'Je merkt aan alles dat Twente een stapje verder is dan PEC Zwolle'

'Je merkt aan alles dat Twente een stapje verder is dan PEC Zwolle'

maandag 17 juli 2017 om 15:50

Danny Holla is enthousiast over zijn eerste weken in dienst van FC Twente. De ervaren middenvelder merkt dat zijn nieuwe club in alles 'net een stapje verder is' dan zijn vorige werkgever PEC Zwolle. 

Holla (29) is naar Enschede gehaald om leiding te geven aan het middenveld. Het team van trainer René Hake loopt over van jonge spelers. "Dat is de taak waar ik voor ben gekomen: om het team op z'n plek te zetten", vertelt de controleur in een interview met RTV Oost. 

"Het is best wel een jonge ploeg. Wat dat betreft hoop ik mijn steentje te kunnen bijdragen", aldus de oud-speler van onder meer FC Groningen en ADO Den Haag. "Bij PEC hadden we ook een jonge ploeg."

Hij merkt aan veel dingen dat Twente een grotere club is dan PEC. "Twente is gewoon een heel grote club. Als je de achterban ziet en hoe alles geregeld is... Dan merk je wel dat alles net een stapje verder en groter is."

Plaats een reactie

lemon9 +522
maandag 17 juli 2017 om 15:57
Klopt maar dan komt er nu van Zwolle en omstreken heel veel negatieve reacties op ons beleid van een voorzitter die verkeerd gegokt heeft in het verleden.
Dus kom maar op
Vind ik leuk
Tossa +780
maandag 17 juli 2017 om 16:10
*hoest*De boel belazerd heeft*kuch*

Uiteraard is Holla enthousiast over zijn nieuwe werkgever. Wie gaat nu zeggen dat het niets is?

Daarmee zeg ik niet dat het niet zo is. Twente is ook een stuk groter, makkelijk zat. Dus de faciliteiten zullen ook beter zijn.

Maar je hebt gelijk, het is geweest. Tijd om het achter ons te laten. Al zal ik keihard lachen als ze die Munsterman eens hard aanpakken.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 16:12]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:12
Hoezo..twente is toch een grotere club, jaartje of 15 verder. Maar we komen er aan!
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 16:19
Vorig jaar was je bijna gedegradeerd, ik zou niet te hard van stapel lopen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:30
Dat jaar daarvoor was je bijna failliet , ik zou niet te hard van stapel lopen.
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 20:22
En zelfs in dat slechtste jaar in onze historie toen ze degradatie voorspelden eindigden we boven jullie.. hihi
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:47
en fc fraude had gewoon moeten degraderen.. zou me maar gedeisd houden
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:17
Moest Groningen ook degraderen toen ze gefraudeerd hadden.Welke straf kreeg Groningen eigenlijk van de knvb voor frauderen ?
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 20:22
En ipv daarvan werden we 8e hihi :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:49
niet alleen uit zwolle hoor, uit heel nederland hoor je die reacties
Vind ik leuk
zwollie +3573
maandag 17 juli 2017 om 16:54
dat hebben ze in twente nog niet door
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:49
nee de rest van nl maakt ons ook niks uit. dus das makkelijk
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:49
zieltje. al vaak europees gespeeld en kampioen geweest?
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 20:25
Alleen in de zure omgeving waar je je begeeft ik hoor juist overal: belachelijk dat 1 man (joop) het zo kan verknallen kan die jopie club met haar mooie fans niets aan doen en wat knap dat ze zelfs toen nog 8e werden... ik zeg dan altijd: gelukkig bakken clubs als pec en grunn er nooit wat van
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 10:07
De reacties komen dan ook vooral van clubs die zelf ook geen schoon verleden hebben met bestuurders die er een puinhoop van hebben gemaakt door de regels te negeren... Groningen, Zwolle, Vitesse, AS, NAC etc.etc..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:09
Je bent nog vergeten om de gevleugelde uitspraak: "wij tegen iedereen" toe te voegen aan je post
Vind ik leuk
Sil95 +4200
maandag 17 juli 2017 om 15:58
Een zeer degelijke speler die met al zijn routine wel wat kan toevoegen aan dit jeugdige Twente. Heeft het prima gedaan vorig seizoen bij Zwolle. Ik ben overigens erg benieuwd hoe Twente het komend seizoen gaat doen. Met name doelman Brondeel en spits Boere die uitblonken bij hun vorige clubs , al was dat weliswaar een niveautje lager.
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 16:20
Dat zal inderdaad de grote vraag worden, als die tijd nodig hebben dan zal Twente denk ik om de plaatsen 8-12 gaan spelen (omdat ze met Unal en Klich/Mokotjo aardig hebben ingeleverd) staan die 2 en Assaidi er dit seizoen wel dan kan het zo maar plek 5-6 worden
Vind ik leuk
Vak-DD +7744
maandag 17 juli 2017 om 16:03
Ligt er aan waar je woont.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:07
Denk dat dit seizoen geen verschil tussen deze 2 clubs zit... Fc Twente is Unal, Yeboah en hun ster Marsman verloren (die nu naar ons is gekomen). Hij maakt Utrecht gwn kampioen.. ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:50
van die 3 was alleen unal een echte topper. mokotjo en klich gaan we wel missen. linkerrijtje zou mooi zijn
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:42
NAC Breda lezen julie even mee kunnen jullie meteen even lezen dat fctwente verder is als jullie
Vind ik leuk
Leffe +919
maandag 17 juli 2017 om 16:45
Ik ben ook blij dat hij-eindelijk-weg is, iedereen blij dus.,,
Vind ik leuk
peinke +590
maandag 17 juli 2017 om 19:08
Tja, kan Holla ook eens aangeven waar FCT dan verder in is op dit moment. Het was verder, als club, begroting, stadion, spelers e.d., maar nu, ik betwijfel het? Eerst komend seizoen maar eens afwachten. En eh.... de belastingdienst duidelijkheid heeft gegeven en hoe die hele schuldenlast gaat uitpakken!
Maar goed, FCT heeft nu denk ik goede mensen aan boord die de club weer verder zullen helpen, maar of dat gaat lukken, daar denken de supporters wel heel makkelijk over. Die denken dat al het gevaar m.b.t. continuiteit geweken is, maar dat is denk ik een misvatting!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:05
Is het stadion van Pec naar een capaciteit boven de 30.000 geklommen deze zomer dan? qua begroting, stadion en spelers is Twente nog steeds verder dan Pec. Daar is echt niets in veranderd. Twente zal de komende 3 jaar het zeker lastig hebben maar daarna is er voldoende rek naar de sub-top waar Twente gewoon thuis hoort.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:57
Ach die Holla nemen we toch niet serieus. Hij mag onze lieve heer danken dat hij bij Twente mag spelen, nog niet zo heel lang geleden mocht- hij de schoenen van de Twente speler nog niet eens poetsen. Ik lach me rot, wat moet Twente met een speler waarvan we er 10 in een dozijn van kunnen vinden. Geen toegevoegde waarde deze man. Daarom schat ik Twente op een 13e of 14e plaats in. Anoniem in het rechterrijtje, niet bij de laatste drie, maar er niet ver van af.
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 20:27
Prima dan toch in een overbruggingsjaar? Vorig seizoen zeiden we dat ook en wat werden we toen?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:01
Toen had je alle mazzel van de wereld dat Ted van Leeuwen bij jullie zat. De man heeft een enorm netwerk en met dank aan hem vielen de resultaten niet tegen en kon hij wat pareltjes ophalen voor weinig. Alhoewel de huurlingen later bij verkoop geen cent hebben opgebracht. Met Holla, een mislukte spits uit Oostenrijk en Boere win je de strijd niet. Het spelersmateriaal is niet bijster goed, veel middelmaat
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
frankn27 +4097
maandag 17 juli 2017 om 21:21
Wat zeg je nou precies? V leeuwen had pareltjes opgehaald of nee uiteindelijk toch niet? Spelersmateriaal nu ook niet goed..... of toch weer wel?

We gaan het meemaken... ik denk dat als brondeel en boere er meteen staan en assaidi weer fit is dat we om plek 6-8 zullen spelen. Hebben zij tijd nodig dan wordt het een lastig seizoen maar moet 8-12 nog steeds te doen zijn... voor de rest spelen we wederom een seizoen voor de kat zijn viool dus dat is geen enkel probleem. Verder gaan met financieel gezond worden en dan als we weer Europees mogen spelen dan komen er vast paar pareltjes via de beloften die daar nu gestald worden... heb ook gelezen over een investeringsfonds voor transfers via sponsoren... en je weet waartoe die sponsoren in Twenteland toe in staat zijn he? Echt mensen met clubliefde... prachtig...
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:46
als je niet begrijpend kunt lezen dan kan ik mij voorstellen dat je zo reageert. Maar lees het nog één keer eens goed door kerel, mogelijk begrijp je me dan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:20
Humberto01:Je hebt net genoeg verstand voor een vingerhoed....gebruik dat dan nog goed.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 09:34]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:44
Ik heb een vingerhoed....jij het verstand van een mug! Als je de discussie met mij wil aangaan dan moet je niet met dit soort stompzinnige reacties komen. Ik begrijp het wel, met het verstandelijk vermogen van een mug!
Vind ik leuk
maandag 7 augustus 2017 om 13:37
Oh ja, Humberto,knap dat je het "begrijpt "! Nu is het vingerhoedje zeker wel leeg....
Vind ik leuk
Peany +337
dinsdag 18 juli 2017 om 00:01
Jij ook bedankt Danny!
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:49
blijft twente in eredivisie dan?
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:17
Blijft Pec in de eredivisie dan?
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:45
jullie schuld is hoger dan Pec en de eindstand zal bewijzen wie verder is. Twente heeft de sympatie verspeelt daar waar Pec zich voorbeeldig heeft gedragen. Als feyenfan hoop ik op een hoge aanslag belastingen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 10:11
Zielig dat je op zo'n manier je afgunst moet willen tonen... nu de bond de middelen niet heeft om Twente de nek om te draaien hoop je op deze strohalm? De fiscale claim is al mee begroot en grotendeels afgedekt in het credoteurenakkoord.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:18
Dat er toch altijd een stelletje dwazen ( bv Groningen) zijn die menen hun oude koeien ( voor Groningen in dit geval varkens) van stal te moeten halen om de zaak "te jennen". Lees nu eens goed: Twente is gestraft met vermindering punten en uitsluiting Europees voetbal voor drie jaar. Denk je nu echt dat het gemekker van jullie bijdraagt tot iets?? Stop er mee zou ik zeggen en kijk in de spiegel, misschien kun je nog iets goeds ontdekken aan je.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Je merkt aan alles dat Twente een stapje verder is dan PEC Zwolle'