Memphis gaat 'interessante zomer tegemoet': 'Heeft nog 'unfinished business''

Memphis gaat 'interessante zomer tegemoet': 'Heeft nog 'unfinished business''

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 09:52zo 24-03-2019 om 09:52

Robert Pires denkt dat Memphis Depay ooit terugkeert in de Premier League. De aanvaller van Olympique Lyon kwam tussen 2015 en 2017 uit voor Manchester United en wil zich volgens de voormalig Arsenal-vedette graag revancheren voor die weinig succesvolle periode.

Pires noemt Memphis in gesprek met Bwin 'een trotse speler'. "Volgens mij wil hij wel terugkeren in de Premier League. Daar heeft hij nog 'unfinished business'", aldus de voormalige vleugelspeler van Arsenal. "Hij heeft misschien niet veel kansen gekregen bij Manchester United, maar hij was toen nog jong en heeft bij vlagen laten zien dat hij over erg veel potentie beschikt."

Memphis heeft in Lyon nog een contract tot de zomer van 2021, maar mikt op een zomers vertrek uit Frankrijk. "Ik denk dat hij terug wil naar Manchester United óf naar één van hun rivalen om het ongelijk van de club te bewijzen. Het gaat hoe dan ook een interessante transferzomer worden", voorspelt Pires.

Plaats een reactie

Geeltje +2040
zondag 24 maart 2019 om 09:54
Speel vanavond maar de wedstrijd van je leven, jij blij, wij blij.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:10
En dan mag hij van mij naar Ajax komen na de zomer. Bij ons zal hij gewaardeerd worden en de topper worden die hij wil zijn. Na een paar jaar kan hij alsnog de overstap maken naar een absolute topclub
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
InternetHeld +4392
zondag 24 maart 2019 om 10:14
Eerst winnen van de Duitsers, dan zien we verder!
Vind ik leuk
Futre +5306
zondag 24 maart 2019 om 10:28
Geen enkele sterspeler van Lyon zal voor Ajax kiezen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 10:29
Ajax pffff man man
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:47
30 miljoen bieden met een jaarsalaris van 6 miljoen en dan zul jij zien hoeveel er mogelijk is 😉
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:49
Zo denken meerdere jodenzonen, alleen maar geld geld geld.
De complete mens en de complete club PSV zitten beter in elkaar. Kijk bv naar hoe me Lestienne en in winterstop met Lozano werd omgegaan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:52
Als jouw club geld niet belangrijk vindt dan mogen ze hun inkomsten wel aan een goed doel schenken. Jezus wat kraam je een onzin uit zeg. Altijd maar dat gelul over dat warme dit en warme dat en bla bla bla Psv. Ik snap niet dat jullie er niet moe van worden
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 11:10
Worden jullie niet moe van die eeuwige verafgoding van die club uit Amsterdam?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:48
Nee niet echt. Dat hebben wij zelf bewerkstelligt, dat we zoveel successen hebben behaald en dat ook mogen roepen
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 11:52
Precies het zelffe geldt dus voor PSV, al jaren geroemd om de combinatie van titels, topsport en warmte.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:15
Welke titels, die paar schalen van de laatste jaren? Ik heb het over een hele historie kerel. Ga nou niet doen alsof je niet weet waarover ik het heb. Jullie zullen altijd 2e viool spelen. Is verder niet erg of zo, maar ga nou niet doen alsof jouw club de club is in Nederland . In het buitenland, daar waar ze objectief naar het Nederlandse voetbal kijken en over clubs oordelen, komt jouw Psv bijna niet in het verhaal voor.
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 15:42
Bla bla bla, arrogant mannetje ben jij zeg. Veel woirfen, maar wel gewoon op die 2e viool dat clubje van jou, die toevallig gezeteld is in de hoofdstad van ons land. Dat is dus niet de verdienste van dat clubje.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:41
Je moet eerst de definitie van het woord arrogant eerst kennen voordat je dat op iemand gaat plakken. Maar voor de rest had ik het enkel en alleen over feiten, niet wetende dat jij het niet kan hebben dat wij in alles verder zijn
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 17:29
Ik moet niks, en ik vind dat je schromelijk overdrijft over de prestaties van jouw club en dat ten koste van de prestaties van mijn club. Dat steekt inderdaad en is nergens voor nodig. Ik vind oprecht dat Ajax het goed doet momenteel en natuurlijk heeft Ajax prima prestaties geleverd in het verleden. Wat meer respect voor PSV van jouw kant zou niet misstaan. En nof iets feiten zijn dat Ajax de laatste jaren niks gewonnen heeft en PSV wel. Dus jouw feiten zijn niet compleet.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:55
Ik heb wel degelijk respect voor de prestaties van Psv en ook die van andere clubs. Waar ik alleen niet tegen kan is dat er van die gasten hier zijn die doen alsof Ajax niks is. Vandaar dat ik af en toe zo uit de hoek kom.
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 18:06
Tja, gevoeligheden die ik ook wel ken. Mij hoef je niet te rekenen tot die lui. Ik vind dat Ajax het goed doet, zeker in Europa. Ik ben niet altijd blij met het spel van PSV, maar ik ben trots op mijn club. Dat is iets wat dieper zit dan alleen de punten of het spel. Dus als iemand PSV omlaag schrijft, dan raakt dat mij. Vanavond hopen dat Memphis en de Jong iets moois laten zien tegen Duitsland en volgende week zullen we zien wie er aan het langste eind trekt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:15
Nou dan lijken wij op elkaar haha. Ik vind het ook mooi als een andere club behalve Ajax goed presteert Europees gezien. Ik kan dan ook juichen, zoals bij Feyenoord die toen de UEFA cup won.

Volgende week hoop ik uiteraard dat Ajax wint, maar dat begrijp je wel he 😉
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 18:19
Ja hoor, veel succes, jullie zullen hetvnodig hebben...😁
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:24
Ja jullie ook. Ja een succesje hebben wij wel nodig. Mocht Ajax winnen, dan gaat het nog erg spannend worden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:00
Kan best zijn, maar moet je dan kleineren?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:05
Dat is in mijn ogen niet kleineren hoor. Ik benader een persoon zoals hij mij ook benaderd, met respect namelijk. Doet diegene het niet, tjah dan is het heel simpel voor mij en dan is de hek van de dam. Dat is niet iets dat ik wil, maar ik word soms door een paar hier tot het uiterste gedreven en dan heb ik weinig keus
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 20:46]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:46
Je doet maar, jochie. Als je je verheven voelt boven mij, succes. 🙃
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:48
Jochie? Hahaha. Begrijpend lezen is voor jou dus ook lastig gebleken merk ik wel...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:52
Het feit dat jij niet in jouw ogen ziet wat kleineren is onderstreept de stelling, jullie zijn niet arrogant om te provoceren, jullie vinden anderen echt minder. G.O.: A.F.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:10
Ik kleineer niets of niemand. Heb enkel en alleen enkele feiten opgenoemd. Als jij dat als kleineren ervaart, dan heb ik het met jou te doen in deze zeer boze wereld vol met boemannen. Ach weet je, ik verdoe mijn tijd met jou. Een fijne avond nog en doe rustig aan
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:12
Dank voor de goede wensen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:06
Ik probeer me altijd normaal en netjes te gedragen zoals iedereen dat hoort te doen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:46
Ook andere clubs hebbben geld als middel en hoe meer hoe liever. Maar het gaat primair om voetbal en voetbalsfeer / topsportklimaat. De titels worden niet gekocht maar behaald.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:10
Laat ze maar praten daar in Amsterdam wij weten wat we bedoelen!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:23
Lekker massaal dumfries uitfluiten voel de warmte ervan af spatten
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:49
Jij snapt er niks van isernog. Het gaat om de clubcultuur en die verschilt per club. Supporters vereenzelvigen zich daarmee, dat jij Dumfries vanavond uit wil fluiten is triest, is vanavond geen clubvoetbal. Loser.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:17
Hij bedoelt dat Dumfries de laatste thuiswedstrijd van PSV uitgefloten werd..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:57
Weet ik ook wel, slaat ook nergens op. Supporters steunen hun club en spelers.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:22
Onnodig dat jodenzonen...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:58
Godenzonen en jodenzonen zijn overbodig, mee eens.
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 24 maart 2019 om 13:55
zieke geest.
Familietrek?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:19
Het beoordelen van mij tot zieke geest, psychopaat, door Mari obv een literair hoogstandje met een j ipv een g waarvan elke geletterde de humor van in kan zien zegt al veel over hem. Het trachten mijn onschuldige familie te incorporeren schurkt tegen razziapraktijken aan. 😢
Vind ik leuk
Mari +13254
maandag 25 maart 2019 om 11:37
Och, doet het pijn jong. Pleister d'r op?
Ga je doodschamen lapzwans.
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 00:41
Jij kunt mij geen pijn doen, zul je eerst moeten evolueren ipv arrogantiseren
Vind ik leuk
Mari +13254
zaterdag 30 maart 2019 om 18:26
Ben je er nog?
Haha, loser, stop je hoofd maar weer gauw in je kussen
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 19:55
Mensen met een beneden gemiddeld IQ kunnen niet argumenteren, alleen maar schelden.
Veelal Marietjes
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 31 maart 2019 om 12:50
Och jongetje toch.
Jij mag nog nog geen eens mijn schoenveter vastmaken.
Vind ik leuk
zondag 31 maart 2019 om 20:26
Ik blijf altijd weg van onderwereld.
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 31 maart 2019 om 21:52
Wat in je genen zit gaat er niet meer uit jong, wat je ook probeert
Vind ik leuk
Futre +5306
zondag 24 maart 2019 om 13:19
Dat klinkt idd heel realistisch....
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 24 maart 2019 om 13:54
Zelf ik ben dan wel bereid te praten met Overmars.
Geld maakt veel goed
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 20:03
Ook in onze omgeving wonen enkele Ajax-fans. Direct herkenbaar aan tattoos, respectloos en arrogante houding. Komen ook niet in onze horecagelegenheden met goed eten en goede wijn
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 31 maart 2019 om 12:50
Problemen met je geest?
Zoek hulp
Vind ik leuk
zondag 31 maart 2019 om 20:25
Voor jou al te laat.
Maar je geeft advies obv ervaring. Hahahahahaha
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 31 maart 2019 om 21:53
Jazeker, ik heb veel van jullie behandeld.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:48
Nog even en dan laat Ajax clubs als Lyon achter zich
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 10:56
Droom verder eeuwige nummer 2
Vind ik leuk
jesseee +914
zondag 24 maart 2019 om 11:28
Toch al 33x de nummer 1, en hoevaak is jou kliene jank clubje 1e geworden?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:18
Tuurlijk, als je een hersencel hebt moet je deze selectief inzetten.😜😜😜
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:06
Stoer en lekker veilig voor je scherm met je grote waffel
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:17
Vloeken, tieren en trachten te beledigen, puur omdat je je meer voelt dan een ander. Jongetje toch grow up, moet lukken met die grow shops in dammie
Vind ik leuk
yuuup +11186
zondag 24 maart 2019 om 11:41
Klopt maar die spelen niet bij Oranje.
Vind ik leuk
Mari +13254
zondag 24 maart 2019 om 13:53
Dan onderschat je hun intelligentie
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:32
Depay is een psver in hart en nieren. Stond laatst nog op de foto met een goude ketting met het logo van psv erop. Was vorig seizoen ook nog overgevlogen om de kampioenswedstrijd tegen ajax te kijken. Die zal nooit naar Amsterdam gaan.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
zondag 24 maart 2019 om 10:41
Cash doet wonderen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:47
Memphis is een PSV-er met een sociaal engagement zoals bij PSV past (zie zijn docu op Fox). Het cash doet wonderen past bij de mentaliteit vd jodenzonen. 😜
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:50
Precies. Jij snapt het. Andy had zelfs een Ajaxtatoo, maar ging wel bij Psv aan de slag.

Vergeet 1 ding niet of eigenlijk nooit.
Geld bepaalt en zorgt dat de wereld draait
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 17:31
Was een grote fout van Rutten om die over the hill speler naar Eindhoven te halen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:57
Ja dat klopt. Hij heeft toen een seizoen lopen knallen door de aanwezigheid van goede spelers bij Ajax. Daar heeft hij jaren op kunnen teren en heeft ook daardoor een transfer afgedwongen naar Inter
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 10:56
Cash bij andere clubs is net zo goed en de clubs 100x interessanter
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zondag 24 maart 2019 om 10:49
Denk Ajax, ook na dit prima seizoen, al een gepasseerd station is voor Memphis the Genesis.
Vind ik leuk
PSV'er +2
zondag 24 maart 2019 om 11:01
Hij gaat eerder terug naar PSV dan naar ajax
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:46
Psv heeft daar het geld niet voor. Zulke spelers zijn niet te betalen
Vind ik leuk
Arie Haan +1454
zondag 24 maart 2019 om 09:55
Subtopper? En dan team meer om hem heen bouwen.. ik zie hem bij een echte topclub niet slagen.. te veel sterren om hem heen.. misschien heb ik t fout.. hoop t, zou mooi zijn!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:12
Ik vind hem wel een topper alleen in zijn bovenkamer zo onevenwichtig. Maar wat je zegt, misschien zou hij goed passen bij een subtopper.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:57
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3677
zondag 24 maart 2019 om 09:58
Jij bent het hele Nederlanderschap onwaardig.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:00
Waar slaat deze reactie op? Onderbouw het eens?
Vind ik leuk
Jozef +45094
zondag 24 maart 2019 om 10:12
Ik spring wel even bij.

Als een ding duidelijk is bij Depay, dan is het wel dat hij talent heeft. Dat laat hij zien (oranje 2014, PSV laatste jaar, enkele EL wedstrijdje bij United, enkele periodes bij Lyon, sommige potjes bij Oranje) om vervolgens zomaar enkele maanden terug te vallen. In die maanden vertoont hij vervolgens in en buiten heþ veld primadonna gedrag en dáár gaat het mis. Als zijn focus volledig bij het voetbal zou liggen en hij zijn pedante maniertjes op en buiten het veld begraaft, dan kan het misschien nog wat worden, want voetballen kan hij wel.
Vind ik leuk
Futre +5306
zondag 24 maart 2019 om 10:30
Het feit dat Lyon hem graag verkoopt zegt ook veel. Hij is gewoon te instabiel voor de top.
Vind ik leuk
Jozef +45094
zondag 24 maart 2019 om 10:55
Tja, we hopen natuurlijk allemaal dat hij vanaf nu het licht echt heeft gevonden...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:49
De Ligt speelde laatst toch met hem 🤔
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:52
Dit is in ieder geval een mening, van Jozef. Boe boe provoceert alleen maar, trol
Vind ik leuk
Jozef +45094
zondag 24 maart 2019 om 10:56
Als je dat vindt is het misschien handig om te negeren.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:44
Daarom reageer ik alleen op jou.
Vind ik leuk
Summit +941
zondag 24 maart 2019 om 11:29
Aan de andere kant is wat wij zien als (top)sport, gewoon zijn werk. Wat hij buiten zijn werk doet, oftewel zijn hobby's, is helemaal aan hem. Het is een speler die vertrouwen nodig heeft van zijn coach en teamgenoten. En ik denk dat hij dat eerste nu een beetje mist bij Lyon.
Vind ik leuk
Sanders +4337
zondag 24 maart 2019 om 10:05
Jij zelf wel?
Vind ik leuk
Don Diyaz +13
zondag 24 maart 2019 om 10:11
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 10:06
Genoeg clubs die hem wel kunnen gebruiken of willen hebben. Maar er moet ook een goeie click zijn met zn trainer, iemand die Memphis kan managen ala V Gaal, Koeman. Mourinho bewees maar dat hij dat niet kon.
Vind ik leuk
yuuup +11186
zondag 24 maart 2019 om 11:49
Van Gaal en Koeman willen er extra tijd in stoppen omdat het een Nederlander is. Mourinho was waarschijnlijk na één week klaar met hem en heeft hem direct afgeschreven. Heeft niks met kunnen te maken, maar met willen.
Vind ik leuk
Isakson +656
zondag 24 maart 2019 om 10:08
Memphis is een klasbak. De herrineringen die ik aan hem heb zijn zeer positief. Welke NL speler heeft ooit eerder best goed gedaan in Frankrijk. Ik zou het niet weten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:13
Jonny Rep, Pierre Vermeulen, Kees Rijvers om er maar 3 te noemen zo uit mijn hoofd.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 10:16
Addick Koot. Wie kent die nog?
Vind ik leuk
Isakson +656
zondag 24 maart 2019 om 10:22
3-0 thuis tegen Galatasaray in het jaar dat de Europa Cup werd gewonnen. ⚽️
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:16
Best nog veel eigenlijk. Appel, Rep, Rijvers, Suvrijn, Koot, Verlaat en nog veel meer. Al moet ik wel zeggen dat deze van een tijdje terug zijn. Recent minder succesvol, alleen Van de Wiel vind ik moeilijk te plaatsen.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 10:32
Richard Witschge kortstondig, bij Bordeaux? Verder recent nog Rekik, van Wolfswinkel en Verhoek.

Edit: voor de volledigheid: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nederlanders_in_het_Franse_voetbal
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:33]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 11:12
Kieft.
Vind ik leuk
Isakson +656
zondag 24 maart 2019 om 12:06
Oh ja Sonny Silooy pffffffffffffff
Vind ik leuk
Come on Utreg +30176
zondag 24 maart 2019 om 10:09
Je blijft je afvragen bij Memphis waarom hij niet onomstreden bij Lyon. Zoals hij bij Oranje speelt, kan hij zo de PL weer in. In clubverband is het een ander verhaal.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 10:15
Chelsea?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 10:15
Salah gaat naar Madrid en Memphis is de logische vervanger. Mempuis naar Liverpool.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 10:35
Zie eerder Mané naar Madrid gaan. En dan Dybala of Joao Felix naar Anfield.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
zondag 24 maart 2019 om 10:24
Hey het is al 10.00 uur geweest.
En nog geen Japie hier?
Wat een genot.
Zijn weekend verlof duurde maar 1 dag dus.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:40
Niks zeggen. Straks komt ie nog
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 14:41]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:32
Jaja we staan op het punt om te vertrekken. Om te gaan aanschouwen hoe we die duiters een pak op de broek gaan geven. Maar eerst even genieten van het mooie weer en de talloze biertjes, op 1 van de terrassen die Amsterdam rijkelijk heeft. Hup Holland!!!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:49
Veel plezier en proost
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:28
Dank u zeer!
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
zondag 24 maart 2019 om 12:19
Memphis heeft het niet altijd makkelijk gehad, dat zorgt ervoor dat hij een speler is met een “handleiding” . Je ziet als hij het vertrouwen krijgt dat hij dan echt keihard werkt. Ondanks alle kritiek op hem mag ik hem wel. Ik hoop dat hij de wereld alsnog laat zien dat hij een geweldige speler is. Hopelijk kan hij vandaag weer vlammen. Dat speelde “hakjes” e.d moet hij alleen achter zich laten. Het doelpunt can Wijnaldum zie ik niet als hakje maar echt een sublieme inzicht op dat moment.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 12:30
Net of Man u hem ooit terug wil !!
Vind ik leuk
Beer1967 +21
zondag 24 maart 2019 om 12:55
Memphis zit bij lyon op een dood spoor. Het zou goed zijn van club te wisselen. Ik denk dat Liverpool een geschikte club voor Memphis zou zijn. Die hebben namelijk een vervanger nodig voor de vertrekkende Mane. Memphis en Mosala in de spits> mooi koppel. Daarbij vind ik dat Jurgen Klopp een ideale trainer is voor Memphis. Die durft hem figuurlijk onder zijn kont te schoppen indien nodig, precies wat Memphis soms nodig heeft
Vind ik leuk