LIVE-discussie: VVV keert terug met 'Schalke-doelman'; lastige taak Pastoor

LIVE-discussie: VVV keert terug met 'Schalke-doelman'; lastige taak Pastoor

zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28

VVV-Venlo speelt zaterdagavond voor het eerst sinds 2013 een wedstrijd in de Eredivisie. De ploeg van Maurice Steijn neemt het in eigen huis op tegen Sparta Rotterdam.

VVV treedt tegen Sparta aan met enkele versterkingen. Zo staat de van Schalke 04 overgekomen doelman Lars Unnerstall in het doel. Ook Tarik Tissoudali krijgt een basisplaats. De vleugelspeler wordt dit seizoen gehuurd van het Franse Le Havre, waar hij niet kon rekenen op speelminuten.

Sparta-trainer Alex Pastoor moest door het vertrek van Denzel Dumfries (sc Heerenveen) en Rick van Drongelen (Hamburger SV) een lastige puzzel leggen tegen VVV. Sherel Floranus en Jeffrey Chabot spelen op hun posities. Chabot werd deze zomer overgenomen van RB Leipzig.

De opstellingen:

VVV: Unnerstall, Dekker, Röseler, Promes, Janssen; Seuntjens, Rutten, Leemans; Van Crooy, Thy, Tissoudali

Sparta: Kortsmit, Floranus, Breuer, Chabot, Dougall; Dobson, Spierings, Sanusi; Alhaft, Volas, Goodwin

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
Een 6 punten wedstrijd in de strijd tegen degradatie!
Vind ik leuk
Tim +1053
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Twee Duitse topkeepers in de competitie dit seizoen, heel mooi!
Vind ik leuk
potus +324
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
En wat dacht je van Chabot van Sparta?? Over een Duitse topspeler gesproken, dat wordt een hele grote.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
de prijs voor het aller aller aller aller lelijkste kunstgrasveld gaat naar vvv. Vreselijk om naar te kijken . zou verboden moeten worden
Vind ik leuk
frank1971 +1467
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:09
Je hebt toch een afstandsbediening. Ff ander cijfertje intoetsen en klaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:57
zeik niet .
Vind ik leuk
frank1971 +1467
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:21
Dat bepaal jij zeker, niet dus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:54
Mooi wat een slecht veld zeg. Lijkt wel op nepweiland.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:19
De eerste 3 punten blijven in venlo en er volgen er nog 37
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:53
VVV mag deze voorsprong nevernooit meer weggeven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:20
Was weer te verwachten. Typisch Sparta. Lekker zomeravondvoetbal met een keepersblunder. Pastoor zijn houdbaarheidsdatum is verlopen. Oprotten en aankopen nu!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
Man man man wat een kansloos.Sparta zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
Compliment voor de vechtploeg, kan Kerkrade een voorbeeld aan nemen.
Toch een aantal leuke voetballers bij Sparta.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
want?kerkrade is er met vechtvoetbal ingebleven . calimero
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Kerkrade vechtvoetbal , echt niet, dat was geluksvoetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:48
Professor Dr. Pastoor weet toch altijd overal een antwoord op, nare wijsneus. Gaat nu echt degraderen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: VVV keert terug met 'Schalke-doelman'; lastige taak Pastoor