'United heeft streepje voor op PSG in strijd om Dortmund-parel van 80 miljoen'

'United heeft streepje voor op PSG in strijd om Dortmund-parel van 80 miljoen'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 08:35za 23-03-2019 om 08:35

Laatste update: zaterdag 23 maart 2019 om 10:40za 23-03-2019 om 10:40

Manchester United heeft goede papieren in de transferstrijd om Jadon Sancho. De parel van Borussia Dortmund moet tachtig miljoen euro kosten, zo meldt The Sun zaterdag.

Zowel United als Paris Saint-Germain zit achter de achttienjarige Engelsman aan. De club van manager Ole Gunnar Solskjaer heeft echter een streepje voor, denkt de boulevardkrant te weten. The Red Devils namen inmiddels contact op met het kamp Sancho om een zomerse transfer te bespreken.

Sancho voedde vrijdag de speculatie door een bericht van Rio Ferdinand op Twitter te delen. De oud-verdediger van United liet weten dat hij hoopt dat de vleugelaanvaller de overstap maakt naar Old Trafford. Nadat er commotie ontstond besloot Sancho de link snel weer te verwijderen.

Een transfer naar Manchester United zou extra pijnlijk zijn voor stadgenoot Manchester City. De Premier League-kampioen liet Sancho in 2017 voor slechts acht miljoen naar Dortmund vertrekken, al bedong de club wel een doorverkooppercentage van vijftien procent.

Sancho is een regelrechte sensatie in de Bundesliga. Dit seizoen scoorde hij acht keer en gaf hij twaalf assists in 26 competitieduels. De Dortmund-ster had vrijdag een basisplaats bij Engeland in het EK-kwalificatieduel met Tsjechië (5-0).

Plaats een reactie

zaterdag 23 maart 2019 om 08:46
Ten alle tijden voor United kiezen ipv die Arabieren club. Bah wat vind ik dat een club van niks zeg
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 08:47]
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1337
zaterdag 23 maart 2019 om 09:20
Het mooie is dat ze bijna naast elke grote belofte/speler grijpen ook!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:26
Spelers zien denk ik ook dat als PSG vroeg is uitgeschakeld in de cl , zoals nu , dat je dan de laatste 3 maanden van de competitie nergens meer om speelt bij PSG .
Het kampioenschap is eigenlijk al met de wnterstop binnen , en dan blijft de cl over .
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:58
Toch zou ik als ik hem was niet naar United gaan, maar nog ff bij BVB blijven. Denk ook dat de PL niet echt bij hem past.
Vind ik leuk
Alucard +142
zaterdag 23 maart 2019 om 10:13
United is in handen van een stel Amerikanen. Dus waar zou dat beter zijn?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:37
Heb toch liever de Amerikanen dan de oliemafia
Vind ik leuk
AVDV +1607
zaterdag 23 maart 2019 om 11:19
Wie weet hebben die Amerikanen dat geld wel op een niet geheel legitieme manier verkregen. Plus veel United fans willen graag af van ze.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
Alucard +142
zondag 24 maart 2019 om 09:37
Het is zoals Eric Cantona eerder zei over de keuze tussen Blatter en Platini, dat is kiezen tussen Cholera en De pest.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:38
Ja dat is moeilijk kiezen
Vind ik leuk
Paul1982 +12386
zaterdag 23 maart 2019 om 08:51
Jarenlang zag de PL overvol met buitenlandse spelers. Maar stiekem komen er nu best veel hele goede jonge Engelse spelers door.
Vind ik leuk
Streaker +3881
zaterdag 23 maart 2019 om 09:09
Engeland heeft nu een super goed team inderdaad! Centraal achterin vind ik het nog kwetsbaar, maar de rest van het elftal is grotendeels gevuld met spelers die nog minimaal tien jaar mee kunnen draaien. Die gaan nog wel een paar mooie prijzen pakken denk ik.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1337
zaterdag 23 maart 2019 om 09:19
Nou jaren geleden hadden ze ook echt een verschrikkelijk goed elftal hoor die Engelse! Maar op 1 of andere manier loopt het daar nooit echt lekker..
Vind ik leuk
AVDV +1607
zaterdag 23 maart 2019 om 11:21
Engeland heeft op papier altijd wel een goed team maar doen er nooit wat mee behalve in 1966.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zaterdag 23 maart 2019 om 09:12
Bereid je er maar op voor binnen 5 jaar zijn alle europese topclubs in het bezit van de arabieren , let maar op ... helaas , verpest echt t voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:17
klopt want man city en psg zijn verpest toch
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zaterdag 23 maart 2019 om 10:21
Ja dat vind ik dus ook
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:25
nou bedankt voor je like
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:18
Dat is niet zo mooi voor ons aller Ajax , de super mega Europese topclub van dit moment
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:24
Jezus Rinus t begint nou een beetje triest te worden. Ik ben wat beter van je gewend.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:16
waar jij je mee bezig houdt ...te triest gwn
Vind ik leuk
Paul1982 +12386
zaterdag 23 maart 2019 om 20:52
Waarom is mijn opmerking over het Engelse elftal te triest?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:11
omdat je uit je nek lult
Vind ik leuk
Paul1982 +12386
zaterdag 23 maart 2019 om 22:13
Oke, dat mag jij vinden natuurlijk
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:16
Da is
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
zaterdag 23 maart 2019 om 09:05
80 miljoen is geen apel en ei prijzen voor deze jongen 🍏🍳
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zaterdag 23 maart 2019 om 09:07
Die prijzen man
Vind ik leuk
Dj Storm +492
zaterdag 23 maart 2019 om 09:13
Sancho gaat voorlopig helemaal nergens heen, daar ben ik van overtuigd
Vind ik leuk
Truth +4336
zaterdag 23 maart 2019 om 11:25
Groot talent maar als United fan zou ik zeggen ...aankoopoptie bedingen en nog een jaartje mss 2 bij dortmund laten rijpen ...zou zeer goed zijn voor zijn ontwikkeling !
Vind ik leuk
Cantonoy +59
zaterdag 23 maart 2019 om 18:11
Grootste talent van de wereld?18 jaar! Betrokken bij 20 goals in 28 wedstrijden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws