Beschamende nederlaag voor De Boer, Chelsea stunt nog bijna met negen man

    Beschamende nederlaag voor De Boer, Chelsea stunt nog bijna met negen man

    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53

    Frank de Boer kent een dramatisch begin van zijn Premier League-avontuur met Crystal Palace. De manager zag zijn ploeg in eigen huis met 0-3 onderuit gaan tegen promovendus Huddersfield.

    Met Patrick van Aanholt, Timothy Fosu-Mensah en Jaïro Riedewald in de basis keek De Boer al na 26 minuten tegen een 0-2 achterstand aan. Joël Ward maakte een eigen doelpunt en Steve Mounie zorgde voor de 0-2. Diezelfde Mounie maakte er een kwartier voor tijd ook nog 0-3 van. De volgende wedstrijd van Crystal Palace is tegen Liverpool.

    Chelsea
    Ook Chelsea kende een dramatisch begin van de Premier League. De kampioen kwam al vroeg in de wedstrijd met tien man te staan door een rode kaart van Gary Cahill. Burnley profiteerde optimaal door voor rust drie keer te scoren via Sam Vokes (2) en Stephan Ward. Invaller en debutant Alvaro Morata zorgde nog wel voor de 1-3 en David Luiz maakte de 2-3 toen Chelsea met negen man stond na een rode kaart van Cesc Fabregas, maar het mocht ondanks een spannende slotfase niet baten. 

    Everton
    Ronald Koeman begon wel goed aan de nieuwe competitie met een 1-0 zege op Stoke City. Davy Klaassen begon in de basis en trok het gat voo Wayne Rooney bij de 1-0 op slag van rust. Klaassen werd na een uur naar de kant gehaald voor Tom Davies.

    Overige uitslagen:
    West Bromwich Albion - Bournemouth 1-0
    Southampton - Swansea City 0-0

    Plaats een reactie

    Maxidi +3567
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55
    Wat een droevige selectie heeft Frank de Boer, Moeilijk... Koeman gewoon 3 punten, lekkere start !!!
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1672
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
    Lach me gek met die De Boer, die denkt even met die twee zwakke Nederlandse schakels centraal achterin te kunnen spelen. Hij heeft blijkbaar na Inter nog steeds niet door hoe het voetbal in topcompetities werkt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31]
    Vind ik leuk
    RocknRoll +996
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55
    Tsjah. De PL begint iig fantastisch! Benieuwd naar de ED
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15634
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55
    Chelsea in de problemen met hun al zeer dunne selectie nu ook nog Fabregas en Cahill eruit tegen Spurs.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35443
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:58
    Oeeee is de volgende tegen de Spurs?
    Man wat ga ik duimen voor de Spurs. Hopelijk houden ze Eriksen lekker in eigen huis.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15634
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
    Jup Spurs is next. Benieuwd wie er op het middenveld bij Chelsea gaat spelen Fabregas geschorst Bakayoko niet fit Matic verkocht.

    Chelsea zijn selectie is echt totaal niet op orde die gaan het slecht doen dit seizoen al helemaal met CL erbij en de selectie is kleiner en zwakker dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
    Die kopen van de week van Dijk snel ff.Probleem opgelost ;)
    Vind ik leuk
    Streaker +2902
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    Ja veel zaten grapjes te maken over Conté; hij zou zich 'zielig' opstellen over de transfers, maar het is ook 100% waar. Chelsea heeft bijna niks gekocht (ja oké, Morata is een héle goede aankoop) en ze zijn er tot zover niet op vooruitgegaan.

    Al zou het niks over deze wedstrijd mogen zeggen. Chelsea moet haar best nog doen om een paar belangrijke spelers aan te trekken.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15634
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
    Niet veel mensen volgen de PL ook echt fatsoenlijk Chelsea heeft echt totaal geen diepte en hebben nu al een probleem voor tegen Spurs.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81232
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
    Frank haalt de kerst niet.....dit word weer een drama voor Frank..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35443
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
    Wat is daar precies een patstelling aan dan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81232
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:59
    Geen winnaar, maar heb het verandert.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35443
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
    oh haha, was serieuze vraag hor, wat je dr mee bedoelde.
    Heb er ook weinig vertrouwen in. Zijn visie en jeugd-gebruik past gewoon niet in de PL. Naief.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81232
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Klopt
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35443
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
    Als je die starting 11 zo ziet van Crystal is 't ook niet veel zeg. Veel te veel jochies die t nog moeten laten zien. Zeker die Nederlandse jongens.
    Zoiets kan in Nederland, maar in de PL natuurlijk niet.

    Dat Everton oogde solide. Enige pot die ik keek in de PL tot nu.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7787
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
    En een trainer die het ook nog maar moet laten zien.

    Ik denk dat hij rond oktober alweer thuiszit.
    Vind ik leuk
    Jp02 +116
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:58
    Lekker man gelijk mooie wedstrijden en verassingen. Eindelijk zijn de competities weer gestart.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:58
    Wat een schande zeg.. Chelsea , de kampioen van afgelopen seizoen, dat in eigen huis verslagen wordt door een laagvlieger. Crystal Palace dat met 0 3 te kakken wordt gezet door een promovendus, eveneens in eigen huis. Het is allemaal mogelijk in de Premier League , daarom ook de meest attractieve competitie die er is.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1931
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
    De Boer is gewoon een hele matige trainer. Tuurlijk heeft die Ajax 4x kampioen gemaakt maar het werd met het jaar steeds minder en het was al niet veel. Daarbij liet de concurrentie het ook vaak afweten. Ik ga in ieder geval weer met veel meer plezier naar Ajax dan het Ajax onder de Boer.

    Daarnaast heeft de Boer een rare kijk op dominant voetbal. Als die meer balbezit heeft dan de tegenstander maar de tegenstander heeft meer kansen en scoort meer. Heeft zijn team volgens hem alsnog gedomineerd... nooit gesnapt en dan was het ook altijd een incidentje... die hebben we bij Ajax ook tientallen gehad. Noem het gerust een groot probleem! Verwacht er niet veel van...

    Chelsea moet volgende keer met Morata in de basis beginnen en 2x rood...... wat hebben die voor de wedstrijd gesnoven?
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
    Dat klopt niet wat je zegt... Juist onder de boer werden er bijna geen kansen weggeven omdat ze te weinig de aanval zochten en te weinig risico namen.. Onder de Bosz gaven ze veel meer kansen weg maar kreeg je er aanvallender voetbal voor terug
    Vind ik leuk
    Mass +4086
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
    Oei...thuis kansloos verloren tegen degradatiekandidaat huddersdinges...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
    Met Kerst is De Boer weer thuis.
    Vind ik leuk
    Soky21 +283
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
    Dat was echt niet om aan te gluren . Wat een matig elftal .
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:04
    Rooney en onze Klaassen een geweldig duo! En wat een 3 punten save van Pickford in de 93ste minuut!!!!

    En Chelsea, dit zegt nog niks vorig jaar begonnen ze ook beroerd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:05]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06
    Trieste vertoning, compleet overklast op alle vlakken. Verdediging volledig door de mand gezakt, gaat zo een zwaar seizoen worden. Wát was die kale middenvelder van Huddersfield goed hé
    Vind ik leuk
    2cents +49735
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
    Op deze manier werkt Frankie straks weer in de jeugd van Ajax. :/
    Dit team zal een hele moeilijke strijd moeten leveren tegen degradatie en dat dan proberen met 3 verdedigers (van wie 1 nog absoluut geen verdediger van PL niveau is) en twee aanvallende backs. Het gaat niet lukken en dat zal nooit tot de degradatie aan toe met dezelfde trainer gebeuren. Jammer voor Frank.
    Vind ik leuk
    Vidar +718
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    De mensen die nu de Boer na 1 wedstrijd al afschrijven zullen straks wanneer het goed gaat, de eerste zijn die komen claimen dat ze in hem altijd al een goeie trainer hadden gezien...

    Koeman is bij Valencia flink op zijn bek gegaan en toen waren mensen ook sceptisch. Moet je nu zien hoe mensen Koeman helemaal de hemel in prijzen. Heb een beetje geduld met de Boer.

    Snap overigens niet waarom mensen hem het succes niet gunnen... :/
    Vind ik leuk
    Sanders +3293
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Jammer dit, had toch meer verwacht van CP
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    tja de Boer is gewoon een middelmatige trainer die lekker zijn zakken aan het vullen is. En gelijk heeft die zou iedereen doen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22090
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
    Welkom in de PL, Frank! Palace kan zich revancheren tegen Liverpool. Succes..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23796
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
    Jammer voor Frank leuk voor wayne.
    Vind ik leuk
    derksen +8313
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
    Ik heb genoten van het enorm lage niveau van verdedigen
    Het sloeg werkelijk helemaal nergens op
    Liverpool, chelsea, crystal,
    Dan zijn swaab, beugelsdijk, vd heijden veltman top verdedigers!
    Man man wat was het slecht!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
    Huddersfield Town wordt het nieuwe Leicester! ;)
    Vind ik leuk
    Jorianves +12
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:08
    Koeman heeft het lekker gedaan, Chelsea moet normaal gesproken winnen en Frank de Boer zou op papier ook moeten winnen en ik heb Huddersfield town eigenlijk nooit zien spelen
    Vind ik leuk
    Truth +2905