'PEC voert eerste gesprek met Feyenoord-reserve, ook interesse AZ en Groningen'

'PEC voert eerste gesprek met Feyenoord-reserve, ook interesse AZ en Groningen'

vrijdag 21 april 2017 om 14:38

Lucas Woudenberg staat voor een zomerse exit bij Feyenoord. PEC Zwolle heeft naar verluidt belangstelling voor de 22-jarige linksachter.

Woudenberg moet het dit seizoen doen met een reserverol onder Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst, die hem ook gedurende de blessure van concurrent Terence Kongolo over het hoofd zag. De Zwammerdammer werd vorig seizoen verhuurd aan NEC en maakte een goede indruk.

PEC hoopt Woudenberg op permanente basis te strikken. Het eerste gesprek is al gevoerd, meldt Studio Alpen. Het medium baseert zich op 'meerdere ingewijden'. Ook FC Groningen en AZ zouden belangstelling hebben, maar zijn minder concreet dan de nummer dertien van de Eredivisie.

Woudenberg, die dit seizoen acht wedstrijden speelde voor Feyenoord, kon in de winterse transferperiode de overstap maken naar een andere Eredivisie-club, maar moest in Rotterdam blijven. Zijn contract loopt medio 2019 af.

Poll

Moet Feyenoord Woudenberg verkopen?

(660 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 14:42
Hele goede speler! Nu Dessers nog. Een middenvelder zou ook nog handig zijn ivm vertrek Holla en Thomas.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 14:51
Beroerder dan Verdonk kan hij hoe dan ook niet zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:02
Nee precies. Gelukkig zit hij tegen Heracles niet bij de selectie..
Vind ik leuk
J Kiprich +6870
vrijdag 21 april 2017 om 14:44
De Zwammerdammer?
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 14:50
Zo schijn je mensen uit Zwammerdam te noemen. ;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +6870
vrijdag 21 april 2017 om 15:01
Hij voetbalde bij Zwammerdam maar komt uit Woerden.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 15:04
Daar is hij slechts geboren, maar hij woont al van jongs af aan in Zwammerdam. Ook niet zo gek dus dat hij daar ging voetballen. ;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +6870
vrijdag 21 april 2017 om 15:05
Dat kan nooit vrijwillig zijn geweest ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:11
Onder schot?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:25
Waarom noemen ze hem de witte Keniaan?

Wat is zijn band met dat land?
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 10:03
Omdat hij ook zo'n conditie heeft als die Kenianen.
Hij kan ook blijven gaan.
Snap niet waarom ze hem wegdoen, echt wel ebeter dan Nelom.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 10:14
Ok dan ik dacht dat hij daar was geboren of zo? Dacht vandaar die bijnaam ;)
Vind ik leuk
Thobar +1888
vrijdag 21 april 2017 om 15:37
In Woerden staat een ziekenhuis in Zwammerdam niet, zo gaat dat tegenwoordig
Vind ik leuk
J Kiprich +6870
vrijdag 21 april 2017 om 15:39
Okay, maar hoe zit dan met kabel en riolering?
Vind ik leuk
Thobar +1888
vrijdag 21 april 2017 om 16:08
Officieel is het een Woerdenaar en geen Zwammerdammer. Kinderen worden steeds vaker in een ziekenhuis geboren. Grappig is dat recentelijk het ziekehuis in Amstelveen een verloskamer Amsterdams grondgebied wilde laten verklaren omdat Amsterdamse vrouwen er anders niet willen bevallen, kind is dan immers Amstelvener.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:10]
Vind ik leuk
GAEfan +85
vrijdag 21 april 2017 om 17:21
Ik moet toch toegeven dat Pec beter Rond kijkt dan Gae. Versterken zich toch altijd vrij goed met beperkte middelen. Zouden ze in Deventer een voorbeeld aan moeten nemen. Woudenberg is echt een aanwinst voor Pec. En als ze Dessers ook weten te strikken zit het er alweer goed uit voor volgend seizoen!
Vind ik leuk
Tossa +379
vrijdag 21 april 2017 om 18:05
Er zitten ook wel gevallen tussen dat ik denk van: mwoah...
Ik noem een Mastour, Hebling, Verdonk, Achahbar. Maar over het algemeen denk ik dat je gelijk hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:10
AZ heeft echt geen interesse in Woudenberg we hebben wijndal Ouwejan Haps etc .. lulkoek dus
Vind ik leuk