Oranje krijgt goed nieuws van Blind: 'Voel me weer helemaal fit'

Oranje krijgt goed nieuws van Blind: 'Voel me weer helemaal fit'

maandag 20 maart 2017 om 22:51

Het Nederlands elftal kan zaterdag in de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Bulgarije 'gewoon' beschikken over Daley Blind. De verdediger viel afgelopen week nog uit met een blessure, maar is op tijd fit.

Blind raakte in het Europa League-duel van zijn club Manchester United met FK Rostov geblesseerd na een harde botsing. "Ik kreeg een tik op mijn hoofd en was zelfs even out", vertelt de oud-Ajacied maandag tijdens zijn aankomst in Noordwijk aan onder meer het Algemeen Dagblad. "De wedstrijd van zondag tegen Middlesbrough kwam nog iets te vroeg voor mij. Maar ik voel me nu weer helemaal fit. Ik ben er klaar voor."

Blnd geldt als een van de meest ervaren spelers in de selectie van zijn vader Danny. De verdediger kan tegen Bulgarije behalve als centrale stopper of linksback ook worden ingezet als middenvelder. Toch richt hij zich in eerste instantie op de linksbackpositie. "Op die positie focus ik me nu ook weer."

Poll

Wint Nederland van Bulgarije?

(416 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 22:56
Gelukkig dan maar, dan heeft paps ook weer een zorg minder wat de opstelling betreft.
Vind ik leuk
jaja_PSV +5618
maandag 20 maart 2017 om 22:57
Shit, ik dacht dat Blind senior out is gegaan.. Helaas.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:49
Helaas niet:)

Met deze kop weet ik nou ookniet of we hiermee echt blij moeten zijn?
Vind ik leuk
jaja_PSV +5618
dinsdag 21 maart 2017 om 00:08
Uit zijn ogen spreekt nu geen fitheid nee...
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:14
Ben blij als ze de deksel op de neus krijgen, dan zijn wel ook meteen van die oranje gekte af!
Vind ik leuk
jaja_PSV +5618
dinsdag 21 maart 2017 om 00:25
Nee, ik als Nederlander baal als een stekker van dit slecht selectiebeleid.
Stelselmatig worden Nederlanders in internationale competities genegeerd...
Van Dijk is pas afgelopen jaar "ontdekt"...is toch ook te bizar voor woorden.
Vind ik leuk
United +3263
maandag 20 maart 2017 om 23:54
Hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 01:42
Shit, ik dacht dat er geen enkele PSV'er buiten Zoet is opgeroepen. Oh ja, dat is ook het geval...
Vind ik leuk
BassieN +550
maandag 20 maart 2017 om 23:03
Sodetering die Daley kan altijd nog bijverdienen als dakloze
Vind ik leuk
FSCeara +744
dinsdag 21 maart 2017 om 00:51
Nou als zijn vader zo zijn best deed als zijn zoon zaten we nu anders tegen Blind Sr. aan te kijken
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 06:46
Wint NL van Bulgarije? Ik hoorde Robben alweer over een kleine blessure ... dat heb ik vaker gehoord. Zonder Robben wordt het moeilijk. Afwachten maar.
Met Wijnaldum en Klaassen die elkaar in de weg lopen. En met Depay is het ook afwachten.
En verdedigend koppen is het ook allemaal mager. De standaard situaties van Bulgarije kunnen heel gevaarlijk worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Oranje krijgt goed nieuws van Blind: 'Voel me weer helemaal fit'