Ziyech haalt uit naar Heerenveen en Twente: Was gewoon een vernedering

    Ziyech haalt uit naar Heerenveen en Twente: "Was gewoon een vernedering"

    Gepubliceerd: dinsdag 20 december 2016 om 07:06di 20-12-2016 om 07:06

    SC Heerenveen en FC Twente kunnen op weinig vleiende woorden rekenen van Hakim Ziyech. De Ajacied kijkt met een slecht gevoel terug op zijn periode in Friesland. Ook over zijn FC Twente-periode is hij niet enthousiast.

    Ziyech speelde elf jaar in de jeugdopleiding van Heerenveen. "Maar ik koester geen warme herinneringen als ik aan die club denk", zegt hij tegen Voetbal International. "Daarvoor is er echt te veel gebeurd. Ze hebben mijn beslissing naar Twente te gaan nooit geaccepteerd. Dat is hun goed recht. Ze hebben me daarna uitgedaagd en ik ben iemand die een reactie geeft. Als ze dat vervolgens niet kunnen hebben, is dat hun probleem."

    "De eerste aanbieding die Hakim van Heerenveen kreeg, was gewoon een vernedering", zegt zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli. "Toch hebben we nog geprobeerd er iets van te maken, maar ze wilden niet. We zijn goed uit elkaar gegaan en ze hebben een mooi bedrag voor hem gekregen (een miljoen euro, red.). Helemaal gezien het veredelde jeugdcontract dat hij had."

    Aan het begin van dit jaar haalde Ziyech in de Volkskrant uit naar de clubleiding van Twente."Ik had gewoon gelijk over de clubleiding. Dat is me later door Ted van Leeuwen ook bevestigd. Voor straf pakten ze mijn aanvoerdersband af, ze moesten een voorbeeld stellen. Was geen straf, die band wilde ik toch al inleveren. Ik kan iedereen die ik ken recht in de ogen aankijken omdat ik een eerlijke jongen ben."

    Volgens Ziyech werken bij Twente mensen die dat niet kunnen. "Daar had ik veel mee te maken. Ze zeiden iets, maar ik kon het niet serieus nemen. Helemaal niets van het mooie verhaal dat ze me hadden voorgespiegeld is uitgekomen."

    Plaats een reactie

    ruuddevil +3006
    dinsdag 20 december 2016 om 07:23
    Jullie hebben geen respect man!
    Vind ik leuk
    Youri99 +9722
    dinsdag 20 december 2016 om 07:31
    Nou ik geloof best dat Fc Twente hem een fantastisch verhaal had voorgespiegeld. Op het moment dat hij daar tekende was het nog volop hosanna en hadden ze nog het idee dat untouchable waren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 07:27
    toevallig alle allemaal. als er twee gemoedelijke clubs zijn, zij dat Heerenveen en Twente. Er is altijd wel wat met Zyech. Engnek.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9722
    dinsdag 20 december 2016 om 07:32
    Dat van Heerenveen ben ik het mee eens, dat van Fc Twente ligt denk ik toch iets anders. Fc Twente is na haar successen snel van een gemoedelijke club naar een slangenkuil veranderd. Vergeet dat niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 07:53
    Twente is nog steeds een gemoedelijke club. Bij iedere club is wel eens wat.
    Vind ik leuk
    feye88 +2107
    dinsdag 20 december 2016 om 09:17
    Nou Jos Willemsen, dan ken je de term gemoedelijk niet. In de tijd dat Ziyech bij Twente zat was het alles behalve gemoedelijk. Dat zal iedereen die daar heeft gewerkt zo toegeven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 09:38
    Loop er nu bijna 50 jaar. Natuurlijk heb je ups en downs, maar gemoedelijk is het daar wel. Er wordt weleens gemopperd, maar dat is bij Feyenoord ook wel ( kan ik over meespreken, ben er vlakbij opgegroeid). Je moet het breder zien dan alleen het bestuur of alleen het 1e team. De meeste supporters zijn Twente trouw gebleven, dat zou niet zo zijn als er geen gemoedelijkheid zou zijn.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9722
    dinsdag 20 december 2016 om 09:40
    Lekker gemoedelijk wel als je de ene inval van de belastingdienst de andere inval opvolgt bij je werkgever. Lekker gemoedelijk als je werkgever je aantrekt met loze beloftes (Ziyech). Lekker gemoedelijk als je word uitgefloten door het eigen publiek (Ziyech). Lekker gemoedelijk als je bestuur er een dubbele boekhouding op na houd. Lekker gemoedelijk als de club door dit wanbeleid werknemers die al ruim 20 jaar voor de club actief waren moet ontslaan (Wasjuffrouwen, koffiedames, materiaalmannen, scouts, etc) En vooral, lekker gemoedelijk als je club door dit wanbeleid op de rand van de afgrond balanceert.

    Je hebt volkomen gelijk Jos, Twente is een gemoedelijke club geweest de afgelopen jaren. Zeg dat ook maar even tegen de mensen die voor een lullig loon maar met een ontzettende dosis clubliefde/trots dag in dag uit zich hebben ingezet voor Fc Twente en na 20 jaar op straat werden gezet. Een dommere reactie had je niet kunnen plaatsen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 09:46
    Welkom in de grote mensen wereld. Noem mij eens 1 club waarvoor bovenstaande niet geldt. Bij de ene club moet je wat verder terug in de geschiedenis dan bij de andere.

    Ook in het bedrijfsleven geldt dit verhaal, het beste beschreven in volgende zin " Meneer Willemsen wij zijn zeer tevreden over uw werk en kunnen niet zonder u, maar maandag gaan we het proberen".

    Ik ken zelfs gevallen van werknemers die dusdanig ontslagen zijn dat ze voor hun 40 jarige jubileum 1 week tekort hadden.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9722
    dinsdag 20 december 2016 om 11:35
    Welkom in de grote mensen wereld? Volgens mij ben jij degene hier met een gebrek aan realisme. Dat er overal op de wereld mensen worden ontslagen is een feit, maar als dit komt door wanbeleid van je baas dan kan je niet gaan beweren dat er een gemoedelijke sfeer aanwezig is bij de werkgever.

    Of ben je zo'n vent die zegt wanneer er iemand een slachtoffer is van zinloos geweld dat je dan zegt: Ach, dat gebeurt zo vaak. Wegkijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 12:49
    Zolang je ergens werkt is er geen betere baas als je weg bent is er geen slechtere baas geweest. Dit was mijn werkgebied, dus allemaal opgedane ervaringen. Mijn taak in deze was om deze men terug te krijgen op aarde zodat ze bij hun sollicitaties niet in de fout zouden gaan om hun oude werkgever slecht te maken.

    Je 2e opmerking slaat kant nog wal. Ik kan de link niet leggen met mijn reactie. Maar wil hier wel op in gaan. Ik ben juist een groot tegenstander van zinloos geweld ( bijna ieder geweld is zinloos, maar soms wel te verklaren) en heb daar in mijn werkzame leven ook genoeg aan gedaan om dit te bestrijden.
    Dat laat ik nu aan jou over!!! Aan 99 te zien kom jij nog maar net kijken, dus wens ik je veel succes in je weg naar volwassenheid.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9722
    dinsdag 20 december 2016 om 13:35
    Als zelfstandig ondernemer zijnde met 20 man personeel mag ik dan concluderen dat je je vak niet zo goed verstaat ;) Waarschijnlijk ben je daarom niet meer werkzaam in dat vakgebied?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 17:12
    Ik heb lang genoeg gewerkt en mag nu genieten van mijn vrije tijd.

    Waarom zou ik mijn vak niet goed verstaan? Heb zelf 10 tallen jaren gewerkt als ondernemer ( met ietsjes meer personeel dan 20 man) en heb later de andere kant gezien door te werken voor de sociale dienst, het UWV en het arbeidsbureau. Dan hoor je de verhalen van ontslagen mensen en hoe er met hun omgegaan is en hoe ze nu over hun werkgever denken. Maar jij zult wel gelijk hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 15:30
    ik weet wel een club waarin dat bovenstaande niet gebeurt jos en die club ligt ongeveer 30km verder op jullie noemden het ooit calimero,s maar intussen is dat al verholpen nu is het jou club
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 december 2016 om 15:32]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 17:03
    Ken je club voor je zoiets gaat roepen. Ook bij jouw clubje gaat het niet altijd volgens de regels. Kijk eens hoe Polman behandeld is door Heracles. Kijk eens hoe de gemeenteraad onder druk gezet is om de bouw van het stadion rond te krijgen met daarin ondernemingen die volgens de bestemming niet konden/mochten/ Kijk eens hoe jullie voorzitter de gemeente raad schoffeert en verplichten wil dat ze een Sky boxen nemen. Kijk eens hoe collegiaal meneer de voorzitter was naar Twente toe. Ze stonden vooraan op de barricade om Twente te dwingen om maatregelen te accepteren die volgens de regels niet konden. Heracles stond voorop om Twente op een onreglementaire wijze een bedrag afhandig te maken waar ze geen enkel recht op hadden. Maar dan mag het allemaal, want het is Twente niet. Kom op zeg!
    Vind ik leuk
    Jozef +39725
    woensdag 21 december 2016 om 15:46
    Je hebt een geweldig gevoel voor understatement en/of humor, Jos Willemsen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    dinsdag 20 december 2016 om 07:32
    Bij dit soort woorden die nu gezegd wordt Door ziyech zou je kunnen bedenken wat hij over ajax zal zeggen als hij weg zou gaan .
    Je zal maar met een wattenstaaf over deze jongen heen moeten strijken wil je er nog goed vanaf komen.
    Wil je niet zwart gemaakt worden ;-)
    Bij Deze jongen zou je kunnen veronderstellen dat hij met een dagboek onder zijn kussen slaapt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 december 2016 om 07:35]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12803
    dinsdag 20 december 2016 om 09:26
    Ga jij de slingers maar vast ophangen zou ik zeggen.

    Tikkende tijdbom dit, die hoe dan ook af zal gaan.
    Jullie weten in Rotterdam maar al te goed wat voor figuur de huidige trainer van Ajax is. En kennelijk kan Ziyech met dat soort types niet zo goed door 1 deur.

    Durf er wel 100 euro op te zetten dat zodra het eerste conflict tussen hem en de technische staf van Ajax ontstaat dit binnen de kortste keren volledig uit de hand zal lopen.

    Wat is die Ziyech ongelovelijk dom geweest om alsnog naar Ajax te gaan terwijl hij wist met wie hij daar moest gaan werken.
    Er zijn twee opties, of zijn verhaal hierboven is klopt van geen kanten of de ruzies binnen Ajax worden nog twee keer erger dan we afgelopen half jaar hebben gezien.

    In het laatste geval kan de titel jullie normaal gesproken niet meer ontgaan
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 december 2016 om 09:28]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    dinsdag 20 december 2016 om 12:57
    Mee eens
    Vind ik leuk
    Jozef +39725
    woensdag 21 december 2016 om 15:50
    Waarom geef je je negativisme nu zo de vrije hand, Ruud?
    Je hebt een hekel aan Bosz, zoveel is duidelijk en nu bekritiseer je de beslissing van Ziyech omdat hij een lastig karakter zou hebben en dat dat zeker mis zal gaan.

    Heb je je eigenlijk wel verdiept in zowel Bosz als in Ziyech, of vind je het wel lekker bekken met azijn in je mond?
    Vind ik leuk
    HanV +4615
    dinsdag 20 december 2016 om 11:17
    Dit zou niemand moeten doen, waarom zou je een vorige werkgever of werknemer zwart maken, wat schiet je er mee op. Komt alleen maar gezeur van.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    dinsdag 20 december 2016 om 07:43
    Wat een gejank. Achteraf is het makkelijk klagen,terwijl hij toch echt met zijn volle verstand voor Twente heeft gekozen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 07:49
    Ziyech for president. Het ligt altijd aan de ander, meneer doet niets wat niet mag of hoort. Deze week nog vertelde hij dat bij Ajax alles beter geregeld was en dat hem nu geleerd wordt om ook mee te verdedigen. Dat hebben ze bij Twente ook geprobeerd, maar daar had hij gewoonweg geen zin in. Bij Twente bepaalde hij wie wel en wie niet een bal van hem aangespeeld kreeg de anderen gunde hij de bal gewoon niet ( what a teamplayer). Hij had dan wel gene aanvoerdersbandje meer om, maar liet zich door anderen niets vertellen. Hij moest de bal hebben, hij moest de vrije trappen nemen, hij mocht bepalen wanneer hij in actie wilde komen of wanneer hij lekker over het veld kon sukkelen. Ook op beleidsniveau, was het Ziyech die de baas wilde zijn. Schreuder moest blijven ( want bij hem kon hij doen wat hij wilde) Twente was er voor hem en niet andersom. Het woord egoïst kan zijn karakter niet eens omschrijven, dara het veel verder gaat met hem. Liever 1 Ziyech in het team van de tegenstander dan 10 in mijn team.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    dinsdag 20 december 2016 om 10:03
    Kun je dat bevestigen met wat hij voor Twente bereikt heeft? Denk je dat een club dit zomaar toelaat? Dat kan alleen als hij de beste is, anders zou geen enkel club dat pikken. Ik wil niet overdrijven, maar Twente heeft enorm veel te danken aan Ziyech, dat de club niet is gedegradeerd. De kern van de waarheid is dat Twente op het rand van de afgrond was door bestuurlijk chaos en gesjoemel.

    Hij heeft bij Heerenveel bewezen dat hij goed is, bij Twente en nu doet hij bij Ajax het ook goed. Hij is gewoon keihard eerlijk en realistisch en daar hebben mensen moeite mee.

    Trouwens zijn reactie zal vast weer een tegenreactie zijn van reacties van Twente en Heerenveen.

    Oranje baalt niet voor niets dat Ziyech uiteindelijk toch voor Marokko koos. Hij wilde in de eerste instantie voor Oranje uitkomen, na een paar keer niet opgeroepen te zijn koos hij alsnog voor de Atlas Leeuwen. Ook dat lag aan Ziyech natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 10:49
    Wat heeft hij dan voor Twente bereikt? Jij kijkt alleen naar zijn doelpunten en zijn assist. Ik ben er van overtuigd dat Twente hoger geëindigd was zonder de Ziyech one man show. Wanneer ging Twente punten pakken? Na de winterstop en hoe kwam dit. De rest van het team nam zijn (verdedigende) taken over en lieten hem zijn gang maar gaan. Vanaf dat moment stond er een team van 10 man + Ziyech. Ziyech nam iedere vrije trap en iedere pingel, deze zijn goed voor een groot deel van zijn statisteken. In mijn ogen heeft hij meer kapot gemaakt dan goed gedaan voor Twente. Niemand is groter dan Twente ook meneer Ziyech niet.
    Ik heb hem dit jaar nog niet gemist en geniet nu meer van het voetbal dan vorig jaar.

    Op eerlijkheid en realisme heb ik hem nog niet kunnen betrappen. Het is zijn eerlijkheid en realisme die niet overeenkomt met de werkelijkheid.

    Het kiezen voor Marokko komt gewoon voort uit zijn koppigheid en zijn manier van de waarheid beleven. Het ging niet zoals meneer wilde dus moet het maar anders.

    Als oranje er al van baalt dat hij voor Marokko voetbalt, dan is dat nadat hij overgegaan is naar Ajax. Voorheen kwam hij daar niet voor in aanmerking, maar als je met de Nederlandse nationaliteit bij Ajax voetbalt heb je gewoon recht op een plaatsje in oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 07:50
    Pfff....blij dat hij nu in het wespennest van Ajax is beland. Wat een irritant baasje. Denk dat hij bij iedere club zo de deur achter zich dicht smijt: geen hart voor een club , maar een hart voor zijn eigen ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 07:54
    Ik ben Ziyech, Ik ben God en voetbal nu met al mijn kinderen.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 20 december 2016 om 08:08
    Allah dan toch. :P
    Vind ik leuk
    666 +4786
    dinsdag 20 december 2016 om 09:15
    kleine nuance idd, maar toch :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 09:41
    Heb ik extra niet gebruikt, om reacties van racisme enzovoorts te voorkomen. Daarnaast heerst er bij zijn huidige club een ander geloof en spreekt men daar over godenzonen. Maar wie vertel ik dat!
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    dinsdag 20 december 2016 om 08:21
    Toch jammer dit soort verhalen. Heerenveen heeft een moeilijk hanteerbaar jochie op het rechte pad weten te houden, die jaren later zijn doorbraak in Friesland had in de eredivisie. Hij heeft vanuit de jeugd 1 á 2 jaar in het beloften elftal gespeeld en maakte toen z'n entree in het eerste (eerst als invaller). Hij heeft hooguit 1,5 jaar in het eerste gespeeld. Het is voor een voetbalclub (toen al met geldproblemen) logisch dat je de contracten van spelers geleidelijk financieel verhoogd. Maar blijkelijk vond Ziyech zichzelf toen al de ster van de eredivisie. Jammer want de meeste sc-Heerenveen fans zijn nog steeds zeer te spreken over Ziyech met wat hij heeft laten zien in het sc-Heerenveen shirt. Jammer Ziyech (nogmaals jammer)
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    dinsdag 20 december 2016 om 10:10
    Een moeilijk hanteerbare jongen? Hij staat niet bekend als een vechtersbaasje hoor. Ik kan me niet eens herinneren dat hij met iemand op de vuist ging. Maar ja, als je een label krijgt, dan krijg je meestal van die standaard cliché uitspraken.

    Maar deze jongen heeft tijdens zijn pubertijd zijn vader verloren. Dan mag je echt blij zijn dat zo een jongen uiteindelijk goed terecht is gekomen. Een dierbare iemand als je vader of moeder verliezen is voor iedereen met een hart verschrikkelijk moeilijk.

    Hij zal heus wel wat mensen uit Heerenveen tijdperk erg dankbaar zijn, zo beroerd is hij ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Damaverick +166
    dinsdag 20 december 2016 om 15:19
    Het "moeilijk hanteerbare" komt ook een beetje uit de woorden van Ziyech zelf trouwens

    Dit zijn zijn eigen woorden:
    "In mijn jeugd was ik voor de trainers van SC Heerenveen geen lief jongetje", herinnert hij zich in gesprek met Voetbal International. "Als mij iets niet aanstond, ging ik door het lint. Vloeken, schelden, het maakte dan echt niet uit wie er voor mijn neus stond. Als ik daar nu aan terugdenk, is dat niet goed geweest. Was ik een vervelend mannetje. Maar ik ben blij dat ik al die fouten toen heb gemaakt. Dat betekent dat ik ze nu niet meer maak. Goed was het zeker niet, maar de oorzaak is bekend. Het overlijden van mijn vader en het gebrek aan sturing."
    Vind ik leuk
    Damaverick +166
    dinsdag 20 december 2016 om 10:59
    Er zijn ook genoeg fans die hem zat zijn door zijn gedrag voornamelijk voor zijn vertrek.

    Want het is leuk hoe meneertje Ziyech het hier stelt, maar meneer vergeet even (voor het gemak) te vertellen dat:
    - Het jaar van zijn debuut praktisch niet in het eerste heeft gespeeld omdat hij gewoonweg nog te licht was.
    - Direct na dat seizoen Heerenveen bezig is geweest om zijn contract te verlengen, maar meneer (die dus nog geen eerste elftal speler was) had het al te hoog in de bol en hield de club aan het lijntje
    - Dat seizoen erna werd hij wel basisspeler presteerde hij inderdaad "buitenaards" bij sc Heerenveen op het veld
    - Fans waren toen al verbaasd waarom Ziyech geen contract verlenging kreeg, of iig waarom die verlenging zolang uitbleef, voor zo'n talent, maar zoals gezegd kon dat op conto van Ziyech en zijn zaakwaarnemer geschreven worden.
    - Ze hadden nog voordat hij basisspeler was al nooit de intentie om bij te tekenen en wilden direct weg... goed dat mag, maar hou dan de club niet aan het lijntje en wees gewoon duidelijk. En ga al helemaal niet achteraf lopen klagen.

    want hij WAS verdikke ook gewoon nog jeugdspeler, want pas dat volgende seizoen is hij basisspeler geworden.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4226
    dinsdag 20 december 2016 om 08:36
    hakim ziyech is een eikel. Als hij straks bij Ajax vertrekt zal hij dan ook met modder gooien. Hij heeft ook een keer in een interview gezegd dat hij niet speelt voor de supporters maar voor zichzelf. Irritant ventje. Dit had hij vorige week moeten zeggen voordat Twente tegen Ajax speelde. Dan was hij daar ook uitgefloten. Want wat je ook zegt : je komt niet aan de club.
    Vind ik leuk
    polka +10
    dinsdag 20 december 2016 om 08:39
    Vooropgesteld dat ik het niet verstandig vind om deze wijze na te trappen naar clubs die hem de mogelijkheid boden te worden tot de speler die hij nu is. Laten we echter niet vergeten dat het zwabberende FC Twente vorig seizoen heel veel aan Hakim Ziyech heeft te danken. B.v. het behoud van het Eredivisieschap. Ik kan me niet herinneren dat hij er, ondanks de financiele perikelen van de club, op het veld met de pet naar gegooid heeft. En het ene fraaie doelpunt na het andere uit zijn voeten toverde. Helaas heb ik dat Ziyech totnutoe nog niet bij Ajax zien doen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 december 2016 om 09:37]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    dinsdag 20 december 2016 om 09:11
    Slachtoffers rol.. Wat een naar mens.. bla bla bla.. Ken je de persoon Ziyech..? want het zijn ook nooit de clubs die iets gedaan zouden kunnen hebben waarom de speler zich zo opstelt.. dat bestaat niet he.. het is altijd de speler die mondig is die een woordje klaar hebben waar veel mensen gewoon niet tegen kunnen.. en dan word je in de media afgeschilderd als een lastig jong.. terwijl jij gewoon je mening geeft of iets tegen spreekt mag dat echt niet meer joh?!

    Triest.
    Vind ik leuk
    666 +4786
    dinsdag 20 december 2016 om 09:14
    alsof je ook zo zou reageren als hij geen speler van ajax was.....
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    dinsdag 20 december 2016 om 09:22
    Oh jawel hoor. Dit heeft ook helemaal niets te maken met ajax. En los daarvan heb ik namelijk GEEN ajax bril op.

    Volgende keer even nadenken voor je onzin uitkraamt.
    Vind ik leuk
    666 +4786
    dinsdag 20 december 2016 om 09:26
    tuurlijk jongen....
    Vind ik leuk
    666 +4786
    dinsdag 20 december 2016 om 09:13
    ach jee daar komt die trots weer om de hoek kijken!

    Een vernedering die voor 90% van het land vast een hele mooie aanbieding zou zijn....
    Hij zou tot de grote voetballers van de wereld kunnen horen, maar dit egootje van hem zal 'm altijd zwaar in de weg blijven zitten.
    Vind ik leuk
    reggie +1808
    dinsdag 20 december 2016 om 09:19
    En als hij bij ajax vertrekt zegt hij dit ook, hoe zielig kun je zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    dinsdag 20 december 2016 om 09:32
    Ziyech is vast een engel.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1697
    dinsdag 20 december 2016 om 09:36
    Het ligt nooit aan die mocro's,het is en blijft altijd de schuld van een ander..oh ja ben zelf een buitenlander.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 10:15
    Die knul heeft zich snel aangepast.
    Vind ik leuk
    mylife +457
    dinsdag 20 december 2016 om 10:17
    Die eigenwijsheid gaat hem helaas verhinderen echt top te worden vrees ik.
    Vind ik leuk
    Senna +6247
    dinsdag 20 december 2016 om 11:21
    Ik lees hier veel over dat Ziyech veel praat of een zeikwijf is of een zeur of over zijn houding.
    maar lees al jullie eigen reacties eens een keer terug. Leuk om het ouwe jaar uit te gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 12:19
    Dit geeft gewoon aan dat Ziyech dus niet te vertrouwen is. Dit kan hij Ajax ook flikken als hij straks naar een andere club gaat. Lekker negatief uitlaten over je oud werkgever die je salaris betaald he Ziyech echte marokaanse islamitische mentaliteit. Ga zo lekker door jongen dan hoop ik dat je er volgend jaar uitvliegt. Echt zonde dat Ajax niet voor meer kwaliteit gegaan is met een speler met passie en karakter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 december 2016 om 13:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 14:30
    bij Twente heeft hij de sfeer 2 jaar lang goed verpest. In Dronten was hij een irritant straatschoffie en schold hij op alles en iedereen, Hij speelt nu voor Marrokko omdat "daar zijn hart ligt" (ja ja geboren in Dronten !!) de clubs er alles aan hebben gedaan hem te pliezen (het hele elftal speelt voor hem) geeft hij nu ook weer een schop na. over een jaar is Ajax aan de beurt. Nu het hele team niet voor hem speelt valt hij al aardig door de mand. Hij is gewoon een kut .......
    Vind ik leuk
    Jozef +39725
    woensdag 21 december 2016 om 15:40
    Vond juist dat hij prima bleef presteren in de slangenkuil die Twente afgelopen jaar was. Of is dat laatste ook alweer onzin?

    Denk zelfs dat Twente regulier was gedegradeerd zonder hem en begin nu niet over het Twente van nu, want dat elftal is vergeleken met vorig jaar aardig gepimpt met goede huurspelers.
    Vind ik leuk
    redknap +1133
    dinsdag 20 december 2016 om 12:34
    De Marokkaanse eer is heeeel snel gekrenkt. Het moet precies zoals die gasten het willen zien, anders is het weer discrimineren.

    Oh pasop, dat mag je niet zeggen in NL
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 14:34
    Beetje triest deze uitspraken. Op zo'n manier uithalen naar een club die je heeft groot gebracht (11 jaar jeugdopleiding) getuigt van erg weinig respect. SC Heerenveen heeft beperkte financiele middelen en biedt dan ook geen mega salarissen. Maar daar tegenover staat wel een warme en sportieve club met een enorme aanhang. Een club die talenten ontwikkelt en (internationaal) laat doorbreken, denk aan Van Nistelrooy, Huntelaar, Dost, Janmaat maar ook Jon Dahl Tomasson, Assaidi, Pranjic en Finbogasson. Jammer dat Ziyech dat niet weet te respecteren.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    dinsdag 20 december 2016 om 14:39
    Zo daar komt de ware Hakim weer eens boven. Want het ligt nooit aan hemzelf. Vergeten hoe vervelend je was hier id jeugdopleiding? Telkens kreeg je weer een nieuwe kans. Wij zijn geen topclub, en betalen dus geen vette salarissen. Toen niet en nu niet. Twente wel.. maar we weten allemaal hoe dat afgelopen is ;-) man wees blij dat je hier zo snel de kans hebt gekregen in het eerste, als lichtgewichtje. Maar goed zoals ik al zei: Hveen Twente en let maar op straks Ajax ook het ligt aan alles en iedereen maar nooit aan Hakim zelf.

    Wie weet krijg je de volgende keer een "doodschop" op het veld.. dan lachen wij ;-) en nee doorgaans wensen we dat niemand toe!
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 20 december 2016 om 15:07
    Niks nieuws, bij Heerenveen werd zijn talent niet herkend, werd hij door het publiek getergd en door van Basten uit het team gehouden en dat Twente luchtkastelen bouwde is ook bekend.
    Als iets te mooi om waar te zijn lijkt is het meestal ook zo.
    En zijn afwijzing van Feijenoord. We zullen nooit weten of Zyech bij Feijenoord een kans gekregen had, Vilhena stond er ook al naast toen.

    Ik verbaas mij wel dat Zyech hier op weinig krediet kan rekenen, notabene de enige grote voetballer die nog in de ED wil spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 december 2016 om 17:20
    Het gehalte PVV-stemmers is onder voetbalfans net iets hoger dan elders, terwijl de meesten wss ergens wonen waar ze nooit ook maar een Marokkaan zien. Bange blanke dorpelingen.
    Vind ik leuk
    pos +8830
    dinsdag 20 december 2016 om 17:56
    Mijn hemel wat heeft die arme jongen allemaal niet moeten doorstaan in zijn leven. Niet tevreden met een contract, een overstap die hem niet gegund wordt. Ik hoop dat de eerste 10 jaar Heerenveen dan nog wel een beetje leuk waren. Knap dat hij nog steeds voetbalt na al die vernederingen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39725
    woensdag 21 december 2016 om 15:44
    Oh, er wordt weer lekker gegalbakt. Weer een Ajacied die wat zegt zeker?

    Leest allen nu eerst eens wat hij zegt, vergeet dat hij Ajacied is en probeer dan af te wegen of hij al dan niet gelijk heeft.

    Is het verboden om je eigen weg te zoeken in het leven en bovendien een eigen mening te hebben?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws