'Ze zeggen wel dat hij uit de groepsapp van Feyenoord is, maar dat is niet zo'

'Ze zeggen wel dat hij uit de groepsapp van Feyenoord is, maar dat is niet zo'

vrijdag 21 april 2017 om 20:38

Het is volgens Mikos Gouka onverantwoord om Warner Hahn op te stellen tegen Feyenoord. De doelman van Excelsior wordt gehuurd van de Rotterdammers en speelt op 7 mei tegen zijn officiële werkgever.

"Hij zit in de groepsapp van de spelers die zich voorbereiden op een kampioensduel", legt Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad uit bij FC Rijnmond. "Ze kunnen wel zeggen dat hij er uit is, maar dat is niet zo. Je kunt het hem niet aandoen om tegen Feyenoord te keepen."

Feyenoord strijdt om het kampioenschap en Hahn wil het volgens Gouka niet op zijn geweten hebben dat hij roet in het eten gooit. "Volgend jaar stapt hij die kleedkamer weer in en kan hij een redding hebben gemaakt die zestien miljoen heeft gekost. Hij kan toch niet de beslissende bal in de slotfase uit de hoek tikken?"

Poll

Eens met Gouka?

(452 stemmen)

Plaats een reactie

Hoogeveen +2710
vrijdag 21 april 2017 om 20:42
Daarom trapt hij bij een 0-0 stand een keer in de grond, zou niet de eerste keer zijn dat een verhuurde doelman op die manier zijn broodheer van dienst is (GAE-Ajax vorig seizoen)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:44
Vorig seizoen? en dat was toch echt een polletje toch?
Vind ik leuk
Hoogeveen +2710
vrijdag 21 april 2017 om 20:45
Het resultaat was hetzelfde, ik meende toch echt dat hij mistrapte.

Zo niet, bedankt voor de
correctie

Je hebt gelijk Roodbergen, die bal stuiterde op het laatste moment op
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 20:48]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:10
Mik niks
Vind ik leuk
mason +451
zaterdag 22 april 2017 om 09:30
En anders kun je altijd nog die keeper van Almere inhuren.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:47
In de kunstgrond!
Vind ik leuk
Hoogeveen +2710
vrijdag 21 april 2017 om 20:49
Bij wijze van spreken Barry, hij mag ook langs de bal trappen, zolang hij er maar 1 doorlaat
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:51
Snap ik, was een ku(ns)tgrasgrapje....

Gouka heeft overigens wel een punt, maar de nieuwswaarde is opnieuw "NUL"..... Bij Excelsior weten ze zelf prima waar ze mee bezig zijn, daar hebben ze de goedbedoelde "adviezen" van Gouka niet voor nodig.
Vind ik leuk
Hoogeveen +2710
vrijdag 21 april 2017 om 20:54
Dat snapte ik dan weer niet, ik verwacht dat Hahn gewoon keept en zijn best doet, daar is hij prof genoeg voor.

Om dit soort situaties te voorkomen misschien de regels aanpassen naar Engels model
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:56
Engels is altijd goed ! ;-))
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 21 april 2017 om 22:04
Vooral als je Barry Engels heet.
Vind ik leuk
Lemon +1052
vrijdag 21 april 2017 om 20:59
Wauw, geloof je ook nog dat de wereld plat is!?
Vind ik leuk
Hoogeveen +2710
vrijdag 21 april 2017 om 21:03
Je doet je naam eer aan, beetje zuur vandaag? Zou niet moeten na het resultaat van gisteren ;)
Vind ik leuk
Lemon +1052
zondag 23 april 2017 om 18:56
Zuur? Nah, even testen hoe dom je echt bent ;-).
Vind ik leuk
Hoogeveen +2710
zondag 23 april 2017 om 20:31
De wereld is vierkant ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:53
Verhuren binnen de competitie is pure competitievervalsing.
Hoe kan de knvb zoiets nog toe staan ?
Vind ik leuk
T&T +9041
vrijdag 21 april 2017 om 21:00
Nu dat jij zo zegt..
Ja... Dat is inderdaad iets om over ná te denken.
Ik heb hier eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 21 april 2017 om 22:14
Maar dan geld dat voor alle teams toch...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:50
Het mag overal en NL heeft er zelfs niets aan om dit te verbieden. Kleine clubs zijn er blij mee om een fatsoenlijke selectie op poten te zetten met een beperkt budget. Ook liever NL'se talenten dan al die jongens uit engeland want dat zit fe NL'se jeugd alleen maar in de weg...
Vind ik leuk
Teo Smith +10533
vrijdag 21 april 2017 om 20:59
Mikos Gouka , ben je helemaal lekker?

Mensen hij speelt gewoon en hij moet de punten pakken voor Excelsior, al deze bullshit om niets. Bah!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:45
Precies, Teo. Het is betaald voetbal! Hahn gaat keepen en is een professional. Die gaat 'gewoon' zijn werk doen.
Vind ik leuk
Hammie +487
vrijdag 21 april 2017 om 21:54
Gewoon opstellen !!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:48
Mocht NEC morgen van Excelsior winnen, dan zal Hahn wel moeten tegen Feyenoord. Het wordt dan een nacompetitie duel.

Dus hoop echt dat NEC wint.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ze zeggen wel dat hij uit de groepsapp van Feyenoord is, maar dat is niet zo'