'Uitvoerig gesprek' tussen PEC en Dekker vanwege 'zwartjoekel'-carnavalsfoto

'Uitvoerig gesprek' tussen PEC en Dekker vanwege 'zwartjoekel'-carnavalsfoto

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 20:58di 19-03-2019 om 20:58

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 08:30wo 20-03-2019 om 08:30

PEC Zwolle heeft middenvelder Rick Dekker een waarschuwing gegeven vanwege het kostuum dat hij recent droeg tijdens carnaval. De 24-jarige prof had zijn gezicht zwart geschminkt en had een grote afropruik opgezet en zijn vriendin ging verkleed als popcornverkoper.

De partner van Dekker plaatste de foto vervolgens op Instagram met de begeleidende tekst 'zwartjoekel popcorn'. Deze post leidde tot verontwaardigde reacties. De middenvelder is inmiddels op het matje geroepen door technisch directeur Gerard Nijkamp. "Ik heb een uitvoerig gesprek met hem gevoerd en heb hem gezegd dat het niet handig is geweest dat hij zich op deze manier verkleedt", laat hij weten aan de Stentor. "Ik besef heel goed dat een speler rekening moet houden met de positie die hij inneemt bij een voetbalclub, als hij zich begeeft in het uitgaansleven."

Volgens Nijkamp had Dekker echter niet de bedoeling om iemand te beledigen en was hij er zelf niet verantwoordelijk voor dat de foto en het bijschrift op Instagram kwamen. "Hij schminkte zijn gezicht om niet herkend te worden." De technisch directeur wil volgend jaar zijn spelers extra instrueren voor de carnavalsdagen, maar onderneemt verder geen actie tegen Dekker. "Voor nu is het voor ons even afdoende."

Plaats een reactie

★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:05
Flauw van PEC. Laat 'm toch lekker vieren hoe hij het wilt!
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:25
Zwartjoekel op insta plaatsen en dan raar vinden dat er reacties komen.
Van mij mag hij doen wat hij wil maar je weet dat er jankerds zoals Sylvana zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:27]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:26
Het was carnaval!
Komop man. Laat een man toch lekker vieren hoe hij 't wilt
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:27
Ja ik weet het.
Volgend jaar in een KKK outfit zeker.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:29
Ik zou mezelf wel in een bomvest achtig pakkie willen zien. Al is het maar wegens mn achtergrond :)
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:30
Heb je al baardgroei?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:31
Daar valt wat voor te verzinnen...

Ik heb niet bepaald de meest geweldige groei
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:03
In Eindhoven hebnen ze toch zoveel g(r)oei
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:04
Groei is er niet veel bij mij . Ook zeker niet als jej naar beneden kijkt.....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:05
Kijk ik liever niet
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:06
Ja dat hebben wel meerderen
Vind ik leuk
M1GST4R40 +384
woensdag 20 maart 2019 om 08:45
:)

Dat had ik wel verwacht. Je zal vast niet alleen haar bedoelen

:p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 11:56
Ging helaas niet om mn haar nee hkahahah
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:34
Door the chargeren maak jij jezelf nog belachelijker.
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:40
Leg uit.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:47
je gooit onnodig extra olie op het vuur door je comments te editen en opmerkingen toe te voegen als

"Volgend jaar in een KKK outfit zeker."
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:51
Elke reactie is onnodig.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:51
echte filosoof jij....
Vind ik leuk
Mosquito +22474
dinsdag 19 maart 2019 om 21:55
Tja.
Ik zie geen vuur.
Hoe mensen iets interpreteren zal me een worst wezen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:55
"ik zie geen vuur"

Ja oke. Daar heb je wel gelijk in natuurlijk..

Die laatste zin ook.
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 22:40
Sylvana vindt dat prima hoe meer hoe beter.
Jij jankt daarover. Jouw weeklagen en gemier en gezeur en huilie huilie overheerst hier.
Dat zou Sylvana nooit doen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 06:59
ook al zou Sylvana ooit eens gelijk hebben, moet Sylvana sws altijd haar smoel houden!!!!
Vind ik leuk
M1GST4R40 +384
woensdag 20 maart 2019 om 08:50
Je kan natuurlijk ook anders reageren
Vind ik leuk
M1GST4R40 +384
woensdag 20 maart 2019 om 08:43
Een huidskleur van een ander ras is geen pak wat je aan of uit kan doen. Aan wanneer het je goed uit komt en en Uit wanneer het je slecht uit komt.

Besef je wel goed dat sommige mensen, met name donkere mensen, dit niet kunnen doen wanneer ze gediscrimineerd worden.

Ik vind dit een rare reactie van je, zeker eentje waarbij je niet nagedacht heb wat de maatschappelijke implicaties zijn.

Ik vind het terecht dat PEC er wat van zegt. Ze hebben immers ook gekleurde werknemers waar ze ook zorg voor moeten dragen dat die zich betrokken voelen bij een club. En dit helpt zeker niet mee.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 14:46
Jank toch niet zo man.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +384
woensdag 20 maart 2019 om 15:16
Wees toch niet zo respectloos man
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 15:17
Jank niet zo man²

Niks aan de hand hier
Vind ik leuk
M1GST4R40 +384
woensdag 20 maart 2019 om 15:18
Sure...
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:06
Ik kan me voorstellen dat iemand als Rick Dekker moeite moet doen om niet herkend te worden.
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 21:07
Echt he
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:21
Ik denk dat als hij tijdens een wedstrijd van PEC zijn gezicht zwart schminkt en een pruik opzet de kans groter wordt dat ik hem herken.
Het leuke is dat hij nu nog iets veel gekkers moet doen om niet herkend te worden, want nu weet iedereen wie hij is.
Misschien kan hij volgend jaar met een laken en een witte puntmuts lekker carnaval vieren. Wel leuk voor een bijschrift op Insta 'Rick De kkk-er'
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
Het zou gewoon moeten mogen...


Behalve heel misschien dan dat je je gezicht niet openbaar mag bedekken...
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:31
Ik vind het echt een lastig onderwerp.
Het woord zwartjoekel maakt het voor mij trouwens wel gewoon dom en verkeerd, dus dit vind ik wel heel ignorant. Ik vind onwetend altijd wat onschuldiger klinken, daarom zeg ik ignorant.

Zonder bijschrijft, of was het Griezmann die als zwarte basketballer naar een feestje ging? Dat is duidelijk niet racistisch bedoeld.
Alleen als het overduidelijk niet racistisch bedoeld is en mensen vinden het toch aanstootgevend, dan is er voor mijn gevoel wel iets aan de hand.
Misschien ligt het gewoon te gevoelig.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:33
Zwartjoekel is onhandig geplaatst, maar het is verder waarschijnlijk niets meer dan een dumpert-meme, wegens dat filmpje van toen.


'Misschien ligt het gewoon te gevoelig'
Heb ik maar 1 weerwoord op: Opgroeien!


Je kan wel om alles janken, maar uiteindelijk mogen ze (wat vaker witte linkse ratten zijn dan daadwerkelijk mensen met een kleurtje) wel eens opgroeien vind ik dan.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:40
Ja, daarom denk ik niet dat het racistisch bedoeld is, maar onwetend/ignorant.

Ja, dat vind ik wat makkelijk. Ik wil niet zeggen dat je het moet verbieden, maar zoek uit waarom het zo gevoelig ligt en fix het.

Ik vind het altijd lastig als mensen het ongevraagd voor anderen opnemen. Aan de andere kant, als iemand het voor je op moet nemen en het is Sylvana Simons dan is wat hulp van buitenaf ook niet verkeerd.
Ik wilde zeggen dat als mensen het voor zichzelf op kunnen nemen iemand anders het niet moet doen, maar het is voor mijn gevoel ook niet zo dat de mensen die dat in het geval van racisme doen heel serieus worden genomen.
Dus eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik vind van die witte linkse ratten.

Ik vind zeggen dat mensen op moeten groeien te makkelijk. Wat als iemand zich ellendig blijft voelen?
Gewoon jammer dan, doe maar depri?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:44
" maar zoek uit waarom het zo gevoelig ligt en fix het.

Makkelijk gevonden. Mensen hebben aandachtstekort....


Laatste alinea gaat er vanuit dat ze daadwerkelijk aanstoot nemen eraan. Zo ja dan zou ik ze meteen doorverwijzen naar de therapie! Los je complexen daar maar op dan...
Maar de meesten die er aanspraak aan nemen zijn natuurlijk geen opgegroeide kleuters. Het zijn van die mensen die op social media willen laten zien hoe 'open en acceptabel' ze wel niet zijn. Wat een topmensen! Hier. Je bent heel top... Nu oprotten



Heb zo'n hekel aan zulk figuur. Lekker goedheidspunten scoren over de rug van anderen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:51
Daar geloof ik niet zo in. Mensen kunnen in persoonlijke sfeer ook moeite hebben met iets en daar last van hebben. Vaak zeggen mensen iets ook eerst heel lang niet. Dus de suggestie dat moeite hebben met wat iemand zegt voortkomt uit aandachtstekort lijkt me sterk.
Ik zou eerder zeggen dat alles willen kunnen zeggen voortkomt uit aandachtstekort.

Wat de verhouding is weet ik niet. Ik heb ook geen zin om mensen die aandacht willen op social media te verdedigen. Ik verdedig alleen mensen die zich onnodig ellendig voelen door anderen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:53
Maar ik ga er ook niet vanuit dat ze hier moeite mee hebben.

Mensen die om aandacht schreeuwen kunnen het best op een paar manieren. Dit is een heel makkelijke...


"Ik zou eerder zeggen dat alles willen kunnen zeggen voortkomt uit aandachtstekort. ""
Deze zin kan je op 2 manieren bekijken
- Censuur. En dat zou sowieso nooit moeten mogen
- Nee... Gewoon niet.


"Ik verdedig alleen mensen die zich onnodig ellendig voelen door anderen."
voor* anderen. Zoals ik al zei. Scoren over anderen om een beter persoon te lijken online vind ik kwalijk en schandalig.

Je mag ze verdedigen. Je hebt al het recht jje eigen mening te hebben, maar ik vind ze afschuwelijk.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 22:09
Ik denk wel dat er mensen zijn die vinden dat dit in verband met blackfacing eigenlijk niet kan.

Ik ben niet voor censuur.
Mwah, weet niet. Ik zeg niet dat het voor iedereen geldt, maar er zijn een heleboel dingen die mensen zeggen voor aandacht.

Waarom moet je bijvoorbeeld zeggen dat de vriendin van Guus Meeuwis op zijn omgebouwde broer lijkt?
Dan wil je graag dat mensen om je lachen. Dat mensen laten weten 'wij vinden jou leuk Rene'

Ik weet niet. Ik volg alle online ophef niet goed genoeg om in te schatten of er ook oprechte mensen tussen zitten.

Ik neem Gerda Havertong serieus en die wil geen Zwarte Piet genoemd worden zei ze tegen Pino.

Ik weet eigenlijk niet of het me interesseert of iemand oprecht of niet oprecht de goede zaak vertegenwoordigt. Natuurlijk liever oprecht, maar liever dat je niet oprecht bent maar de goede zaak dient dan oprecht de verkeerde.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:13
" Waarom moet je bijvoorbeeld zeggen dat de vriendin van Guus Meeuwis op zijn omgebouwde broer lijkt?
Dan wil je graag dat mensen om je lachen. Dat mensen laten weten 'wij vinden jou leuk Rene'"

- Dat is een heel rare aanname. Deze soort humor is namelijk risicovol. De kans dat je jezelf in de media schaadt is redelijk en de kans dat mensen je er een moreel sterker persoon van vinden is al helemaal verwaarloosbaar.....
Verder zou humor om ALLES mogelijk moeten zijn. En laten we niet doen alsof dit 'pesten' is. Het is hetzelfde wijf dat een programma had om mensen uit te lachen....... (en ik weet niet of ze er uit ziet als een omgebouwde man. Als dat zo is echter, heeft Rene al het recht het te zeggen)



Als je niet oprecht de juiste zaak volgt doe je het goede voor de zaak, maar je bent meteen van de walgelijkste klasse die er is.
Zeker als hett doel is dat mensen je lief gaan noemen/vinden. Wees eens een persoon!
Walgelijke scoorders. Ratten zijn 't


Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 22:39
Dat is geen rare aanname, want de kans dat de mensen waar hij de grap tegen maakt gaan lachen is 100% en ik heb ze bij VI nog nooit rekening zien houden met mogelijke consequenties van uitspraken.

Ik ontneem ook niemand het recht om het te zeggen.
Ik vraag me gewoon heel erg af waarom je het zou willen zeggen.
Bij VI heb ik vaker het gevoel dat het probleem is dat het wordt uitgezonden. Doe je dit in de kleedkamer vindt iedereen het gewoon leuk en ga je daarna naar huis.
Alleen is het toch anders als je 700.000 kijkers hebt.

Weet niet. Alsnog denk ik liever dat dan iemand die expres hele rottige dingen doet, maar hier heb ik verder nog niet over nagedacht, dus misschien bedenk ik me nog wel.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:42
"Dat is geen rare aanname, want de kans dat de mensen waar hij de grap tegen maakt gaan lachen is 100% "

-Dat komt omdat hij dat publiek trekt. Echter weet je ook dat er mensen komen die dit in social media gaan behandelen en dat genoeg mensen er nog boze woorden over zouden krijgen.
De positieve woorden zijn verder ook niet groter dan 'haha grappig'

"Ik vraag me gewoon heel erg af waarom je het zou willen zeggen. ""
Humor. Mensen lachen erom. Mensen vinden het grappig. Reden genoeg.
Het programma is verder ook meer een beetje de megakleedkamer. Zo schetsen ze zichzelf ook voor. Misschien onhandig, zeker risicovol, maar ik vind het helemaal prima. (Zeker aangezien dat mens zelf ook niks anders deed...)


Ik vind de laatste alinea wat lastiger. Ik kan niet zo 1.2.3 zeggen welke de minder erge groep is en veel zal ook watt grijzer en gemixter zijn imo
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 22:51
Ja, hij kent het publiek, weet dat de grap werkt en weet welke beloning hij gaat krijgen. Volgens mij is dat niet heel ingewikkeld.
Grappenmakers vinden de bevestiging dat ze grappig zijn prettig.

Leuk van die reacties op social media, maar is er iets waaruit blijkt dat VI dingen niet zegt ivm die reacties? Zo niet lijkt dat me als argument om het niet te doen voor Van der Gijp niet zo waardevol.

Ja, we zijn hier al vaker op uitgekomen geloof ik. Ik vind dingen gewoon niet grappig als ik weet dat ik daarmee mensen kwets.
Er zijn ook andere voorbeelden zoals de Belgische journalist en de pruik van Rene. Dus dat deze het dan toevallig misschien verdiend zou hebben, al vind ik dat een discutabel argument, zegt me niet zoveel.

Dat het thema een megakleedkamer is vind ik niet echt een excuus.
Zoals ik zeg, als je het in een kleedkamer doet is er niks aan de hand.
Alleen is dit geen kleedkamer.
Dat vind ik trouwens ook zo gek aan het excuus dat het satire is.
In de kleedkamer heten dat gewoon racistische grappen en grappen over vrouwen. Nu doen ze het op tv en is het zogenaamd satire.

Het zijn lastige kwesties :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:55
"Grappenmakers vinden de bevestiging dat ze grappig zijn prettig. "
Klopt, maar dat maakt het nog geen imago scoren...

Dat VI zich hniet aantrekt van die reacties vind ik juist een klasse! Lekker door blijven gaan. Geen validation zoeken, laat ze maar janken.

- Ja hier gaan we ons nooit over overtuigen natuurlijk. Kwestie van smaak en ik vind harde humor meestal wel heerlijk. Die pruik vond ik verder ook geen probleem. (vond t niet hilarisch ofzo, maar zeker niet aanstootgevend)

- Geen excuus? Ik vind van wel.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:02
wat bedoel je?

Het is geen waardeoordeel. Alleen de observatie dat het voor hun dus niet als argument geldt om een grap niet te maken.

Dit soort grappen is dus juist validation zoeken, maar oke.

Knap dat jij het niet aanstootgevend vond, het ging ook niet over jou.

oke, lekker makkelijk.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:05
- Grappen maken is een vorm van vermaak en bij tragedies is het ook vaak een 'copingsmechanism' (al is dat niet het geval als je lacht om dat iemand lelijk is natuurlijk)

-Dat is het dus ook voor mij. Van mij mogen ze het blijven doen en ik zou er ook schijt aan hebben

- Het tegengestelde... als ze door mensen gemogen wilden worden gingen ze wel doen wat mensen als B. de Jong deden laatst.

- Het ging niet over mij natuurlijk. Maar dat doet er niet toe

- Ja inderdaad, maar zolang het terecht is mag het
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:12
Ik weet wat lachen is, maar het doel van een grap maken is om mensen aan het lachen te maken. Als je niet van aandacht houdt zeg je niks, want je trekt aandacht.

Dat vind ik een hele vreemde redenering. Mensen die dat soort dingen doen krijgen altijd een enorme lading shit over zich geen. Dus ik zou niet weten waarom iemand dat doet om gemogen te worden.

Natuurlijk doet dat ertoe. Harde grappen over iemand/iets, zijn vrijwel altijd het meest aanstootgevend voor de slachtoffer van de grap.
Als ik naast een rabbijn zit, en jij vertelt ons een WO II grap zal ik die misschien minder aanstootgevend vinden.
Om de mening van een willekeurige toehoorder te nemen als maatstaf vind ik een beetje vreemd.

Het mag ook. Ik vraag me alleen af hoe je een samenleving voor je ziet waarin iedereen zegt waar hij zin in heeft zonder rekening te houden met wat dan ook of wie dan ook.
Volgens mij gaan we daar op dit moment naartoe, en ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:18

- Dat is makkelijk uit te leggen. Ze redeneren iets in de hoop dat er mensen zijn die ze zien als 'dapper', 'held' of een 'moreel geweldig persoon'. Dat er ook mensen het er niet mee eens zullen zijn is alleen logisch. Ze lullen ook onzin, maar er valt genoeg te vinden die ze wat veren in hun reet gaat douwen. Daar kicken ze op. Ik vind het maar smerig.

- Natuurlijk is dat zo, maar dan.. het is maar een grapje. Dat gejank vind ik altijd zo overdreven en vaak ook onnodig. Doe gewoon niet en als je heht niet leuk vond top, negeer het dan maar lekker

- Het zorgt er iig voor dat mensen wat eerlijker en rechter voor je raap zouden zijn. Ik teken er direct voor
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:22
Dat is echt niet meer dan een verzameling aannames vanuit jouw oogpunt.

Ik snap niet hoe je denkt dat de wereld er leuker van wordt als iedereen een houding heeft waarbij iedereen maar rekening met hem moet houden. Ik denk vooral dat het niet heel haalbaar is als samenleving.

En dat niemand nog wat met een ander te maken wil hebben, omdat ze beledigd zijn. Lijkt mij niet zo productief.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:24
Rekening met hem houden? Juist het omgekeerde. Niemand die dat meer 'moet'.

beledigd zijn moet dan ook juist eens een keertje stoppen. Al die onnodige dingen jezelf druk om maken gaan jezelf dan de kop kosten. lekker dan :)
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:30
Jawel. Als jij dingen roept die ik vervelend vind, mag ik daar niks van zeggen en moet ik in therapie. Dan moet ik dus rekening houden met wat jij graag wilt. Jij wilt kunnen zeggen/doen wat je wilt, en ik moet daar mijn leven maar op aanpassen.

Dat vind ik vrij naïef als ik eerlijk ben :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:32
Nee dus juist niet. Ik moet me niet aan jou aanpassen dus ;)

En therapie is alleen voor de jankerds die echt janken OM het te janken. Lijkt me wel handig. Die lopen mentaal ook achter
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:35
Nee, jij hoeft je niet aan te passen. Ik moet me aanpassen. Ik moet maar naar therapie gaan als ik ergens last van heb. Ik moet me aanpassen aan de situatie.

Dan snap je niet waar therapie voor is.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:35
Die is nu aangeraden. In de wereld van niemanf geeft n neuk doen we beiden gewpon lekker niks
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:36
Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:37
Dat je je niet hoeft aan te passen in een wereld die draait om dat niemand zich hoeft aan te passen...
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:39
Dan maak je een denkfout.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:40
Denk je?
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:47
Sowieso. Ik denk dat in een wereld waar niemand naar elkaar luistert en iedereen gewoon z'n gang wil kunnen gaan heel veel irritatie uitlokt.
En die irritatie heeft dan weer gevolgen, en dat heeft weer gevolgen enzovoorts. Wordt er niet leuker op denk ik.
In Amerika stemde iedereen op de man die tenminste eindelijk zei wat hij dacht. Die beledigt ook alleen maar iedereen waar hij zin in heeft en hij bakt er niks van. Nou, superleuk Timmio.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:49
De VS is nou niet bepaald het slimste voorbeeld.. die hadden na meerdere fraudes in de finale nog 2 candidates over.

Er werd uiteindelijk gestemd op wie van de 2 ze t minst haatten....

Daarnaast zijn ze daar vamaf t begin des tijden al zo goed als allemaal gestoord als de tering
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:53
Aslof wij lekkere politici hebben. Of je nou links in een gekke poppenkast stemt of rechts in een gekke poppenkast, ze krijgen allemaal bijzonder weinig goeds gedaan.

Oh ja, toch kozen ze met Obama best een verstandige man volgens mij. Dus zo gek zijn ze ook weer niet.

Bovendien ontkracht dit de rest van het verhaal ook niet.
Als iedereen gewoon z'n gang wil gaan gaan mensen heel veel last van elkaar krijgen. En groepjes vormen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:55
Obama was prima inderdaad. Jammer van die derde termijnsregel, maar wel te begrijpen op zich


Groepjes zullen er verder ook altijd komen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
woensdag 20 maart 2019 om 00:00
Oke. Ik merk dat jij gewoon graag vast wil houden aan je idee dat iedereen alles moet kunnen en willen zeggen en dat het dan allemaal leuk wordt. Ook als daar verder geen argumenten bij zijn.
Dus laten we het hier maar bij houden.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 00:02
Jij doet op t moment niet anders, dus een beetje flauw om die toon erin te zetten dan
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
woensdag 20 maart 2019 om 00:07
Ik ben er wel van overtuigd dat het klopt wat ik zeg, maar dat is normaal bij een discussie. Het gaat om bereidheid naar argumenten te luisteren en je standpunt aan te passen.
Je reageert niet op de inhoud, probeert het voorbeeld af te schieten en daarna kom je met dat er altijd groepjes zullen zijn.
Prima, alleen dan heeft een discussie verder niet zoveel zin :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 00:10
Je kan je standpunt alleen aanpassen als de ander je kan overtuigen.
Zolang je argumenten blijven klinken als onzin kan ik niks anders dan blijven staan ja... Dat is toch logisch?

Daarnaast. Op elke alinea waar het belangrijk was heb ik gereageerd...

Vind ik leuk
#Keizerout +50355
woensdag 20 maart 2019 om 00:11
Ja, tuurlijk.
Maar dan zijn we ook wel klaar denk ik.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 20 maart 2019 om 00:12
Ik vind het ook prima om het weer over York te gaan hebben hoor ;)

Maar ja. Klopt

Goeienavond nog
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
woensdag 20 maart 2019 om 00:13
Daar twijfel ik niet aan. Alleen wat jij met York hebt heb ik niet met York :p

jij ook
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:50
En ja. Trump is een enorme mongool, maar hik doet ook dingen goed. Van wat ik heb gelezen zou t economisch bv een enorme vooruitgang zijn geweest voor dr VS.


Zn tweets zijn wel lachwekkend. Klein kind is t
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 22:56
Is er een scheldwoord voor blanken?
Is er een onderwerp waarmee wij belachelijk gemaakt kunnen worden?

Ik zou het leuk vinden als een Zwarte man verkleedt en geschminkt als Hollandse slaven-verkoper, zwart geschminkte Hollanders verkoopt.

Timmio, je zegt dat ze ertegen moeten kunnen.
Maar je zit in een groep die zelf dat stereotyperen nooit zal meemaken.
Je oordeelt makkelijk Timmio.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:59
Die zijn er maar worden nooit serieus genomen.


En nee . Ik kan die niet begrijpen nee. Heb verder ook in het echt wat gehoord. Alleen online soms wat mensen die willen roepen (en dan gaat het over moslimfamilieleden) alleen echt. Het doet me niets :)


Als er niets is moet je niet janken vind ik
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 23:11
Dus we leven in een blanke kudde, dan is je verkleden als de uitzondering al een zwakke keuze.
Gijp zit ook in een groep die denkt zoals hij, dus
die komt ook overal mee weg, het is me te makkelijk scoren.

Als jij een tegengeluid als Janken ziet, dan zit je al in de contramine. Ik vind dat mensen best mogen zeggen dat iets niet al te gelukkig is, dan noem ik dat niet janken.
Wie iets "janken" noemt heeft de strijd al verloren want hij voelt zich tekort gedaan.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 23:15
Blanke kudde of niet. Als iemand jankt om niks blijft het janken om niks.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:35
Ik zou het leuk vinden als een Zwarte man verkleedt en geschminkt als Hollandse slaven-verkoper, zwart geschminkte Hollanders verkoopt.

Dat vinden we grappig en vervolgens wordt het als tegenargument gebruikt tegen iedereen die ooit nog iets wil zeggen over zwarte piet.
Welkom in Nederland :p
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 23:53
Ja, toch dan gebruik je humor om mensen ergens op te wijzen waar beiden iets van leren.

Je had vroeger op NL-TV the black and white minstrelshow... ik was toen een kind en vond dat toen al idioot. Witte mannen die zwart geschminkt optraden.
Zie hier;
https://www.youtube.com/watch?v=KoYOraDt1_k

De wereld heeft zich doorontwikkeld, nu kijkt de wereld heel raar naar ons met dat zwarte peit gedoe.

Misschien heeft Timmio gelijk en zit er geen kwaad bloed achter, maar we kunnen toch ook lachen metelkaar ipv ten koste van? Het is zulke goedkope humor .... dat ten koste van.

Ik lees de bio van Paul Simon, die zat met de boycot in Z-Afrika, hij betaalde die muzikanten 3x het Amerikaanse salaris en betekende veel voor dat werelddeel. 1 vd muzikanten omhelsde hem en zei, dat mag een zwarte man bij ons niet doen een witte omhelzen.

Het is nog maar 60 jaar geleden dat in de USA de Jim Crow wet was ... een zwarte mocht alleen met een witte praten als diegene hem iets vroeg en dan moest hij met mijnheer antwoorden en nog veel meer.
Toen het oorlog was mochten 'kleurrijken' wel meevechten overigens.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 23:54]
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 23:59
Alles wat je zegt kan en zal tegen je worden gebruikt.

Wat bizar.
'Mama, die man is niet zwart'
- 'hoe weet je dat?'
'Hij kan niet dansen'

Wij worden straks ook veroordeeld door onze toekomstige wij.

Timmio vindt van niet. Ik vind van wel.
En ook als je om elkaar lacht kan dat op een respectvolle manier.

Haha. Leuke anekdote. Die haal je niet uit de bio van Gijp. Al is bio een flinke overdrijving.

Ja, ach, verkrachting in het huwelijk bestond hier ook niet tot de jaren 80. Als hij wilde gebeurde het.
Wel logisch dat de kleurrijken mee mochten vechten. In het leger praat je pas als iemand tegen je praat en je eindigt met sir. Past precies met een witte sergeant.
Vind ik leuk
Cookee +12962
woensdag 20 maart 2019 om 00:58
De Bio van Gijp gaat heeft de ondertitel;

"Hoe doe ik er alles aan om te mislukken in de top."
Wat dan vervolgens mislukt.

Afzeikhumor is niks, ze kijken naar iets wat afwijkt van hun norm en halen dan uit. Schoolplein humor van de pestkop.

"Als hij wilde"
Ja er liepen 10 kinderen omdat papa geen andere hobbies had.

Ik las net nog even over Jim Crow... het was een gehandicapte zwarte man die Jim Crow. En er was een Amerikaanse komiek die die man belachelijk maakte... Timmio; moet kunnen?
In de 80'er jaren mochten zwarten in Alabama ook stemmen, maar dan moesten ze wel de 1e 10 wetten kunnen opdreunen uit het hoofd. Van de 180.000 zwarte mensen haalden 3000 hun stemrecht, wat ik knap vind, ik ga vannacht ook het wetboek lezen, want je weet nooit morgen of ze mij ook vragen daarnaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 01:00]
Vind ik leuk
appeltje +4324
dinsdag 19 maart 2019 om 21:57
Nee, gewoon als hengst.

Of hij had dit jaar een elektrisch boor mee moeten nemen.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 22:00]
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 22:00
Een Dek(ker)hengst. Leuk.
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 22:48
HAHA

VP ... Reactie vd Week is binnen!!!

"De KKK-er",
hier was een inventieve geest aan het werk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
hahaha
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:27
Het is toch een schitterend verhaal?
Ik verkleedde me om niet herkend te worden.
Ja pik, dat is verkleden. Niemand verkleedt zich als piraat of indiaan omdat al zijn vrienden denken dat hij een piraat of een indiaan is en hij anders door de mand valt.
Elke outfit was goed geweest, dat is het hele punt van verkleden.
Vind ik leuk
Cookee +12962
dinsdag 19 maart 2019 om 22:44
Hij had zich als Messi kunnen verkleden.
Niks staat verder van Messi als Rick Dekker.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:06
Vind het allemaal nog niet zo kwalijk of opzienbarend, behalve dan dat iemand kennelijk als popcornverkoper verkleed gaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
Misschien was het een misverstand. Is ze gewoon popcornverkoper en moest ze werken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:29
Zou wel slim zijn van dekker een lekker chickie en elke dag een lekker snackje na de training 🥳
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:11
Slaan helemaal door in dit land, met dat ZGN overdreven politiek correct gelul.
Een kostuum meer niet.
Bah, wat een gedoe om niets.
Vind ik leuk
Sunil010 +328
dinsdag 19 maart 2019 om 21:13
Wat is daar in godsnaam nou weer verkeerd mee...

Ik ben ook zwart, en ik vind dat hardstikke fijn!!
Als ik een blankjoekel was zou ik dat zeker ook fijn vinden.
Een kleurtje bepaald niet wat voor een mens je bent maar je karakter!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:20
Hier in Nederland zoeken ze achter iedere boom een aap.

Ow shit, wat doe ik nu.... ik zeg aap.👻
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
Supertrol +14
woensdag 20 maart 2019 om 12:17
Je bedoelt varken
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:20
Men noeme dit ook wel het “oom Tom” syndroom.

Maar dat geeft niet, gewoon je meer onder andere “zwarten” bewegen dan trekt dat meestal wel weer weg.

😂😂
Vind ik leuk
Fr koln +74
dinsdag 19 maart 2019 om 21:14
Zwartjoekel, bekend fimpje 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:15
Zijn kostuum vind ik prima, maar het woord ''zwartjoekel'' vind ik dan weer niet zo prima. Dat is gewoon een scheldwoord.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:23
Geeft meteen de intentie en het standpunt van zijn vriendin weer weer of niet?
Gelukkig deelt hij die mening niet.
😉
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 21:30
Heeft het wsl van een dumpertfilmpje. Zal wel niets meer dan een 'meme' zijn dan
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
dinsdag 19 maart 2019 om 21:15
Dom gelul dit dan ksn niemand meer verkleed gaan omdat iedereen zich dan aangesproken kan voelen
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
dinsdag 19 maart 2019 om 21:16
Black & Dekker
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:17
Wat een zwart kijker die directeur.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:19
Kijk eens aan..PEC is het nieuwe Groen Slinks en D(ood)66...linkse deugertjes
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 21:25
Ze weten gewoon dat er in 2019 aandacht aan wordt besteed en in dat opzicht is het niet handig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:19
Een mens met normaal hollands boerenverstand uit de provincie besteed geen aandacht aan deze linkse deugzaken. Dit is allemaal die randstad linkse deug kolder
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
woensdag 20 maart 2019 om 10:14
Oh ja
Vind ik leuk
Supertrol +14
woensdag 20 maart 2019 om 12:24
In de provincie zijn nou eenmaal racistischer dan in het westen. Dat echt boerenverstand als wat niet wit is slecht. maar goed dit soort mensen houden ook van kleine kinderen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:19
Bij ons ging er een gesminkt als neger met een jagermeisterpakje aan maakt dat negermeister
😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:21
Ik zou me kapotschamen als ik Gerard Nijkamp zou heten.
Wat een ontzettend gelul weer zeg.
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:21
Deze wereld is gek aan het worden,pas maar op straks sta je op iemand zijn lange tenen !
Vind ik leuk
HanV +5729
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
Ik ben wel eens verkleed geweest als Caesar, eigenlijk was dat een oorlogshitser. Volkomen fout, besefte ik direct. Veels te koud.
Vind ik leuk
Bixente +482
dinsdag 19 maart 2019 om 21:23
Ja, als popcornverkoper verkleed gaan kan echt niet meer in 2019...😂
Vind ik leuk
R94 +2034
dinsdag 19 maart 2019 om 21:29
Carnavalsgrappen over de blanke bevolking: iedereen lacht
Zwartjoekel: kamervragen, racisme, haat, doodsbedreigingen

Nederland in een notendop
Vind ik leuk
Mariël +107
dinsdag 19 maart 2019 om 21:31
Black en Dekker.. ken je die nog nog nog?
Vind ik leuk
Jandieze +1191
dinsdag 19 maart 2019 om 21:35
Schijnheilig gezeik van Nijkamp.Laat die knuppel zich liever bezig houden met de vraag hoe je met de 10e begroting van de ED dit seizoen degradatievoetbal speelt.
Vind ik leuk
rakelings +86
dinsdag 19 maart 2019 om 21:36
Hij wilde dus eigenlijk als oboema maar besloot zijn gezicht zwart te schminken om niet herkend te worden? Jaja
Vind ik leuk
De Mees +70
dinsdag 19 maart 2019 om 21:37
Vol hangen met medailes die vriendin 👍🏻Mag ook niks meer in ons eigen landje....
Vind ik leuk
Supertrol +14
donderdag 21 maart 2019 om 00:03
Er mag genoeg in Nederland alleen jullie vinden het normaal om mensen mt ander geloof oj kleur te beledigen en als daar wat van wordt gezegd zeggen jullie vrijheid van meningsuiting. Je Nederlanders zijn gewoon tot het bot racistisch punt uit. Maar geef niet jullie ware gezicht hebben jullie laten zien. En niemand geloof meer dat jullie tolerant zijn
Vind ik leuk
De Mees +70
donderdag 21 maart 2019 om 18:31
Ha ha ha, overdreven toestand, je doet je naam echt eer aan: Supertrol.
Vind ik leuk
Farmer +15013
dinsdag 19 maart 2019 om 21:53
Echt hé...

Ik ben opgegroeid met de fantastische tekenfilms van Tom en Jerry, Droopy, Bugs Bunny, Daffy Duck etc... En ja, hier waren regelmatig verwijzingen te zien die uitermatige grappig waren, maar in de tegenwoordige maatschappij, gewoon niet meer kunnen.

Disney zou helemaal kapot-geprocedeerd worden dmv rechtszaken...


T is gewoon zielig, maar vooral selectief.
- Als men refereert naar de slavernij-> Racistisch!
- Als men refereert naar de plantage-werkers uit de amerikaanse burgeroorlog: Racistisch!
- Als men refereert dat er meer europese, of vooral aziatische slaven waren: NEE NEE!! Racistisch!

Maar als men beweert dat alle mannen met een donkere huidskleur een leuter van 30cm in de broek hebben.... DAN IS HET INEENS NIET RACISTISCH!!!
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 19 maart 2019 om 22:05
Het is minder leuk als je vriendin het zegt hoor ;)
Vind ik leuk
Farmer +15013
woensdag 20 maart 2019 om 18:12
Die van mij niet... die's verwend! :P
Vind ik leuk
Supertrol +14
donderdag 21 maart 2019 om 00:06
Jullie Nederlanders zijn gewoon racistisch. En nee ik speel geen slachtofferrol benoem gewoon hoe jullie zijn . Net als ik varken zie zeg ik kijk een varken en als ik racist zie zeg ik kijk een racist.
Vind ik leuk
Farmer +15013
donderdag 21 maart 2019 om 00:43
Absurde aanname, en tegelijk ook een zware belediging.

Gezien je naam zal ik vast op [Gerapporteerd] klikken, opdat VP, haatzaaiers en onruststokers als jou, gewoon kan bannen.

Een geëngageerde mening geven is 1 ding maar wat jij nu beweert slaat gewoon helemaal nergens op.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 00:44]
Vind ik leuk
Supertrol +14
donderdag 21 maart 2019 om 01:57
Dat is het bewijs dat ik gelijk heb. Gezien je reactie, ik weet de waarheid is hard. Nederland is gewoon een racistisch land gezien de verkiezingen vandaag en de rapportage van de VN de zwarte piet een vorm van racisme is. En vergeet niet dat er een gezegde is dat zegt het zwarte pieten is begonnen daarin wordt het woord zwarte piet ook negatief gebruikt. Maar wat ik al zegt de waarheid is hard. En rapporteer me maar, geef alleen aan dat ik gelijk heb en dat jullie Nederlanders denken dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor jullie geldt
Vind ik leuk
Farmer +15013
donderdag 21 maart 2019 om 16:43
Je bent gewoon niet goed wijs jij... Compleet doorgeflipt van alle Fake-news, en Sylvana-Simons-Roeptoeters....

Net zo'n mafketel die zichzelf zó belangrijk vind. Jouw mening doet er toe, en jij spreekt de feiten etc...

Ja tuurlijk jochie, maar realiseer je misschien eventjes, dat NIEMAND hier zich interesseert voor jouw verdelende mening of standpunt, noch jouw hele uitlating.

Als je echt meent dat Nederland zo racistisch is, wat doe je hier dan nog? Denk je echt dat 17 miljoen mensen zich gaan aanpassen omdat JIJ dat wil?

Wie denk je dat je bent? En dan haal je dat Zwarte-piet verhaal aan om een argument bij je punt te halen?

Zwaktebod is 1 ding, maar wat jij probeert hier is gewoon lachwekkend! Zielig gewoon.....Vooral omdat je jezelf zo serieus neemt... Laat je gewoon opnemen... Aandoeningen als die van jou hebben ze wel pilletjes voor tegenwoordig.
Vind ik leuk
Supertrol +14
vrijdag 22 maart 2019 om 17:21
Je bent een racist. Want de waarheid is hard je hebt zeker fvd gestemd. Dat moet gisteren moeilijk zijn geweest dat drie spelers van Nederlandse elftal hebben gescoord en ze hebben een kleurtje. Waar jou leider Baudet vindt dat hun de Nederlandse ras verlagen met zijn uitspraken over homeopatische verdunning van Nederlandse ras. Met racist valt eigenlijk niet praten. Ga meer ga terug je stal in. En wat doe ik nog in Nederland. Geld verdienen door rotzooi aan jullie Hollanders te verkopen. Stelletje losers
Vind ik leuk
Supertrol +14
vrijdag 22 maart 2019 om 17:25
Pilletjes helpen bij jou niet meer. Want voor racisten zo als jij is maar een oplossing. Je bent zo zielig mannetje dat je me zeker gaat melden bij de moderator.
Vind ik leuk
Supertrol +14
vrijdag 22 maart 2019 om 17:27
Fake news dat is Jensen programma en Fox fake news media.

Vind ik leuk
Farmer +15013
vrijdag 22 maart 2019 om 17:58
Moderators, kan deze Supertrol een perma-ban krijgen? Dit soort discussies horen toch echt niet thuis op een voetbalforum.
Beetje afdwalen is 1 ding, maar dit 'heerschapje' gaat al vrij snel, op zeer persoonlijke wijze, vrij beledigend bezig.

Ik schuw geen pittige discussie, maar dit is een zinloze nutteloze Trol.

Bij voorbaat dank!
Vind ik leuk
Supertrol +14
zaterdag 23 maart 2019 om 12:36
Wat zielig is farmer kan het niet alleen een discussie aan maar heeft de moderators nodig. Jij bent er zo een die stoer is in een groep maar alleen heel snel wegrent. lafaard dat ben jij. Jij bent en rechts extremist.
Vind ik leuk
Farmer +15013
zaterdag 23 maart 2019 om 18:56
Discussie? T enige wat jij doet is roepen dat Nederlanders racisten zijn. Geen enkele argumentatie, geen enkele onderbouwing. Beetje dom gezeur van 'De waarheid is hard'oid... En dan dénk je dat je een of andere superintellectueel bent ofzo?

En weer beschuldig je me van rechts-extremisme..

Discussieren en lafjes iemand van zulke dingen beschuldigen, zijn 2 compleet verschillende dingen.
Jij bent gewoon een heel beperkt-denkend mannetje, die totaal niet weer waar hij het over heeft. En precies waar je mij van beticht, zo zit je zelf in elkaar. Kijk eens wat voor GROTE uitspraken je hier doet, veilig vanachter je schermpje! hahahaha Probeer dat eens 1x in een stadion of in het openbaar te roepen, en je hebt een groep achter je aan zitten die verhaal komen halen.

@VP-Moderators. vooral dat laatste is de zoveelste belediging die niet door de beugel kan. Gaan jullie Mod's nog eens iets DOEN voor hun geld of verdienen jullie aan de clicks van dit soort verziekende gastjes?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:15
Jezelf zwartsminken is toch geen racisme!!!
Vind ik leuk
Bixente +482
dinsdag 19 maart 2019 om 22:23
In Nederland blijkbaar wel...😑
Vind ik leuk
Farmer +15013
vrijdag 22 maart 2019 om 17:59
T is vooral een doctrine van verdeeldheid in leven houden hé. Alles wat maar een tikje 'afwijkt van de politiek-correcte standaard' moet zwaar veroordeeld, en gelabeld worden opdat men er naar kan wijzen en weer een randgroep kan creëeren.
Deze randgroepen worden dmv de Media, steeds verder tégen elkaar uitgespeeld, en de 'leiders' heersen simpel over een samenleving van chaos-> Mensen zijn veels te veel met elkaar bezig op deze manier!

Prik dr gewoon doorheen.

En neem als voorbeeld, die Supertrol hierboven met zn uitlatingen. Dat is precies wat ik bedoel! Zulke mafkezen gaan er helemaal in op, want ze menen een soort super-intellectueel te zijn door zich zo op te stellen... Niet inziend dat ze vooral zichzelf gigantisch te schande zetten....

De Onwetendheid heerst....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 18:00]
Vind ik leuk
Supertrol +14
zaterdag 23 maart 2019 om 12:43
Onwetendheid heest heel erg bij recht extreem groepen waar jij bij hoort. Als je leider iets zegt geloven jij dat gelijk. Jij bent onderdeel van stemvee. Jij stemt op iemand puur omdat hij iets tegen alles wat niet wit is. Als zal hij de loonbelasting verhogen in zijn programma zou jij er nog op stemmen zo dom ben jij. De VS zijn dat die Trump supporters. Die nep Republicans.
Vind ik leuk
Supertrol +14
zaterdag 23 maart 2019 om 12:47
Jij geeft overal de media de schuld. Trump supporters toen dat ook dat is een tactiek. Dan kijk voortaan alleen naar Jensen het meeste bekende meepraat programma van rechts en extreem rechts. En Baudet en Wilders zetten mensen tegen elkaar op met hun uitspraken niet de media die laat gewoon zien wat ze zeggen. En daar kunnen ze niet tegen en geven de media de schuld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
Farmer +15013
zaterdag 23 maart 2019 om 19:03
Jij ziet niet in dat jij, met je haatzaaien, en wijzen n beschuldigen juist de kern van het probleem bent.

De meeste mensen zien wel in hoe het volk gewoon overheerst en gemanipuleerd wordt.

Maar ipv dat mensen proberen zich te verenigen daartegen, nee, het stikt van de SUPERDOMME SUKKELTJES zoals jij, die DENKEN dat ze heel slim zijn door zulke DOMME beschuldigingen te maken, en daarmee de verdeeldheid juist in stand houden. Jij voelt je te goed voor zga iedereen hier, de een is een racist de ander is een lafaard etc etc...

Ik heb een waardevol lesje voor je ok:

Deze wereld bestaat uit 2 soorten mensen:
-Zij die belastingen Bepalen!
-Zij die belastingen Betalen!

Waarom dénk jij dat er meerdere sub-groepen zijn,.... En wie zijn gebaat bij het in stand houden daarvan?

Ga of eens als een ECHTE intellectueel nadenken... of... neem gewoon een spuitje lucht ofzo... scheelt iedereen een hoop.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:28
wat een mugge zifterij, kom op jongens .
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 19 maart 2019 om 22:56
Dadelijk krijgen we nog een anti zwarte joekel demonstratie 😜
Vind ik leuk
SantiagoErik +2441
dinsdag 19 maart 2019 om 23:27
Heeft die vrouw niets anders te doen?
Jonge, jonge wat kleinzerig😵
Vast een fan van Silvana Simon. Ook z'on aandachttrekker😫
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 01:06
Ik zie er niks verkeerds aan, zeker niet tijdens carnaval. Er is toch niemand beledigd, ik heb er veel indiaantjes gezien, mag dat ook niet meer?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:27
Da's bullshit want als hij ontslagen word vind je het wel onterecht terwijl hij zelf gekleurde collega,s heeft.maakt mij niet uit dat ie zo verkleed gaat maar hij heeft nu wel een probleem wat zijn carrière kan schaden door zijn vriendin hij is gewoon een sukkel zijn vriendin zet zijn carrière op de wip gelijk dumpen zo,n wijf..
Vind ik leuk
Couto76 +1268
woensdag 20 maart 2019 om 03:32
“Hij schminkte zijn gezicht om niet herkend te worden”, want Rick Dekker kan ja niet meer normaal over straat lopen zo populair is dat ventje. Zal ook bijna net zoveel volgers op Insta hebben als Depay neem ik dan aan.
Vind ik leuk
Cantonoy +61
woensdag 20 maart 2019 om 06:53
Rick wie? Nou die herken ik zonder pruik ook niet
Vind ik leuk
Donnygo +6142
woensdag 20 maart 2019 om 13:05
Weer de tere zieltjes die geraakt zijn, zullen we iedere meid met een donkere make up ook maar aanpakken, is ook een soort van black facing.
Vind ik leuk
Janste +405
woensdag 20 maart 2019 om 16:31
Wat kunnen we ons weer druk maken om niet zeg... Pfff
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws