Ibrahimovic naar Europa League-finale tegen Ajax: 'Al is het op krukken'

Ibrahimovic naar Europa League-finale tegen Ajax: 'Al is het op krukken'

vrijdag 19 mei 2017 om 15:31

José Mourinho laat zich in de aanloop naar de Europa League-finale van volgende week woensdag niet of nauwelijks uit over Ajax. Hij wil de Amsterdammers niet motiveren.

"Als ik positief over hen spreek, dan motiveer ik ze. Als ik negatief over hen spreek, dan motiveer ik ze ook", wordt de manager van Manchester United geciteerd door de NOS, tijdens de internationale persdag op Carrington.

Hoewel hij niet het achterste van zijn tong liet zien, gaf Mourinho tussen de regels te kennen dat hij Ajax bewondert. "De scouting van Ajax zal goed zijn, net als hun manier van opleiden."

De grote afwezige in Zweden is Zlatan Ibrahimovic. De topspits staat door een zware knieblessure niet op het veld, maar Mourinho heeft hem gevraagd toch mee te gaan. "Iedereen gaat mee, al komt een aantal op krukken", besluit de United-manager.

Plaats een reactie

Foebele +33199
vrijdag 19 mei 2017 om 15:43
Zegt toch wel wat dat Mourinho al dagen bezig is met een act. Tuurlijk is hij altijd al zo geweest, maar deed hij het ook het meest als hij het nodig had! Hij voelt nu kennelijk ook dat hij het nodig heeft om z'n act op te voeren, kennelijk is hij niet volledig overtuigd dat z'n team het volledig op eigen kracht kan dus dan moeten alle trucs maar uit de doos gehaald worden!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 15:47]
Vind ik leuk
Liwwadder +3413
vrijdag 19 mei 2017 om 16:01
Mou is bang te verliezen van een jonge groep. En Mou MOET winnen van de club om C.L. te halen. Kan leuk worden dit ha!
Vind ik leuk
timm0s +288
vrijdag 19 mei 2017 om 21:07
Als Ajax wint moet VP een compilatie filmpje posten van mou op de zijlijn.
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 19 mei 2017 om 16:19
Denk dat hij nog aan het warm draaien is. Het beste zal nog komen.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 19 mei 2017 om 16:55
Er gaat nog veel meer komen, dat is zeker!
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 19:00
Een mooie beker voor Ajax ;)

En hopelijk ontslag voor Mourinho.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 19:00]
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 19 mei 2017 om 19:07
Wie weet, hahaha.
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 19:15
Zou ik alleen maar toejuichen. Ben die vent nu alweer zat. En had hem al niet erg hoog zitten.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2052
vrijdag 19 mei 2017 om 16:00
Ik heb echt het idee dat Mourinho echt de weg kwijt is en zgn voordoet dat hij een strijdplan heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:00
tuurlijk vertrouwd hij het niet, ze hebben werkelijk enkel maar walgelijk gespeeld dus nogal logisch.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:20
Haha Mourinho Zlatan is voor Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:26
100% van niet. Wat ik heb gezien in een docu van een paar jaar terug, is dat Zlatan het meest terug denkt aan de tijden dat hij uitgefloten werd, daarom zal hij ook nooit terug keren naar Ajax.
En dan denk jij dat hij nu voor Ajax is, ipv MU :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:33
Zeker dat hij voor Ajax is tijdens de finale hij zal het niet uitspreken maar het interesseert hem echt niets dat MU hij gaat daar toch weg.
In elk interview zet hij Ajax altijd bovenaan.
In de tijden dat hij werd uitgefloten in het begin is alleen maar goed geweest voor hem dat weet hij zelf ook wel, hij is daardoor herder gaan werken.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:34
Ja het zou kunnen, maar ik heb hem echt horen zeggen, een Zlatan van 2 jaar terug, die zei wat ik eerder schreef.
Maar misschien vind hij MU nog erger dan Ajax.
Hij heeft wel zijn start van zijn grote carierre wel bij Ajax begonnen.
Maar ik weet het niet.
Ik herhaal simpel weg wat Zlatan zelf heeft gezegd.
Vind ik leuk
Gavv +580
vrijdag 19 mei 2017 om 16:49
Aah nee wacht, Zlatan wilt echt geen extra prijs op zijn palmares hebben.. Komop kerel, doe effe normaal. De EL is natuurlijk geen CL, maar Zlatan gaat echt wel ook deze prijs willen kunnen bijschrijven bij zijn palmares hoor.
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 19:02
Die heeft hij nog niet..
Vind ik leuk
Gavv +580
vrijdag 19 mei 2017 om 19:15
Beweer ik ook nergens, ik zeg dan toch ook kunnen ?
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 19:18
Ooh zo bedoelde ik het niet ;p

Bedoelde dat hij nog geen enkele Europese prijs heeft. Behalve de supercup.
Vind ik leuk
Gavv +580
vrijdag 19 mei 2017 om 19:50
Oei ok, verkeerd geïnterpreteerd dus :D

Natuurlijk een feit, een reden te meer dat hij echt niet tegen zijn ( voorlopig nog ) eige club gaat supporteren.
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 19:51
Dat denk ik ook niet. Maar daar laat hij zich ook niet over uit denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:08
http://www.soccernews.nl/news/390927/Zlatan_laat_zich_uit_over_Ajax_richting_Europa_League-finale

Geen enkel negtiefs te lezen!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:31
Logisch toch dat een trainer in aanloop van een grote wedstrijd vaker wordt geïnterviewd
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 18:58
Je kan maar beter niks zeggen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ibrahimovic naar Europa League-finale tegen Ajax: 'Al is het op krukken'