Van Geel sluit transfer van Feyenoorder uit en zet deur open voor Van Persie

Van Geel sluit transfer van Feyenoorder uit en zet deur open voor Van Persie

zondag 16 juli 2017 om 16:21

De Feyenoord-deur staat wagenwijd open voor Robin van Persie. Dat zegt Martin van Geel, technisch directeur van de Rotterdamse club, zondag tijdens de open dag tegen FOX Sports.

Feyenoord hoopt voor het komende seizoen nog op drie of vier nieuwe spelers. De kans bestaat dat Van Persie daar één van is. Op de vraag van FOX of de 33-jarige spits van Fenerbahçe naar Rotterdam komt, antwoordt Van Geel. "Dat weet ik niet zo zeker. Hij is van de categorie Dirk Kuyt, van de buitencategorie. Die spelers zijn altijd meer dan welkom bij Feyenoord."

De Feyenoord-directeur benadrukt verder dat een zomers vertrek van Nicolai Jörgensen uitgesloten is. "Of hij 100 procent zeker blijft? Zeker weten", aldus Van Geel, die spreekt van een 'ongelooflijk hectische window'. "Er is al heel veel gebeurd. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt in 22 jaar."

Poll

Zou Van Persie een goede versterking zijn voor Feyenoord?

(4734 stemmen)

Plaats een reactie

Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 16:25
100% zekerheid bestaat niet in voetbal Martin, dat zou jij moeten weten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:28
Onder de 20 miljoen oid zal hij bedoelen.
Vind ik leuk
Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 16:30
Dat zegt hij niet, maar zal het wel bedoelen ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:31
Laten we het maar hopen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:34
Jawel. Ik ben er 100% zeker van dat de bal rond is.

En voor de Cruijff fans:
Ook 100% zeker dat je wint als je er 1 meer maakt dan de tegenstander.

En nu is het dus ook 100% zeker dat Jorgensen nog een jaartje blijft.
Vind ik leuk
Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 16:38
Eigen doelpunten?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:45
bijdehand? :P
Vind ik leuk
Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 18:17
Klopt ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:00
Is dit een poging tot humor? ;)
Vind ik leuk
Libero +996
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Tenzij het eigen doel is ;)

Edit: Ah iemand was me voor.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 11:59]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:44
helaas. dat is dus niet bijdehand, maar spuit 11 :P
Vind ik leuk
J Kiprich +6155
zondag 16 juli 2017 om 16:35
Wij zijn 100% regerend landskampioen. Daar heb je je zekerheid ;-)
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 16:41
Shit...I'll take that ...any day and every day

All day!
(In geval iemand zou twijfelen)
.;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:27]
Vind ik leuk
Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 16:42
Dat is in het verleden, van Geel heeft het over de toekomst ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:45
Definitief zeker: bijdehand :P
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 16:49
Ik zou het net opschrijven.
Haha.
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:52]
Vind ik leuk
J Kiprich +6155
zondag 16 juli 2017 om 17:55
Zoek anders de betekenis van "regerend" even op. Tot 1 maart zullen we dat ook nog wel zijn. Hier, heb je ook nog je toekomst :-)
Vind ik leuk
Degraaf +5122
zondag 16 juli 2017 om 18:16
Ze zijn inderdaad regerend kampioen, maar dat dacht Greg Lemond in de Tour ook. Vandaar dat ik zeg 100% bestaat niet in de sport. Overigens niet dat ik denk dat dit kampioenschap afgenomen van Feyenoord, maar je moet het wel in het juiste context lezen: in principe kan het, maar is niet waarschijnlijk ;-)

De enige zekerheid die je in je leven hebt, is dat we allemaal een keer doodgaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 18:19]
Vind ik leuk
Johan.l +1896
zondag 16 juli 2017 om 17:28
Geniet er nog even van jongen, straks duurt het weer 18 jaar
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:10
Ik denk niet dat hij dat nog meemaakt ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:06
Hey hey hey..!
Die was onder de gordel.."vriend"..!
;-)
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:08
Wist niet dat je boos werd... ;-)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:18
Ik word ook niet boos ,maar 1van 'ons' ' wel.
Weet je nog die 'stefan'..
;-)
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:21
Was het niet Mo of Peter? ;-p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:24
Ja ..
Dat is goed mogelijk..wij zijn wel eens in de war.
;-)
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
zondag 16 juli 2017 om 18:11
Iemand die het snapt, als er een club is die 22 miljoen of zo neer legt dan is hij zo weg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:01
Dan is de kans best aanwezig dat hij vertrekt.
Vind ik leuk
Johan_D +2347
zondag 16 juli 2017 om 16:26
Als er een club komt met een grote zak geld dan hou jij hem echt niet tegen meneertje van Geel ...
Vind ik leuk
Lvdd99 +159
zondag 16 juli 2017 om 16:34
Zou mooi zijn als van Geel zijn poot stijf kan houden. Er zijn al te veel basisspelers weg en nog meer zou desastreus zijn en al helemaal als je MVP vertrekt. Van Persie halen, Berghuis, een linksback en een goede centrale verdediger en we zijn al een eind op weg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:47
Feyenoord is niet in de financiële positie om nee te zeggen tegen en goed bedrag en voor jorgensen of welke speler dan ook.
Vind ik leuk
Lvdd99 +159
zondag 16 juli 2017 om 19:27
Zeker? Geloof dat Feyenoord de afgelopen 10 jaar niet zo gezond is geweest.

Denk dat het eerder een afweging is van hoeveel de speler op kan brengen (Jørgensen bijvoorbeeld een titel) en wat het bod is. Komt er een bod van 35 miljoen op Jørgensen zeggen ze natuurlijk geen nee. Die 35 is veel meer waard dan een top drie plek en poulefase.
Vind ik leuk
Moa +226
zondag 16 juli 2017 om 21:39
Hoe kom je er op?

Feyenoord is absoluut in de positie om elk bod af te slaan, er is al meer dan genoeg geld opgehaald met transfers en CL. Allemaal extra inkomsten.
Vind ik leuk
Dobbel +281
zondag 16 juli 2017 om 16:35
Als van Persie als mentor optreedt zoals ook Kuyt dit deed, is hij alleen puur daarvoor al een versterking. Heeft echter wel een heel ander karakter dan Kuyt, is toch meer een haantje. Voetballend zal die het echt nog wel kunnen bij Feyenoord!
Vind ik leuk
robson81 +1213
zondag 16 juli 2017 om 16:59
Van persie is juist iemand die altijd met de jeugd bezig is.het perfecte boegbeeld voor feyenoord na het vertrek van kuyt.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:20
Die is allang geen haantje meer, ik hoop dat hij naar Feyenoord komt en dat hij nog kan aansluiten. Ik heb er niet veel vertrouwen meer in maar het zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal. Hoop enkel dat het jongensboek van Kuyt ons deze x bespaard blijft haha. En Sneijder naar ons en dan weer eens een spannende competitie tussen de twee mooiste clubs van Nederland
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:41
Als je hem niet wil verkopen is alleen een absurd bedrag , de mogelijke reden dat Jorgensen verkocht wordt,
en absurd is gewoon 30 miljoen, als dat een gek ervoor wil geven prima maar er onder niet!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:41
Van Persie en Jorgensen......Laat Pelle en Kalou ook maar terugkeren. Giovanni op de bank. Kortom mijn favoriete mannen bij mijn Feyenoord.
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 16:50
NVT
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:55]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:53
Oh ja .... LB toch? Jij hoort zeker in dit rijtje!
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 16:55
;-);-);-)
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:13
1x is genoeg hoor ;-)
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 19:34
Nee joh...
Hoe vaak krijg ik nou te horen van een vrouw dat ik bij de favorieten hoor.
Dat is wel een 3dubbele smile waard hoor.
Hahaha
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:35
Baileys 2002 een vrouw dan?
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 19:58
Hahaha... Ik zal het voor.de zekerheid maar ff vragen.
;-)
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 20:00
Haha ja of nee? ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 20:02
Ik kan wel ja zeggen , maar ik heb het persoonlijk (nog) niet gecontroleerd.
;-)
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 20:06
Ben jij een vrouw?
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 20:57
Of ik een wijf bent... Uuhh.. niet echt


Of moet ik zeggen ...echt niet!

Maar dat wist jij wel... toch!?

Of neem je me weer in de maling?
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 20:59]
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 20:57
Haha vroeg het aan Baileys ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 21:01
Oohh..ik dacht al...
Volgens mij zit baileys aan de drank op dit moment.
;-)

En als je niet op haar clickt ,dan weet ze ook nie dat je haar een vraag stel.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:04]
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 21:03
Jij zei net toch dat het een vrouw was of was dat gewoon ouwehoeren?
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 21:05
Oohh.
Wist jij niet dat baileys een meid is!?

Nou Baileys is een meid en ik denk dat ze 25/26/27 j is
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 21:06
Haha nope!
Vind ik leuk
T&T +5338
zondag 16 juli 2017 om 21:09
Dat lees je er ook niet vanaf.
Maar waarom denk je dat ik Zo aan slijmen ben bij haar?
Hahaha ;-)

Sjorrie Baileys..;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:09]
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 21:11
Hahaha jaa ik weet wel waarom ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:48
;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:46
Hahahaha! Ik zat inderdaad aan de wijn ;-)
Beetje onverwachts toch nog even een paar drankjes gedaan met een vriend.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:47
Ja dat ben ik!
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 11:51
Haha oke! Leuk :)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 11:53
Sjorrie....je kent het verhaal van die vos en zijn streken...!
Ik ken het nie helpen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:04
Hahahaha! Ik heb ook altijd een excuus:p
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 11:59
Die zijn schaars hier ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:01
Ja dat viel mij ook al op ;)
Af en toe zijn er vrouwen nodig om het niveau een beetje op te krikken :p
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:07
Haha en gelijk heb je hoor! Wat moeten we ook zonder vrouwen. :D
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:10
Haha!

Dat zou inderdaad één en al chaos zijn ;-)
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:13
Haha dan komt het niet goed hoor! Jammer dat je voor Feyenoord bent...... ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:14
:-)

Dat gaat nooit veranderen :p
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:16
Het zit in je bloed he... ;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:31
Dat zeker!!
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:38
Wel chaos...maar dan was de paracetamol ook niet meer nodig.
;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:41
Hahahaha! Toevallig heb ik nooit hoofdpijn :p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:43
Nee...en als alle vrouwen weg zouden zijn...dan wij ook niet!:-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:50


Hmmmm misschien deze maar deleten?
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:56
Ja...die zou wel aan een flinke inhaalrace beginnen.
Ja...die zou ik deleten.
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:58
Gedaan ;)

En ik kan nog steeds reageren ;)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:03
Ja maar gedraag jij je wel eenbeetje..., Want ik voel me anders ongemakkelijk.
:-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:07
:-) Sorry T&T.....ik kon het niet laten ;)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:19
No worries... Was je al vergeven.
;+)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:09
Snap je!!
;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:11
Ik snap je helemaal!
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:23
En daar ben ik heel blij om , want ik kan me voorstellen dat andere vrouwen hier ....mij maar een sexsist (kunnen) vinden.
Want het kan natuurlijk heel verkeerd overkomen(als ze context niet vatten.
TY...(en dan doel ik niet op JOU kamastura uitleg.
Haha.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:29
Hahahaha! Gelukkig wordt dat topic niet ge-update......anders krijgen wij allebei een waarschuwing denk ik ;)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:32
Echt hè...ik had al een waarschuwing verwacht.
Maar... Ik zal me ook niet meer zo uitlaten.
Maar dan moet je wel meewerken.
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:33]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:34
We zijn door het oog van de naald gekropen.....spreekwoordelijk dan...
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:33
Zit je nou te sjansen? ;-)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:34
Altijd...!

Nee.. ik had al An Baileys uitgelegd.
Hahaha
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:36
Je hebt gewoon een oogje op haar he ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 12:41
Dat ik der graag mag ...is duidelijk, maar dat heb ik wel met meer hoor.
:-)
Maar ik moet wel eerst haar onder ogen komen ...voordat ik een oogje kan laten vallen.
Haha
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:21]
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 12:44
Ben je niet te oud? ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:01
Te oud!?..
NOOIT!
;-)

NVT
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:57]
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 13:05
Meestal is dat andersom toch. Voor de mannen. Op een oude fiets moet je het leren ;p
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:08
NVT.
Toch maar gewijzigd.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:55]
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 13:09
Soms is het fijner als de rit wat langer duurt! ;)
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:12
Ik doelde eigenlijk op iets anders , maar dat gaat tevér om uit te leggen.
;-)
Kan ik nie maken!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:14]
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 13:15
Ik weet precies wat je bedoelt ouwe viespeuk!
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 13:44
Yeah...And proud of it!
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:57]
Vind ik leuk
United +35491
maandag 17 juli 2017 om 13:50
Is gezond! ;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:25
Waarom heb je al jouw tekst weggehaald? Nu kan ik het niet lezen......
Vind ik leuk
T&T +5338
dinsdag 18 juli 2017 om 07:30
Ja sorry.... Maar als ik de weer terug leest... Nouja...het zat op het randje.;-)
En als je het echt wil weten...kan ik het je nog altijd App-en!
]^-^}.

Zie je...dit bedoel ik nou..
Shame on me!
;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 09:14]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 09:56
;-) Jij en op het randje.....Ik kan me er niks bij voorstellen ;)
Vind ik leuk
T&T +5338
dinsdag 18 juli 2017 om 10:24
Hahahaha....
Women.... are u fucking with me ??? spreekwoordelijk vertaald....(neem je me nou in de maling)!!?
Hihi
;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 11:11]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 10:46
Haha! Ik kom niet meer bij ;)
;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:43
Persie net als dirk buitencategorie? Serieus of bedoelt hij voor feyenoord buitencategorie?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:22
Van Persie was vroeger echt wel goed, Dirk is met beperkt talent en heel hard werken ver gekomen, beetje de Rico Verhoeven van het voetbal en helaas geen wereldkampioen geworden
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:34
Vroeger inderdaad. Maar van geel netto geeft aan dat persie nu en kuijt buitencatagorie zijn. Persie is het nu zeker niet en kuijt is het nooit geweest. Als van geel netto voor feyenoord bedoelt dan heeft hij gelijk, maar dat geldt wel voor meer spelers.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:16
Hij bedoelt natuurlijk voor Feyenoord. Van Persie was wel degelijk buitencategorie.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:30
Helemaal eens, "was"
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:32
Ja hij is wel minder geworden. Maar beschikt wel over een betere techniek dan Kuyt. Voor Feyenoord een goede speler.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:36
Begrijp daarom was mijn vraag ook of met buitencategorie voor feyenoord bedoeld werd. Dirk heb ik sowieso nooit buitencategorie gevonden. Door zijn werklust zeker goed bruikbaar.
Vind ik leuk
T&T +5338
dinsdag 18 juli 2017 om 09:19
Buitencatagorie is hij voor de gehele Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 09:19]
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:14
Van Persie kan veel beter voetballen dan Kuyt.
Vind ik leuk
T&T +5338
dinsdag 18 juli 2017 om 09:17
Daarom hoop ik echt RVP komt...al is het alleen maar om jullie de mond te snoeren.
En ons weer kampioen maken natuurlijk!
:-)
Vind ik leuk
derksen +4750
zondag 16 juli 2017 om 16:48
Nou jorgenson is volgende week dus ook weg
Gelukkig is kramer in vorm..
Mijn club leert het ook nooit
Seizoen staat op beginnen en we hebben weer half elftal straks worden er weer niet fitte spelers aangetrokken en dan gaan we weer!
Utrecht, vitesse, Sparta, twente hebben sinds eerste dag transfer Window spelers binnen voor de voorbereidingen
En feyenoord straks een week voor het sluiten van de markt
V geel ken er niks an doen maar bestuurlijk blijft feyenoord echt een groot drama, met veel ste veel belanghebbende!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:24
Je kan niet veel kwaliteit gaan kopen voor je verkocht hebt, dus ik snap je opmerking niet zo!
Vind ik leuk
Vato75 +291
zondag 16 juli 2017 om 17:43
Jorgensen gaat niet weg
Vind ik leuk
Vato75 +291
zondag 16 juli 2017 om 17:42
Niet halen besteed je geld goed
Vind ik leuk
frank1971 +1340
zondag 16 juli 2017 om 17:45
Zou leuk zijn als Van Persie weer in de eredivisie komt voetballen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:45]
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
zondag 16 juli 2017 om 18:10
Hij heeft zelf niet eens een keer aan gegeven dat hij wilt komen, dus lekker daar blijven. Je kunt die twee niet met elkaar vergelijken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:39
Dat mag ik wel hopen ja dat je hem nu niet meer verkoopt. Maar ik ben benieuwd wat Martin zegt als er straks een club komt die 35 miljoen voor Jorgensson bied wat er dan gebeurt.

Ik vraag het me af of van Persie haalbaar blijkt.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:42
Leuk maar v Persie gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren voor 1 miljoen per jaar, dus hij is welkom,en hij is een fantastische speler en nog meer van die ophemelingen, gewoon onhaalbaar jammer maar het is niet anders.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:16
Beetje water bij de wijn..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 06:48
Ik denk meer wijn bij het water
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 19:11
Robin moet gewoon terugkomen. Ben ook wel benieuwd wat hij toe kan voegen aan Feyenoord.
Vind ik leuk
14forever +4515
zondag 16 juli 2017 om 20:58
Al zie ik hem graag komen, zie ik het niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:03
Alsjeblieft. Laat van Persie naar Feyenoord gaan. Spits die alleen nog op WK heeft gepresteerd maakt Feyenoord zeker niet sterker. Veel plezier ermee.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:04]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Geel sluit transfer van Feyenoorder uit en zet deur open voor Van Persie