Tennisuitslag voor FC Utrecht tegen Duitse opponent: twee goals voor Bazoer

Tennisuitslag voor FC Utrecht tegen Duitse opponent: twee goals voor Bazoer

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 16:58do 21-03-2019 om 16:58

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 17:24do 21-03-2019 om 17:24

FC Utrecht heeft in een besloten oefenwedstrijd korte metten gemaakt met het Duitse MSV Duisburg. De Domstedelingen wonnen in Stadion Galgenwaard met liefst 6-0. Riechedly Bazoer en Gyrano Kerk waren allebei twee keer trefzeker.

Tegen de huidige nummer zeventien van de Duitse Tweede Bundesliga zette FC Utrecht een heuse tennisuitslag neer. Na een kwart wedstrijd stond FC Utrecht al op een 4-0 voorsprong door goals van Sander van de Streek, Bazoer en Kerk (twee keer). Na rust liep FC Utrecht verder uit. Bazoer maakte zijn tweede van de middag, het laatste woord was aan Urby Emanuelson, die tien minuten voor tijd de eindstand bepaalde op 6-0.

FC Utrecht speelt komend weekend tegen Feyenoord, de huidige nummer drie van de Eredivisie. De formatie van Dick Advocaat staat zelf zesde en kan de achterstand op de Rotterdammers verkleinen naar vier punten. 

Plaats een reactie

Fc uuuuu +466
donderdag 21 maart 2019 om 17:03
Komend weekend is er geen voetbal speelt het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 17:05
Het is weer 17:00 geweest, de artikelen moeten worden afgeraffeld want ze willen naar huis, Duisburg speelt namelijk ook niet in de Bundesliga maar in de 2e Bundesliga.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 19:26
en na 17 uur funcioneer jij niet meer of zo? want het staat er toch echt duidelijk bij dat het tweede bundesliga is
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:35
Artikelen worden nog al eens geupdate in plaats dat ze voor de plaatsing eerst eea controleren
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
vrijdag 22 maart 2019 om 08:31
Hahaha grapjas, zoals Frans hieronder al zegt hebben ze dit artikel aangepast, als VP het goed in het artikel had gezet had ik er geen reactie over geplaatst, ik ben niet iemand die allemaal van die onzin reacties onder een artikel gaat zetten, zoals er hier wel een aantal zijn.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
donderdag 21 maart 2019 om 17:56
Jawel
oa GAEagles-FcTwente
a.s. zondag
Belangrijk voor mij ;-)
Vind ik leuk
lemon9 +1045
donderdag 21 maart 2019 om 19:42
Voor ons ook
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
donderdag 21 maart 2019 om 21:47
Zeg ik.
Vind ik leuk
Broes +1079
donderdag 21 maart 2019 om 17:04
Kleine correctie: nr 17 van de Tweede Bundesliga ...
Maar dan nog een opmerkelijke uitslag!
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
Fc uuuuu +466
donderdag 21 maart 2019 om 17:05
Dus al 2 foutjes in dit artikel.
Vind ik leuk
mcmodd +28722
donderdag 21 maart 2019 om 17:34
Ik schat dat MSV Duisburg heden ten dage kan worden vergeleken, wat kwaliteit betreft, met IJsselmeervogels. Zoiets, dus verkijk je niet op die 6-0.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:41
Tweede Bundesliga is dus de KKD van Nederland en aangezien het niveau daar hoger ligt zie ik Duisburg wel van het niveau NAC, De Graafschap, Emmen, Sparta of misschien wel hoger.
Vind ik leuk
mcmodd +28722
donderdag 21 maart 2019 om 17:52
Tja, ze zijn er wel de nr. 17 PochettinoStay. Laat ik het zo zeggen: dat FC Utrecht van ze wint zegt nog niet al teveel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:26
Oh nee dat zeker niet is ook, maar een oefenwedstrijd, dus hun zouden ook gespaard kunnen hebben.
Vind ik leuk
Snappi +312
donderdag 21 maart 2019 om 17:07
Pff niet echt geloofwaardige nieuwsberichten zo met al die fouten. Aankomend weekend geen competitievoetbal en MSV Duisburg is actief in de 2e bundesliga.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 17:16
Ik geloof nog steeds niet dat het ooit met Bazoer goed gaat komen, zo goed doet hij het nou ook weer niet bij (met alle respect) FC Utrecht, dus wat denkt hij dan eigenlijk in het buitenland te zoeken te hebben?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
donderdag 21 maart 2019 om 18:01
Ik denk ook dat het zo echte clubhopper wordt. Als hij straks 30 is heeft in rusland bulgarije en indonesie gevoetbald. Maar wel een dikke bankrekening
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 19:35
Nee, dat is de fout die iedereen maakt, voetballers geven net zoveel uit als er binnenkomt, die hebben straks geen inkomen meer en een hoop spullen die niets meer waard zijn.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 19:28
ik denk eerder dat jij vol van haat zit want hij is al drie wedstrijden de beste man op het veld.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 19:36
Haat ken ik niet, ik haat niks want haat is vergif wat je in je eigen hart stopt, dus doe maar rustig aan met je haat.

Verder is Utrecht toch niet de maatstaf voor iemand die denkt dat ie al te goed was voor Ajax en dacht het in het buitenland wel even te maken?
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 19:38
zie je wel pure haat dat blijkt wel uit je laatste zin laat me raden je ben heel toevallig voor ajax?
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 19:39
Moeilijk he lezen? Ik haat niks of niemand, ga je eigen onzin niet als waarheid zitten verkopen, mafklapper.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:47
Is een trouw trolletje man. Laat wapperen die scheet.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 19:47
Hahaha wapper hem even weg wil je, ik ruik niet graag iemand anders' scheet.
Vind ik leuk
mcmodd +28722
donderdag 21 maart 2019 om 21:40
4everfcu, je hebt volkomen gelijk, maar je kunt het hem niet kwalijk nemen. Dit is haat die gericht is naar iedereen om hem heen, waarschijnlijk haat hij zichzelf nog het meest.
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 17:37
Nou, dat is mooi en geeft de burger moed. Al zou het me niets verbazen, als alles straks weer anders is. Tenslotte staat Dick nog aan het roer en die stuurt elke week een ander team de wei in...
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
donderdag 21 maart 2019 om 17:44
Dick moet gewoon lekker met pensioen gaan. Zwaar overschatte trainer.
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 18:13
Helemaal mee eens, had hem al liever niet aangenomen dit seizoen. Sinds zijn komst is alles rommelig geworden en is er van goed veldspel al maanden geen sprake meer...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30182
donderdag 21 maart 2019 om 17:56
6-0 zege is nooit verkeerd. Ook al is het tegen een club van niveau KKD.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
donderdag 21 maart 2019 om 17:57
een heuse tennisuitslag neer


Dat is toch 40-30 of zoiets?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
donderdag 21 maart 2019 om 18:02
Zou wat zijn zo uitslag 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:05
Wat zei van Drongelen ook al weer vanmiddag? BL 2 sterker dan Eredivisie. Als nummer 6 eredivisie met 6 0 wint van nummer 17. Dan is fc Utrecht kampioenskandidaat in BL2. Oftewel Eredivisie sterker dan BL2. Conclusie: Van Drongelen je lult man🤞😁
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 19:30
toch knap zulke conclusies na een wedstrijd maar dan is utrecht ook cl waardig want ze winnen ook wel eens van ajax is ajax dan ook ineens subtop of zo? of is het dan anders
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 19:31]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:54
Waar ik vooral op doelde is dat van Drongelen aangaf dat de BL2 sterker was. Een overduidelijke 6 0 laat mij toch anders denken. Jouw opmerking over ajax slaat kant noch wal. Ik ga er van uit dat utrecht van de 10x, 9x wint van de nr 17 van de BL2. Dat zie ik utrecht niet 9 van de 10 keer doen tegen de nummer 17 van de eredivisie. Dus ik acht de BL2 minder sterk dan de eredivisie.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 20:23
utrecht won ook met 4-0 van nac afgelopen week en had er ook zomaar 8 kunnen maken dan is nac dus derde niveau duitsland of zo?
het is gewoon onzin om conclusies te trekken na een wedstrijd en al helemaal na een oefenwedstrijd dus niet mijn reactie slaat kant nog wal maar die van jou misschien had utrecht bvb wel verloren van de nummer 7 bl2 dat weet je allemaal niet .
misschien speelde duisburg wel helemaal niet met de basiself weet ik ook niet dus om nou na aanleiding van deze wedstrijd de woorden van v.drongelen als onzin beschouwen slaat nergens op.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:41
Meningen verschillen🤞. Ned elftal leuk voetbal en gewonnen met 4 0. Veel belangrijker. Proost he🍻
Vind ik leuk
michelhx +4684
donderdag 21 maart 2019 om 18:36
Ik dacht echt 7-6 na een tiebreak gezien de titel.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
donderdag 21 maart 2019 om 19:24
;leuk en wat heb je er aan precies helemaal niets.
Vind ik leuk
Isakson +664
donderdag 21 maart 2019 om 19:56
En was het uitverkocht?🤠
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws