Veel interesse voor Babel: 'Daarna tijd om aanbiedingen naast elkaar te leggen'

Veel interesse voor Babel: 'Daarna tijd om aanbiedingen naast elkaar te leggen'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 06:46di 19-03-2019 om 06:46

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 08:44di 19-03-2019 om 08:44

Ryan Babel weet nog niet waar zijn toekomst ligt. De 32-jarige aanvaller heeft de clubs voor het uitkiezen, maar wil voorlopig nog geen keuze maken.

"Uit respect voor Fulham voer ik later pas gesprekken, als er duidelijkheid is over de sportieve toekomst van de club", zegt Babel in De Telegraaf. De Londenaren staan negentiende in de Premier League en lijken degradatie nauwelijks nog te kunnen ontlopen.

Babel tekende in januari een contract voor een half jaar bij Fulham, dat hem overnam van Besiktas. Spijt heeft de Oranje-international niet. "Met het oog op de EK-kwalificatie in maart en de halve finale van de Nations League in juni was en is het zaak om veel te spelen en fit te blijven. Dat is gelukt. Ik voel me sterk."

Babel scoorde afgelopen weekend nog tegen Liverpool na een foutje van Virgil van Dijk. De telefoon van zaakwaarnemer Winny Haatrecht staat roodgloeiend. "Maar ik wil me nu op het sportieve focussen bij het Nederlands elftal en Fulham. Daarna is er nog genoeg tijd om alle aanbiedingen naast elkaar te leggen."

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18552
dinsdag 19 maart 2019 om 06:51
Dacht dat hij allang met China of Amerika bezig was!?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
De zandbak is ook een optie
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4905
dinsdag 19 maart 2019 om 07:20
Daar is die al weze cashen, kijk er niet raar van op dat die nog een keer gaat cashen.
Vind ik leuk
Koeien +4223
dinsdag 19 maart 2019 om 10:48
Babel is juist bezig aan een goede 2e jeugd, kan volgens mij nog prima even boeren in de Premier League. Speelt ook echt goed en word vooral in Nederland niet goed op waarde geschat. Engelse pundits zijn laaiend enthousiast over hem.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
Toch zou ik als Ajax zijnde hem erbij nemen. Ervaring en kent onze club.
Vind ik leuk
Rondebal +1122
dinsdag 19 maart 2019 om 09:17
En de juiste haarkleur!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
Lekker nog een jaartje of twee naar ajax
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:26
Moet je niet willen liever een talent dat 40 miljoen kost
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1133
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
Niks voor Ajax? Die zoeken nog een stuk over 45 spelers in de hoop dat ze eindelijk weer eens een titeltje pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:01
Fijn, al die bezorgdheid om Ajax.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1133
dinsdag 19 maart 2019 om 09:01
Beetje sarcasme moet kunnen op de vroege ochtend lijkt me
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4905
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
Nette reactie man, topperttje :).
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:46
Dus als PSV kampioen word is het ook maar een "titeltje" ?
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1133
dinsdag 19 maart 2019 om 09:00
Ja. Totdat we jullie koningen inhalen over een paar jaar 😜
Vind ik leuk
Smithsonian +45219
dinsdag 19 maart 2019 om 07:09
Zou lekker naar een ploeg in de premier league gaan.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:25
Ik zou China of de MLS doen. Gave ervaring, poen heeft hij al verzameld, volgens mij.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
dinsdag 19 maart 2019 om 07:38
Italie lijkt me juist ideaal voor hem. Gek dat hij daar nooit gespeeld heeft. Als ik hem was, zou ik nog een jaartje Serie A doen. Torino, Bologna dat soort clubs
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:40
Kan idd ook. Alhoewel ik met name de stadions in Italië een beetje passé vind.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
dinsdag 19 maart 2019 om 07:50
Mooi juist man. Niks mooier dan een groot oud stadion, liefst met een atletiekbaan. In de serie B zijn clubs met zulke stadions, zoals Lecce. Prachtig.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 09:07
Zo dan, Lecce. Daar heb ik zo vaak gezeten! Wat geestig dat jij dat kent. Ik heb 9 jaar in Bari gewoond, de concurrent van Lecce.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
dinsdag 19 maart 2019 om 10:43
Bari heeft ook zo'n zelfde soort stadion toch? Of spelen die inmiddels in een nieuw stadion?
Pescara is eigenlijk mijn club in de Serie B. Daar wil ik echt nog een keer naartoe
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:43
Italie is geen pretje voor donkere spelers, dus ik snap dat in deze wel. Genoeg andere opties gehad om t niet nodig te hebben lijkt mij.
Ik denk/hoop nog een jaartje of 2 Ajax net als Huntelaar voor de ervaring.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
dinsdag 19 maart 2019 om 07:53
Maar Huntelaar speelt nog amper, dus zoveel heb je dan niet aan die ervaring. En nasst het veld blijkbaar ook niet, want Dolberg is alleen maar slechter geworden sinds Huntelaar er is.
Vind ik leuk
Smithsonian +45219
dinsdag 19 maart 2019 om 08:41
Dan zou ik voor de MLS kiezen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:12
Overmars ? Doe je even contact opnemen met deze man? Transfervrij, ervaren, fysiek sterk, kan op meerdere posities spelen, en is met 32 jaar nog fit genoeg om aan dit Ajax wat toe te voegen!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
Wanneer gaat ie z'n haar weer eens een normale kleur geven?
OnT: Feyenoord?
Vind ik leuk
Nova +2079
dinsdag 19 maart 2019 om 07:23
Overmars sla je slag want ik zie het niet meer goed komen met Dolberg. Babel is de ideale spits voor Ajax. Kan een bal vasthouden en heeft scorend vermogen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:23
En bij Ajax is heet hij weer naam gekregen van mij had hij toen mogen blijven . Hij is ook een aanjager als het even stil valt in de voorhoede. Dus kom maar terug net als Tadic hij wil nog wel een prijs pakken .
Vind ik leuk
Koeien +4223
dinsdag 19 maart 2019 om 10:45
Babel is niet een pure spits, terwijl Ten Hag juist graag vaak Tadic met een echte spits afwisselt. Dan zou je 2 van dezelfde types hebben en een pure spits missen.

Dus als je Dolberg kwijt wil, kun je beter een soortgelijk type ophalen.
Vind ik leuk
VanGoal +1312
dinsdag 19 maart 2019 om 07:36
Ajax grijp je kans. Een beter alternatief dan Huntelaar gezien zijn leeftijd!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:40
Natuurlijk niks voor Ajax. Daar heeft hij inmiddels 2 keer gespeeld. Ik denk dat dit boek nu wel dicht is voor beide partijen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:09
Te oud vóór Ajax. Speelt lekker Dit jaar .maar goed !!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 10:31
Warschijnlijk vragen ze hem welke kapper hij gebruikt, dan kunnen ze hun spelers zeggen daar niet heen te gaan.


Leuke speler maar welke club zit nu nog echt op Babel te wachten, middenmoot Spanje of Engeland anders kan ik me niet echt bedenken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:24
na de EK2020 ligt hij in de zandbak , let maar op
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws