Cocu mist twee PSV'ers tegen Ajax, Willems vraagteken:  Nog geen streep

Cocu mist twee PSV'ers tegen Ajax, Willems vraagteken: "Nog geen streep"

vrijdag 21 april 2017 om 16:18

Phillip Cocu kan in de topper tegen Ajax geen beroep doen op Jorrit Hendrix en Remko Pasveer. Het tweetal is nog altijd herstellende van blessures.

Hendrix kampt met enkelklachten, Pasveer heeft nog last van een heupblessure. Cocu verwacht dat Hendrix snel hersteld is, maar bij doelman Pasveer is dat de vraag. Linksback Jetro Willems is nog een twijfelgeval voor de kraker. "Er staat nog geen streep door", zegt Cocu tijdens de persconferentie van vrijdag over de vleugelverdediger die al weken hamstringklachten heeft.

Cocu zegt verder veel vertrouwen te hebben in het duel met Ajax. Nog geen één duel met een top drie-club werd dit seizoen door PSV gewonnen, maar Cocu denkt daar komende zondag verandering in te kunnen brengen. "Het wordt tijd dat we eens een topwedstrijd winnen. Dit zijn de mooiste wedstrijden, topwedstrijden."

"Er hangt altijd een mooie sfeer. Daar ben je voetballer voor geworden", vervolgt Cocu. "Gezien de prestige dat op het spel staat maakt het niet uit dat je niet om titel speelt. Dit soort toppers moet je altijd willen winnen."

Lees meer: Cocu sluit zich aan bij Bosz: 'Maar dan heb je minder last van vermoeidheid'

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Plaats een reactie

Bien +4805
vrijdag 21 april 2017 om 16:21
Voetbal is passie komt goed we pakken Ajax.
Vind ik leuk
BigBoi +1893
vrijdag 21 april 2017 om 16:22
Willems kun je beter sparen voor de finale weken van de competitie. Die heb je nog hard nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:24
Bijna lachwekkend hoeveel clichés Cocu gebruikt. Als hij dat ook in zijn wedstrijdbesprekingen doet, snap ik wel waarom PSV al bijna het hele seizoen niet vooruit te branden is.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:27
ja als coach kan je voorafgaand aan zo n wedstrijd beter zeggen : we laten het lopen , het maakt ons toch geen fuck meer uit en we willen op vakantie .
Laat de bezoekers het maar lekker uitzoeken ,wij gaan er geen wedstrijd van maken.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:16
Ik heb het toch niet over de boodschap zelf? Ik heb het over de vorm van de boodschap.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:20
Ik heb het ook niet over kromme gele dingen ik heb het over een banaan.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:33
Klinkt wederom wel leuk, maar raakt wederom kant noch wal. Sorry.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:20
Bekijk de persconferentie eens, daar krijg je ook bij te zien welke vragen hem worden gesteld .
Aan jou de uitdaging : wat moet cocu op de aan hem gestelde vragen dan antwoorden?

Eens kijken of jij de kant kan raken
Vind ik leuk
Enden +830
vrijdag 21 april 2017 om 16:30
Boffen zeg Pasveer is er niet bij
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:57
D'r op en d'r over. 3 punten willen we Phillip

Maakt niet uit wie der miet bij is. Gewoon 3 punten
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 18:46]
Vind ik leuk
pikkebaas +1423
vrijdag 21 april 2017 om 19:39
Cocu mist 2 bankzitters ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu mist twee PSV'ers tegen Ajax, Willems vraagteken: "Nog geen streep"