Cillessen grapt met Ajax-spelers: Zullen ze tegen Juventus ook hebben

Cillessen grapt met Ajax-spelers: "Zullen ze tegen Juventus ook hebben"

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 16:16di 19-03-2019 om 16:16

Met een grote glimlach op zijn gezicht heeft Jasper Cillessen twee weken geleden gekeken naar de spectaculaire zege van Ajax op Real Madrid (1-4). Dat zegt de goalie van Oranje voor de camera van FOX Sports. 

"Fantastisch, ik zat juichend op de bank, haha", aldus Cillessen, die tussen 2011 en 2016 onder contract stond in Amsterdam. "Niet omdat ik van FC Barcelona ben, maar puur als oud-Ajacied. Uiteindelijk ben ik als Nederlander ook trots op Ajax."

De Barça-keeper sprak voor het tweeluik in de Champions League niet met Ajax-spelers van Oranje over de clash met Real, aartsrivaal van zijn club. "Er worden wel grappen over gemaakt, maar ik heb het niet zo tegen ze gezegd. Ze hadden het zelf ook in hun hoofd. Dat zullen ze tegen Juventus ook hebben."

Naar eigen zeggen heeft Cillessen ook weinig invloed gehad op de transfer van Frenkie de Jong naar Barcelona. "Ik heb mijn ervaringen gedeeld en wat hij kan verwachten. Dat stond hem wel aan."

Lees ook: Cillessen wijst op 'lastige periode': 'Jammer dat je donderdag en zondag speelt'

Plaats een reactie

Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 16:25
Kom dan terug, al las ik ook dat Juve hem wil dus dan is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:26
Inderdaad, weer jaren op de bank bij Juve of in de basis bij de vaste nummer 2 van Nederland.....simpel toch.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 16:28
Zal gehaald worden als eerste keeper stond in het bericht, dus dan is die keuze nog makkelijker.
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 19 maart 2019 om 16:31
PSG graag.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:38
Aanwinst voor elke club! Zonde om langer op de bank bij Barca te blijven zitten. Bewijst elke keer opnieuw dat ie gewoon geen 2e keeper kan blijven. Verdiend gewoon een beter podium!!
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 19 maart 2019 om 16:41
Denk dat de meeste topclubs, behalve PSG wel goed zitten op dit moment, Cillessen is hoe je het ook bekijkt..eigenlijk nog maar keeper talent he. Ik zou hem heul graag 1e keeper van PSG zien worden. Dan samen met het team groeien naar Europees succes.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:58
Denk je dat hij past bij de spelwijze van PSV? Wie zijn dan zijn aanspeelsstatio s, de backs of controlerende middenvelders? Ik verwacht dat Unnerstall het komend jaar uitstekend doet als eerste keeper. Vind zijn timing beter dan dat van Zoet. Die komt op sommige momenten risicovol vroeg uit zijn goal.
Vind ik leuk
Itsese +6263
woensdag 20 maart 2019 om 02:02
Niet PSV..... PSG
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:31
Ouch... My bad 🙈
Vind ik leuk
Baijiu +1698
dinsdag 19 maart 2019 om 17:14
Keepers caroussel. Als de gea eindelijk vertrekt bij united zou dat zomaar de deur voor jaspert kunnen openen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:54
Hoop niet dat Cillekens dat meent “ ik heb mijn ervaringen gedeeld en wat hij kan verwachten “ dan staat ter stegen volgend jaar op het middenveld de regisseur uit te hangen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:30
Wojciech Szczęsny of Cillessen. Tijdens zijn periode bij Arsenal, As Roma en Juventes is hij me nooit echt heel positief opgevallen. Zaten toch heel wat schoonheidsfoutjes in zijn spel. Daarnaast kun je van Cillessen niet veel zeggen, i.v.m. zijn gebrek aan speeltijd. Het zou wel een interessante strijd worden denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:27
Die speelt hij inderdaad moeiteloos uit de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:13
Hoezo op de bank bij Juve. Zo geweldig is de vervanger van Buffon niet. Cillissen de Ligt .ik zie het wel zitten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:16]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 17:50
Oh die ken ik nog niet C de Ligt
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:47
Niet zo naar doen... elke andere club zou heel graag Runner-Up zijn incl Twente, toch?
En of Ajax nou kampioen wordt of niet, CL spelen ze toch, en daar hebben ze zelf een prima bijdrage aan geleverd.
Vind ik leuk
Wijndalum +1038
dinsdag 19 maart 2019 om 17:07
Alle credits naar Ajax, maar Jappie moet eerst slagen in het buitenland. Daar heeft ie ook de kwaliteiten voor.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 17:10
Zeker maar was voor Ajax wel een makkelijke en snelle oplossing ;)

Ja hij heeft bewezen bij Barca tegen Ter Stegen zijn niveau aan te zitten maar nu moet hij inderdaad zorgen dat hij eerste keeper wordt bij een top club.
Vind ik leuk
Dorzon +4832
dinsdag 19 maart 2019 om 16:25
wie stond er niet juichend op de bank.
heel nederland wil toch dat iedere nederlandse ploeg zo ver komt als ajax gekomen is
Vind ik leuk
Hotboy99 +1241
dinsdag 19 maart 2019 om 16:33
Zo'n beetje heel Nederland inderdaad behalve Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Den Haag en zo'n beetje alle andere steden in Nederland behalve Amsterdam zelf.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 16:34
Ik vond die 1-4 wel heerlijk hoor. Ajax een ronde verder. Nederland een puntje dichterbij



Al kom ik natuurlijk niet uit Eindhoven, maar mijn club wel dus ik vind dat ik tel
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:34]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:35
Ik was gewoon blij voor Ajax hoor, en er zijn genoeg PSV’ers en Feyenoorders die dat wel gewoon zijn.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1241
dinsdag 19 maart 2019 om 16:39
Dar heb je een punt, bijna heel Nederland dan.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 17:54
Ik ook.
Maar ik kom niet uit Rotterdam of Eindhoven.
Net zo min uit de randstad.
Moar uut èèènske
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:44
Ongeveer 1/4 van Nederland dan.

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/852597/4-tot-4-4-miljoen-ajax-fans-in-nederland-letterlijk-tot-op-de-waddeneilanden-.html
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 17:56
Denk wel meer hoor.
Bie oons thuus veul de lamp in doezend stuk'n vaant gips af.
;-)
Vind ik leuk
Hvdp +2092
dinsdag 19 maart 2019 om 16:56
Sinds wanneer zijn er steden buiten Amsterdam ?
Vind ik leuk
TheManager +872
dinsdag 19 maart 2019 om 16:56
Ja omdat ze niet snappen hoe belangrijk het is voor alle eredivisieclubs die zich in die plaatsen gevestigd hebben.

Op dit succes kan iedereen meevaren lis van de punten die het Nederland oplevert. Een Frenkie de Jong gaat weg voor miljoenen en de Ligt volgt later ook wel. Hierdoor kunnen andere clubs ook spelers voor meer geld van de hand doen. Ajax laat zien dat wij hier in Nederland goed kunnen opleiden en dat kan ervoor zorgen dat spelers uit het buitenland naar Nederland willen. De ervaring is goed voor het Nederlands Elftal omdat een aantal jonge talenten van Ajax daarvoor mogen uitkomen.

Een aantal jaren terug deed PSV het goed, evenals AZ en ook daar werden de vruchten van geplukt.

Dit succes moeten we vieren, of in ieder geval op waarde waarderen. Omdat je zult zien dat dit voorlopig nog een positieve uitwerking kan hebben.

Het is alleen de vraag of we die effecten optimaal (en voor een langere tijd) weten te benutten.
Vind ik leuk
Just Nuts +871
dinsdag 19 maart 2019 om 19:48
Nee hoor in Europa mag Ajax lekker verkomen en support ik ze ook en dan de zondag erna liefst onderuit gaan
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:18
Helaas niet heel Nederland. Eindhoven uitgesloten. Die denken alleen maar aan zich zelf.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:29
Hij was niet de enige die juichte op de bank!!!

;-p
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:30
Jaja iedereen was aan het juichen na deze legendarische uitslag. Iedereen kan binnenkort weer juichen als ze de volgende stunt uit de hoge hoed toveren
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:55
Ga maar naar de nm 2 van nederland daar valt ook niks te juichen pretletter
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:43
Doorstart gemaakt, 5 punten achter?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:54
Yep
Vind ik leuk
NikosMachlas +1937
dinsdag 19 maart 2019 om 18:04
Pff echt triest zo'n gast toch man man wat een sip leven heb je dan. En wij maar belasting betalen voor de ww van zo'n figuren en als dank mogen we zijn shit zooi lezen als we eindelijk klaar zijn met werken. Lekker geregeld hier in nl. Tijd voor verplichte tewerkstelling om je uitkering te houden, zou echt een goede maatregel zijn voor mensen die langer dan een jaar thuis zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:01
Cillessen ..Juve ??
Op de bank ??
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:11
Cillissen heeft een screenshot van zijn bankrekening op de Cayman Islands gestuurd naar Frenkie 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:14
Binnenkort gaat heel Eindhoven hopen dat Ajax een punt pakt tegen Juve zodat Ajax de elfde plaats binnen sleept op de coëfficiënten lijst, maarja daar heb je weinig aan als je tweede eindigt :-)
Vind ik leuk
plein19 +3392
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Volgend jaar in de poule fase tegen Cillessen bij Juve
Vind ik leuk
Jahike +825
dinsdag 19 maart 2019 om 17:43
Even de ervaringen delen met Frenkie. “Als je helemaal links in het hoekje van de bank gaat zitten, kan je het spel het beste zien”, aldus de ervaren bankzitter Cillessen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws