Reddende engel Dumfries: 'Zoet heeft me zijn handschoenen al gegeven haha'

Reddende engel Dumfries: 'Zoet heeft me zijn handschoenen al gegeven haha'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 14:50zo 17-03-2019 om 14:50

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 14:55zo 17-03-2019 om 14:55

Denzel Dumfries stond precies op de goede plek tijdens de slotfase van VVV-PSV. Vlak nadat de Eindhovenaren op een 0-1 voorsprong waren gekomen, had Jonathan Opoku de bal voor het inschieten, maar redde Dumfries vlak voor de lijn.

De rechtsback had na afloop alle reden tot lachen. "Of Jeroen Zoet mij al bedankt heeft? Nou, hij gaf me net zijn handschoenen haha", liet hij weten aan FOX Sports. "Ja, dat deed ik wel goed. Alles eraan doen om die goal te verdedigen. Mooi dat ik dan die bal van de lijn haal", liet hij weten tijdens het bekijken van de beelden.

Dumfries was in De Koel de held van PSV, terwijl hij tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda nog werd uitgefloten door een deel van de eigen aanhang. "Dan is het aan mij om onverstoorbaar te blijven. Gewoon mijn eigen ding doen en niet gek gaan doen, om mezelf extra te bewijzen. Of dat vandaag (zondag, red.) gelukt is? Ja, ik denk het wel."

Poll

Wordt PSV kampioen?

(1835 stemmen)

Plaats een reactie

PRICE +8890
zondag 17 maart 2019 om 14:55
Standbeeldje voor Dumfries
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:58
Tegen NAC niks en nu wereldredding. Gelukkig, want door die redding zitten we nog in de race...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:14
Er werd vantevoren ook zeer proffesioneel uitverdedigd door die PSV-er .
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:24
Waarvoor? Omdat hij 1 bal goed heeft weten te raken tegen VVV? Waar psv toch minimaal 3 a 4 doelpunten tegen zou moeten maken? Niets bijzonders.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:31
Als Ajacied zou jij toch moeten weten dat VVV uit gewoon een kuttegenstander is op een kutveld .
Of hebben jullie daar wel met 0-3 of 0-4 gewonnen dan ??

En ik ben niet voor PSV , voordat ik daar commentaar over krijg
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:33
Tis geen fijne tegenstander, maar je zou daar meer doelpunten tegen moeten kunnen maken, en sowieso beter voetbal kunnen laten zien dan dat ze hebben gedaan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:37
Ik vind PSV zowieso niet zo'n goed voetbal spelen , maar dat is mijn persoonlijke mening .
Een feit is dat ze nog steeds bovenaan staan , en hun wedstrijden toch gewoon winnen .
En ik geloof niet dat iemand in Eindhoven zich druk maakt op de manier waarop .
Dat doen alleen de Ajacieden ( niet persoonlijk bedoeld )
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 17 maart 2019 om 16:51
Dat is natuurlijk onzin. In Eindhoven zien we ook het liefst mooi voetbal en een overtuigende 0-5 tegen VVV ipv een kutwedstrijd en 0-1 in de laatste 5 minuten.

Maar liever lelijk winnen dan mooi verliezen. Dat wel.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Als we kampioen worden bedoel je lol dan moet wel idd
Vind ik leuk
AZ14 +602
zondag 17 maart 2019 om 14:56
Ziyech er uit goed gedaan jongen + afmelden voor Marokko en maak je klaar voor 31-03 om die Handballers lesje leren
Vind ik leuk
Vak-T +1963
zondag 17 maart 2019 om 16:48
Jij bent de eerste AZ supporter die voor Ajax is.....waar is het misgegaan?
Vind ik leuk
AZ14 +602
zondag 17 maart 2019 om 16:56
ik gun Ajax de punten voor de Titel, & ik ben geen Maurinho Fans , Ik bedoel die voetbal verkrachter en zijn Opvolger in NL: Gio, Van Bommel, Les Koemans enzovoort !! Barca swaa Tikkie takkie !! voetbalen en niet Handballen !! Een Voetballende Kampioen daar ben ik zeertrots op in NL! dus laat maar die Handballers (psv) kampioen worden, Europa in , puntje halen en weer Counteren tegen Sittard en NAC ! haha👊
Ajax wint tegen Psv gaan ze kampioen worden want wij gaan die Handballers ook lesje leren en hun Batterij is al Leeg kijk allen maar hun wedstrijden na winter stop en nog ze handballen op een front maar Ajax speelde op 3 fronten !! Dus Trots op Ajax omdat ik houd van Voetbal en niet van Handbal!👊
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 14:57
Laat het gemekker over en weer maar weer komen.de kneuzen tegen de zieligen
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 14:58
Worden jullie allemaal nooit moe van jullie geneuzel ? Ik als neutrale kijker kots er in ieder geval van
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:15
Dat mag je hier niet zeggen want dan ben je volgens die internethooligans een moraalridder
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 15:19
Word een beetje moe van die internetmiepers die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien maar hier een grote mond hebben. Alleen maar gezwam over en weer en verwensingen over niets. Steek onder water moet kunnen maar het zijn bepaalde mensen van bepaalde clubs die het gewoon blijven verzieken met zieken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:23
Ja via internet durven deze helden allemaal wel , maar in het echt durven ze niet eens naar een voetbalstadion .
Dat is veel te gevaarlijk voor deze kleuters .
Een beetje stangen hoort erbij en is ook leuk .

Maar wat je hier ziet is stoer doen op internet omdat je in het dagelijkse leven overal klappen krijgt .
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 15:27
Ik heb al paar keer gezegd dat inloggen met persoonlijke gegevens beter is.kan je ook als VP mensen die over de schreef gaan makkelijker verwijderen en weg houden.heb hier paar keer met FB ingelogd na wat praatjesmakers maar die durfde niet met naam in te loggen om keer af te spreken in stadion.
Maar goed dan zitten ze toch op de kidstribune
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:34
Ik heb ook al eens gezegd dat die PSV en Ajax kleuters een keer ergens moeten afspreken als ze elkaar zo haten .
Kunnen ze het gewoon uitvechten , en ik zweer dat ik dan ga kijken .
Maar ik ben bang dat er niemand komt opdagen , en die paar die dan wel willen , kunnen dan niet komen omdat hun moeder ze niet weg wil brengen .
Vind ik leuk
Dordmund +2144
zondag 17 maart 2019 om 14:58
Dat PSV publiek is ook niet best hoor stelletje verwende toeschouwers ga nou eens achter je club staan in deze moeilijke tijd.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9578
zondag 17 maart 2019 om 15:02
VP vind het wel heel leuk om elke keer te vermelden dat hij door een paar man werd uitgefloten.
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 15:05
Tja als je jaloers ben moet je wat 🚜
Vind ik leuk
Depsvfan +479
zondag 17 maart 2019 om 15:05
Wederom niet goed, gelukkig wel erg belangrijk💪🏾👍
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:07
Gefeliciteerd PSV Lucky Ajax is niet meer.
Tot de 31e.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Tegen Zwolle gemist vreind
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:38
Nee hoor dat was ook lucky, PSV heeft echter meer recht op de titel Lucky op dit moment.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 16:30
Tuurlijk jongen
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 18:20
Wou jij beweren van niet dan? Jullie staan aan kop ondanks het slechte voetbal wat jullie laten zien. Dat is niet erg, want dan had Ajax het maar beter moeten doen en al helemaal niet moeten verliezen vanmiddag, maar Lucky Ajax zijn we zeker niet op dit moment.
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 15:08
Wat moet Zoet nu?
Vind ik leuk
JoeyC +4448
zondag 17 maart 2019 om 15:12
Dan vraag ik me toch af: Mag een veldspeler keepershandschoenen dragen?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:16
Waarom überhaupt handschoenen dragen...
Staat nogal verwijfd.
Vind ik leuk
JoeyC +4448
zondag 17 maart 2019 om 15:17
Als het koud is begrijp ik het wel. Koude handen zijn een afleiding.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:36
Ja en dan wel met korte mouwen spelen, maar wel met handschoenen. Dat is nog erger. Koude armen leiden niet af????
Vind ik leuk
JoeyC +4448
zondag 17 maart 2019 om 15:40
Handen zijn gevoeliger.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:47
Dat klopt maar laten we wel eerlijk zijn. Echte winters heb je hier niet. Als het nou -5 is met een gure oostenwind okay, maar hier in Nederland....
Kom op man.....
Vind ik leuk
JoeyC +4448
zondag 17 maart 2019 om 15:49
Al is het maar om het placebo-effect. Als het helpt, dan doen ze het maar.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:44
Belangrijke redding van deze Dumpfries.. Helemaal nu Az 1-0 voor staat tegen Ajax!
Vind ik leuk
Blije +165
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Griezel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:04
VVV heeft terecht verloren. Als je bijna de gehele wedstrijd afwachtend voetbalt en hoopt op een toevallig goed vallende bal ,verdien je het niet.Afgezien van de laatste 10 minuten toen ze opeens wel bleken te kunnen voetballen.Dit i.p.v. dat afwachten hadden ze eerder moeten doen.Ze konden het dus wel ! Dus meneer Stein uitgaan van je eigen kunde en zElfvertrouwen.

Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 17:18
Morgen SS
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:15
Denzel heeft die uitfluiters mooi de mond gesnoerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws