Van Bommel haalt uit naar deel van PSV-aanhang: 'Ik heb me eraan geërgerd'

Van Bommel haalt uit naar deel van PSV-aanhang: 'Ik heb me eraan geërgerd'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 16:24vr 15-03-2019 om 16:24

PSV-trainer Mark van Bommel heeft geen goed woord over voor supporters die zich in de thuiswedstrijd tegen NAC tegen Denzel Dumfries keerden. De oefenmeester stelt dat er soms te veel wordt verwacht van de Eredivisie-koploper.

"Ik heb me eraan geërgerd", stelde hij tijdens de persconferentie voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen VVV over het uitfluiten van Dumfries. "Als het even lijkt alsof het niet loopt, moet je geen eigen spelers gaan uitfluiten. Onze harde kern heeft een fantastische tegenreactie gegeven door gelijk zijn naam te scanderen."

Van Bommel vindt de kritiek op zijn ploeg niet altijd terecht. "Dat komt omdat we de lat heel erg hoog hebben gelegd voor de winterstop met uitslagen als 5-0, 6-1 en 4-0. Dan wordt een wedstrijd tegen de nummer achttien die je met 2-0 wint ineens saai of slecht. Ik snap dat niet. Je moet winnen. En natuurlijk kan het altijd beter."

Plaats een reactie

Tjoep Cola +7127
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
De kranten moeten vol.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Dus alle kritiek is onterecht? Beetje vreemd als je na de winter een stukken lager niveau aantikt dan je voor de winter deed en daardoor veel meer punten hebt verspeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:06
Er is crisis bij PSV!
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Dat vind ik wat overdreven, maar dat het niet helemaal vlekkeloos draait is wel duidelijk, niet voor niets worden andere spelers in de basis opgesteld dan voor de winter.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:16
overdrijven is ook een vak apart he
Vind ik leuk
020west +438
vrijdag 15 maart 2019 om 19:15
Ja. Al helpt het niet dat Van Bommel onlangs nog beweerde dat PSV na de winterstop beter speelt dan ervoor. Zoiets wekt wrevel bij fans en de media.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
Kritiek is idd onterecht. Wbt begroting 2e club v Nederland maar staan wel op 1
Vind ik leuk
Fritske01 +5226
vrijdag 15 maart 2019 om 17:17
Als ze niet net even wat minder hadden gespeeld na de winterstop dan was de competitie al beslist met een punt of 9 voorsprong.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:39
Tja, als....Als Ajax na het puntverlies van PSV had gewonnen van Heerenveen, Feijenoord en Heracles stonden jullie nu 7 punten achter....
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Dat is echt een non argument, maar als je dat al aanvoerd dan zal een zinnige discussie niet tot de mogelijkheid behoren.
Vind ik leuk
Fritske01 +5226
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Zolang ze nog steeds 1ste staan is er geen discussie.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
vrijdag 15 maart 2019 om 19:32
En weer een non argument. Knap hoor.
Vind ik leuk
Fritske01 +5226
vrijdag 15 maart 2019 om 19:54
Wat is dan je punt behalve dat je vol hoop bent en tegen beter weten in denkt dat Psv meer punten laat liggen dan Ajax.
Ze hebben beide hun slechte wedstrijden na de winterstop.
Ja ook jou geliefde ajax speelt een stuk slechter en heeft het gat nog steeds niet gedicht.
Zoals ik respect heb voor de prestatie van ajax in Europa is respect voor de koploper ook op zn plaats. Waarom ? Omdat we meer punten hebben
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:56]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:31
Het spel is om te janken.
Vind ik leuk
Importbrabo +2245
vrijdag 15 maart 2019 om 16:39
Kan je nagaan. Als de nr 1 al om te janken is, hoe erg moet het dan wel niet gesteld zijn met nr 2?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:44
Ajax had na de winterstop even een mindere periode, maar is er nu (in tegenstelling tot PSV) wel weer bovenop.
Vind ik leuk
Bertus +7541
vrijdag 15 maart 2019 om 17:07
Inderdaad, tegen Zwolle hebben ze veel indruk gemaakt.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:42
Maar wel gewonnen! Net als van Real in Madrid....maar toen was je er even niet..... hoeveel echt giede wedstrijden heeft PSV gespeeld in 2019??
Vind ik leuk
Bertus +7541
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
Keurig Ajax gefeliciteerd met het resultaat tegen Madrid, maar het deed me uiteraard goed dat ze zwak en stroperig speelden tegen Zwolle. PSV draait na de winterstop stroef maar geloof me dat ze de 31e er zullen staan.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:59
Net zo stroperig als Psv tegen Heerenveen , Utrecht, Emmen en Nac? Neem van mij aan dat Ajax de 31e ook anders speelt!!
Vind ik leuk
Bertus +7541
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Het zal zeker een stevige pot worden omdat beide weten dat de winnaar waarschijnlijk de schaal pakt.
Wedstrijd op zich en dus lastig te voorspellen.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 20:54
Ven bang voor een Ajax-Twente verhaal. Dat was de beslissende wedstrijd en dan is thuis spelen wel echt een voordeel.
Maar we van het zien.
Vind ik leuk
j-roen11 +2132
vrijdag 15 maart 2019 om 19:19
Wel te hopen dat ze er staan anders hebben we geen wedstrijd!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Ze winnen hem tenminste.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2200
vrijdag 15 maart 2019 om 22:49
de nummer 2 speelde laatst real madrid weg met 1-4 en zit bij de laatste 8 van de wereld in de champions league, in de beker finale en door gemakzucht fouten dus op 2 punten achterstand op plek 2, alweer..
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
Zag ik afgelopen woensdag idd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:32
En er staat de hele tijd iemand bij de wedstrijden van PSV te klagen bij de 4e official. Enig idee wie? Goed voorbeeld doet volgen en fans mogen best ook eens aangeven als ze niet tevreden zijn.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 17:16
Met klagen bedoel je Tadic en de Jong tegen Feij en Psv??
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:51
Als je goed leest...wat heel moeilijk kan zijn soms. Nee maar duidelijker als dit word het niet helaas.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 19:06
Oh, ok. De Jong en Tadic zijn veel erger oig. Zeikertjes
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:48
🙈 top reactie
Vind ik leuk
Swout +1770
vrijdag 15 maart 2019 om 16:34
Je bent vernederd in de CL en vernederd in de beker.. Dan mag je toch verwachten dat Psv die zich volledig op de comeptitie kunnen richten, wel wat meer mogen laten zien? Het publiek is kritisch en daar kan ik me volledig in vinden.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
vrijdag 15 maart 2019 om 16:58
Niks vernederd droppie... Wij hadden genoeg kansen....tegen Inter thuis....was gewoon 2-0 geworden door Bergwijn zonder die bijdehande keeper die ff de bal opraapt bij de cornervlag...2-2 tegen Tottenham thuis netjes....tegen Barca thuis drie keer paal en lat....mislukte vrije trap van Messi wordt plotseling 0-2....domme pech heet dat.... Tottenham uit was tot de 89e minuut 1-1... keurig....totdat Kane met een circus bal die van richting verandert 2-1 maakt....1-1 uit tegen Inter.... keurig.... alleen Barca uit was kansloos....dat zijn jullie ook trouwens...en de beker?....die mag je hebben....haha... dat was PSV 18.....,dus niks vernederd droppie.....Weet je wat vernedering is.....3-0 kampioenswedstrijd in Eindhoven 2018....nog bedankt daarvoor.....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
Swout +1770
vrijdag 15 maart 2019 om 17:02
Neem ff een slok water.. volgens mij heb je een droge mond na al je excuusjes
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
vrijdag 15 maart 2019 om 17:06
Dat noem ik..... uitgeluld
Vind ik leuk
Swout +1770
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
Zo wilde ik je poging ook verwoorden ^^ fijne dag nog kerel
Vind ik leuk
Lebowski +536
vrijdag 15 maart 2019 om 17:12
Mooi die zin 'thuis tegen Tottenham netjes'..... terwijl ze toen nog het meest zijn weggetikt en heel gelukkig een punt over de streep trokken. Zelden gezien dat een Nederlandse ploeg in eigen huis zo kansloos was.
Vind ik leuk
hollister +789
vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Hey sukkeltje.. tegen wie hebben jullie dan geloot?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:49
Tegen Inter thuis was geen rood voor de keeper volgens de regels! Thuis tegen Tottenham alleen een resultaat gehaald omdat er een goal van hun volledig onterecht werd afgekeurd en die bonenvreter weer eens een tegenstander een kaart aannaait!! 80% van de wedstrijd blindgetikt.... Barca uit en thuis kansloos en uit bij Inter had Inter de punten niet meer nodig. Maar zoals jij het verteld klinkt het wel beter....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:27
Als jij dat geen rood vind van de keeper of als het volgens jou niet volgens de regels was , zou ik de regels nog eens nalezen .
Hij vereideld namelijk een kans op scoren door hands te maken .
Die spelers die aan kwamen lopen hadden Bergwijn nooit van scoren af kunnen houden , want die waren te laat .
Jammer dat de blinde clubhaat van sommigen hier de boventoon voert .
Als het Ajax was overkomen dan was het gejank hier terecht niet te overzien geweest .
En nee , ik ben niet voor PSV
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 19:32
Misschien moet je eens een boekje met regels kopen. Wat ik vind is totaal irrelevant. Voor een keeper gelden buiten de 16 dezelfde regels betreffende hands als een veldspeler. Als het al opzettelijk hands zou zijn geweest dan was het geen 100% scoringskans. Maximaal geel dus.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:39
Als die keeper die bal niet met zijn hand had aangeraakt loopt ie naar een leeg doel , dus wat noem jij dan wel een scoringskans ??
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Want die 3 verdedigers gaan hem niet tegenhouden denk je? Het was op de zijlijn een meter of 15 van de cornervlag....dus niet aantoonbaar opzettelijk hands en geen 100% scoringskans dus maximaal geel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
Nee man kijk die beelden nog eens terug , het was 1,5 meter buiten het 16 meter gebied .
En dan zou er 1 speler nog tussen de goal en Bergwijn staan , en die mag de bal niet met zijn handen aanraken om deze scoringskans tegen te houden .

https://www.youtube.com/watch?v=bMP7Ox3raao
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 21:23
Qua positie op het veld heb je wel gelijk alhoewel het welniets meer is dan 1,5 meter.... en er staan maar 2 verdedigers ipv 3. Maar ik vind het nog steeds geen rood....en dat heeft niks met PSV te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:33
Gelukkig is het op een forum de bedoeling dat je niet allemaal dezelfde mening hebt , anders word het ook zo saai .
In mijn ogen kan ie hem zo intikken als Hamdanovic die bal niet raakt .
Die vertraagt daardoor de bal , dus was die 2e verdediger zowieso nooit op tijd geweest
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 21:59
Nou ja, het heeft niet zoveel met een mening te maken maar met de spelregels....het blijft geen 100% scoringskans en niet opzettelijk hands (hij maakt geen slaande beweging naar de bal). Hij heeft er wel voordeel van dus geel...
Ik vind dat wel vaker bij PSV, dat men eerder geneigd is voor rood te gaan dan voor de goal. Met zijn snelheid had hij de bal er langs kunnen spelen dan was het 2-0. Bergwijn is een hele goeie speler maar zijn handelingssnelheid is te laag. Beter dan Lozano, dat dan weer wel! Die gaat altijd voor de overtreding. Tegen TH thuis ook, hij kan de keeper zat ontwijken...
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
zondag 17 maart 2019 om 10:23
Tja..... jullie loten in de poule AEK.....knap hoor....en toch....uit winnen jullie pas na een rode kaart daar.... Benfica?....ja Echt Europese top geloot jullie....enne....de pech dat Kane in de 89e minuut tegen ons met een mislukte bal die van richting verandert de 1-2 maakt....maar jullie gewoon met een geluksbal die van richting verandert de 93 e minuut 1-0 tegen Benfica maakt....en pas in de 93e minuut 3-3 tegen Bayern....het is maar hoe je het ziet.... wij pech jullie lucky.... trouwens Real uit was een mooie prestatie! Zeker!....maar....die bal was uit moet worden afgekeurd.....(gelukkig was Sjaak Swart de VAR daar)...blijft het 0-2....en dan had ik het nog moeten zien allemaal.... trouwens....geluk dat precies dit jaar CR7 niet meer bij Real speelt....weet nog genoeg kansloze wedstrijden van jullie tegen Real toen CR7 daar nog wel speelde....dus idd...het is maar net hoe je het wil zien
.....en als die keeper Hands.....ovic....geen rood is....dan mag jij ff terug naar school maat!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
zondag 17 maart 2019 om 10:34
Goed verhaal man....Hoeveel wedstrijden hebben jullie gewonnen na een rode kaart voor een tegenstander dit seizoen?? Wedstrijden die best lastig waren in de Mickey Mouse competitie?? Best veel hè?? Die keeper van tottenham kreeg ook weer een kaart aangesmeerd door die Mexicaan! Da's natuurlijk niet zo maar kijk de beelden maar eens terug, vooral die van achter de goal!
En tegen TH een 100% goal afgekeurd voor wat?? Geen idee....
Die goal tegen Real kan niet worden afgekeurd want er is geen overtuigend bewijs dat de bal over de lijn is geweest! Dan mag de VAR dus niet ingrijpen, hoewel ze het wel een minuut of 5 hebben geprobeerd!! Net als in de thuiswedstrijd toen de VAR iets kon vinden na 4 minuten....
Maar Handanovic, de keeper van Inter, was en is geen rood!
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
zondag 17 maart 2019 om 10:39
Let's agree tot disagree.....1-0 tegen Benfica is en blijft gewoon lucky ......en Inter had thuis geen punten nodig? Hahahaha hahahaha hahahaha.... Inter ging bij winst in Milaan naar de 2e ronde CL....door de 1-1 spelen ze UEFA League.... goeie grap man!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
zondag 17 maart 2019 om 10:43
En door wie is Inter daar kansloos uitgeschakeld?? Ook Europese top natuurlijk....
Bij PSV doen ze alsof het allemaal fantastisch gaat maar 1 slechte dag en het seizoen is compleet verloren....
Vind ik leuk
Gelukshand +946
vrijdag 15 maart 2019 om 19:37
Ook zonder de bijdehande keeper had je zowel thuis als uit moeten winnen.
Want zo goed is Inter niet, gisteren gekeken in EL. Dat zag er niet goed uit.
Je komt zowel thuis als uit op voorsprong tegen de Spurs dan moet je zulke wedstrijden wel kunnen winnen, of in ieder geval 1 van de 2.
Dat je van Barca verliest dat is te begrijpen, dat doen de meeste clubs.
Maar je had echt wel de mogelijkheid om door te komen in de CL.
Ik vind het niet goed dat je van de 6 wedstrijden er 4 van op voorsprong komt en 4x niet lukt om die voorsprong vast te houden.

En die kampioenswedstrijd was vorig seizoen, dus niet relevant.
Vind ik leuk
JCJWZ +14865
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Ja Psvers stop met zoveel te verwachten zodat vBommel er aan kan voldoen, kom op zeg het is Ajax niet!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
vrijdag 15 maart 2019 om 20:28
Dan hadden wij de kampioensstickers al op de bus zitten. Dat zou schandalig arrogant zijn, dat doen we dus maar niet.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
zondag 17 maart 2019 om 10:34
Hahahaha..... jammer dat ik maar 1 like tegelijk kan geven! Top!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
Onze harde kern???? Alleen Ajax en Feyenoord hebben een harde kern van Bommel, jullie hebben alleen maar meisjes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Grote jongen ben jij zeg. Wauw!
Vind ik leuk
jari11 +3561
vrijdag 15 maart 2019 om 16:32
Haha klopt wel een beetje, lig altijd dubbel als de camera zich richt op het psv publiek. Geeft niet trouwens!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:46
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
jari11 +3561
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
Jeetje sherrif rustig maar, ik mag dat toch vinden. Zeg toch ook dat er niks mis is met jullie publiek. In de ArenA kan het ook hartstikke gezellig zijn met een mooie sfeer! Moet altijd lachen om die dikke vent met een te klein shirt in het phillips stadion, mooi toch zulke supporters!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:58
Hahaha ja dies lachen .
Die heeft dat shirt 10 jaar geleden op de groei gekocht , alleen is ie harder gegroeit als dat ie zelf dacht ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Fijn dat er ook normaal gereageerd kan worden. Ik zelf vind het altijd heel gezellig in het stadion, maar ik zit wel tussen de plebsjes in pak. Oost is mij iets te wild, maar een echte toffe cultuurbewaker.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:24
Je moet je ook niet druk maken om de mening van kinderen van andere clubs die nog nooit in een voetbalstadion geweest zijn .

Voor sommigen hier is de haat naar andere clubs zo groot dat ze alles afkraken .
En waar jij precies maakt geen fuck uit , jij bent er , in tegenstelling tot anderen hier , in ieder geval elke thuiswestrijd .

Sommige Ajacieden hier roepen dat PSV geen mooi voetbal speelt , maar dat kan je ook niet weten als je supporter wordt .
Het gaat erom dat je je club blijft steunen , en het ene jaar is het voetbal misschien minder mooi dan het andere jaar .
Ik vind dat PSV in ieder geval een stuk beter speelt als onder Cocu .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Helemaal mee eens Service Crew. Het is leuker dan de voorgaande jaren. En dat we even in een mindere periode zitten, dat kan gebeuren. Ajax speelt heel mooi voetbal op het moment. Een heel ander soort voetbal dan wij, maar dat is een keuze. Ik hoop dat we er het volgende europese seizoen bij zijn en ook goed kunnen meespelen. Ik steun psv door dik en dun, maar kan ook erg genieten van bv ajax, of tottenham op het moment.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:35
Jij bent een voorbeeld voor al die kinderen op deze site .
Een dikke respect van mij .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:36]
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
vrijdag 15 maart 2019 om 16:31
Bekken zullen schuimen.#
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 15 maart 2019 om 16:42
Dat wordt een record aantal likes ... 😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:46
Jaloerse reactie. Wij hebben de beste harde kern van NL
Vind ik leuk
Rabarber +4412
vrijdag 15 maart 2019 om 16:55
De kleinste heb je verkeerd geschreven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:14
Hahaha jullie directeur gaf in een interview aan dat hij wou dat de supporters op de nac supporters leken qua sfeer.

De enige waar echt ouderwetse sfeer hangt is bij Twente Feyenoord en nac. Rest is lachwekkend
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:49
En zo is het!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:53
Psv heeft niet de middellen wat afclaf en 010 hebben .
Harde kernen uit rdammers en neuzen ,zijn niks groter en cker niet gekker dan utrecht en Den Haag ....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
Of je nu met 250 man bent of met 100 , 50 gaan echt vechten , de rest kijkt en loopt mee .

Fijn dat je een grote harde kern hebt als club , maar als 75% de vlucht op gaat als er een keer echt gevochten moet worden sta je ook gewoon voor lul .

En je kan zeggen van PSV wat je wil , maar tijdens de uitwedstrijd tegen de Spurs hebben die contact gezocht met Millwall youth en daarmee gevochten 20 tegen 20 dacht ik .
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Ik hoop dat het geeindigd is met 0 tegen 0?

Stelletje droeftoeters ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Beter zo vechten op een afgelegen plek zonder dat anderen er last van hebben , dan bij een stadion ofzo met kinderen erbij .
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Beter niet vechten ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:29
Helaas bestaat de ideale wereld niet Mino .
Dus dan is dit de beste manier .
Vind ik leuk
Johnnies +1903
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Zo is dat André.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
PSV heeft wel tegen Millwall youth gevochten toen ze dit jaar in London tegen Tottenham moesten .
Dus ze hebben wel een harde kern in Eindhoven , waar ze hier toch wel een beetje respect voor hebben .
De rest van de nederlandse "hooligans" kruipen liever in de kont bij Millwall ipv er mee te vechten
Vind ik leuk
HierDieTitel +4659
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Jij verstaat onder ‘harde kern’ doorgesnoven gasten die alleen maar vuurwerk gooien, zorgen voor boetes voor de club, vechten, andere steden kapot maken? Well done stoere jongen! Zet een feyenoord tattoe op je rug en gaan met die banaan!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:10
Ja tuurlijk joh! Utrecht, Den Haag en Eindhoven kent geen harde kern. Ga jij nu als feyenoorder net zo arrogant doen als de meeste Ajacieden?? Je wil gewoon zo graag bij de top 2 van NL horen, dat je het nu maar op supporters gaat gooien. Probeer ons geen calimerocomplex aan te praten man.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Er zijn maar 2 topclubs met een rijke historie in NL, te weten Ajax en Feyenoord ...

Calimerocomplex hebben jullie al ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:52
PSV heeft anders een beter gevulde prijzenkast dan Feyenoord zowel inter- als nationaal..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
De Klassieker gaat niet voor niets tussen Ajax en Feyenoord hé ... 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Laatste keer psv-az finale jullie toch mooi gelopen in rotterdam zuid! Jullie kern is groter in aantallen. En de echte jongens van jullie weten wel wat ik bedoel. Maar op internet makkelijk natuurlijk!
Vind ik leuk
markie +2771
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
Jaaa ja
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 19:00
Jaloers?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
Geef hem gelijk. Misschien speelde Dumfries wel boven zijn kunne eerste halfjaar. Het is een harde werker. Maar je Moet niet te veel van hem verwachten.

Wel knap hoe ze met dit elftal nog eerste staan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:28
Vreemd inderdaad. Sta je gewoon koploper.
En Denzel, is nou juist de motor in dat elftal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:37
De motor als ie op snelheid is ja, daar ligt ook zijn kwaliteit. Maar hem op laten bouwen kan ie gewoon niet, daar is ie zo onzeker en dat fluiten maakt hem nog onzekerder waardoor hij dus de veilige oplossing blijft kiezen.
Vind ik leuk
vierde-ster +4910
vrijdag 15 maart 2019 om 16:28
Ik denk dat de 4e official de kritiek van Bommeltje ook niet begrijpt
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Volgens de Brabanders gebeurt dat nooit bij PSV! Zo zie je maar weer dat het hypocriete PSV (vp) volk zelf ook spelers uitfluit!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:39
Hypopcriet zeg je ?

Het kan altijd nog erger:

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/j1p3vg/wtf-video-ajax-supporters-fluiten-hakim-ziyech-uit-en-zingen-ziyech-rot-op-ajahee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
Zo stratum is weer de geschiedenisboekjes ingedoken hoor. Had je weer eens weinig te doen vandaag vanaf je benkske?
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
nie alleen vandaag
Vind ik leuk
Jordaan +1465
vrijdag 15 maart 2019 om 17:00
Als ik dat doe, dan heb ik volgens hem teveel tijd oude koeien uit de sloot, en verder heeft tie er geen antwoord op, zoals uitspraken van, dat Schone drie jaar geleden bij NEC had moeten afbouwen en dat Hendrix veel beter zou zijn.
Tja😉 als ik daar dan op terug kom na bijvb een geweldige wedstrijd van Schone in Madrid, dan geen antwoord erop🤷‍♂️
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:02]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Hij probeert gewoon in alle reacties alle ajacieden hier gek te maken en dat lukt nog behoorlijk ook bij de meesten
Vind ik leuk
Jordaan +1465
vrijdag 15 maart 2019 om 17:21
Als ik inhoudelijk hem aanspreek en zijn gedrag wat steeds elkaar tegen spreekt mee confronteer dan probeert hij er wat om heen te draaien tot hij geen antwoord heeft, dan hoor ik niks meer, om hem dan even later tegen andere te zien schrijven, nou ik reageerde niet meer hoor vond het geen uitdaging meer haha terwijl hij nergens een normaal antwoord op heeft, dit voorbeeld gebeurde dus vandaag.

Zijn intenties zijn bekend hier..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:22]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
Even tussen de neus en 'flesskes' door...😆😆
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:53
Ajacieden ontkennen ook niet dat ze uitfluiten! Jullie ontkennen dat wel, dus ja hypocriet volk!
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
ja want je ziet hier inderdaad massaal reacties van psvers dat ze het ontkennen en dat het geluid kwam van de voorbijkomende trein aan de mathilde laan....

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
Alle PSVers zeiken altijd dat Ajacieden koud zijn en spelers uitfluiten, wanneer het in Eindhoven gebeurt dat praten jullie er liever niet over! Amsterdam maken jullie uit voor gaystad terwijl jullie oud directeur zelf minderjarige jongens zocht op dat plantsoentje... hypocriete graftakken volk dus!
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11


Nu is het voor iedereen duidelijk inderdaad dat psv ers massaal ontkennen dat er gefloten is.....................



het heeft niet lang geduurd tot je weer je bekende bedenkelijke niveau laat zien.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +214
vrijdag 15 maart 2019 om 17:03
Klopt .....vorig jaar na de vernedering on Eindhoven bijna in elkaar gemept....en nu ff toezingen?.... hypocriet zooitje idd daar
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:53
Gejank noem jij dat toch als het andersom gebeurt??
Vind ik leuk
vierde-ster +4910
vrijdag 15 maart 2019 om 16:48
Hahaha 👍
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Mischien dat je tegen de mindere goden eens kunt proberen met die mexicaan en die donkere jongen (ben zijn naam even kwijt) ipv Hendriks. Krijg je meer voetbal in je ploeg
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
dat deed ie toch ook met onze Mo en Gakpo
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:18
Zover ik het heb gezien blijft ie de meeste wedstrijden vast houden aan een defensief blok van Hendriks en Rosario, zelfs afgelopen wedstrijd tegen NAC of vergis ik me ?
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 17:22
nee daar vergis je je niet .
Bommel is een man van weinig veranderingen .
In speelstijl niet hooguit soms dat ie die speelstijl door andere uit laat voeren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Ik vind het overbodig om met twee controleurs te spelen in wedstrijden tegen tegenstanders waar je het spel juist moet maken. Maar goed, Bommel heeft zijn trainerspapieren en ikke niet ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
zit zeker wat in in wat je zegt maar ja hij staat dagelijks met die gasten op een veld en zal met zijn technische staf wel dat doen wat ze op dat moment het beste vinden voor de club om tot winst te komen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Daar mogen we wel van uit gaan denk ik, hij schijnt er nog aardig voor betaald te worden ook ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
haha ik verwacht ook niet dat ie droog brood hoeft te eten...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:30
Het voetbal hoeft voor mij en veel supporters niet per se schitterend te zijn, als ze maar winnen! Als je per se prachtig voetbal wil kijken, dan kijk je toch naar Barcelona of Liverpool? Supporter zijn is voor de liefhebbers, als je ons team saai vindt spelen kijk dan wat anders.

On-topic: het gefluit was niet alleen op Dumfries, maar gewoon de manier van spelen, was inderdaad niet geweldig. Ik ben toch wel met Mark eens, uiteindelijk gaat het om winnen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:31
Dumfries is uit vorm. Koeman had Hateboer moeten selecteren.
Vind ik leuk
Blutbad +620
vrijdag 15 maart 2019 om 16:31
Vertel mij wat Mark. Diezelfde aanhang zit nu op deze site de boel te verzieken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Ben het wel met hem eens:'' de lat niet te hoog leggen''. 2e plaats is prima voor PSV. En eigen spelers uitfluiten is nooit goed.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
vrijdag 15 maart 2019 om 16:35
Het publiek wil ook leuk voetbal zien, misschien is dat het?
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:36
Baas Bommel heeft wederom volkomen gelijk
Vind ik leuk
NvC +8615
vrijdag 15 maart 2019 om 16:37
Wel sneu dat je een van je beste spelers zo bejegen na een slechte serie. Maar goed het zijn gelukkig vaak maar een klein groepje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:41
Helemaal gek, de lat word te hoog gelegd. Supercup, KNVB Beker en de Champions League was al moeilijk. Noem het gerust een godswonder dat je met dit team bovenaan staat. Maar ja ook Von Bommel weet dat dit niet lang meer goed blijft gaan.
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:43
het hoeft ook nog maar 8 potjes goed te gaan dus we maken ons nie zo druk
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:45
Ja alleen moeten jullie nog wel naar onze Johan tempel en is de reservebank dramatisch bij Psv. Ik zou mijn geld er niet opzetten gratis tip. Ajax ruikt bloed en zal dit ook gaan proeven.
Vind ik leuk
stratumseind +195655
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
ach ook in die koelkast hebben we al vaak genoeg de punten meegenomen dus dat er een paar suarezjes rond lopen maakt ons de pis nie lauw
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:55
Hahah meen jij nu serieus dat in dat Guus Meeuwis stadion meer sfeer te proeven is? Ik weet dat ze ook in Spanje drugs verkopen maar blijf er maar gewoon vanaf straatje. Opa moet het gewoon bij het bier houden. Nee zonder dollen Psv fans zijn echt de allerlaatste fans die iets mogen zeggen over sfeer in een stadion.
Vind ik leuk
Tommieman +5920
zaterdag 16 maart 2019 om 07:00
Eerlijk is eerlijk, het kan best sfeervol in het Philips stadion zijn .....




.... als Guus Meeuwis optreedt 😉😆
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
vrijdag 15 maart 2019 om 16:41
Dat is wel heel makkelijk van MvB. Dat hij zich stoort aan het uitfluiten is een terecht punt. Dat je niet week in week uit groots kan spelen is ook uit te leggen. En dan de drie punten heilig zijn is ook wat voor te zeggen.

Maar net doen alsof alles goed gaat en dat fans uit het niets heel kritisch zijn gaat wat te ver. Het spel is na de winter een heel stuk minder. De nodige punten zijn al (onnodig) verspeelt. Als je dan thuis tegen de zwakste ploeg in de competitie zelfs amper tot kansen komt geeft reden tot zorgen voor de supporters.

Logischerwijs worden de keuzes van de trainer dan ook beoordeeld. Dan valt op dat er altijd met twee controleurs wordt gespeeld op het middenveld. Zelfs tegen tegenstanders die de bus parkeren. Daarnaast valt op dat van Bommel amper gebruik maakt van de bank. Spelers als Guti en Ramselaar zijn totaal afgeschreven onder van Bommel. Als laatste valt op dat het spel voorspelbaarder is geworden, mede doordat de backs na de winter minder ‘overlappen’. Misschien door vermoeidheid/gewenning voor Dumfries en Angelino. Hierdoor wordt het spel van PSV voorspelbaarder en makkelijker te verdedigen.
Vind ik leuk
Linke loe +915
vrijdag 15 maart 2019 om 16:45
Vind het echt jammer van die dumfries want hij speelt de laatste tijd ook gewoon slecht..maar hij kan echt een hoog niveau halen die gast ..
Vind ik leuk
PickNikker +369
vrijdag 15 maart 2019 om 16:46
Een groot deel van die fluiters post hier waarschijnlijk op VP!
Vind ik leuk
Justin Kees +2730
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
Ik erger me elke week aan Van Bommel met zijn gehuil en gezeik bij de 4e man. Steeds maar reageren op vermeende overtredingen, of om kaarten vragen. Alsof zijn team daar beter van wordt. Misschien moet hij zich eens minder ergeren en meer bezig zijn met de coaching van zijn team. Maar Frusty van Bommel ergert zich liever aan dingen waar hij geen invloed op heeft...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:55
Landelijke glorykernen zijn t
Vind ik leuk
Jordaan +1465
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
Ja, oké maar wijzen voor beter gedrag begint bij jezelf! Telkens bezig zijn met de vierde man, bezig zijn langs de lijn met van alles, van briefjes tot gebaartjes alsof dat je team helpt?

Ik zie in vBommel echt wel een top coach hoor voor de toekomst, een top mentaliteit wat hij als speler had ja veel respect daarvoor! Als coach weet hij dat vast ook over te brengen op de groep.
Maar al die maniertjes langs de lijn naar de vierde man, hmm op een gegeven moment gaat dat tegen je werken, dus ook tegen je team.

Ik geloof niet zozeer dat het op Dumfries was gemunt, maar op het spel van Psv waar de laatste weken niet echt verbetering in zit, geen opgaande lijn. Het publiek heeft dan ook iets van, even wakker schudde? Niet de juiste manier, maar vBommel waarom met twee controleurs spelen tegen NAC? Je moet met een hoger tempo steeds een vrije man kunnen creëren, maar teveel man voor de bal, weinig verrassing het is steeds wachten tot de zijkanten gezocht worden want door het midden komt niet echt heel veel.

vBommel moet eerst naar zijn eigen gedrag kijken! Hij is een voorbeeldfunctie!
En vasthouden aan een spelsysteem en tactiek prima hoor, maar je gaat het dan wel moeilijk krijgen clubs spelen er op in, het spel blijft eerder controlerend in een laag tempo tegen clubs als NAC inplaats van hoog tempo, aanvallend, verrassing in het spel.

Dat zijn van mij wel twee punten op persoonlijk vlak en tactisch vlak waar vBommel aan moet werken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Mijns inziens correct verwoord
Vind ik leuk
Jordaan +1465
vrijdag 15 maart 2019 om 17:05
Nou komop mensen, niet zo ruzie maken.
Zullen we anders een liedje zingen ofzo?


Ps
wel grappig nu de nieuwe accounts
Met Psv Juventus als naam😂😂😂

Nou komop mensen, het is heerlijk weer het regent dat het giet redenen genoeg om even vrolijk te doen inplaats van dat uitfluiten naar elkaar.
Vind ik leuk
Niels92 +36653
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
Vandaag zijn er opeens veel altijd al fan van Juventus geweest :)
Vind ik leuk
Jordaan +1465
vrijdag 15 maart 2019 om 17:17
Haha ja, ach doen ze toch nog een beetje mee hè😉 zoals sommige Utrecht fans hier steeds proberen mee te doen met de titelstrijd door zich te gedragen als Psv fans, en niks meer zeggen over hun club Utrecht. Ook een apart fenomeen.
Vind ik leuk
Paul1982 +12074
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Misschien ergerd een deel van de aanhang zich ook wel aan dat kinderachtige hysterische gedrag van Van Bommel langs de lijn.
Vind ik leuk
hollister +789
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
De haarscheurtjes worden scheuren... keep on going
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
En al die Ajaxcieden klagen over het getrol van PSV'ers op hun topics. Hahahaha, zie de eerste 10 reacties hier op een PSV topic. Geen haar beter ......
Vind ik leuk
Retweet +752
vrijdag 15 maart 2019 om 17:17
Was niet tegen dumfries maar tegen de slappe hap die PSV liet zien. Echt een bagger wedstrijd en dat te bedenken dat ik ook live de finale van wie is de mol had kunnen kijken....was waarschijnlijk spannender geweest.

Heb nog nooit zo'n slaapverwekkende wedstrijd meegemaakt als die wedstrijd tegen NAC. Als je in het restaurant eten krijgt voorgeschoteld dan mag je daar ook wat van zeggen....en dat is ook niet gericht aan de ober....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Hoe weet van Bommel nou de fluitende en de harde kern te onderscheiden?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Och, we ergeren ons ook al jaren aan het voetbal van PSV én aan Bommel...
Vind ik leuk
Nar +1118
vrijdag 15 maart 2019 om 17:37
Tja....Bommeltje kan niet zo goed tegen terechte kritiek.... Volgens mij kan hij de spanning niet meer aan.... Supporters mogen altijd hun onvrede tonen, dat hoort bij een topclub...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:37
Holadiejee, van Bommel geeft zich aan jou geërgerd. Ooh nee, je zit nooit in het stadion anders heb je geen tijd om in alle Ajax topics te reageren.
Vind ik leuk
Smash +4139
vrijdag 15 maart 2019 om 18:16
Beste Mark, het publiek begint te morren, omdat het totaal niet meer loopt. Het vroege druk zetten, zoals dat in de eerste seizoenshelft gebeurde, zien we haast niet meer. Daarnaast is het oeverloos achterin naar elkaar toespelen van de bal ook weer verheven tot kunst. Te snel wordt er gekozen voor de lange bal. Iets wat in de eerste seizoenshelft niet gebeurde.

Alles bij elkaar is het niet meer zo leuk om te zien, terwijl dat wel zo was.
Dumfries was afgelopen zaterdag helemaal druk bezig met het spel te vertragen. Daarnaast leed hij ook nog eens heel veel balverlies.

We mogen blijkbaar wel altijd juichen, maar niet kritiek uiten?
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Is dit aan Aiaks onderwerp? Tja zijn ze een keer overdag niet aan het werk maar hebbem ze een vrije dag genomen om te kijken naar de loterij. Aiaks de Griekse God die uiteindelijk niet meer ko omgaan met zijn eigen succes. Dat is geheel in lijn de kudde die deze God aanhangt. Prikkelen zoals van Bommel doet is een eigenschap die alleen maar ka worden gewaardeerd. Het zal resultern in de juiste stimulans.
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 18:49
Hedde gezopuh?
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 18:56
Ok nog een poging.

Is dit een Aiaks onderwerp? Tja zijn ze overdag niet aan het werk maar heeft men een vrije dag genomen om te kijken naar een loterij. Aiaks de Griekse God die uiteindelijk niet meer kon omgaan met zijn eigen succes. Dat is geheel in lijn met het gedrag van de kudde die deze God / club aanhangen. Prikkelen zoals van Bommel doet is een eigenschap die alleen maar kan worden gewaardeerd. Het zal resulteren in de juiste stimulans.🍻
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Wat is dat nou voor gezeur,jullie staan bovenaan dan mag je ook wat verwachten.En het voetbal is niet om over naar huis te schrijven.Dat je dan 1 speler afbrand is wel jammer maar soms gebeuren dit soort dingen.Van Bommel loopt zelf ook elke wedstrijd de leiding af te branden en dat mag dan wel?
Vind ik leuk
markie +2771
vrijdag 15 maart 2019 om 19:04
En de rest van Nederland ergert zich aan jou van Bommel
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Mooi toch?
Vind ik leuk
bert +566
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Calimero wij ergeren ons al jaaaaaaaaaaaaaaaren aan jou
Vind ik leuk
AFP +2976
vrijdag 15 maart 2019 om 19:58
@Van Bommel haalt uit naar deel van PSV-aanhang: 'Ik heb me eraan geërgerd'@

Nou jij bent niet de enige hoor Mark.
Hier op VP zijn er veel die zich aan een deel van PSV-aanhang ergeren.
Vind ik leuk
Tommieman +5920
zaterdag 16 maart 2019 om 07:04
😆
Vind ik leuk
Isakson +276
vrijdag 15 maart 2019 om 20:28
Zo wat een Nep Nieuws weer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Dan STOP je er lekker mee van Bommel. Grootste janktrainer aller tijden zonder visie, tactiek etc. Neem die drol van een Gerbrands ook gelijk mee en John de Jong. Jullie helpen psv echt naar de klote. AMATEURS !!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:45
Tja. Ook wij als fans ergeren ons wel eens aan de koppigheid van onze nieuwe trainer. En ieder kan zien dat het op het middenveld wat minder loopt, maar wisselen, ho maar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:08
Fluiten sloeg niet op Dumfries maar op het overvloedig rondspelen van de bal in de achterhoede.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws