'PEC wil door met tweetal: driejarig contract ligt klaar voor PSV-huurling Paal'

'PEC wil door met tweetal: driejarig contract ligt klaar voor PSV-huurling Paal'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 17:16do 21-03-2019 om 17:16

PEC Zwolle wil langer door met Mickey van der Hart en Kenneth Paal, meldt de Stentor donderdagmiddag. De doelman beschikt over een aflopend contract, terwijl Paal dit seizoen gehuurd wordt van PSV.

De linksback heeft in Eindhoven nog een tot medio 2020 doorlopende verbintenis, maar PEC is bereid om deze af te kopen. De onderhandelingen tussen PEC en PSV zijn zelfs al in een vergevorderd stadium, bevestigt technisch directeur Gerard Nijkamp tegenover de Stentor. Beide clubs zijn zo goed als akkoord over 'een vaste transfersom en een doorverkooppercentage'. PEC moet nu nog om de tafel met de belangenbehartigers van Paal, voor wie een driejarig contract klaarligt in de Hanzestad.

Paal sprak onlangs al met VoetbalPrimeur over zijn sportieve toekomst.

Van der Hart was anderhalf jaar lang reservekeeper achter Diederik Boer, maar heeft na de komst van Jaap Stam zijn plek onder de lat heroverd. De sluitpost zal binnenkort een nieuwe aanbieding krijgen. De 38-jarige Boer loopt eveneens uit zijn contract, maar PEC heeft nog niet besloten of het met de routinier door wil. Derde keeper Dean Bouzanis wordt momenteel gehuurd van Melbourne City en zal na de zomer sowieso niet terugkeren in Zwolle.

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 17:18
Goede keus je staat echt niet voor paal
Vind ik leuk
Patrickj3 +4200
donderdag 21 maart 2019 om 17:18
Leuke spelers voor zwolle👍
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:19
Je had m beter kunnen houden als back-up voor Angelino. Nu hebben we daar die clown van een Behich.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2281
donderdag 21 maart 2019 om 17:20
Topnieuws!
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 17:23
Prima! Doen het beide goed daar.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
donderdag 21 maart 2019 om 17:26
Zit beide wel stijgende lijn in
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:26
Goed nieuws voor mijn schoonneefje. Hoop dat hij zich nog kan verbeteren bij Pec en een toch nog een mooie carriere bewandelt.
😜
Vind ik leuk
mazu +4070
donderdag 21 maart 2019 om 17:32
Paal ontwikkeld zich prima. Zou een goede zaak zijn als hij wordt vastgelegd voor meerdere jaren
Vind ik leuk
mazu +4070
donderdag 21 maart 2019 om 17:34
Ook Mickey een nieuw contract geven, hij heeft zich ook goed ontwikkeld en is inmiddels een betrouwbare doelman
Vind ik leuk
S - SIDE +288
donderdag 21 maart 2019 om 18:28
nee een watje....
Vind ik leuk
Tossa +3143
donderdag 21 maart 2019 om 18:32
Mooi voor jou dat ie dan lekker bij Pec is en hopelijk blijft.

Maar lucht het nu op, iemand zonder enige argument een watje noemen?
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
donderdag 21 maart 2019 om 17:44
Off: waarom is er nog geen "toeleven naar Ned - Wit Rusland" topic????
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:46
Vraag me af welke afkoopsom dan bedwongen is door pec zwolle
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:04
Kwestie van het Hart op de goede plek hebben.
Lijkt me geen paal tussen te krijgen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 18:05]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:05
Zijn ze in Zwolle nu wél blij met van der hart?
Vind ik leuk
S - SIDE +288
donderdag 21 maart 2019 om 19:12
nee
Vind ik leuk
Tossa +3143
donderdag 21 maart 2019 om 19:22
Wel.
Mag je liegen van je mammie?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
donderdag 21 maart 2019 om 19:14
Mwah als i maar geen balletjes laat glippen... Tis niet mijn favo
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:41
Inmiddels wel inderdaad. Vaak maken voetballers een groei door. Dat is met vd Hart ook zo. Prima ontwikkeling doorgemaakt en anderen die nu wat anders roepen blijven gewoon hangen!!
Vind ik leuk
S - SIDE +288
vrijdag 22 maart 2019 om 15:46
nee het is een watje,,,

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws