FC Twente wint dankzij blunderende Verhulst en staat weer elf punten voor

FC Twente wint dankzij blunderende Verhulst en staat weer elf punten voor

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 16:23zo 24-03-2019 om 16:23

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 16:24zo 24-03-2019 om 16:24

FC Twente heeft in de strijd om het kampioenschap drie belangrijke punten gepakt. Het leek er even op dat de Tukkers punten zouden gaan verspelen, maar tien minuten voor tijd trokken de bezoekers alsnog aan het langste eind: 1-2.

Eerder op de middag won Sparta met 1-0 van NEC, waardoor FC Twente moest winnen om het verschil weer op elf punten te krijgen. Dat lukte, zij het ietwat gelukkig.

Na iets meer dan een kwartier pakte de koploper van de Keuken Kampioen Divisie de voorsprong. Eerst zag Jari Oosterwijk zijn kopbal nog in de handen van doelman Hobie Verhulst belanden, maar nog geen minuut later knikte Verhulst alsnog de openingstreffer tegen de touwen. In de eerste helft was Twente de betere ploeg, al kreeg Go Ahead Eagles in de eerste helft wel wat kansjes. Na rust veranderde het spelbeeld en leek Twente de kluts kwijt. Go Ahead voerde voor eigen publiek de druk op. Zo schoot Roland Baas naast en slaagde Oosterwijk erin een kopbal van Gino Bosz van doellijn te halen.

FC Twente probeerde de voorsprong te verdedigen tot het eind, maar een kleine twintig minuten voor tijd ging het toch mis. Op aangeven van invaller Vince Gino Dekker kopte Thomas Verheydt de gelijkmaker tegen de touwen. Daarmee leken de Tukkers tegen een nederlaag aan te gaan lopen, maar tien minuten voor tijd kwamen de bezoekers uit het niets weer op voorsprong. Aitor werd de diepte in gestuurd. Hij nam de bal mee en haalde uiteindelijk vanuit een ogenschijnlijk onmogelijke hoek uit. Doelman Verhulst blunderde echter, waardoor Twente alsnog op 1-2 kwam.

In de extra tijd probeerde Go Ahead nog langszij te komen, maar dat lukte niet. Via Rafik Zekhnini kreeg Twente zelfs de beste kans in de slotfase, maar hij stuitte op Verhulst. Door de overwinning van Twente blijft de voorsprong van de Tukkers op Sparta elf punten. De voorsprong op nummer drie Go Ahead is nu zelfs vijftien punten.

Plaats een reactie

munkikiii +673
zondag 24 maart 2019 om 16:24
Den Bosch is de volgende !!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 16:27]
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 16:40
Dacht het nie😂😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:24
Fc twente!!!!
Vind ik leuk
Geeltje +2032
zondag 24 maart 2019 om 16:37
Wat een ketser van die keeper zeg...😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:47
Echt hoor, GAE zeker de tweede helft veruit de betere. Eén uittrap van Drommel die goed valt en Twente scoort dankzij een giga blunder van de GAE keeper.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19124
zondag 24 maart 2019 om 17:04
Waarom al die Duitse vlaggen? Wat mij betreft niet meer welkom in de Nederlandse eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:16
Dit als tegenreactie op een wedstrijdaffiche van GAE waar in staat GAE gegen Stadtbereich Enschede en o.a. Scheiss Twente en de duitse driekleur. Dus gewoon een ludiek antwoord.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19124
zondag 24 maart 2019 om 17:36
Niets ludieks aan. Je verkwanselt gewoon Nederland hiermee. Je moet je schamen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:46
Waarom moet ik me schamen? Ik woon zelf in Duitsland. Ben trots op mijn nederlandse identiteit en hoop oprecht dat oranje vanavond wint van die Mannschaft. Wat mij meer stoort zijn de vuurwerkgeluiden die telkens weer te horen zijn. Dan valt zo'n duits vlaggetje toch best mee. Dat is gewoon niet serieus bedoeld maar als een reactie op gae.
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 24 maart 2019 om 18:05
Ik vond het geen fraai gezicht, die Duitse vlaggen, bij een Nederlandse (Twentse) club.
Maar het is me nu iig duidelijk waarom.

Moet kunnen.
Vind ik leuk
Fred1975 +609
zondag 24 maart 2019 om 17:59
Daar zijn die Duitsers goed in! Over vijf jaar bestaan ze gelukkig niet meer.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 20:18
Wie, de Duitsers?
Vind ik leuk
nick140 +218
zondag 24 maart 2019 om 18:05
Precies, dat heet een geuzennaam. Precies hetzelfde als Ajacieden die ooit Joden begonnen te roepen en PSV'ers dat met Boeren deden. Als je omarmt waarvoor je tegenstanders je uitschelden is dat ludiek en neemt dat ze de wapens uit handen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:11
Precies dit.
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 18:59
Wanneer je al geruime tijd moet aanhoren dat wij nepduitsers zijn, op moeten rotten richting Duitsland, NSB-ers zijn etc.etc. is een ludieke actie op zijn plek. Pay back time met een vette knipoog, zie de humor er wel van in.
Vind ik leuk
klick +1381
zondag 24 maart 2019 om 20:18
Gelijk twente terug geven aan Duitsland. Altijd al gezegd. Nils met valsspelers
Vind ik leuk
Molshoop +133
zondag 24 maart 2019 om 17:34
Anders verander je je naam even in droeftoeter. Staat je beter...
Vind ik leuk
Gazza +584
zondag 24 maart 2019 om 16:24
Mooie wedstrijd maar met deze scheidsrechter was voetbal onmogelijk. Wat een drama zeg!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:30
T is gewoon een complot op dit punt...
Vind ik leuk
Gazza +584
zondag 24 maart 2019 om 16:32
Complot?? Nee daar heb ik niet over. Die gast floot alles af waar hij er wel meer dan 5 keer naast zat.
Vind ik leuk
redknap +1249
zondag 24 maart 2019 om 16:32
Waarom een complot. Graag een gemotiveerd antwoord en geen smoesjes antwoord.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:36
Twente speelt zó vaak slechter dan de tegenstander en wint... dat is gewoon niet gezond. Je kan slecht spelen maar alsnog beter zijn, of op zn minst gelijkwaardig zijn. Maar twente heeft t écht nooit tegen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
zondag 24 maart 2019 om 16:46
Dus jij zegt eigenlijk dat FC Twente het PSV van de KKD is?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:03
Precies dit. PSV heeft al weet ik veel hoe vaak in de laatste paar minuten onterecht de winnende gescoord. Dus jij hebt het recht niet om dat te zeggen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
zondag 24 maart 2019 om 17:10
Ja maar dat mogen wij dan weer niet zeggen want dan gaan ze in Eindhoven uit hun stekker. We mogen ook niet zeggen dat ze niet meer mee doen in de beker, CL. Want dan komt er weer het gezeik van: "Ja maar in A'dam is het al 5 jaar niks" Moeten ze nog leren tellen ook want in mei 2014 wonnen ze (Ajax) de laatste titel, dus het is nog steed 4 jaar.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:41
Excuses dat ik t aller Ajax heb beledigd... o wacht... je vraagt er nu zelf om.

Vertel eens. Hoe kan je de beste zijn als je 2.5 jaar niet meer eerste hebt gestaan?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:43
Beste aller tijden misschien.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:45
Kan zijn, maar ik zie liever dat mn club op dit moment resultaten haalt. Ik leef nu weet je, niet 30 jaar terug.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:54
Ach ja, net hoe het je uitkomt natuurlijk. Ik ben trots op mijn club, en dat ze 4 jaar niets gewonnen hebben doet mij niet zoveel. Daarvoor was het 4 jaar op rij prijs en met een EL finale en nu weer het succes in de CL voel ik veel trots.

Dit lijkt ook vooral te leven bij PSV-ers. Enorm Calimero volk, een levenslang Ajax complex wat ik niet begrijp.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:04
Wat mij betreft zijn het de Ajacieden die constant moeten benadrukken hoe goed ze wel niet zijn. Als ze niets winnen zijn ze de beste van 30 jaar geleden. Als ze wel iets winnen is PSV niets meer dan een stelletje boeren die niet kunnen voetballen maar wel verrekte vaak landskampioen zijn geworden...

K heb liefde voor eigen club, t boeit me niet zoveel als Ajacieden beweren dat ze heel goed zijn, van PSV moet je echter gewoon afblijven. Je hoeft niet zo wanhopig te doen alsof je beter bent dan de rest, een teken van zwakte wat mij betreft.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:09
Dat hoor je mij nooit zeggen over PSV. Feit is dat het meeste getrol hier van PSV-erg komt. En gezien de resultaten begrijp ik dat niet. Dan kun je beter gewoon trots zijn op je eigen club.

Dat hoog van de toren blazen hoeft voor mij ook niet zo.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:12
T is voornamelijk 1 mongool met zn trekhakie. Echter is ie zo opvallend dat ie ons allemaal een slechte naam geeft. Denk dat er geen échte psver is die em niet uitkotst op dit moment.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 14:55
Ik geniet ook wel van PSV als ze leuk voetballen. Ik zie ook wel dat het een kwaliteit is om elke keer in de laatste 10 minuten te scoren.

Jij begint te miepen over FC Twente dat het ze nooit tegenzit enz.
Dan wordt er door meerdere personen gezegd - waaronder ik dus - dat het verrotte veel op PSV lijkt. En dan zijn we arrogante Ajacieden die alleen in het verleden leven.

Echter komt dat omdat menig PSV-er hier waaronder jij (kopie van jouw tekst: Excuses dat ik t aller Ajax heb beledigd... o wacht... je vraagt er nu zelf om.

Vertel eens. Hoe kan je de beste zijn als je 2.5 jaar niet meer eerste hebt gestaan?) altijd lopen te roepen 5 jaar niets enz.

Wie kaatst.... enz.
Als juliie aan het eind van het seizoen kampioen zijn zal ik je net als de vorige keren keurig feliciteren. Weliswaar met een klote-gevoel omdat het niet Ajax is maar dat zij dan maar zo.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 14:49
Geheel met je eens ouwe Ajacied.
Er is zoveel om trots op te zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:43
begin eens met een club te volgen op basis van t kijken naar een wedstrijd en anders van mijn part de statistieken. Ajax heeft vaker verdiend om niet te winnen dan PSV. zie je gelukkig ook wel in de ranglijst.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:40
Leer lezen man. PSV wint over t algemeen niet wanneer t slechter dan de tegenstander is, want PSV speelt in de competitie bijna nooit slechter dan de tegenstander. Niet zoals Ajax dat terecht verloren heeft van AZ en gelijkgespeeld heeft tegen Heracles. Moet k je dr trouwens op wijzen dat PSV in de competitie altijd gescoord heeft? best grappig gezien Ajax dat niet is gelukt tegen 2 teams.
Vind ik leuk
kuip74 +30
zondag 24 maart 2019 om 18:35
Ja tis net psv
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:47
Welke plek staat Feyenoord ook alweer? Met een doelsaldo van zon 40 goals minder dan PSV toch?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:24
En jij zegt dat Japie de enige is die PSV een slechte naam geeft? En wat doe jij dan? Andere clubs afzeiken terwijl ze er niets mee te maken hebben. Jij doet gewoon hetzelfde.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:28
Volgens mij begint deze feyenoorder met t afzeiken van PSV op een twentetopic. Maar jij moet al helemaal stil zijn, jij bent gewoon een meelopertje. Die koekie begint over PSV terwijl ik mijn mening over twente geef en jij gaat er weer lekker in mee... hahahaha wat zijn we weer leuk. 1e plaats.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Ten eerste, zeggen dat Twente de gemeente onder druk zet is geen mening. Ten tweede buigt Kuip74 jouw "mening" om omdat PSV ook geld heeft geleend van de gemeente. En mij een meeloper noemen is ook wel heel makkelijk hè. Maar ja, je hebt mensen al gauw tegen je als je onwaarheden verspreidt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Daar reageert ie toch helemaal niet op? Kuip reageert op een comment waarbij ik zeg dat twente t nooit tegen heeft zitten. Kijk uit je doppen voordat je zegt dat iemand anders onwaarheden verspreidt....

K weet niet of je nieuw op de site bent. Maar als je oplet zie je dat kuip zn kantlijn van de comment gelijk staat met mijn reactie op therock. Dus hij reageerde daarop en niet op mij. Wie begint er dus? Meelopertje...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 23:03]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:47
Eens, zat dr zelf
Vind ik leuk
Fred1975 +609
zondag 24 maart 2019 om 17:59
Dat is een zaalvoetbalscheidsrechter.
Vind ik leuk
FSCeara +9567
zondag 24 maart 2019 om 16:24
wat een kut keeper.
Vind ik leuk
FSCeara +9567
zondag 24 maart 2019 om 16:25
FC Twente are the lucky bastards. Slecht voetbal en toch winnen.
GAE veel beter maar uiteindelijk met lege handen
Vind ik leuk
Tukkerland +3677
zondag 24 maart 2019 om 16:35
Veel beter? Hele eerste helft was voor Twente, tweede helft was geheel voor GAE...
Vind ik leuk
FSCeara +9567
zondag 24 maart 2019 om 17:37
Heb de eerste 20 minuten niet gezien maar wat ik gezien heb als neutrale kijker vond ik GaE beter maar dat maakt niet uit als supporter van Twente.3 punten en kampioenschap in de pocket.welkom terug in de eredivisie
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2945
zondag 24 maart 2019 om 16:26
Wat een blunder van Verhulst. Twente gefeliciteerd want als je dit soort wedstrijden wint dan wordt je kampioen. Aitor is echt een goede speler maar waarom al dat theater op het veld? Ga gewoon voetballen. Zo vervelend. Wat ik verder niet zo goed snap is waarom er met Duitse vlaggen gezwaaid wordt en Duitse spandoeken zijn. En dat op de dag dat je nationale ploeg het opneemt tegen de aartsrivaal. Zal wel weer een lokale grap zijn ofzo.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 16:27]
Vind ik leuk
Fussball +378
zondag 24 maart 2019 om 16:43
De coke heeft nogal een vreemde uitwerking op het Tukkerse gevoel voor humor.
Kan me in geen enkele manier indenken dat ik het lachen zou vinden om met een Duitse vlag te gaan zwaaien.
Vind ik leuk
Tukkerland +3677
zondag 24 maart 2019 om 16:48
Schalke supporters die mee gingen naar Kowet misschien? Door banden met Schalke 04.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2945
zondag 24 maart 2019 om 16:53
Ahh okay, maar vond het beetje vreemde timing aangezien er vanavond een belangrijke wedstrijd is.
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 16:50
Als je elke keer (reserve)Duitser wordt genoemd wel, lijkt mij.
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 16:46
Geen lokale grap. Eerder pure domheid.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:23
Dat is makkelijk uit te leggen
Twente heeft een goede relatie met Schalke 04 die steunen Twente in hun stadion met Nederlandse vlaggen en spandoeken dus vandaar deze actie
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:32
En wie komt ons steunen volgende week??
We nemen vd Kraan maar mee, die heeft twee verschillende vlaggen.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:35
Ik steun je wel met een grolsch biertje en een broodje beenham
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:39
Nog van harte hè.

Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:40
Dank je kerel
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:41
O ja. Hou de kranten in de gaten er komt nieuws aan.....
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:44
Ow oké is het goed nieuws?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:53
Ja ik denk voor ons wel.

Onthou dit. Ik leg het je nog uit.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 18:03
Ik ben er ook Jan. Kan ik ook het broodje beenham pakken of is deze niet op het uitvak te krijgen?

Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:08
We komen met het paard van Troje. 😎
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:09]
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 18:17
Via dat paard is er al een bij Twente binnen gekomen ;)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:19
Die bedoelde ik!
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 18:22
Oke dan zitten we wederom op dezelfde gedachten:)
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 18:32
Kom wel brengen
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 18:35
Haha kan je bij ons komen dan?
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 08:42
tuurlijk kan ik daar wel komen als vrienden is dat geen probleem haha
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
maandag 25 maart 2019 om 09:57
Dan zie ik je vrijdag Jan :) !!
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 10:59
ben ik welkom in jullie vak??
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
maandag 25 maart 2019 om 11:01
Als ik er bij ben wel Jan. Als je maar niet provocerend juicht :).
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 11:04
acht weet je we hebben geen haat of iets dergelijks dus dat moet gewoon kunnen we gunnen elkaar het beste
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
maandag 25 maart 2019 om 11:07
Zo is dat, dus trek je schort aan hang die bak om je nek en verkopen die broodjes op ons vak !!
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 11:52
wahaaaaaaaaaaaaaaaaa dat zou een stunt zijn net zo als jullie winnen van ons dat zou ook een stunt zijn hahahahahahahahaha
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 19:27
Jan, dat wordt broodjes doorgeven volgende week😂, maar volgens mij kunnen jullie bij de ingang van het uitvak onze versnaperingen verkrijgen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:30
Komt nog een warme week aan.......

Vind ik leuk
frankn27 +5732
zondag 24 maart 2019 om 19:55
Heey hoe gaat het? Mekaar paar weken niet gesproken maar wat denk je ervan? Gaat twente dit nog weggeven? En wat denk je van vrijdag?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:32
Twente geeft het niet meer weg. Dik verdiend kampioen vanwege de sterke uitwedstrijden.

Wat er vrijdag gebeuren gaat, hangt voor een groot deel van Zeist af
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Ik heb even gemist wat je daarmee bedoeld? Wat zou er moeten gaan gebeuren dan of niet?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Hou de kranten in de gaten.
Vind ik leuk
frankn27 +5732
maandag 25 maart 2019 om 08:09
Zal ik doen... nieuws wat Den bosch aan gaat of ook twente? En waarom zou dat voor vrijdag al invloed hebben?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:46
Mochten er hier, als het naar buiten komt, verkeerde conclusies getrokken worden, dan weet je waar de correcte antwoorden te vinden zijn.
Vind ik leuk
frankn27 +5732
dinsdag 26 maart 2019 om 21:53
Gaat het over de overname? Vd kraan begint 1 april hier toch? En overname is dan nog niet rond
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:59
Overname zit er aan te komen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
frankn27 +5732
woensdag 27 maart 2019 om 22:25
Ben nog geen nieuws tegen gekomen wel positief nieuws voor twente :)
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 22:35
Ik zag het. Twente 9 miljoen gekregen. Nog 40 miljoen schuld over? ( niet vervelend bedoeld) Is dat gedeeltelijk hypotheek?
Nieuws bij Den Bosch volgt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 22:53]
Vind ik leuk
frankn27 +5732
donderdag 28 maart 2019 om 06:42
Hoe de schuld nu nog is opgebouwd weet ik niet exact. En ook niet of de 14 miljoen van de sponsoren die er nu ingestoken gaan worden daar nog bij komen of los van staan. Maar op een site als twentefans staat alles wel goed uitgelegd.
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zaterdag 30 maart 2019 om 13:43
En nu? Geen groen licht uit zeist
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 19:09
Uit het rapport is gebleken dat er niets mis is met de financiën.

De knvb heeft het afgekeurd omdat
1 niet uitgesloten kan worden dat Jordania ooit zaken zal doen met de Krim
2 mogelijk iemand van de familie van Jordania voor een startkapitaal heeft gezorgd.


Echt waar ik verzin het niet. De knvb noemt dit secundaire argumenten.
Het is bullshit.
1 hij doet geen zaken met de krim, althans dat is niet aangetoond
2 elke onderneming ook Ahold of Ven D moet ergens een beetje geld vandaan halen om te beginnen. De bedrijven van Jordania hebben een omzet van enkele honderden miljoenen!!
Wat maakt het uit dat hij ooit wat geleend heeft van tante Agaath of oom Dagobert? Niets natuurlijk
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 19:34
Nou als ze echt smaken dan wordt het heel wat doorgeven, vrijdag waren er al meer dan 500 kaarten verkocht.
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 19:40
Wel gezellig een vol uitvak.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 19:45
Weet niet hoe de verkoop na afgelopen vrijdag verloopt. NIet alleen de nederlaag is hard aangekomen ook het opnieuw uitstellen van de goedkeuring van de overname is hard aangekomen. Sommige denken zelfs dat er een definitief nee gaat komen. Dus vol... ik weet het niet, er staat in ieder geval genoeg te gebeuren aankomende week.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 20:45
Tjee, er gebeurt veel bij jullie. Sterkte en op naar de NC
Vind ik leuk
Mooseair +247
maandag 25 maart 2019 om 07:24
Vind Den Bosch een sympathieke club, maar er moet wel snel wat gebeuren bij jullie, anders is alles voor niks geweest bij jullie. Zijn alle geblesseerden al weer terug?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
maandag 25 maart 2019 om 09:56
Nee, nog lang niet. Alleen Velkov en Kersten zijn weer fit (als je het fit mag noemen). Maar er speelt zo veel meer op dit moment. Wat ik weet zal er deze week een hoop verandering komen of dit positief of negatief voor de club zal uitpakken dat weet ik helaas niet.
Vind ik leuk
Mooseair +247
maandag 25 maart 2019 om 11:44
Een definitief akkoord bedoel je voor een overname? Dus goedkeuring?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
maandag 25 maart 2019 om 11:50
Ja dat bedoel ik. Maar er speelt met dat besluit veel meer dan wat sommige denken. Kan er niet te ver op ingaan. Zal deze week of volgende week wel allemaal bekend worden gemaakt. Maar ik denk zelf dat het wel goed komt.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 11:01
we kunnen ze ook samen gaan brengen bij hun dat lijkt me ook wel een goed idee
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 17:48
Mijn steun heb je.

Zag vorige week trouwens ‘ vis tv’; street fishing in Den Bosch; mooie stad.

Dus als DB niet promoveert kun je nog altijd op roofvis 😀
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:56
Wat dacht je van Leuven, ik kom er graag.
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 18:00
Nog mooier?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:02
Nee niet mooier maar wel wel de moeite waard. Tip: Martins klooster
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 18:03
👍
Brugge is ook mooi
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 24 maart 2019 om 18:45
Calcutta das pas mooi :) :)
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2945
zondag 24 maart 2019 om 17:33
Ik snap het. Beetje beroerde timing dan in combinatie met vanavond. Maar bedankt voor de duidelijkheid!
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:36
Dat klopt idd ik had het ook niet gedaan
Vind ik leuk
Molshoop +133
zondag 24 maart 2019 om 17:41
Zal denk ik ook een ‘ludieke’ tegenreactie zijn geweest tegen de (in het Duits geschreven) affiche vanuit GAE van deze wedstrijd.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 18:32
Dat klopt idd
Vind ik leuk
BS +1391
zondag 24 maart 2019 om 16:29
Dat ze met Duitse vlaggen zwaaien komt omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 16:31
Blijkbaar onvoldoende eigen identiteit. Grolsch. Dat is alles. Ongelooflijk lelijk volk dat geen fatsoenlijk Nederlands spreekt. En veel inteelt. Dus ja, dan maar Duitse vlaggen.
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 16:44
Warum Niederlands reden? Dass sprechen wir nicht in die Heimat.

Jetzt gehe ich Sissi kucken im Fernsehen.
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 19:32
Dombo, Grolsch komt van oorsprong uit Groenlo (Achterhoek). Dus deze opmerking zegt genoeg over jouw onwetendheid. Eerst je verdiepen eer je nog meer onzin neerkalkt op dit forum!
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Groenlo of Twente, denk je dat we dat verschil echt relevant vinden?
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 22:24
Schijnbaar vindt jij Twente zo relevant voor jouw gemoedstoestand, dat jij maar jouw ongenoegen blijft spuien hier. Wij lachen ons intussen het apezuur om zoveel sneue gevoelens bij jou, maar ga lekker door met trollen. Fijne avond nog!
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Het is meer meewarig. Zo’n tweederangs clubje met dito aanhangers, hoe weinig heb je als je daar fan van bent.
Vind ik leuk
Oale grond +1374
maandag 25 maart 2019 om 07:34
Ach ja, ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je er niet bijhoort. Maar ja, onze selectie eisen zijn streng. Je moet een hart hebben, humor, nuchter van karakter, een beetje Duits kunnen, ook tegen tegenslagen kunnen, een echt clubhart hebben, bier kunnen drinken, geen misplaatste arrogantie hebben enz..
Duidelijk, jij mist gewoon alle competenties, blijf dus maar waar je thuishoort!
Vind ik leuk
Mooseair +247
maandag 25 maart 2019 om 07:30
Hey Jandieze, Ken je het volkslied van NL? Weet je wie er in het koningshuis ook duits waren en zijn? Waarom altijd negatief doen over Twente? Zit het zo diep bij je? Ben je nooit geknuffeld door je moeder vroeger? Aah guzzie guzzie guzzie, lief klein jandiezetje, snoezepoesje kom hier krijg je een knuffeltje.
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 07:36
Nou, dat familiair knuffelen loopt bij jullie regelmatig uit de hand als ik die “bijzondere “ gezichten zo zie.
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 16:31
Ze zwaaien met Duitse vlaggen om precies dezelfde reden dat Ajacieden zich joden noemen.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 08:45
beter een minderwaardigheidscomplex dan geen verstand hebben
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 16:30
Gefeliciteerd Twente! ✌️
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
zondag 24 maart 2019 om 16:31
Het voetbal is niet altijd even best, maar het lijkt er wel op dat FC Twente in de missie om zo snel mogelijk weer te promoveren zal slagen!
Vind ik leuk
Sven! +2583
zondag 24 maart 2019 om 16:31
De Tukkers gaan kampioen worden, leuke club om weer terug te zien in de eredivisie.

19 april tegen jong Ajax kunnen ze die droom waarmaken, Twente is trouwens boos op Ajax haha, ze mogen maar 185 supporters meenemen en hebben aan Ajax gevraagd om de wedstrijd in de ArenA ter spelen zodat ze een heel legioen aan supporters konden meenemen, het is door Ajax geweigerd en jong Ajax speelt gewoon op de toekomst.
Vind ik leuk
Hammers96 +2983
zondag 24 maart 2019 om 16:35
Hadden op zn minst in t olympisch stadion kunnen spelen.
Als Sparta en Twente alles tot die tijd winnen zal twente jong ajax uit laten lopen om in de Grolsch Veste tegen in meen jong AZ de volgende speelronde kampioen te worden
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 16:37
Gaat FC Twente de kosten van de huur betalen om het olympisch stadion te huren?
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 16:38
Is toch logisch dat Ajax dat niet doet, dat kost Ajax veel meer dan dat ze op de toekomst spelen, zoveel supporters trekt jong Ajax niet, en waarom zou je dan extra kosten op je nemen om Twente een plezier te doen?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:46
ja waarom zou je een ander een plezier doen?
typische ajax reactie van je en ook de reden dat niemand jullie iets gunt.
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 16:53
Jong Ajax trekt zo'n 700 supporters, daar open je de Arena niet voor om een tegenstander te plezieren. De kosten voor de Arena zijn veel hoger dan spelen op de toekomst :)
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zondag 24 maart 2019 om 19:58
Die arena zouden we ook wel half vol krijgen hoor :)
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 17:08
Het Nederlandse voetbal mag ( moet) wel wedstrijden verzetten om onze voetbal lieve heer te behagen.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:27
De knvb doet Ajax ook een plezier dus doe eens wat ter
Maarja dat kunstgras daar moeten ze op spelen
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 17:42
Hoofdveld op de Toekomst heeft geen kunstgras meer.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:45
Als voorwedstrijd op Ajax-Psv laten spelen
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 17:52
Beste oplossing zou zijn dat Ajax de wedstrijd in Enschede zou laten spelen :)
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 18:30
Haha dat hoeft nu ook weer niet
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 16:47
Ik snap Ajax wel. 185 van dat soort op je sportpark is al erg genoeg
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:24
Kloothommel
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zondag 24 maart 2019 om 17:30
En een van jou soort hier op VP is al teveel
Vind ik leuk
munkikiii +673
zondag 24 maart 2019 om 17:08
Gewoon super dom van ajax met het oog op omzet draaien , kunt er beter 30.000 in de arena hebben zitten de gemiddeld allemaal 4 tientjes uitgeven aan eten en drinken ( hebben we het nog niet over kaartjes) dan 185 man
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 17:12
Welke 30.000?
Vind ik leuk
munkikiii +673
zondag 24 maart 2019 om 17:17
Als Ajax de arena beschikbaar stelt en Twente kan op die dag kampioen worden gaan er meer dan 30.000 naar de arena
Vind ik leuk
Niels92 +39043
zondag 24 maart 2019 om 17:19
Aha 30.000 supporters van Twente, en jij denkt dat de gemeente Amsterdam daar zomaar mee in gaat? Wat dacht je van de kosten die dat met zich meebrengt?
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 19:02
Liever geen omzet dan tukkeromzet
Vind ik leuk
Oale grond +1374
zondag 24 maart 2019 om 19:39
Man, kijk onder je boompje, daar hangen 2 pruimen, ga daar mee spelen i.p.v. met jouw toetsenbord.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 25 maart 2019 om 09:05
ik hoop jou een keer in real live tegen te komen
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 13:38
In de eerste plaats: het is real life (met een f). Maar domheid en gebrek aan schrijfvaardigheid kan ik iemand met jouw gemankeerde genen niet verwijten. Ik deel de door jou uitgesproken hoop overigens niet. Ben bang dat ik me dan snel stoor of verveel.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
dinsdag 26 maart 2019 om 08:55
zo zielig ben je ook he en zeg gewoon dat bang bent want je durft alleen maar via internet dat is wel te merken aan je en als er een iemand dom is dan ben jij het wel
Vind ik leuk
Jandieze +1035
dinsdag 26 maart 2019 om 13:57
He Jan, even een vraag: hebben ze jou op het VMBO ook iets geleerd over interpunctie?
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zondag 24 maart 2019 om 19:56
Mag Ajax dat wel bepalen? Arena is niet van Ajax toch? Of hoe zit dat?
Vind ik leuk
Mooseair +247
maandag 25 maart 2019 om 07:35
Als alles goed gaat, zijn we 12 april al kampioen.

Volgende week Den Bosch thuis, dan RKC uit, vervolgens twee thuiswedstrijden tegen Telstar en Dordrecht. Dan doen de laatste vier wedstrijden er niet meer toe. Maar we moeten deze vier nog wel winnen, tenzij Sparta ook punten laat liggen.
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zondag 24 maart 2019 om 16:32
Het is gespeeld.
Als je slechte wedstrijden als Twente al wint, dan ben je met de 11 punten voorsprong ook de terechte kampioen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:36
VP heeft weer last van "het-FrankdeBoer-foutje"


"maar nog geen minuut later knikte Verhulst alsnog de openingstreffer tegen de touwen." 😎
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 16:37]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:39
Nu lekker de Limburgse derby kieken.. Twente slecht maar wel drie punten. Zo wordt je kampioen..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:46
Pfff onterecht gewonnen, zat er zelf ben een eagle
Vind ik leuk
Slayerized +2219
zondag 24 maart 2019 om 16:49
Klopt. Gelijkspel zou eerlijk zijn.

Wel verbaasd over al dat opgefokte gedoe vanuit Deventer. Nivoloos.
Vind ik leuk
munkikiii +673
zondag 24 maart 2019 om 17:11
Nee jij bent geen eagle, jij bent net als de rest uit deventer paupervolk dat stenen gooit van een viaduct op bussen , dat trots is op een gebreide sjaal van oma met 110 pro anti Twente, uitschot van de bovenste plank dat is wat jullie zijn .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:36
Triest sukkeltje, je kent me niet en alsnog mij beledigen en zeggen dat ik geen eagle ben terwijl mijn hele familie eagle is en ik ook
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:58
Onterecht was het niet, want Twente scoort 1x vaker. Onverdiend misschien wel, gezien de tweede helft had Eagles wel minimaal een puntje verdiend.
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zondag 24 maart 2019 om 20:00
1e helft was voor twente toch?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:47
Winnen door fout van keeper en dan nog achterlijk doen, tering volk
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:51
Hahahahaha oke
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:56
1-2
Vind ik leuk
Hammers96 +2983
zondag 24 maart 2019 om 16:55
In het meest gunstigste scenario speelt Sparta gelijk tegen jong utrecht of mvv en verliest het van den bosch uit 5 april. Als Twente dan 3 wedstrijden wint dan is het 5 april in de eigen Grolsch Veste al kampioen
Vind ik leuk
Romarioo +872
zondag 24 maart 2019 om 17:01
Twente komt met 3 vingers in de neus terug naar de eredivisie
Vind ik leuk
S - SIDE +288
zondag 24 maart 2019 om 17:45
en volgend jaar er weer uit

Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:11
Low gaat met twee vingers in de neus naar de Arena....
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:00
Maar daarvoor krabt ie toch wel even achter zijn eh....ohnee hij krabt aan zijn zak xD
Vind ik leuk
Recovery +114
zondag 24 maart 2019 om 17:04
Vandaag staat er gevogelte op het menu.
Vind ik leuk
JanTa48 +9347
zondag 24 maart 2019 om 17:22
Niet dat ik het ze gun, maar ze hebben de best voetballende ploeg van de hele KKD op JAJAX na natuurlijk. 😊
Vind ik leuk
Recovery +114
zondag 24 maart 2019 om 17:44
Als je die x verwijderd, lach je op zijn Spaans. Jajajaja
Vind ik leuk
Panna +153
zondag 24 maart 2019 om 18:09
Sleccchhttt hahaha die Thomas Verheydt wat een houterige robot hij kan echt niet voetballen wat slecchhhtttt.
Vind ik leuk
Lubje +771
zondag 24 maart 2019 om 18:22
Nog vier wedstrijden en dan is de club terug op het niveau waar ze horen: EREDIVISIE!!!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 18:37
Gefeliciteerd Twente🏆🥃
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 18:50
Blijkbaar is er wel degelijk goed werk verricht bij Twente in de voorafgaande seizoenen. Dat vergaat niet bij een bijna failliet zijn. Met geld kun je veel opbouwen. Wat niet in geld valt uit te drukken.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 20:02
Drommel ✌️Goeie
Vind ik leuk