepast.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Is goed jongen, geen probleem. Dit topic gaat over Juventus en Ajax, niet over DH.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:29
Wat doe jij hier dan. Gewoon een beetje zieken?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:35
Zie je mij zieken dan? Ik heb het over mijn tweede club Juve hier. Volgens mij ben jij degene die hier iets wilt forceren en ik je aangeef je gewoon te gedragen en on topic te blijven. Het heeft geen enkele zin om hier iets uit te lokken. Er zitten al genoeg kneusjes te typen hier.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:38
Dus nogmaals om het duidelijk te maken. Ik zit hier als volwassen man te typen met liefde voor Juve. Ik ben hier niet om reacties uit te lokken als een kleuter.

VP loopt al over van de trollen.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:45
Gelukkig heb ik gewoon 1 club. Fijn weekend dan maar.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Iedereen is anders, ik heb uiteindelijk ook een club maar ik ben al zo lang fan van Juve. Ik denk voor mijn gevoel al meer dan 16 a 17 jaar. Maar vind meerdere clubs mooi en draag ik een warm hard toe. Maar dat is gewoon als liefhebber. Vind Liverpool ook wel een mooie club, of CSKA Moskou. Jij ook een fijn weekend
Vind ik leuk
Akela +115
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Madrid was niet in vorm, Juventus wel. En die hebben het fenomeen CR7.
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
geen woord aan gelogen
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Yep CR7 zal het verschil maken.
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:56
Die moet je gewoon effe een lekkere ram verkopen. Met de bal ertussen natuurlijk. Of schouder tegen schouder. Dan komen de traantjes al snel. Want janken kan hij als de beste.
Ja sorry, het moet effe als je wilt winnen.
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
.....ik denk het niet Frenkie Boy.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Wat moet hij dan zeggen? "we zijn inderdaad kansloos, we slaan deze wedstrijd maar over?"
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Hij kan ook niets zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Hij moet dus een voorbeeld aan jou nemen... .. .
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
haha
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Ja niets zeggen als je wat gevraagd wordt...
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Als we goed en gegroepeerd wordt verdedigd zijn er mogelijkheden
Het centrale duo van Juve is 140 samen 🤣🤣

Ben aan het dollen maar ze zijn statisch en traag en daar valt voordeel uit te halen
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
beste vrind dan kijk Juventus Aleti maar eens heel goed terug en let maar eens op hoe die verdedigen
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Ik heb aandachtig gekeken en (naar mijn mening natuurlijk) ligt daar het zwakke punt
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Zo is dat Frenkie geloof in je eigen kansen net zoals tegen Real en spelen met lef en flair.
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Alleen Juve is wél in vorm en heeft geen zware classico voordat ze tegen Ajax spelen

Voorspelling: 0-2 3-1... Juve door.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Je voorspelt maar een eind weg, verstand van voetbal heb je kennelijk niet :)
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Weer een nieuw accountje Achmed troll?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Je moeder is een troll :)
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
vrijdag 15 maart 2019 om 18:52
Pijp in je hol
Vind ik leuk
Savior +2527
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Ik hoop dat ze ajax onderschatten en dat we het spannend kunnen maken
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Alleen bij Real is al het hele seizoen ruzie!
Vind ik leuk
Jaxi +3
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Ten hag en onze mannen zullen nog 2x boven hun zelf moeten uitstijgen willen ze dit Juventus verslaan
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Fenkie jouw gun ik het wel maar Frenkie jij weet ook wel beter geen schijn van kans
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Fenkie of Frenkie?
Vind ik leuk
markpark +1025
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
De Jong: '(voeg hier tegenstander toe) zal favoriet zijn, maar dat was Real Madrid ook'
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:09]
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Het verschil is dat Real al weken voor de wedstrijd tegen Ajax niet in vorm is, Juve heeft dat probleem niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
en zo is het !!
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Natuurlijk maakt Ajax kans. Als je vindt dat je geen kans maakt moet je je uit het toernooi terugtrekken.
Vind ik leuk
Budazonen +466
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Appeltje eitje. Zorgen dat iedereen fit is. En op naar City
Vind ik leuk
Renelas +278
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Verdomme, had gehoopt dat Ajax Juventus zou ontlopen. Misschien wel de zwaarste loting voor Ajax. Dit gaat zo zwaar worden. Hopen op een thuis resultaat nu en dan overleven uit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
NP, Ajax wint thuis met 4-1 en uit wordt het 1-3... .. .
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Real Madrid heeft geen Ronaldo. Juventus wel, dat scheelt al 2 klassen.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Keep Dreaming Frenkie .
Vind ik leuk
frhoi +1779
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
jup. maar het zal nu wel over zijn en dat is geen schande ;)
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Hier doen we het voor Frenkie!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:40]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Ronaldo tegen de Ligt. Kan onze held het laten zien lijkt me.
Vind ik leuk
Dedan002 +3014
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Dat deed hij al bij Portugal - Nederland een jaar(?) geleden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Zekers, toen deed De Ligt het idd.
Tegen Juve gaat hij het opnieuw doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:42]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
Goeie vergelijking ook Real en Juve. Word halve finale voor Juve, 2 mooie voetbalavondjes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:43
Ajax draait zijn hand niet om hoor voor clubjes als Real en Juve.
Ajax is supersterk. Ik ben niet van Juve onder de indruk, verre van. Ze hebben Ronaldo, maar het hele team bekijkend vind ik maar zo-zo.
3-0 thuis, 0-1 uit. Afmaken dat Juve.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Goeie reactie, je maakt in feite altijd een kans(je). Je moet als team boven jezelf uitstijgen en de tegenstander net ff een mindere dag, natuurlijk is de kans heel heel klein. Maar, we zijn weleens vaker verrast in het grote mensen :-p voetbal dat de favoriet van de avond eruit geknikkerd werd.
Sowieso een waanzinnig mooi affiche :-)
#kanniewachtennie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:37
Supervet, als ik Ajax supporter zou zijn dan zou er bij zijn zowel thuis- als de uitwedstrijd. Met PEC ben ik ook alle Europese wedstrijden mee geweest....oh, wacht ff, dat was alleen maar uit tegen Praag. De enige wedstrijd in EU ooit!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
haha gaan we zeker doen!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Tuurlijk hebben ze Ajax gezien. Tegen Madrid had je meer kans dan dat je gaat hebben tegen Juventus. Madrid miste op elk linie een beslissende speler. Ik had ook niet verwacht dat Ajax zou winnen in Madrid maar ze waren ook weer niet kansloos. Tegen Juventus word het heel moeilijk,en ik denk ook de laatste 2 wedstrijden van Ajax in de CL dit jaar. Waarvan thuis met 1 gelijke spelen wat goed is voor het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Zeker een lastige loting maar wat zou het heerlijk zijn om die smerige Ronaldo jankend van het veld te zien gaan!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
kantje board, maar ze halen het!
Vind ik leuk
Shelbourne +5957
vrijdag 15 maart 2019 om 14:50
Ajax heeft niks te verliezen dus dat scheelt. Ik vind Juventus voetballend gezien goed maar niet heel bijzonder. Het is niet een heel spectaculair team. Wel een hoop ervaring in de ploeg. Het zou me niks verbazen als de Juve spelers een aantal spelers die op scherp staan bij Ajax een gele kaart gaan aansmeren. Anderzijds verwacht ik dat Juve het lastig krijgen als Ajax snel de bal van voet naar voet laten gaan. Ajax zal zuinig moeten zijn op balbezit want in de omschakeling is Juve erg gevaarlijk.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 15:46
Real kun je dit jaar geen Top noemen...
Vind ik leuk
Suck r +311
vrijdag 15 maart 2019 om 19:27
Juve ook niet.
Vind ik leuk
AZ14 +521
vrijdag 15 maart 2019 om 15:50
Twee handbal teams tegen elkaar: Rode witte Busje tegen die zwarte witte Busje !! anti voetbal teams !! hopen op Ajax !!
Vind ik leuk
john52 +570
vrijdag 15 maart 2019 om 15:55
DENK DENK DENK.........nee hoor, niet denken. Het is gebeurd met jullie. Come on Juve.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Ik moet er altijd zo om lachen, deze teksten werden ook gebezigd voor Real.
Ook wel grappig dat er telkens veel nieuwe trolletjes een account aanmaken zodra bekend is tegen wie Ajax loot.
Vind ik leuk
john52 +570
zaterdag 16 maart 2019 om 15:37
Juve is geen Real trolletje
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:07
Ach, Juventus zal beter voor de dag komen dan Real.
Maar Ajax is Ajax en Europees zeer sterk. Ook Juve zal eraan gaan.

Ik ben alles, maar zeker geen trol gap.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 00:07]
Vind ik leuk
john52 +570
zondag 17 maart 2019 om 16:42
Nou, dan is AZ beter als Juve.......laat me niet lachen trol
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
Zo ga je die wedstrijd in. Zorg maar eerst dat Az verliest zondag. Prioriteit nr.1.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Komt goed. 0-5
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Gewoon van eigen kracht uitgaan en Juve een poepie laten ruiken.
3-0 thuis en 0-1 uit
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039