Ziyech gelukkig: Nog geen jaar geleden tekende ik hier mijn contract. Bizar

Ziyech gelukkig: "Nog geen jaar geleden tekende ik hier mijn contract. Bizar"

vrijdag 19 mei 2017 om 16:10

Hakim Ziyech neemt over vijf dagen, als Ajax richting Zweden vertrekt voor de Europa League-finale tegen Manchester United, zijn moeder mee. Het wordt haar vuurdoop.

"Mijn moeder gaat mee. Het wordt haar eerste wedstrijd die ze meemaakt. Heel bijzonder", zegt Ziyech op website van Ajax. "Ook mijn oudere broer en mijn manager zijn erbij. Zij steunen me enorm. Ik bel mijn broer elke dag. Hij zegt me altijd dat ik rustig moet blijven en mijn eigen ding moet doen."

Het droomscenario van de Ajax-spelmaker is duidelijk. "Winnen", zegt hij. "Op welke manier dan ook. Sowieso is de finale spelen iets wat ik nooit had durven dromen. Nog geen jaar geleden tekende ik hier mijn contract. Bizar."

Ziyech kwam eerder op de vrijdag overigens in het nieuws, omdat hij luttele dagen voor de Europa League-finale heeft bedankt voor de nationale ploeg van Marokko. Hij weigert voor het land uit te komen zolang Hervé Renard bondscoach is.

Plaats een reactie

BassieN +6925
vrijdag 19 mei 2017 om 16:11
Wat leuk, wat voor kleur schoenen trekt hij aan?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:15
Woensdag gewoon naar Ajax kijken en je komt er vanzelf achter, leuk he hoe makkelijk het is om erachter te komen welke kleur Voetbal kicksen Ziyech aantrekt ?
Vind ik leuk
ihvmmdk +3264
vrijdag 19 mei 2017 om 16:34
Hoogtepunt van de dag, lekker met de meiden speculeren wat de jongens dragen en met wie ze op date willen gaan.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:08
Girls Girls Girls...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:39
Jammer voor je dat hij niet voor je club heeft getekend misgunner ;)
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:08
Lekker broodje Shoarma jonguhh!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:07
Rood met witte stippen.
Vind ik leuk
younited +3492
vrijdag 19 mei 2017 om 16:12
Ziyech scoort jullie allemaal de moeder..
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:09
Haha Pownews gangstertje!
Vind ik leuk
Fredsjhe +2396
vrijdag 19 mei 2017 om 16:14
"Het droomscenario van de Ajax-spelmaker is duidelijk. "Winnen", zegt hij."

Je verwacht het niet...
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:09
Is toch gek he.
Vind ik leuk
14forever +6781
vrijdag 19 mei 2017 om 16:15
Is moederdag niet al geweest?
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:10
Jij kan het weten 14forever
Vind ik leuk
14forever +6781
vrijdag 19 mei 2017 om 19:42
Gelukkig wel, maar.in nederland veranderd de.datum van moederdag, hier niet.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:48
Haha weet ik was ook toevallig ;P
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:16
Die foto... haarscherp...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:17
Beste wat Ajax kon overkomen...echte Ajax speler, technisch, fel en tikkie arrogant...Heerlijk! Meenemen die cup!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:18
Kijk dat ze in het nieuws staan begrijp ik en is volkomen terecht maar voor het woensdag is weten we niet alleen welke kleur onderbroek iedere speler draagt maar ook nog eens waar de koffie juffrouw haar panty s haalt...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:20
"Kijk dat ze in het nieuws staan begrijp ik en is volkomen terecht"

Vandaar dat we jou al diversen Ajax topics hebben zien zeuren over het aantal EL-finale topics over Ajax :-)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:21
Als ze over de wedstrijd gaan geen enkel probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:24
Als jouw reacties over de inhoud gaan ook geen probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:27
haha dat ik besta is voor jou al een probleem dus daar zullen mijn reacties niet veel aan veranderen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:50
Daar laat je weer zien jezelf ruimschoots te overschatten.
Chapeau.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:24
nou gezien je felle reacties altijd.......heb je schijnbaar toch een probleempje met me
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:49
Wat dat betreft had je een vrouw kunnen zijn. Een klein weerwoord en al spreken van felle reacties.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:13
Misschien is Straat stiekem wel een vrouw. Of een transgender...
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:11
Tip je kan het ook niet lezen he :P
Vind ik leuk
14forever +6781
vrijdag 19 mei 2017 om 19:44
Ok zulke informatie.zullen we.je direct door faxen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:46
Bijna net zo bizar als kiezen voor het verkeerde land.....

..... zo snel mogelijk verkopen en dan hoeven we in Nederland nooit meer tegen dat hoofd aan te kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:51
Dat zeggen alleen de mensen die niet van voetbal houden.
Vind ik leuk
Mallerd +975
vrijdag 19 mei 2017 om 17:17
Barry is boos dat zijn cluppie niet in staat is om spelers als Ziyech te kopen..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 17:18]
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:14
Ik denk eerder een hekel aan Marokkanen...
Vind ik leuk
HWET +827
vrijdag 19 mei 2017 om 18:30
IK dacht laat ik Barry is verkopen, maar helaas ik moest er geld op toeleggen.....
Vind ik leuk
Alain2708 +2522
vrijdag 19 mei 2017 om 18:07
Vraagje; waarom al dat nutteloze Ajax gehaat de hele tijd?
Wees blij dat wij (Ajax) het zo goed doen in Europa, is voor het hele Nederlandse voetbal goed hoor!
Ik zou persoonlijk echt voor Feyenoord, PSV of welke Nederlandse club dan ook zijn als ze in een Europese finale zouden staan... Dus dat!
#nederlandsvoetbalhoortdooriedereengesteundteworden
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 19 mei 2017 om 19:05
Het kan inderdaad snel gaan! Hopelijk blijft hij volgend seizoen want we kunnen hem goed gebruiken. Is bij Ajax ook een completere middenvelder aan het worden. Nog minimaal 1 seizoen en dan lekker naar het buitenland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ziyech gelukkig: "Nog geen jaar geleden tekende ik hier mijn contract. Bizar"