Milan-legende hekelt Donnarumma: 'Verbijsterd door gebrek aan dankbaarheid'

Milan-legende hekelt Donnarumma: 'Verbijsterd door gebrek aan dankbaarheid'

zaterdag 17 juni 2017 om 17:40

AC Milan-legende Arrigo Sacchi heeft hard uitgehaald naar Gianluigi Donnarumma, die zijn contract in het San Siro niet wil verlengen. De voormalig trainer denkt dat de jonge doelman eenzelfde lot kan wachten als Kaka en Andriy Shevchenko.

'Ik had respect voor Donnarumma als een jongen en als een speler, maar ik ben verbijsterd door het gebrek aan dankbaarheid richting Milan', schrijft Sacchi in La Gazzetta dello Sport. 'Deze beslissing laat mij niet alleen aan zijn persoonlijke integriteit twijfelen, maar ook aan wat er in zijn verdere carrière gaat gebeuren.'

'Ik wil hem herinneren aan alle anderen die geld prefereerden boven alles, zoals Kaka en Shevchenko bijvoorbeeld', vervolgt Sacchi, eind jaren tachtig en begin jaren negentig zeer succesvol met de Rossoneri. 'Zij verlieten Milan voor Real Madrid en Chelsea, maar kregen daar grote spijt van.' Het zou zaakwaarnemer Mino Raiola zijn geweest die de stekker uit de onderhandelingen trok.

Donnarumma wordt in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid. Ook Juventus heeft evenwel interesse in het achttienjarige toptalent.

Poll

Maakt Donnarumma een fout?

(806 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 17:46
Heeft nou iedereen zijn zegje al gedaan of zullen er meer gaan volgen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 17 juni 2017 om 17:48
Dat hoort bij de huidige tijd , weinig respect en iedereen bemoeit zich overal mee
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 17:52
Net zoveel respect als Donna voor Milan heeft zeggen dat je van de club houd en dat je er hele leven wilt blijven clublogo kussen na alles wat Milan voor hem heeft gedaan door hem op zijn zestiende de kans te geven ome eerste keeper te worden laten we eerlijk zijn dat had geen een topclub gedaan om op die leeftijd zo een kans te geven..
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:16
Op welke leeftijd hebben zulke spelers een zaakwaarnemer als die riool figuur eigenlijk?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:57
Wanneer ze hem willen hebben dan stellen ze hem aan.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 19:26
Valt met jouw ook geen normaal gesprek te voeren...... zucht.
Rusland- nieuw Zeeland was nogal eenzijdig hè.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:30
Ieder zijn mening goos, jij heb die van jou en ik ben stellig in die van mij. Maar dat is dan jammer maar heb wel respect voor jouw mening en hoop jij in die van mij. Zo niet dan moet het maar, en Hagenezen zijn recht voor de raap ;)

Ja was eenzijdig maar wat ik van Thomas zag was goed.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 19:34
Respect voor iedereen hoor, zelfs voor Hagenezen :-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:39
Hahaha geweldig :D
Vind ik leuk
Truth +2264
zaterdag 17 juni 2017 om 19:05
Dat embleem kussen zouden velen beter achterwege laten maar ja voetballers zijn nu eenmaal niet de slimsten hé .
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:58
Het is net VP :D
Vind ik leuk
Filip_FCU +4786
zaterdag 17 juni 2017 om 17:49
Heeft Henk Spaan al zijn mening gegeven?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:55
ik denk dat hij een ban heeft gekregen.
Vind ik leuk
Nashua +3314
zaterdag 17 juni 2017 om 18:06
Niet meer dan terecht toch?
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:07
Denk dat ik zelf maar wat spelers onder mijn hoede ga nemen, want die Mino Rioolla neemt allemaal gekke beslissingen voor de spelers die volgens mij zelf niets meer te zeggen hebben
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:11
Ik denk daar heel anders over, spelers kiezen er zelf voor omdat ze zelf ook veel willen verdienen. Dan moet je bij Raiola zijn.

Het zijn geen kleuters die voetballers.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:12
Nah....
Denk toch eens na
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:16
Ik denk juist heel goed na, denk jij eens na over wat ik je net vertel. Jij doet net alsof ze onder schot worden gezet terwijl ze met volle verstand kiezen voor Raiola!

probeer het eens te onderbouwen wat hij slecht doet?
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:23
Onderbouwen, oké, das heel makkelijk en heb jij al vaker gehoord.
Die riool figuur kijkt alleen maar naar het geld en kan een carrière van iemand anders totaal naar de klote helpen. Stippelt niets uit en kijkt alleen naar verdiensten. Als hij Klaasen nu onder zijn hoede zou hebben dan gaat hij over een jaar proberen om een overgang naar een andere club te forceren terwijl het niet de beste keus us voor de speler.
Dat is die Riool figuur en dat is mijn standpunt en daar mag u het mee doen!
Vind ik leuk
Truth +2264
zaterdag 17 juni 2017 om 19:02
Mag ik nog iets zeggen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:04
Heb je jouw vinger omhoog gestoken?

Hahaha geintje hoor, brand los ;)
Vind ik leuk
Truth +2264
zaterdag 17 juni 2017 om 19:09
Ik wou gewoon even zeggen dat er al een gerucht is dat milan aan een ruil denkt ...met real nl voor CR ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:10
Dat zal wat zijn zeg maar hij gaat naar Juve toe.
Vind ik leuk
Truth +2264
zaterdag 17 juni 2017 om 19:16
de serie a is nu al zo saai ! Geef mij maar de PL
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:17
Ik vind de PL ook mooier maar zeg nou eerlijk waar spelers aan herinnert willen worden?





Prijzen! ;)
Vind ik leuk
Truth +2264
zaterdag 17 juni 2017 om 21:28
Hun looks ? Kijk naar beckham lmao
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 21:29]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:48
Hij kan beter Mino Raiola gaan hekelen, die vetklep is maar op een ding uit zoveel mogelijk geld verdienen op spelers ook al betekend dat, dat de spelers geen eigen keuze meer hebben. Zelfde geldt voor Tete, die is zo dom geweest om met die klootzak in zee te gaan, ik weet bijna wel zeker dat Mino Raiola de persoon in kwestie is die er voor heeft gezorgd dat Tete toen zijn contract niet wilde verlengen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 17:49]
Vind ik leuk
Noudyo. +7169
zaterdag 17 juni 2017 om 17:49
Die spelers zijn al dom om bij Raiola aan te sluiten in de eerste plaats
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:50
Klopt, net zoals Tete is overkomen, doodzonde!
Vind ik leuk
Filip_FCU +4786
zaterdag 17 juni 2017 om 17:50
Heel dom is het niet, aan de ene kant (Sportieve, in mijn ogen belangrijker maar wie ben ik) wel natuurlijk maar aan de andere kant ben je wel verzekerd dat je altijd wel een club zal vinden en veel geld zal verdienen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 17:51]
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 17:55
Lekker makkelijk om alles op Raiola te gooien spelers hebben nog altijd zelf instemming over een beslissing. En zo een Tete is geen kleine kind meer die is instaat om zelf keuzes te maken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 17:59]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:58
keuzes en geen keuze,s !

Wat ik vorige week al zei, '' Bluf VP '' ging daar ook steeds de fout mee in. 1+1=2.
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 18:03
Wat lul jij nou man? Ik maak een spelfout het is wat.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 19:47
Vreselijk
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:03
Je valt iedere keer weer door de mand. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel!

Hilarisch om het snel te veranderen :-)
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 18:08
Ja de komma hoorde daar inderdaad niet dus heb ik het herstelt. Jij liegt want moderator kan het nou bevestigen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 18:08]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:15
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 18:18
Nee hoor ik zit gewoon op mijn thuis internet I.P. Dat kan VP nou natrekken dat het de zelfde IP is dat ik deze account Bien aanmaakte en nou in gebruik heb. Moderator van VP kan het nu gaan checken dan zien de zelfde IP dan toen ik account Bien aanmaakte.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 18:21]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:22
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 18:24
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:11
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
Sil Meijer +10462
zaterdag 17 juni 2017 om 17:50
Moet gewoon een andere zaakwaarnemer nemen. Deze kwal gewoon aan de kant zetten en nog een jaartje in Milan keepen. Gun het hem wel. En als het moment komt naar Juventus vertrekken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:55
Misschien kunnen de spelers Jeroen Zoet, Willems, Luuk de Jong ook Raiola als zaakwaarnemer nemen, dan weet PSV dat de kans in ieder geval een stuk realistischer is dat ze een nieuwe club weten te vinden!
Vind ik leuk
Bien +5961
zaterdag 17 juni 2017 om 17:58
Ja dat is toch de taak van een zaakwaarnemer niet waar? De spelers maakt nog altijd zelf de keuze wat hij gaat doen. Makkelijk elkaar napraten.....
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:57
Ik denk niet dat hij bij Real als eerste keeper gehaald wordt. En bij Juve op zeker niet. Dus ze hebben wel een punt. Als een grote ploeg als Milan een dergelijk jonge keeper zoveel kans geeft. Want in het begin heeft hij best wat missers gehad. Dan mag je best iets van loyaliteit verwachten. Het is gvd Schmeichel niet.
Vind ik leuk
LFC16 +105
zaterdag 17 juni 2017 om 18:01
dankbaarheid is iets uit 1973 ofzo. als spelers eders meer poen kunnen krijgen zijn ze al snel weg, soms al als kind van 15/16 gaan ze al naar het buitenland.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zaterdag 17 juni 2017 om 18:02
Dacht dat De Boer die legende was?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:02
Dankbaarheid. Wat een gelul. Contract is contract. De club dumpt een trainer of speler ook met gemak
Vind ik leuk
Hesses +254
zaterdag 17 juni 2017 om 18:06
Niet iedereen heeft nog commentaar gegeven hierop...waldorf & statler heb ik nog niet gehoord of gelezen of reageren die 2 fosielen alleen op dingen uit nl ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:15
Kaka en Shevchenko hebben het toch echt niet slecht gehad bij Madrid en Chelsea..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:15
Wat kletst hij nou, Shevchenko heeft 8
seizoenen bij Milan gespeeld, had hij dan heel zijn voetballeven daar moeten blijven? Hij wilde in de PremierL spelen, en hij heeft Milan veel gebracht!

Net als Kaka, heeft Milan ook veel gebracht, 7 seizoenen daar gespeeld!
Gaat hij hem nou kwalijk nemen omdat hij voor Real koos? Hij heeft niet echt veel respect voor de spelers die veel hebben gebracht bij Milan.

Compleet onvergelijkbaar dus! om die 2 grootheden te vergelijken met een vroeg vertrek van een talent met een kut zaakwaarnemer Raiola..

Compleet de plank misgeslagen dus!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 18:15]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:49
U heeft gelijk, maar Sacchi mag voor mij altijd zijn mening geven. Een groot vakman en een aimabel mens.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:52
Precies ! Klote maffia raviola
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 18:53]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:14
Ligt dat aan hem of aan Raiola?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Milan-legende hekelt Donnarumma: 'Verbijsterd door gebrek aan dankbaarheid'