Van der Sar treft oude bekenden: 'Ik zou zeggen: doe rustig aan, Ronaldo'

Van der Sar treft oude bekenden: 'Ik zou zeggen: doe rustig aan, Ronaldo'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 14:13vr 15-03-2019 om 14:13

De Champions League-loting brengt geen fijne herinneringen naar boven bij Ajax-directeur Edwin van der Sar. De oud-doelman stond in 1996 onder de lat bij Ajax, dat de Champions League-finale verloor van Juventus, binnenkort de tegenstander in de kwartfinales.

Van der Sar hoopt dat de huidige selectie revanche kan nemen voor de verloren penaltyserie in 1996. "Verliezen is nooit leuk, zeker niet in finales. En zeker ook de manier waarop", laat hij weten aan Veronica Inside. De voormalig keeper is niet van plan om de huidige spelersgroep bij te praten over de onfortuinlijk verlopen finale in Rome. "Ik denk niet dat het nodig is. Als je de ambitie en de kwaliteiten van deze spelers ziet... Dan is het niet nodig om die verhalen uit de oude doos te vertellen."

De Ajax-directeur komt bovendien een oud-ploeggenoot tegen: Cristiano Ronaldo speelde tussen 2005 en 2011 met Van der Sar samen bij Manchester United. "Ja, ik heb nog steeds af en toe contact met hem. Een paar maanden geleden heb ik hem nog gesproken", aldus de gewezen sluitpost, die overigens ook een verleden heeft bij tegenstander Juventus. "Of ik nog iets tegen Ronaldo wil zeggen? Ik zou zeggen: doe rustig aan."

Poll

Heeft Ajax kans tegen Juventus?

(11583 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Veltman tegen Ronaldo :)

Ik kijk er naar uit. We hebben niks te verliezen, winnen we dan zorgen we voor een mega stunt. Verliezen we dan is het ook geen schande :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:17]
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
Van mij mag iedereen spelen behalve Kristensen. Ik support de spelers altijd, maar deze jongen heeft gewoon niet het Ajax niveau, en weet ook niet of dat ooit gaat komen.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Wie weet gaat Veltman wel de wedstrijd van zíjn leven spelen, ik zou het Veltman enorm gunnen :)
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Snap nooit wat iedereen tegen Veltman heeft, is beter in verdedigen dan Mazrouai vind ik. Kan je nog wel is nodig hebben tegen CR
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Snap ik ook niet. Een beetje meer waardering voor een speler die ik weet niet hoe lang al bij Ajax speelt en gewoon belangrijk is geweest op momenten. Tuurlijk heeft die wel eens foutjes gemaakt maar dat hoort erbij.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10436
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
Ben alleen wel bang dat er de nodige kaarten gaan vallen! Hoop ook dat iedereen fit uit die klote interlandperiode komt!! Geloof dat er in totaal van de basis elf we 9 opgeroepen zijn, kans op blessures is vrij groot natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Bij Veltman weet je tenminste dat die altijd 120 procent zou geven en alles zal doen om te winnen tot aan het onsportieve toe! Ik denk dat je beter veltman dan Kristensen kan opstellen!
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Haha dat weet ik wel 1000% zeker, Kristensen is echt een regelrechte ramp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:26]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:20
Of het meesterbrein ten hag zet magallan op rechtsback alleen op Ronaldo, kuitenbijten kan hij. Als hij maar achterin blijft zou ik het als een betere optie zien dan Veltman die echt NIET kan verdedigen.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 15:39
Is nog niet eens zo'n slecht idee.

Veltman kan wel verdedigen alleen heeft hij nog zijn foutjes, maar die heeft Maz ook dus wat dat betrefd maakt het niet veel uit.

Kristensen is leuk vooral in aanvallend opzich wel redelijk goed alleen tegen Ronaldo maakt dat niet uit want die hoeft niet mee met zijn tegenstander.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:02
Snap je, waarom zou je een mazraoui laten spelen als hij niet in gelegenheid komt om zijn sterkste kant te laten zien.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Mee eens:)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Dat klopt maar die 120% heeft hem al de genodige foutjes opgeleverd. Als die dat eruit weet te halen is het indd een prima speler.. zijn druk vooruit is ook gigantisch hoog.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:18
Ondankbaar zijn Ajacieden wel, mazraoui heeft er mede voor gezorgd dat Ajax zover is. Ik ontken niet dat hij het nu minder doet, maar Cruyff vond ook dat mindere spelers hard moesten werken voor de sterren van het team. Hij vondt zelfs dat er niet teveel sterren in het team moesten zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Hallo Mazraoui is zeker een aanwinst maar volgens mij is hij in de wedstrijd tegen Juventus geschorst voor 1 wedstrijd. Die doet daarom niet mee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:28
Hoelang heeft Veltman niet gevoetbald die kan echt niet starten tegen een extreemfitte Ronaldo.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Nogmaals, Mazraoui is (jammer genoeg) geschorst de eerste wedstrijd.
Het is dus Veltman of Kristensen (of zelfs jeugd) die moet spelen.. Met dat in gedachte wie stel jij dan op?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
Magallan op Ronaldo, dan doe je het maar met een back die niet mag opkomen, omdat hij het niet kan
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Kan, maar heb je dan niet iets meer vertrouwen in een Veltman? (Ook de pure verdediger, wat wel handig is want Ronaldo kunnen ze beter even in de gaten houden)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:03
Ik vind het raar dat mensen Veltman zeggen, hoelang heeft hij geen hoog niveau kunnen halen vanwege blessures enzo? Volgens mij heeft hij onder ten hag niet eens 90minuten gespeeld. Laat hem eerst maar eens tegen een Fortuna ofzo spelen 90 minuten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
De ligt had geen moeite met Ronaldo de laatste keer
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Maar je denkt toch serieus niet dat Allegri Ronnie tegen de ligt gaat zetten als hij hem ook tegen een Veltman met weinig wedstrijden in de benen kan zetten? Ben alleen benieuwd wie hij tegen De Jong laat spelen want als dat Matuidi is dan heeft de middenvelder die tegen Pjanic moet spelen aanvallend veel vrijheid maar dan moet hij zich de pleuris verdedigend lopen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:37
Waarschijnlijk 'offert' hij Mandzukic gewoon op tegen De Ligt. Zo'n spits kun je prima een wedstrijdje zoet mee zijn en Ronaldo kan dan vrij-uit voetballen.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 15:54
Dat was precies mijn gedachte, Mandzukic gaat het de ligt niet makkelijk maken en dan is het vrij spel voor Ronaldo met de voorzetten van Cancelo
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Mazraoui tegen Ronaldo eerder met Matthijs daarachter. Ronaldo is bizar sterk in de lucht maar met Matthijs hebben wij een geduchte tegenstander voor in de lucht tegen Ronaldo. Zelfde verhaal als je tegen Barca speelt met Messi eigenlijk: als Ronaldo het op zijn heupen heeft ben je nagenoeg kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Mazraoui is eerste wedstrijd geschorst..
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Ohja is waar ook. Ja met Kristensen schrijf ik alvast een 0-5 op 5x Ronaldo.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:50
Kristensen is gewoon een hele goede rechtsback. Kan echt goed stomen over die rechter kant. Aanvallend sterk en heeft een goede voorzet. Verdedigend is hij wel wat lomp, maar dat heeft Mazraoui ook.

En ik denk dat Kristensen ook helemaal niet gaat spelen. Veltman gaat gewoon spelen en hopelijk de tweede wedstrijd ook. Voetballend is Mazraoui natuurlijk beter, maar verdedigend is Veltman veel sterker. Staat altijd goed gepositioneerd en kan het Ronaldo heel lastig maken.
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 14:57
Als Kristensen zo goed is als jij zegt weet hij het elke keer wel heel goed te verbergen, ik vind het helemaal niks. Je ziet ook een beetje aan zijn motoriek dat het nooit een goede verdediger zal worden. En technisch is het ook niet best. Maar goed dat is mijn mening.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:13
Dat zijn idd zijn mindere punten. Maar zijn power, loopvermogen en voorzet zijn heel erg goed!
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Wellicht een schorsing nog voor Ronaldo door het gebaar aan het einde tegen Atletico. Probleem opgelost.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Als Ronaldo alsnog 1 wedstrijd geschorst wordt is hij er in Amsterdam niet bij.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Dat kan ook nog :)
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
Precies, gewoon met lef spelen en dan zien we wel waar het schip strandt. En vliegen we eruit, dan is dat met opgeheven hoofd en heeft Europa van ons voetbal genoten.
#sowiesotrots
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Juist Ajax heeft niks te verliezen!
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Ik heb er zin in!
Vind ik leuk
Dutchman +892
vrijdag 15 maart 2019 om 15:23
Kan hij beter tagliafico erop zetten die bijt zich erin vast
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:34
Veltman? Die heeft z'n eerste gele kaart al te pakken voordat de wedstrijd begonnen is. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Ik zou zeggen: Kom maar ff wisselen Cristianootje
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Das raar geen enkele reactie nog in dit topic en toch denkt 65 procent dat ze een kans maken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:19]
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
Je kan ook stemmen zonder reactie te geven vriend :)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
ohhhhh zit dat zo......
waarop heb jij gestemd?
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Op winst omdat ik altijd hoop heb :)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
ik zou er anders toch maar geen geld op zetten......
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Waarom niet?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
omdat mariska vast nog wel nieuwe wensen heeft na haar nieuwe inbouwkeuken
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
Die heeft ze vorig jaar al gekregen :)

Gewoon 100 op Ajax zetten en ik win vast een leuk bedrag mocht Ajax stunten :)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
da zijn 10 kistjes bier...... ik zou het wel weten
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:33
Gewoon een gokje wagen :)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
ik speel voortaan op safe , ik hou niet zo van verrassingen
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:37
:)
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 14:46
Niet iedereen leeft van een uitkering. Die 10 kistjes bier kan hij alsnog wel betalen.
Vind ik leuk
dijkie87 +1352
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
tegen wie moet psv in cl?? onee allang eruit
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
joh echt?
Vind ik leuk
dijkie87 +1352
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
nu ben je weer op ajax topics maar toen ajax won van real nergens te bekennen
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
vond je het zo erg dan?
Vind ik leuk
dijkie87 +1352
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
nee maar valt op jou troll naar ajax toe is groter dan liefde voor je eigen clubje psv
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
zo daar zit ik dan maar mooi mee opgescheept dan.....
Vind ik leuk
dijkie87 +1352
vrijdag 15 maart 2019 om 14:37
zelf weten wat je doet me je leven he de ene spendeerd 24/7 hier en de ander gaat wat leuks doen
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:38
klopt mountain biken is nie zo mijn ding
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
De vraag is of ze kans hebben. Tuurlijk hebben ze kans. Of die kans nou 99% is of 0,00001% vragen ze niet. Eigenlijk zou het dus 100% 'eens' moeten zijn.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Juist wel toch meer winst al het gebeurd.
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:40
Same here, hoe onrealistisch het soms ook mag lijken... :-)
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
In voetbal is alles mogelijk daarom heb ik altijd hoop :)
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:44
Precies!
Is het al zover? :-)
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 14:48
Eerst nog even tegen AZ en PSV :)
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:49
Oh ja, helemaal vergeten!
Ook niet makkelijk, maar ook hier weer goede hoop.. :-)
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
Niet op reageren Niels de frustratie druipt van hem af...hij heeft anderhalve week onder een steen geleefd
Vind ik leuk
broedkip +2220
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Ajax heeft altijd kans op dit niveau dat is voor jou cluppie ietsje anders.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
ohhhh dan
Vind ik leuk
broedkip +2220
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Misschien zie jij het anders. De waarheid kan niet liegen. (Cruyffiaans)
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
Ga je nog verder dan Mourinho en zeg jij 0% kans?
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Nou volgens hem hadden we geen kans tegen Real, toen we wonnen zat de kans er dik in dat hij wat dagen wegbleef😉
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:33
gerust , vergeleken met mij is Mou the second best special one
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 14:40
Ajax zou niet de eerste ploeg zijn dit seizoen die Juventus tegen de verwachtingen in verslaat dit CL. Er is dus altijd een kans, hoe klein ook.

Degenen die hier nee stemmen zijn daarom niet zo slim.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:47
realisten worden nie vaak gepruimd ....ik snap dat wel
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 14:51
Realisten stelden ook dat Emmen niet terug kon konen van een 0-2 achterstand tegen PSV.

Dat ze niet gepruimd worden komt waarschijnlijk omdat ze geen rekening houden met de kansen van de kleintjes.

Dat jij het snapt komt waarschijnlijk omdat je beter weet ondanks dat je anders verkondigt...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:54
Nee zijn niet slim. Zelfs als je denkt dat Ajax 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% kans maakt om te winnen zou je alsnog ja moeten stemmen, want ze vragen of Ajax kans maakt. Dat is natuurlijk altijd zo. Alleen 37% heeft niet zo'n hoog IQ.
Vind ik leuk
RenW +4120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
Mooi he Straat, beetje zelfvertrouwen uitstralen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
als het brabants is wel
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Die Ronaldo laat die Amsterdamse droom uiteen spatten jongens!
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
We hebben zoveel dromen, het was al een droom om Real te verslaan en de kwartfinale te halen. Ook het affiche tegen onze oude Europese concurrent van weleer Juventus is een droom affiche voor ons!
Dromen moet je altijd doen! dat maakt het voetbal mooi! Natuurlijk heeft Ronaldo alle kwaliteiten om ons een halt toe te roepen, laten we voor het Nederlands voetbal anders hopen of beter gezegd anders dromen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 15:46
Achteraf is Ronaldo ineens "niet in vorm"..
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Khali larwaad kare hai Van der Sarwa
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Is het premtime ofzo?
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Are Estherwa, kabhi kabhi. Prem ke maar goli
Vind ik leuk
3Bier +14296
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Hou het wel even netjes aub
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:47
Ik denk dat hij verdwaald is.
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 16:49
No Esther i am not lost. I am seeing the light and the light is seeing you... Mi taki taki. Nederlands is soms zo saai.
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 16:48
Everything is netjes, even your ghaar. Just understand what i am saying aub. pranipaat
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
"De Ajax-directeur komt bovendien een oud-ploeggenoot tegen: Cristiano Ronaldo speelde tussen 2005 en 2011 met Van der Sar samen bij Manchester United"

Ongekend hoe lang die Ronaldo al in de top meedraait.
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
En hij heeft het overal bewezen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
Ja wel extra pijnlijk voor hem dat hij in het tijdperk Messi leeft :-)
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:44
Nee hoor, want Ronaldo heeft in meerdere competities bewezen met constant mindere spelers om zich heen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:50
Die twee doen niet voor elkaar onder.
Vind ik leuk
Raziel +64
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
Apart hoe negatief iedereen ineens is.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
Juve houdt van ploegen die aanvallend spelen en Ajax heeft met Juve de slechts mogelijke loting geloot, want Allegri is zo tactisch sterk dat hij je als het moeit in de 13de minuut wisselt. Hopelijk voor het Nederlands voetbal spelen we gelijk in de JC arena en dat zou ook alleen maar gunstig zijn voor Juve om de spelers Ajax niet te onderschatten
Vind ik leuk
Raziel +64
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Dat snap ik. Persoonlijk denk ik ook dat het heel erg moeilijk gaat worden. Maar de euforie lijkt omgeslagen in een lichte depressie.

Wat ook opvalt is hoeveel mensen er afgunstig zijn. Los van wat je van Ajax vindt. Ze moeten minimaal eenmaal gelijkspelen voor het Nederlands voetbal. Maar de haat lijkt te groot. Mensen nemen het spelletje te serieus, ze verliezen karakter.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 15:52
Daar heb je zeker gelijk in, hopelijk kan Ajax die punten uit het vuur slepen voor het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
Hotboy99 +533
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
Gaan twee zware wedstrijden worden voor Ajax maar niks is onmogelijk.
Ben benieuwd hoe ze Ronaldo gaan bestrijden, het scheelt dat hij veel in het centrum opduikt en dus ook veel duels met De Ligt uit zal gaan vechten, persoonlijk zou ik gewoon Tagliafico er op zetten, die bijt zich er wel op vast.
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Ja, alleen is Ronaldo met zijn sprongkracht meegerekend 4 koppen groter, dus elke hoge bal is voor hem.
Vind ik leuk
Hotboy99 +533
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Zal wel meevallen, qua lengte maakt het niet uit want De Ligt is net iets groter, verder is de timing van De Ligt ook meer dan prima. We zullen het vanzelf gaan zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:29]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Wat een kerel die tagliafico. 1.60 lang, maar elke wedstrijd wint hij kopduels. Echt een krijger!
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Ja, alleen zal hij in Ronaldo toch echt zijn meerdere moeten erkennen.
Vind ik leuk
Hotboy99 +533
vrijdag 15 maart 2019 om 14:58
Werd ook over Benzema, Lewandowski en Griezmann gezegd.

Die konden het ook niet tegen die 19 jarige knul waarmaken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:58]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:03
We gaan het meemaken. Ik heb er zin in!
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
In 1996 gebruikte Juve doping en die titel hebben we nooit gekregen dus hopelijk kunnen wij hen nu persoonlijk afstraffen voor het onsportieve spel

COME ON AJAX
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Hopelijk komt Juventus deze keer niet op steroïden aan de aftrap
Vind ik leuk
Muscles +1733
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
De Ligt gaat Ronaldo inpakken en dan naar Barcelona. Ronaldo krijgt rood uit frustratie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
Dat zou fantastisch zijn, alleen eerst City nog ff tussendoor
Vind ik leuk
RenW +4120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:37
Of hij loopt uit zichzelf weer het veld af.
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Hahaha koning Edwin: “Tottenham, Ajax 2”.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Ronaldo probeerde net zoals Ramos geschorst te worden... Dus ja, dat kun je wel rustig aan doen noemen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Hopen dat in ieder geval één van de twee wedstrijden gewonnen wordt!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
Een kans heb je altijd. Maar Ajax zal een top dag moeten hebben! Elke kans een doelpunt. Juventus heeft een betere/bredere selectie.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Namens een PSV supporter wens ik veel succes aan Ajax, prachtige tegenstander voor jullie! Maak ons Nederlanders weer trots :)
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Thx!!👊
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Haha mooi he..ik mag ook hopen dat hij het niet op de heupen heb
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Als we zo spelen als tegen Zwolle zijn we binnen een kwartier uitgeschakeld .
Dat was FC Knudde van de week bij ons , als Zicech en frenkie de jong tegen az niet mee doen krijgen we ook een jas ,laat staan tegen Juve
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:43
Maar zo spelen we niet in de CL, 1-0 verliezen tegen Heracles en daarna een hoog niveau thuis tegen Real halen.

Je moet ook je krachten verdelen, alles geven tegen Real, daarna een paar wedstrijden in een reeks (wat we ook willen dus geen excuus!!!) Maar dan is het niet realistisch om te denken dat we al die wedstrijden op hoog niveau kunnen domineren. Wedstrijden als tegen PEC zit er dan tussen waar je het ook op een andere boeg moet gooien, eerste helft was ook niet denderend hoor maar Ajax liet toen na om de 2-0, 3-0 te maken die kansen waren er. Dan weet je het, PEC met voetballend vermogen anders dan Fortuna niveau bijvb, kunnen dan gewoon nog kansen creëren. En dat deden ze, goed gedaan van ze!
Daarna rechte Ajax wel de rug en haalde het nog uit hun tenen om het tempo weer iets op te krikken, je hebt ook geluk nodig, maar! als je in de eerste helft kansen mist weet je ook het op het eind nog even goed kan vallen. Gelukkig gebeurde dat, en dat is ook voetbal dat je dan gewoon erg blij bent met de opluchting.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
@Holadiejee is spoorloos 😂😂
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:39
Van der Sar een beetje een Angsthaas? Wat nou WZAWZDB en zijn voor niemand bang.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Hier was ik dus bang voor. Van alle ploegen die je kunt loten, krijg je uitgerekend een Italiaanse en niet de minste. De clubarts heeft de spuitjes al klaar liggen voor de spelers.

We hebben nog een rekening te vereffenen uit het verleden.

Als Ajax deze test doorstaat, dan gaat de cup met de grote oren weer naar Amsterdam. Juve is naar mijn mening de sterkst overgebleven club.
Vind ik leuk
Mallerd +1847
vrijdag 15 maart 2019 om 14:46
Die Italianen weten niet wat ze meemaken dalijk in de Johan Cruijff Arena. Waarom zullen we bang moeten zijn voor Juventus? Buiten Ronaldo is het gewoon allemaal over the hill daar. Als Ajax met zoveel energie en passie speelt als tegen Real dan gaan we gewoon over die Italianen heen walsen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:58
De weg naar Madrid. De ideale droom van Frenkie:
Bayern
Benfica
AEK
Real Madrid
Juventus,
Tottenham Hotspur
Barcelona
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 15:01
Ik heb "ja" gekozen. En nee, ik denk niet dat Ajax het "wel eventjes" gaat winnen. Maar het is voetbal dus kans heb je altijd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Niet treuren ons tactisch wonderbrein vind er wel iets op.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:35
In '96 was Juve niet clean. Misschien nu wel??? ;)
Vind ik leuk
john52 +570
vrijdag 15 maart 2019 om 15:56
0-1 ronaldo. 0-2 ronaldo. 0-3 ronaldo.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
En toen werd je wakker gap.
Vind ik leuk
john52 +570
zaterdag 16 maart 2019 om 15:36
Lees je niet goed, 0-1 0-2 0-3..........jij zit nog in je winterslaap trol
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:09
Ik ben geen trol en ik heb nog nooit een winterslaap gehad. Het is simpel: ik denk dat Juventus amper bij de goal van Ajax opduikt. Ajax opent de score en breidt deze uit tot 3-0.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Nou, Ronaldo mag het ook wild doen. Alsof De Ligt uberhaupt onder de indruk zal zijn. Nou, nee dus!
Vind ik leuk
john52 +570
zondag 17 maart 2019 om 16:42
Leuk dat ajakkes ook niet onder de indruk is van AZ :) :) :) :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws