'Ajax heeft interesse in middenvelder: gelimiteerde transfersom van 12 miljoen'

'Ajax heeft interesse in middenvelder: gelimiteerde transfersom van 12 miljoen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 10:33do 21-03-2019 om 10:33

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 10:42do 21-03-2019 om 10:42

Ajax houdt de verrichtingen van Ruben Rochina nauwlettend in de gaten. De aanvallende middenvelder van Levante maakt een goed seizoen door en zou door meerdere clubs in binnen- en buitenland worden gevolgd.

Dat meldt AS donderdag. Volgens het medium is Ajax onlangs in het Estadi Ciutat de València geweest om bij de wedstrijd Levante - Villarreal (0-2) naar de speler te kijken. Rochina kwam na een Russische avontuur bij Roebin Kazan afgelopen zomer terug bij Levante. Daar maakt hij een uitstekend seizoen door. In negentien optredens kwam hij tot twee goals en vijf assists.

Ajax zou de goede prestaties van de 27-jarige Spanjaard ook zijn opgevallen. De Amsterdammers reisden volgens AS af naar Valencia om 'meerdere Levante-spelers' te bekijken, maar naar Rochina ging speciale aandacht uit.

De linkspoot heeft in Valencia nog een contract tot de zomer van 2021, maar heeft wel een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Daardoor kan hij voor twaalf miljoen euro worden overgenomen.

Plaats een reactie

SuperScc +1089
donderdag 21 maart 2019 om 10:35
Dat zijn nog eens statistieken. Komen overeen met die van Luigi Bruins volgens mij :P...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
2 doelpunten en 5 assist????
Toegegeven Frenkie scoort ook niet en maakt de voor assist ipv “de” assist, maar €12mlj lijkt me een dure gok of hij is beter dan we denken!? Levante? Lijkt mij dat dat ook niet een club is waar super talenten rondlopen maar ik laat me graag verrassen. En voor wie gaat hij komen dan Ziyech? (Die is nog niet eens weg of weten wij niet alles!)
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
Zyech, Tadic, de Ligt, Tagliafico blijven.
Er wordt gebouwd.
Volgend jaar (halve) finale CL
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 11:03
Hoe weet jij dat die allen blijven?
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 11:06
Hopen.
Bovendien wil Ajax Europees stappen zetten, dan zal je moeten houden en bij kopen, maar niet de betere laten gaan.
Kijk als, Riola zijn zinnen op nog meer geld heeft gezet dan is de Ligt weg.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 11:44
Denk dat Raiola bij de Ligt minder inbreng heeft. Hoe dan ook gaat hij weg want je ziet nu al dat hij moeite heeft zich te motiveren tegen de "kleine" clubs in onze competitie.
Vind ik leuk
Olfie +5783
donderdag 21 maart 2019 om 11:49
Maar uit hebben we niet gewonnen van PSV AZ en Feyenoord, dus ook voor hem is er nog werk aan de winkel.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
Denk alleen dat hij al uitgeleerd is hier en Maglalalala en Veltman zijn nou niet echt goede leermeesters. De beste stap voor hem zou Juventus zijn. Voetballend is hij al top maar om een echte killer te worden is Italie gewoon de beste optie. Kijk bijv. naar de Vrij, technisch en voetballend was hij goed maar nu is het echt een beest geworden. Bij vDijk was het andersom. Was een verdedigend beest maar voetballend nog niet bij Groningen. Bij Celtic kreeg hij de kans om meevoetballend beter te worden aan gezien Celtic weinig tegenstand had. Bij Southampton zag je al een hele complete verdediger.
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 12:15
Ik heb niet gezien dat hij minder gemotiveerd is.
In het buitenland speelt hij waarschijnlijk bij een van de beste clubs, ook daar zijn er vele clubs die (veel) minder zijn. Dan zal hij ook te maken krijgen met motivatie problemen.
Hier zijn er 2 tot 4 goede clubs en 14 mindere
In Italie, Duitsland en Spanje hetzelfde
In Engeland 6? goede en de rest ook veel minder
In welk land hij ook speelt, hij speelt Europees.
Kan hij net zo goed hier blijven.
Nederlandse meiden zijn, muv Italiaanse/Spaanse leuker. haha
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 14:58
Het verschil is alleen dat in die grote competities het tempo vele malen hoger ligt dan in onze competitie.
Hij heeft zelf ook al aangegeven moeite te hebben om zich nog te motiveren tegen de mindere clubs.
Italiaanse/Spaanse vrouwen zijn idd erg leuk maar de diversiteit die we hier hebben zie je nergens.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:51
Als clubs als Bayern München hem willen dan hoef je niet te verwachten dat Ziyech blijft.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +233
donderdag 21 maart 2019 om 10:57
In de huidige markt is 12 miljoen niet exceptioneel! Maar ik vind en hoop dat Ajax er alles aan doet om Ziyech te behouden! Die is zo belangrijk, als we volgend seizoen Tadic, Ziyech, van Beek en Onana nog hebben, plus verdere versterkingen. Ben ik al weer blij met mijn seizoenskaart!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4710
donderdag 21 maart 2019 om 12:23
Hopelijk hebben de scouts ook gelet op enkele spelers van Villarreal. Die zouden zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn + haalbaar.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 12:33
Klinkt lullig maar het is te hopen dat Villareal degradeert dan mogen er veel vertrekken (zelfde had Tadic in zijn contract met Southampton alleen die bleven er in)
Vind ik leuk
Noah_VP +11
donderdag 21 maart 2019 om 13:03
Ruben Rochina zijn marktwaarde word geschat op 3Miljoen. speelt op de cam en heeft dit seizoen 2 goals gescoord en 5 assists geleverd in de spaanse competitie. Hij is wel echt een heethoofd. als aanvallende middenveld 10 kaarten gekregen, waaromder 1 rode. speelt maar 57% van de wedstrijden die hij speelt in de basis. zou het belachelijk vinden als ajax hier 10+ miljoen aan uitgeeft.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 13:09
Ben het met alles eens behalve met zijn scorend vermogen en assist, Frenkie scoort ook amper en heeft weinig ditecte assist maar zoooooveel voor assists! Maar deze speler is niet echt iets voor Ajax maar het bevestigt wel dat serieus op zoek zijn!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:58
Qua statistieken doet die Rochina het niet echt slechter dan de Jong.
5 assist voor Rochina tegen 2 voor de Jong. 2 goals voor Rochina tegen 4 goals van de Jong.
Het verschil zit hem in de competitie, La Liga is toch echt lastiger dan de Eredivisie. Ik denk dat dit best wel een leuke aanwinst kan zijn voor Ajax.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 14:33
Als je de pass oftewel de voorassist meeneemt in je statistieken hoort Frenkie bij de top van Europa zeker als het gaat om het naukeurigheids percentage wat altijd rond 95% ligt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:33
We weten die statistiek van Frenkie ja, maar die van Rochina niet.
Tenminste ik verwacht dat jij net zoals mij niet weet hoe zijn statistiek is als het gaat om voorassist.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 16:50
Weet ik ook niet maar de waarde van Frenkie zit hem niet in doelpunten en assists dat bedoel ik.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:39
Waarom is die reactie 2 keer verschenen op de site 🤔
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:27
Spaanse League is ook net iets beter dan Nederland
Vind ik leuk
Unknown007 +2256
donderdag 21 maart 2019 om 14:37
ho ho ho! Buins heeft dit seizoen al 6 goals en 4 assists gemaakt! Is toch wel een klasse beter dan deze jongen. hehe

Blijf het nog altijd jammer vinden dat hij mentaal niet goed genoeg was voor de top, want voetballen kan/kon hij zeker. Was echt een pracht seizoen met Bruins en Slory.

Daarnaast is hij het perfecte voorbeeld van een slechte zaakwaarnemer hebben (een vriend van hem). Heeft gewoon niet de connecties om hem bij een andere club onder te brengen dan Excelsior (al is dat voor ons als fans niet zo erg).
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
Bhj +2520
donderdag 21 maart 2019 om 15:36
Ja, alleen wel in een competitie waar scoren een stuk lastiger is :-)
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 10:35
De nieuwe Roger?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:41
Ik ken maar 1 Roger en dat is Roger Moore die o.a. Ivanhoe speelde in de jaren 50 en 60 en natuurlijk later in de James Bond films....;-)
Vind ik leuk
rexxo +16774
donderdag 21 maart 2019 om 10:44
Kuch kuch kuch..........Roger Rabbit.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 10:47
Federer kan ook aardig iets met een balletje!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
Roger Moore kon dat ook, alleen dan met een heel ander balletje cq balletje,s....;-)
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:51
Bitterballen?
Vind ik leuk
pietprecies +12533
donderdag 21 maart 2019 om 11:01
Laat Annet van Geel het maar niet horen, straks stapt hij uit de helikopter in de Kuip 🤣
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
Roger Waters...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:52
Ook die, want hij was mede oprichter van Pink Floyd.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:03
Mooiste concert van hen mee gemaakt in de Kuip. (dacht '97). Stond vooraan en schrok me te pletter toen 2 varkens zo groot al vrachtwagens naar beneden vielen ( gepland).
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
En dan ken je de slechtste Bond. Zoetsappig mannetje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:53
Dat waren die laatste Bond films toch? Ben effe z,n naam kwijt maar dat was inderdaad een zoetsappige mannetje.
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Namen, daar ben ik superslecht in.
Ik ken wel Sean Connery en deze. De rest ken ik niet.
he ik krijg ineens een brainwave
Timothy Dalton
broer van Joe en Averell en xxx
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:57
Ja die was het, wat was die slecht zeg.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 10:52
Roger hodgson, ken je vast wel
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:54
Ja, die van Supertramp.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 10:55
Onbekend voor vele hier
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Ach, die weten niet wat echte muziek is want die luisteren liever naar die rotzooi van tegenwoordig.
Vind ik leuk
Ove +4184
donderdag 21 maart 2019 om 11:40
Ze moeten even live in Paris bekijken
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:45
Heb ik al eens gezien, concert uit 1997 maar wat mooi man dat je ons hierop wijst. En nu maar hopen dat ze inderdaad dit live concert eens gaan bekijken.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 11:51
Uit 97?

Lijkt me sterk, ik heb ze in 82 (of was t 83?) in t Olympisch gezien en volgens mij was de dubbel LP van rond die tijd...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:54
Je hebt helemaal gelijk, excuses van mijn kant. Zo zie je dat ik mij niet te groot voel om excuses aan te bieden als ik het fout heb.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:04
Gisteravond op 192tv weer genoten van Jonny Cash want ze zonden het nummer Hurt uit, allemachtig wat is dat toch een prachtig nummer en dan zeker met de video clip erbij.
Koptelefoon keihard aangezet en genieten dan maar!!!
Vind ik leuk
Pagan1964 +3819
donderdag 21 maart 2019 om 11:09
Doe mij maar "Ring of fire of "Jackson" met June Carter Cash. Goeie reserve is "a thing called love"
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Ach, hij heeft zoveel mooie nummers gemaakt en gelukkig heb ik de cd,s waar al zijn nummers op staan.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3819
donderdag 21 maart 2019 om 11:17
Mijn moeder draaide het altijd vandaar dat ik er bekend mee ben
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:20
Dan had jij een moeder die ook verstand had van echte muziek, dus wees dankbaar dat jij zo,n moeder hebt gehad. Althans dat maak ik op uit je reactie, sorry als ik het fout heb.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 11:53
A Boy Named Sue, ook helemaal geweldig haha
Vind ik leuk
Pagan1964 +3819
donderdag 21 maart 2019 om 12:55
MY NAME IS SUE, HOW DO YOU DO. San Quentin (live), ook mooi
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 13:29
Die tekst is geweldig
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 15:21
Johnny cash - i’ve been everywhere
Hoe die al die plaatsnamen zo snel opnoemt.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Haha dat is idd genieten. Heerlijk nummer.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Wat is jou favoriete nummer eigenlijk?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
Een echt favo heb ik niet. Hurt, folsom prison blues, i walk the line, a boy named sue, man in black, cocaine blues vind ik allemaal erg mooi. Maar ook for the good times (al green) luister ik vaak.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:18
Voor dit antwoord krijg je van mij de 10.000,ste like.....;-)
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 11:30
Een moment om nooit meer te vergeten. Bedankt 👍
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:53
Roger Milla
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:55
Legendarische voetballer.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:58
Ja mooi zeker dat dansje uit de losse heupen. Mooi hoe hij Columbia in 90 verschalkte na fout van ook de legendarische Huigita.
Vind ik leuk
guusje +1641
donderdag 21 maart 2019 om 10:59
roger rabbit? roger ramjet?
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 11:04
Federer
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:06
Is al geschreven door TottenhamHOT om 10.47 uur.
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Ik lees niet alles voor ik reageer. Uit ervaring weet ik dat 80 tot 90% van de reacties trolreacties zijn en om die te lezen vind ik zonde van de tijd. Ik wil echter wel zeggen dat ik TottenhamHOT geen trol vind.
Maar bedankt dat je mij erop gewezen hebt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
En ik hoop dat je mij ook geen trol vind want dat ben ik zeker niet!
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 11:50
Dat weet ik (ook uit ervaring)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 12:27
Bedankt want ik ben echt geen troll heb een hekel aan troll gedrag of het nou PSV, Feyenoord of welke club dan ook aangaat qua trollen en ja dat betekend ook de trollen van mijn club Ajax waar ik mij vaak diep voor schaam!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
donderdag 21 maart 2019 om 11:05
Niets mooiers dan de aanhef van Ivanhoe......ik kan het nog zingen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Zing het dan alsjeblieft eens voor mij op VP?......;-)
Vind ik leuk
Dexterinho +1422
donderdag 21 maart 2019 om 11:43
Of ene Roger die ik weleens spreek over de Walkie Talkie
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 11:49
Roger Waters (Pink Floyd)?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:51
Ja, kijk maar op Google dan kan je het lezen.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 12:00
Joh, zak dan lekker in de stront, bijdehand.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:04
Begrijp je Kut opmerking niet want jij denkt misschien dat ik alles uit m,n kop weet!! Ja van Feyenoord het meeste wel maar dus niet van muziek. Maar bekijk jij het maar voortaan.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 12:09
Dan is er sprake van n misverstand, waarvoor m’n excuses.

Ik dacht, na t lezen van de overige comments ook, dat je mij wilde wegzetten alsof ik t eerst moest googlen.

My bad...
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:09]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:11
Ai, dan ben ook ik fout geweest want ik wilde je helemaal niet wegzetten als iemand die eerst moest Googelen, dus ook mijn excuses.
Fijn dat dit op een volwassen manier kan worden opgelost.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 12:32
👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Roger that😂
Vind ik leuk
Groen +4560
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Roger, Roger. What's our vector, Victor?
Vind ik leuk
okencie +47
donderdag 21 maart 2019 om 10:37
Ajax en Spaanse spelers is nooit echt een gouden combinatie gebleken... denk dat taal en wellicht ook klimaat een rol spelen haha.
Enige uitzondering was die stier van een Gabri
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 10:42
Misschien is dit wel de Jan van Halst of Poulsen die Valentijntje eerder noemde? ;-)
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:52
Ja, ik krijg nu wel medelijden met hem. Hoe kan een krant zover zakken
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
De Portugees Dani was ook een uitzondering weet nog goed dat hij scoorde tegen Atl Madrid met dat afstandschot wat was ik blij dat ik er bij was die avond in het stadion in Madrid! Er zijn dat jaar nog nooit zoveel baby jongetjes Dani genoemd!😂
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 11:48
Waanzinnige voetballer maar helaas blijft bij mij alleen zijn aanslag op Lodewijks hangen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 12:20
Dat was idd niet netjes, is wel uitgesproken voor zover ik weet!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 12:22
Blijft zonde want hij kon echt goed voetballen. Helaas was het nachtleven ook erg interessant voor hem. Hij ging uiteindelijk toch ook naar atletico toe?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 12:35
Klopt en is heel jong gestopt +-27 jaar, is nu de Perez (FOX) van Portugal al jaren!
Vind ik leuk
Gilze +1324
vrijdag 22 maart 2019 om 08:33
Ik was er toen ook bij
Mooie tijden die Europese wedstrijden toen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:48
Bardhi van Levante is een betere optie imo. Alleen speelt hij wel wat meer verdedigend / controlerend. En heeft nog een hele goede vrije trap in huis.
Vind ik leuk
Chinto +113
donderdag 21 maart 2019 om 10:48
Ik zeg 'doen'! 🙄🙄🙄
Vind ik leuk
Mari +13307
donderdag 21 maart 2019 om 10:48
Een veel scorende middenvelder dus
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Gewoon kopen, we hebben geld zat
Vind ik leuk
Mo +13251
donderdag 21 maart 2019 om 11:53
Met dat motto moet je de transfermarkt op inderdaad, goed idee.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Doet het leuk bij Levante maar gaat dus echt never nooit naar Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:00
12 miljoen, een scheintje...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 11:00
Zijn statistieken zijn niet indrukwekkend. Daarbij is hij al 27 jaar..
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Ik zou juist proberen talenten van spaanse subtoppers zoals Betis of Alaves weg te snoepen
Vind ik leuk
Pancev +1410
donderdag 21 maart 2019 om 11:01
Te oud. Niet doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Never nooit doen joh.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 11:17
Koop pavon AJAX!!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
donderdag 21 maart 2019 om 12:30
Hè hè ik sta er niet alleen voor dit roep ik al weken!!!

KOOP PAVON!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:29
je gaat toch niet voor een 27 jarige 12 miljoen betalen ? of hij moet wel heel goed zijn!
Vind ik leuk
Der Monarch +2213
donderdag 21 maart 2019 om 11:47
Ik vind dat Ajax of voor talenten moet gaan.. Of voor wat oudere spelers die zich al in de Eredivisie hebben bewezen.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 21 maart 2019 om 12:02
Conclusie; niet doen!!
Vind ik leuk
Iniesta 8 +39
donderdag 21 maart 2019 om 12:22
Man man man. Gaan de roddels weer.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:02
Goede zaak toch ..
VP weet geen andere topics te plaatse met echte waarheden ..dus moeten wij maar gaan roddelen 😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:23
Ajax heeft altijd de beste aanvallende middenvelders in de jeugd lopen, dit lijkt meer op kopen om te kopen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Even bekeken.. leuke speler !!
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
Ik juich het toe als ajax dergelijke spelers binnen gaat halen en dat clubs zoals AZ verder kunnen groeien.
De eredivisie is toe aan een zo sterk mogelijke competitie en dan heb je niets als een club alle beste spelers van de eredivisie naar zich toe haalt omdat het financieel oppermachtig is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
hollister +1318