Update: Onduidelijkheid over Larsson-bevestiging: nieuws komt niet van Heerenveen

Update: Onduidelijkheid over Larsson-bevestiging: nieuws komt niet van Heerenveen

zaterdag 19 augustus 2017 om 00:16

Sam Larsson maakt de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. Dit melden diverse media, waaronder het Algemeen Dagblad en Voetbal International. De Zweedse vleugelaanvaller tekent na het weekend zijn contract in De Kuip.

Larsson wilde al langere tijd vertrekken uit Friesland. De Zweed stond in de belangstelling van Celta de Vigo en Fiorentina, maar beide clubs wilden niet voldoen aan de vraagprijs van Heerenveen. Larsson liet zijn ongenoegen hierover duidelijk blijken en werd uit de Heerenveen-selectie gezet.

Na het afhaken van Celta de Vigo en Fiorentina kwamen er twee andere buitenlandse clubs in beeld: VfL Wolfsburg en FC Metz. Ook dit tweetal haakte echter af en nu lijkt Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind te hebben getrokken. Volgens De Telegraaf zijn de Rotterdammers rond met Heerenveen Larsson moet in De Kuip met Jean-Paul Boëtius gaan concurreren om de linksbuitenpositie.

Update 23.43: Heerenveen heeft aan Omrop Fryslan bevestigd dat Larsson de overstap maakt naar Feyenoord. De Zweedse buitenspeler tekent na het weekend een contract in Rotterdam-Zuid.

Update 19.8 00.15: Omrop Fryslan heeft het nieuws van Larsson niet van Heerenveen bevestigd gekregen, maar waarschijnlijk van een insider. De clubs houden zich nog koest, maar het lijkt erop dat de transfer van de Zweed wel daadwerkelijk plaats gaat vinden.

Poll

Is Feyenoord een goede club voor Larsson?

(3974 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +15143
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:58
Ik begrijp er geen moer van....
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:06
Hier nog 1...
Maarja...als hij Feyenoorder is...dan is dat zo
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
laten we hem de kans geven in ieder geval.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:26
Ja...ik heb geen keus!
Vind ik leuk
mcmodd +11448
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
Ja, die kans heeft hij zelf eigenlijk al gepakt. Leuke speler hoor. Goede mentaliteit en komt op de goede teamfoto te staan, toch?
Vind ik leuk
Kevindo +340
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:19
Wordt lastig met biljarten dan.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:28
Hahaha..
Ik moest het eerst ff goed terug lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:47
T&T, Ziyech is toch ook geen Ajacied? Dat soort jongens gaan naar de top 3 om daarna hogerop te kunnen. Daar is niks mis mee als je ze 2/3 jaar later na mooie seizoenen voor 3 keer zoveel verkoopt. En soms pak je de hoofdprijs net zoals bij Sanchez die je dan voor 9 keer zoveel verkoopt.
Vind ik leuk
T&T +9947
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:53
Dat klopt..hij hoeft ook geen Feyenoorder te zijn..
Alleen hoe hij zich misdroeg naar heerenveen en zijn mede spelers toe.
Dat stoort mij.

Maar we zijn nu een paar uurtjes verder..en ik ben nu wel wat bijgedraaid.

Hahaha..ja wij supporters Ijn zo opportunistische als wat.
Dus ...geef me 1 week.. en ik meld me aan bij zijn fanclub....als "hoofd cheerleader" hihi

;-)))))
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 09:42]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:27
Ik ben er iig niet rouwig om.:)
Heb het altijd wel een interessante speler gevonden.. We missen wel zo'n creatieve speler?
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:32
Ja ik ook niet...maar toch staat zijn gedrag me niet aan.

Maar goed... misschien wordt het een klapper
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
Denk dat hij zoiets gauw verleerd is wanneer die bij de selectie aansluit? Van Geel heeft zich niet laten kennen in de transfer van zIyech en zal dat nu het geval ook niet doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:42]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:00
Denk net als Rdammer dat hij zich niet zo zal gedragen in Rotterdam. Hij wilde gewoon al die tijd naar Feyenoord maar mocht er niet over praten uiteraard. Dan kunnen we nu begrijpen waarom hij zo vervelend was, wie wil er nou niet naar Feyenoord. (en een wat groter salaris)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:51
Waarvoor zou hij problemen maken in Rotterdam? Deze jongen gaat naar Feyenoord om hogerop te komen net zoals Ziyech naar Ajax ging om ook hogerop te komen. Als deze jongen zich niet gedraagt dan wil geen enkele club hem meer hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:57
Weet niet wat je hebt gedronken, ik stop er nu ook mee, maar jij hebt mijn bericht denk ik niet goed gelezen :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:00
Het is ook geen kritiek, ik bevestig je antwoord gewoon en daar geef ik een reden bij :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:02
Ah sjit inderdaard, ik had het ook positief kunnen lezen haha :) Goedenacht verder!!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:03
En excuses voor mijn verkeerde conclusies.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:17
Geen probleem :)
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
Sowieso beter dan die nietsnut Bilal, en gewoon oud en rijp genoeg om direct iets toe te voegen, niet perse direct als de man die Feyenoord bij de hand neemt, maar hij voegt toch wel wat toe dacht ik zo.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44
Volkomen mee eens dat hij beter is! Kan niet wachten om hem bij ons aan het werk te zien.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:47
Jullie mogen blij zijn met van Geel, heeft het gewoon heel goed gedaan toen er geen geld was en ondanks dat ik nog wat twijfel had over zijn aankopen wanneer er wel geld is heeft hij dat dit seizoen gewoon uitstekend gedaan, die 2e op rij is gewoon zeer realistisch.

Wij hebben helaas een leugenachtige, incapabele als TD, een man die iedere vorm van visie ontbeert en ieder jaar in Augustus al het seizoen naar de klote helpt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:30]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:50
En jij bent supporter om zo te reageren op je eigen club?
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Iedere supporter beleeft het op zijn eigen manier, mensen die beginnen over 'echte supporter dit, nep supporter dat' zijn vooral zelf nep supporters, want ze denken het recht te hebben om voor anderen te bepalen hoe ze het moeten beleven.

Persoonlijk vind ik je niet bepaald een fan als je als een dom schaap maar blijft klappen en juichen, terwijl er overduidelijk wanbeleid gevoerd wordt. Het moet niet uitmaken of het oud spelers zijn of bobo's, wanbeleid dien je als fan altijd te bestrijden met acties!

Maar nu het oud voetballers zijn is daar niks van terug te zien, Jol en van den Boog hadden nu allang weggehoond geweest als ze het wanbeleid hadden gevoerd wat Overmars voert.

Nee, kom bij mij niet aan met die bullshit over echte fans, want we leven in een vrije wereld waarin iedereen het volste recht heeft om ergens op zijn eigen manier van te genieten of juist niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:02
Zo jij hebt je hart gelucht zeg!!!
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:06
Jij bent wel een echte supporter hoor. Je kunt schelden als een havenarbeider en lomp zijn als een boer. En dat noemt zich Ajacied.

Als we jouw tronie zouden kennen, dan zijn er twee mogelijkheden: of we kieperen je de Arena uit, of 53.499 supporters keren huiswaarts omdat we de geur niet meer kunnen verdragen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:38
Hij spreekt de waarheid.
Vind ik leuk
Jozef +20842
zondag 20 augustus 2017 om 10:57
Dat mag jij vinden hoor...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 11:36
Ik heb het ook te vaak geroepen, alleen luisterde of wilden jullie het nog niet inzien?

Dit herhaal zich zich jaar in jaar uit..
Vind ik leuk
Jozef +20842
zondag 20 augustus 2017 om 15:26
Door te zeggen dat jij dat mag vinden zeg ik niet dat ik het daarmee eens ben...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:53
Hij is een azijnpisser die het altijd beter weet maar nooit met goede of reeële argumenten komt
Vind ik leuk
Jorchie +210
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:52
Ik als Feyenoorder ben toch van mening dat Foebele altijd met redelijk goeie argumenten komt en niet zo kortzichtig en met Ajax bril op zijn mening ventileert. Ga zo door Foebele.
Vind ik leuk
Mo +8002
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:53
Waar slaat dat nou weer op? Je mag gerust kritisch zijn op je club. Hij heeft ook gewoon gelijk. Want volgens mij ging Overmars er maar gewoon van uit dat iedereen zou blijven en heeft dus niet geanticipeerd op spelers die eventueel zouden vertrekken, precies dezelfde fout die vorig jaar werd gemaakt. Je moet voor elke speler die kan vertrekken een paar alternatieven hebben om gelijk in actie te komen als die speler vertrekt
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:40
Helemaal mee eens. Een schaduwlijst is een pre
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Geen woord aan toe te voegen.
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Incapabele die iedere vorm van visie ontbeert en seizoenen naar de klote helpt....

Als jij dit durft te zeggen dan durf je vast ook wel je naam te noemen hier. In dat geval zorg ik er wel voor dat ze je een stadionverbod geven bij mijn cluppie.

Ga je ergens in een hoekje schamen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:31]
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:00
VP EDIT: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:32]
Vind ik leuk
Jordanees +9173
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:41
Twijfel soms of je een Ajacied bent...
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:00
Zo Jozef...zo fel heb ik je nog nooit meegemaakt!
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:10
Met Foebele escaleert het een beetje. Het loopt al een tijdje.

Tja, ik ben ook maar een mens en het irriteert me op een bepaald moment gewoon dat zowat dagelijks negatief, langdradig, zwart wit en zonder oplossingen dezelfde riedel wordt afgestoken.

Als het allemaal zo eenvoudig was, dan zou het wel gebeuren.

Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:20
Ik doe ook zeker geen waarde oordeel.
Ik herken een uitbarsting maar al te goed.
Maar door je reactie ...kan ik je irritaties "proeven"...en ik ken je alleen als een bijzonder fatsoenlijke VP ganger.

Dus ik zal hier zeker geen ander oordeel aan je overhouden.
;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:20]
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:27
Dank je voor je fijne reactie.

Ach, ik ben net als ieder hier ook maar een mens met mijn eigen fouten, hoor. Met een paar woorden van verzoening ben ik slap genoeg ook zo weer omgekocht...
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:29
Anytime.

En @ Foebele...hint hint hint!

;-)))
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:38
Ach, wie weet.

Uiteindelijk zijn er zoveel belangrijker dingen om ons druk over te maken en dan zitten we hier een beetje belangrijk te doen over "een spelletje waar 22 volwassen idioten proberen om een bal in een netje te schoppen" (was getekend: mijn moeder...)
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:40
En als ze naar hun inkomen kijken...dan lachen ze ons vierkant uit!
En wij maar druk doen!

Je hebt helemaal gelijk.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:42
Alleen Bilal speelt op rechts, Larsson op links.
Wellicht gaat Boetius dan banken..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:05
Nee joh! Hoe kom je daar nou weer bij?

Boetius zie ik over linkse en rechts spelen..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:34]
Vind ik leuk
Jordanees +9173
zaterdag 19 augustus 2017 om 03:54
???
Volg jij je club wel???


Betwfijel dat........
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:34
Bilal moest Boetius zijn!
Gaat meteen veranderen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Wel weer jammer voor Boetius
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
Denk juist wel goed, nu voelt hij echt de druk van het moeten, ipv weer lekker chill op het oude nest te denken dat ie wel weer even een basisplaats heeft.

Gewoon vol aan de bak, dat is veel beter, want Younes bij ons voelt al ruim een jaar geen enkele concurrentie en wordt daar alleen maar slechter van.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:54
Juist. Daar gaat het om. Nu moet Gio alleen nog 18 selectiespelers te vriend houden.
En iedereen een paar minuten gunnen. Vooral buitenspelers hebben concurrentie nodig. Dat zijn meestal flierefluiters.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:55
Dat hoort bij het kampioenschap, kunnen ze daar niet mee om gaan dan moeten ze maar bij RKC gaan voetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:01
Haha. Idd. Maar ipv terug vechten voor een basisplaats gaan de meesten in een hoekje zitten huilen.
Als je reserve staat, dan kun je juist mooi extra trainen. Maar nee ... ze gaan liever uit zelf medelijden paniek zaaien.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:04
Generatie dingetje, maar ook de fout van clubs die die jongens al jaren lopen op te hemelen als ze in de opleiding rond lopen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:10
Dat is het toch? Ga s middags met die jonge reserves op techniek trainen.
De clubs mogen best wat strenger zijn. Een type Verbeek zou voor die jonge jongens wel goed zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:43
Niet iedereen is hetzelfde. De één heeft concurrentie nodig, de ander de zekerheid van een basisplaats.

Dit is gewoon amateurpsychologie van de koude grond wat je nu doet. Absoluut lulkoek.

Als ik Boetius was, zou ik nu niet overlopen van vertrouwen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
In ieder geval zijn we voorlopig van Bilal af.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
Qua persoonlijkheid ben ik het helemaal met je eens. Bij feyenoord hoeft hij dat niet te flikken. Maar als voetballer? Ik denk dat wij qua techniek sinds kalou bijna geen betere hebben gehad. En dat zegt ook wel weer iets.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Ja qwa voetbalkwaliteiten ben heel ben ik heel blij.

Maar goed.

Misschien Was zijn gedrag.... gewoon een "foutje".
We gaan het zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:22]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:47
Misschien onderschat ik hem hoor maar zo enorm onder de indruk was ik nou ook weer niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
Maar toch ben ik bang dat hij weer in herhaling valt. Een karakter is moeilijk te veranderen.
Gio moet hem gewoon klein houden en hem niet het gevoel geven dat hij goed is.
Want dan heb je de poppen aan het dansen met hem vermoed ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:46
Vind het toch een echte versterking voor Feyenoord. Vraag me alleen af waar Boetius gaat spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
Lijkt mij ook wel weer typisch, Bilal krijgt 10 miljoen kansen en Boëtius haalt hij er straks uit voor een speler die meteen in staking schiet als niet alles naar zijn zin gaat.

Dat soort figuren lijken mij niet goed voor de groep.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
Ja ik ook.

En nogmaals

Met de Feyenoorders merkt hij het snel genoeg...als.zijn gedrag niet bevalt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:43
Wacht maar af. Hij zal je niet tegenvallen.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:06
Nou henk... Je komt erg betrouwbaar over..

Dus ik neem het zonder meer van je aan.



LARSSON...WEES WELKOM.

En dat was geen sarcasme Henk!
;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:38]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11
inderdaad een onbegrijpelijke aankoop. Matige speler. Vervelend ventje. Sproeten.
Vind ik leuk
Jari +246
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:15
Dat laatste is de druppel inderdaad ;)
Vind ik leuk
bits +4026
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Waarom zou je Larsson halen als je Boëtius hebt die het prima doet en een bankzitter voor 5/6/7 miljoen is ook wat overdreven.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Je hebt 4 goede spelers voor de flanken nodig en larsson kan denk ik ook op 10. Rvp zie ik nu iig niet meer komen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:45
Larsson kan inderdaad ook op 10 spelen, eventueel ook rechts. Succes met deze speler hoop dat hij zich een beetje zal gedragen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:54
Haha bedankt. Hoop het ook. Hij is wel enorm creatief en zet mensen voor de goal. Ben echt benieuwd.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:56
Gelukkig dat die van persie niet komt. Het was natuurlijk een fantastische speler, heeft de wereld bewezen dat hij kan voetballen maar wat moet hij nog bewijzen bij Feyenoord? Je koopt hem voor 4 miljoen en dan krijgt hij 5,5 miljoen per jaar en dan? Als je dan met spelers wilt verlengen dan zeggen ze straks dat ze een groter salaris willen dan "de tweede spits". Lekker jonge spelers blijven kopen zodat je die over een paar jaar weer kan doorverkopen.
Vind ik leuk
Maxidi +2729
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:38
Snap je het niet ?? Feyenoord wil (weer) KAMPIOEN worden !!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:43
Waarom niet. Zeker een aanwinst voor Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:58
Goeie aankoop! Directe versterking voor het eerste ook!
Vind ik leuk
Roekoe +4408
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Eens! Zie veel negativiteit voorbij komen maar buiten zijn gedrag is het gewoon een goede voetballer. Dat dwarse gedrag krijgen we er wel uit in rotterdam
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:35
Eens, het is een goede voetballer. maar of je de vos zijn streken af kunnen leren. Ik hoop het wel voor jullie. Dan wordt het een versterking.
Vind ik leuk
Lurton +1695
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Prachtige voetballer maar ben bang dat het een flop wordt bij Feynoord. Niet de juiste passie en beleving.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:33
Bij Feyenoord spelers is vaak een vechtersmentaliteit gewenst van het publiek , ben bang dat bij tegenvallende resultaten het publiek zich tegen hem kan keren, maar goed hij krijgt de kans zich te bewijzen
Vind ik leuk
Romario9 +5404
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Waar moet deze jongen spelen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Op doel denk
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Op de vleugel of op het middenveld. Voor Boëtius of Vilhena. Eindelijk een verbetering op de bank. Die drie spelen genoeg
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01]
Vind ik leuk
Romario9 +5404
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Dus Larsson kan gaan banken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
En Vilhena en Boëtius ook.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Heb je best kans van. Al vind ik hem erg goed maar wel een klereventje.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Mooie binnenkomer hoor echte versterking
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:30
Helemaal mee eens! Een prima versterking die ik eerder erbij had gewild.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Warmlopen op Varkenoord en die enkele invulbeurt zover mogelijk van de van de Kuip vandaan;)
Vind ik leuk
Sil95 +4255
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Allerminst blij met deze aankoop dus?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:35
Het lijkt een dubieuze aankoop, maat daar hebben we er wel meer van rondlopen met Diks, Boëtius en, een eerdere aankoop, Kramer.... "in Martin we trust" is het devies
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Dat vind ik ook. Ze hebben het daar intern heus wel over gehad. En van Geel zal Larsson toch ook wel de plannen bekend hebben gemaakt.
Tot nu toe is alles vrij op waards gegaan bij Feyenoord. Dus een beetje vertrouwen van de supporters verdienen ze nu wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:42
Precies!
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:07
Ballen jongen...
Vind ik leuk
HJR +4396
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11
Ben ook benieuwd waar hij komt te spelen. Niet iemand die prettig is, als hij ze zin niet krijgt.

Boetius en Berghuis zullen nog wel blijven spelen zolang het goed gaat.

Voor Feyenoord is het natuurlijk een goede aankoop, kwaliteit moet je ook op de bank hebben zitten. Dus nu Amrabat en Larsson. En Kramer niet te vergeten ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:21
Haha, ik kon je relaas goed volgen, maar de met de toevoeging uit je laatste zin maakte je toch wel een behoorlijke uitglijder...;-)
Vind ik leuk
13 +2390
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:19
Kramer heeft toch maar mooi bijgedragen aan essentiële punten in het kampioensjaar hoor.
Vind ik leuk
Jozef +20842
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:21
Dat is ook weer waar, maar laat ik het zo zeggen: hij is niet echt de meest graag geziene Feyenoord-speler in Amsterdam...
Vind ik leuk
13 +2390
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:29
Het is een beetje een etterbakje, maar wat ik wel wonderlijk vind is dat hij zulke heftige reacties oproept, terwijl het nou ook weer niet zo is, in mijn ogen dan, dat ie zulke vreselijke dingen heeft gedaan, mensen niet ernstig geblesseerd of zo voor zover mijn kennis over hem reikt.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Lijdt v Geel aan tunnelvisie?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Zou je denken? Beetje vreemde reactie.... of jij bent heel erg slim en ik te dom om hem te begrijpen.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:28
Leg ook even uit waarom mijn reactie ''vreemd'' is?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:31
Ah.... duidelijk.

Jij bent gewoon heel erg slim...
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:26
Of jij bent te dom om jezelf te verwoorden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:32
Zolang jij dat denkt vind ik het goed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:31
Want?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Zijn ze mooi klaar mee. Over 1 of 2 jaar gaat ie dit stukje theater vast herhalen om naar een club als Salzburg ofzo te gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
Jippie??

Welkom Sam Larsson! Doe je best!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Dit zag ik niet aankomen.

Maar welkom Larsson!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Daar zijn er meer van...

Maar je weet het.... in Martin we trust!

Hopelijk pakt het goed uit.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Precies! En ook in Gio we trust!
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
is in eens heel snel gegaan, als hij zn mentaliteit kan bijdraaien is het een prima aankoop!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:31
Zeker! Qua inzicht op voetbalgebied niks op aan te merken, maar zijn houding.
Vind ik leuk
Nvd006 +162
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Ben benieuwd hoe dit zal lopen... Gio zal wel een plan met hem hebben.. in ieder geval behoorlijke impuls voor de concurrentie op de flanken :) hoeft tenminste Bilal niet meer te spelen.
Vind ik leuk
poklane +2919
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Ben toch benieuwd waar hij moet gaan spelen, Boëtius doet het tot nu toe gewoon goed en Berghuis kan je ook moeilijk op de bank gaan zetten. Ik ga er vanuit dat er veel gerouleerd zal gaan worden tussen Boëtius en Larsson.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Wedstrijden genoeg en nu ook tenminste een goede mogelijkheid tot wisselen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
En Boetius kan ook rouleren met Berghuis.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:47
Maar deze speler heeft wel het nodige scorend vermogen. Je moet minimaal 3 toppers op de flanken hebben.
Vind ik leuk
The Rock +1221
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
linksbuiten was nog niet du bel bezet dus goede aankoop!
Vind ik leuk
buddha +4884
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
wtf mot je daar nou weer mee?
Vind ik leuk
Roekoe +4408
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Top! Goede voetballers zijn altijd welkom!
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Wow, die zag ik niet aankomen. En berghuis dan? 7 miljoen betaald??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Zou dit een hele vreemde transfer vinden van zowel speler als club.
Waar moet je hem laten spelen? Daarnaast lijkt me dit nou geen jongen die rustig op de bank gaat zitten.
Lijkt me dat hij ook nog eens dat hereveen hem niet voor niets laat gaan.

Al met al een rare transfer mocht het waar zijn.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Ben benieuwd hoeveel we voor hem gaan ontvangen. In ieder geval hebben Heerenveen en Feyenoord goed zaken gedaan deze zomer ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:32
Ik denk 7 miljoen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:38
7 miljoen??

Is da nie een beetje veel....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:39
6 dan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:43
Ik hoop toch zeker niet meer dan 5, zelfs dat vind ik eigenlijk te veel. Had ik liever Reza gekocht.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
Reza is duurder. Larsson is een goede voetballer hoor, maar zijn instelling....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:49
Precies en alleen daarom hoef ik hem eigenlijk niet bij Feyenoord.

Als hij weg wil en het lijkt er ook maar even op dat hij niet zijn zin krijgt gaat hij gelijk lopen keten. Dat moet je niet in zo een team hebben. Ben benieuwd of hij nu ook niet op de foto wil. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:52
Maar Boetius heeft toch bijna hetzelfde gedaan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:55
Ik weet niet eens meer wat Boëtius gedaan heeft eigenlijk. :o

Als je het even kort kan samenvatten, kan ik daar een zinnig antwoord op geven.
Vind ik leuk
13 +2390
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:25
Volgens mij was Vilhena volop en openlijk aan het muiten en was het opeens Boëtius die ertussenuit kneep,
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:17
Oh oké thanks.

Sorry voor mijn late reactie ben niet veel meer op VP geweest van het weekend.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
Heerenveen wou 8 miljoen. Dus ik denk toch dat het 7 Miljoen is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44
Dat vind ik wel heel erg veel geld eigenlijk.

Had liever wat anders gehaald.
Vind ik leuk
HveenLFC +3040
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:49
Het is inderdaad veel geld. En je kan debatteren of hij het waard is of niet. Ik denk dat die het waard kan worden. Hij is nu nog te inconsistent, maar als hij dat weet te verbeteren, heb je de beste linksbuiten van de competitie IMO
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Alleen zijn mentaliteit staat me behoorlijk tegen.

Wat hij deed om daar te vertrekken. Zulke jongens moet je niet halen dan krijg je gedonder straks al hij gepasseerd word.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:50
Ik denk dat hij beter is als Boetius ;-)
En hij kan vrije trappen nemen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:53
Misschien komt Boëtius rechts meer tot zijn recht.
Zo sterk speelt Berghuis niet. :)

Maar ik hoop niet dat hij Boëtius eruit haalt, ik vond hem het best goed doen.

Ik dreig een keer gelijk te hebben.... zucht..... ;p
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:55
Larsson zal niet gelijk basis staan, maar er zal waarschijnlijk wel sneller gewisseld worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Das waar en Boëtius kan naar rechts maar als Van Persie hier ook nog bij komt word het wel een beetje druk voorin, vind je niet?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Nee. Je speelt competitie, beker en CL. Je hebt te maken met blessures en schorsingen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:03
Maar je moet ook in een vast elftal gaan spelen.
Plus, is het geld voor Van Persie er nog wel of is het op hierna, ook qua ruimte in het salarishuis.

Of Gio heeft het ontwikkelen voor een kunstgras tactiek wel heel erg letterlijk genomen en krijgen we nu Feyenoord 1 en Feyenoord KG. :p
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:38
Haha. Waarschijnlijk wel....

Giovanni is altijd wel van een vast basisteam. We zullen zien.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:14
Zeker wel!

Haha ik reageer een beetje laat :p
Was een hectisch weekendje... ;)
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:16
Als het maar een goed weekend was! I.i.g. 3punten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:28
Dat was het zeker wel, zaterdagavond en maandagavond wezen vissen.
Zondagavond met familie uit eten geweest.
En zondag middag tijdens het gamen die jongen(van wie zijn ouders dat huisje is) tijdens het gamen helemaal met de grond gelijk gemaakt.

Maar hij is nogal arrogant dus vandaar dat ik dat wel leuk vond :p

Hoe was jouw weekend?
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:18
Gezellig!

Ik was een beetje ziek. Dus heb rustig aan gedaan!
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:25
Was hartstikke leuk.
Vissen lukte eindelijk ook weer eens zoals het normaal gaat.
Ik heb 2 grote karpers gezien allebei te pakken gekregen, eentje was 27 pond de ander 30.

Oei dat klinkt minder, wat had je?
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:37
Mooie vangst!

Niks ernstigs hoor. Verkouden. Was ook vrij moe daardoor.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:47
.....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 augustus 2017 om 15:37]
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 23:09
Lekker vakantie!!
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 19:36
En geen minuut te vroeg, mijn batterij.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:45
Trouwens, er is nog een reden waarom ik weer vrolijk ben. :p
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 23:10
Wat dan?
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 19:40
...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 augustus 2017 om 15:36]
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 07:27
Oké. Ik denk vanavond laat het weten!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:21
Dit keer voor de verandering een leuk verhaal.

Maar eerst vanavond met popcorn de loting afwachten. :D
En daarna het verhaaltje voor het slapen gaan. ;)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:23
Hahahaha!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:31
Ik twijfel alleen nog wat voor Poule ik hoop.
Moskou, Anderlecht en Porto geeft mogelijkheden.

Daarentegen een poule met Bayern, Barcelona en Liverpool, om die 3 ploegen te zien voetballen ben je alleen voor de reis al honderden euro's kwijt. En Bayern heb ik altijd al eens willen zien voetballen, is een van mijn favoriete clubs in Europa.

Wat jij?
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:34
Dortmund en Liverpool lijkt me geweldig qua teams, maar om een kans te maken; Bayern, Barcelona en Anderlecht.
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:38
En dan proberen om de EL te halen, ben ik ook wel blij mee.
Als die anderen hun sportieve plicht doen tegen Anderlecht.

Mijn vader heeft er nu wel spijt van dat hij geen kaartje gekocht heeft. Hij vond het eerst te duur. Maar wat hij niet weet, weet ik wel... :)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:40
Hahahaha! Hij heeft dus geen vertrouwen in jou ;-)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:47
Ik had nog niets gekocht voor zijn verjaardag.
Dus voor zijn verjaardag en kerst krijgt hij van mij die passe partout.

Want ik heb zijn kaartje al lang geregeld. ;)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 08:51
Dat is lief!!

Ben zo benieuwd naar de loting!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:06
Maar eerst laat ik hem nog even een weekje zweten :p

Ik ook, zou dat nog ergens worden uitgezonden?
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:11
;-)

Ja 18u op Eurosport en Ziggo.
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:13
Oké thanks!
Spreek je waarschijnlijk vanavond wel, als het jou uitkomt. :p

Zeker vrij vandaag, dat je zo snel reageert. ;)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:14
Hahahaha! Eigenlijk niet...ga zo maar eens werken ;)
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:17
Ik ben wel bezig hoor, lekker de hele tijd rondjes rijden door drukke straten.

Tis soms best een k#tstad om te rijden met een bestelbus. :p

Werkse!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 10:18
Thnx. Jij ook!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 22:47
Zo wat was Ajax slecht zeg....

Tijd voor een verhaal ;)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 00:36
Mijn kat heeft lopen kotsen....heel zielig.....
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:18
Ik bedoelde mijn verhaal. ;)

Maar inderdaad niet echt leuk, is ze ziek?
Of heb je haar aangestoken.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:25
Vandaag gaat het weer beter. Maar maak me altijd zorgen als ze iets heeft!
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:38
Spuugt ze ook bloed?
Of kotst ze moeilijk?
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:42
Ze kotst idd moeilijk.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:44
Heeft ze dat altijd gehad?

Tijger(mijn middeloudste) kotst ook best vaak namelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:45
Nee eigenlijk niet....
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:46
Zie je iets aan haar vachtje?
Of miauwt ze vlak voor ze kotst vaker?
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:49
Nee vachtje is mooi. En miauwen vnl vroeg in de ochtend;)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:50
Onlangs nog van voer gewisseld?
Of heeft ze gras of andere planten gegeten?(hoeft niet eens giftig te zijn, maar ze gaan er gewoon snel van kotsen)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:52
Voer hetzelfde. Planten durf ik niet te zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:53
Als jij thuis een potje hebt staan met plantjes dan willen ze er nog wel eens aan knagen.
Zelfde principe als met kattengras, dat eten ze zodat ze gaan kotsen en haar uit hun keeltje kunnen braken.

Heeft ze vandaag vaker gekotst?
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:56
Nee vandaag gaat het beter. Ga zo effe met haar knuffelen. Ze heeft aandacht nodig. Ze kijkt net zoals push in boots ;)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:57
Is goed!
Dan zou ik me geen zorgen maken.
1 keertje braken kan ook een haarbal zijn. ;)

Heb jij zo even tijd?
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:01
Ze is een hart patiënt dus maak me snel zorgen. Ze slikt 3 medicijnen per dag.

Heb je morgen tijd? Ga zo douchen en een boek lezen in bed.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:07
Wat mankeert haar dan, hartritmestoornissen of hartruis?

Eigenlijk alleen s'avonds/s'nachts.
Maar morgenavond ben ik waarschijnlijk ook weer tot een uur of 11 op pad.(Even vissen, mijn gedachte wat verzetten.)

Ik niet zo veel zin meer om hier overdag in het weekend rond te hangen, dan word je ook vanzelf gek. :p
En als je de hele week onderbezet bent en je moet om 6 uur je bed uit dan ga je doordeweeks ook een beetje bijtijds naar bed. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:13
Dat begrijp ik!

Het heeft te maken met haar hartspier. Heel medisch verhaal. Eigenlijk hadden ze haar al opgegeven. Ze heeft een keer een weekend in een zuurstoftank gezeten. Heel heftig allemaal.
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:17
Morgenavond laat, als ik weer terug ben?

Das wel een vrij heftig verhaal! :o
Wij hadden een katertje die is op 4/5 jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand, s'nachts.
We kwamen er de volgende ochtend pas achter en toen was hij dood.
Ik wil je niet nog ongeruster maken hoor. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:22
Is goed!

Ah wat zielig!!
Ik ga nu met haar knuffelen. Spreek je morgen!
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:24
Okay! :)

Is goed, ga jij even met je poes knuffelen!
(Klinkt een beetje raar maar, zou geen idee hebben hoe ik het dan moet zeggen. :/)

Slaap lekker straks, gewoon met de poes op bed!! :D
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:26
Hahahaha! Ik snap wat je bedoeld!
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:28
:p Truste

Ik ga naar bed! :O
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:30
Welterusten!
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 22:56
Hey Laura,

Hoe gaat ie met Baileys vandaag?(Zo heet jouw poes toch?)
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:26
Ja zo heet ze! Gaat goed. Echt blij.
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:29
Das goed om te horen, ik zou me geen zorgen maken.
Katten kotsen nog wel eens ;)
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:35
Klopt maar ze is natuurlijk niet helemaal gezond.
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:37
Weet ik, maar als jij onrustig word voelt zij dat ook. ;)
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:39
Dat klopt!
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:24
Weer over het hoofd gezien? ;p
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:27
Leuk zo'n mobiel ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:30
Dat idee had ik al, ben het inmiddels gewend. :p
Ben net een uurtje thuis van het vissen.

Heb je tijd?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 augustus 2017 om 23:31]
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:36
Ja vertel!
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:40
.......
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 augustus 2017 om 23:44]
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:41
Joh....spannend!
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:44
...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 augustus 2017 om 23:54]
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:46
Huh?? Wat??
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:47
Snap je.........

Wat denk je wat ik heb gedaan? :p
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:49
Een bakkie gedaan ;)
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:54
.......
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 00:14]
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:54
Huh?
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:58
.....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 00:19]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:01
Precies!
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:10
.....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 00:34]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:24
Echt bizar nu al
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:34
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:01]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:35
Oh jee
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:37
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:02]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:47
Oké
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:51
...
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:01]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 00:54
Wow.....
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:01
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:25]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:04
Brief posten
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:11
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:29]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:26
Bizar
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:28
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:39]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:32
Wow
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:38
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:49]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:40
Zeker
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:47
....
[Reactie gewijzigd op maandag 28 augustus 2017 om 18:04]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 08:54
Mijn ogen waren ook dicht gevallen!
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 22:02
Dat dacht ik al ;)

Ik ben zelf pas net weer thuis, na de Kuip met mijn beste vriend naar de Bios geweest en wezen eten.
Nog voetbal gekeken?
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 23:32
Feyenoord kijk ik altijd!!
Lekkere overwinning!!
Vind ik leuk
maandag 28 augustus 2017 om 18:04
Ik vond het spel alleen niet zo heel erg denderend, zeker de tweede helft niet. Ik vond het best een raar gezicht toen ik na 12 minuten op het scorebord keek stond het 0-0 en dan 8 minuten later, staat er ineens 3-0. Het is dat ik er zelf bij was, kun je nagaan als het straks echt weer lekker loopt. :p

Ik hoop alleen wel voor je dat er binnenkort weer iets over Van Persie komt qua nieuws. Ben toch een beetje bang voor je dat ie niet komt. :/

Ben even een paar uurtjes vissen, vanavond zeg ik wel iets over dat gesprek.
Vind ik leuk
dinsdag 29 augustus 2017 om 07:27
Lag al vroeg in bed. Was erg moe.

Feyenoord heeft nog niet zijn vorm idd. Slordig vaak, moet echt beter.
Vind ik leuk
dinsdag 29 augustus 2017 om 16:22
...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 september 2017 om 19:52]
Vind ik leuk
donderdag 31 augustus 2017 om 15:01
Zo......pittig zeg.....
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 19:54
Hey Laura,

Zij spoort gewoon niet. :p

Ben even een tijdje niet op VP geweest, was druk met mijn EHBO-cursus. 1 nacht voor mijn examen explodeerde er iets in mijn auto ben dus niet heel erg veel meer online geweest.

Hoe is ie met jou?
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 20:18
Hoe ging het examen? Wat is er geëxplodeerd?

Niks meer van haar gehoord?

Geen leuke dag gehad. Nu lekker ah relaxen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 20:41
Geslaagd :D
Was bloednerveus tot 2 uur voor mijn examen, was een praktijkexamen.
Maar in je levensreddende acties, zoals reanimatie en alle andere levensbedreigende situaties, mag je geen fouten maken anders ben je gezakt.

Daarna, vlak voor mijn examen zo koel als een ijsklontje ;)
Heb ik altijd eerst word ik heel erg nerveus en vlak voor ik begin gaat de knop om. Mijn instructrice was nogal verbaast hoe koel ik was opeens XD

Maar goed, die explosie, ik reed om een uur of half elf op zaterdag terug van het vissen en ineens een keiharde knal(net als van dat zware vuurwerk) onder mijn motorkap. Maar ik stond achter een bocht langs een polderweggetje dus ben een piepklein stukje doorgereden maar daarna voel de motor vanzelf uit. En omdat die knal zo hard was dacht ik dat de motor was opgeblazen. Bleek het thermostaathuisje van mijn auto(waar hij mee koelt) te zijn ontploft.

Zo een ontploffing gebeurt nooit want het schijnt niet te kunnen ontploffen, maar bij mij ontploft het. :p

Het is inmiddels gemaakt maar ik ze kunnen niet zien of de koppakking door de explosie beschadigd is, dus het zou kunnen dat ik over een week weer stil sta. Als die kapot is dan kost het me meer dan tweeduizend euro en is hij financieel, total loss, is hij niet meer waard want het is een oude auto.

Gelukkig van haar niets meer gehoord..... heerlijk die stilte. :)

Hoezo was het geen leuke dag? :(
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 september 2017 om 20:42]
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 21:30
Zo dat is schrikken! Laatst 300 euro ad auto uitgegeven....pfff.

Wel bizar zeg. ;-))))

Zit de film I robot te kijken ;)

Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 21:37
Was gelukkig maar 133 euro deze keer.
En ik heb een dag met suizende oren gelopen door het geluid van de explosie.

Ik weet niet hoe, maar ik heb altijd van die rare dingen ;p

Das toch die film met Will Smith erin en die rare witte robots??

Ben naar kattenposters aan het kijken, van die posters met een foto en een tekst.
Ik zal zo eens een aantal linkjes neerzetten, echt hilarisch. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 21:54
Oh leuk!!

Ja idd met Will Smith, op Veronica nu.

Heb ook weleens suizende oren gehad na een concert, best vervelend ;-(
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 22:12
Ja ik heb die film ook wel eens gezien, ik zal het eind maar niet verklappen. ;)

Gelukkig doen mijn oren het weer goed, nu alleen nog een keer leren luisteren en dan komt het helemaal goed. :p

Hier zijn wat linkjes naar die kattenplaatjes.
Moet je maar eens kijken als de film is afgelopen, word je vanzelf weer vrolijk van ;)
http://bestdemotivationalposters.com/cat-love/

http://knowyourmeme.com/photos/836213-demotivational-posters

http://www.motifake.com/cute-makes-you-stupid-kitten-cat-cute-stupid-demotivational-posters-163209.html

http://www.fakeposters.com/posters/cat-ram/

http://bestdemotivationalposters.com/cats-gangs/

http://bestdemotivationalposters.com/a-simple-explanation/

http://www.motifake.com/hey-dog-cat-barbeque-barbecue-bbq-demotivational-posters-76028.html

http://www.motifake.com/drunk-cat-drunk-cat-demotivational-posters-145136.html

http://bestdemotivationalposters.com/would-you-be-so-kind/

https://piximus.net/media/17308/funny-demotivational-posters-140-13.jpg
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 22:20
Thnx!
Ga ik morgen bekijken.

Daarom kijk ik liever Netflix....al die reclames........nu al het 4e reclameblok....
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 22:25
Ik hoor wel wat je ervan vond. :)

Haha ik ken het probleem, daarom kijk ik op RTL, Veronica, SBS ook liever geen films de reclames zijn bijna net zo lang als de film zelf. En op een gegeven moment vergeet je waar de film over gaat of überhaupt waar je naar zat te kijken.

Ongeveer hetzelfde als met een wedstrijd van Oranje zeg maar....

Dan weet je na 45 minuten ook niet helemaal meer waar je naar zit te kijken :p

Ik ga maar eens naar bed, spreek je morgen wel weer. ;)

Slaap lekker straks Laura!!
Vind ik leuk
dinsdag 5 september 2017 om 22:47
Welterusten Sven!

Ja Oranje....dramatisch.....
Vind ik leuk
donderdag 7 september 2017 om 22:39
En nog gekeken? ;p

Passe par tout ook binnen gehad vandaag.
Alleen zit ik nu op mijn vader te wachten om hem te geven, hij is nogal laat van zijn werk. Maar ik heb wel een leuke manier bedacht. :)
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 07:51
Ja geweldig! Zo grappig.

En was jouw pa verrast?
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:05
Hey Laura!

Dat was hij zeker!

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb!
Ik zat nogal in een vervelende situatie.
Ook met mijn contract enzo....

Ik ben nogal depressief de laatste tijd en dat heeft ook zijn invloed gehad op mijn werk.
Alleen ervoor uitkomen dat je depressief word/bent is nogal lastig.
Waarschijnlijk heb ik last van een depressie.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:36
Hi Sven! Ik maakte me al een beetje zorgen. Maar wist dat je ook op vakantie ging. Hopelijk ging dat goed?

Hoe gaat het nu? Praat je met een psycholoog? Voel je je iets beter?
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:03
...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:14]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:27
Oei dat is niet best. Depressie komt veel voor. Goed om erover te praten. Heftig.

Neem goed de tijd en probeer van de kleine dingen te genieten.

Dat verklaart het inderdaad. Maar nu moet je aan jezelf denken. Dat is het belangrijkste.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:38
....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:47]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:45
Gaat goed. Baal alleen van Feyenoord...CL....dramatisch.......

Zal ik niet doen. Don't worry.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:51
Oh my god, dat was echt slecht!
Zat er helemaal klaar voor en dan na amper een halve minuut.... :O

Mooi ;)
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:53
Ja drama!! Hou me hart vast uit tegen City.....
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:54
O.O

Thuis had het al 0-14 kunnen worden als City 90 minuten er vol tegenaan gaat.

Ik vind Jones trouwens ook steeds minder worden.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:08
Iedereen heeft een dipje.......behalve Berghuis. Hopelijk snel weer Jorgensen!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:10
Berghuis is echt een baas op het moment.
Tegen AZ.

Maar ik had wel zoiets van hè hè Gio is wakker.
Larsson Berghuis en Boëtius in de spits.
3 razendsnelle aanvallers.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:19
Precies had eerder gemoeten!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:25
Ik kreeg echt een beetje het idee dat ik zo langzamerhand de enige was.
Al ben ik hier al een tijdje niet geweest ;)

Nu alleen nog oefen op strafschoppen. :(
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:40
En corners....
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:56
Ook die ja.

En vrije trappen, fatsoenlijke voorzetten, schoten van buiten de 16, de aftrap, aanspelen in de loop..... best veel eigenlijk.

Maar er moet vooral meer tempo in!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:57
Precies!! Check even het van Geel topic........
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:59
Tijd??
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:00
Nvr mind, gevonden.

Maar je bedoeld het stukje waarom we er 8 van de 10 x van verliezen?
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:01
En Giovanni wordt beledigd....
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:03
I see, daaronder toch bij AFC.

Respect is een groot woord.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:06
Precies! irritant zulke lui
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:08
Net als het zeiken dat Feyenoord geen punten haalt tegen elke ploeg ze vergeten alleen een paar dingen. Vorige seizoen eindigden ze onder ons(Wij werden kampioen) en nu staan ze 6de, waarom zo een grote mond uit Amsterdam?
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:11
Typisch...vermoeiend!!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:19
.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:22
Haha. Goed van je. Bespreek alles dat is belangrijk. Hey is vaak een optelsom....
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:26
.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:45
Haha! Verstandig. Eerst zorgen dat jezelf sterk genoeg bent. Nog gefeliciteerd met jouw oma!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:31
....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:47]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 23:45
....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:42
Slaap lekker! Zet hem op morgen!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:36
....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:52
Oei....dat is minder maar aan de andere kant weet je nu dat je zwaar depressief bent en kan je eraan werken. Onderschat het niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:45
....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:13]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:32
Knap dat je nog werkt. Goede afleiding ook. Collega begripvol?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:38
.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:48
Toch fijn dat ze begripvol zijn. Wel heftig allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:13]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:11
Hoe reageerden jouw ouders?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:36
Oh dat maakt het niet makkelijker. En jouw broertje?

Maak snel een afspraak met de dokter zodat je zsm in therapie kan!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:41
.....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:12]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:43
...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:12]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:46
Vragen stellen mag...nu afwachten of ik antwoord geef ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:56
...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:11]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:17
Ik kom hier later vanavond op terug. Kan ik wat uitgebreider reageren.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:19
...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:11]
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:11
Ik vind het een aparte reactie. Of ze voelt zich schuldig of je wordt weer gebruikt. Ik vraag me af of dit verstandig is voor jou. Je voelt je al niet goed. Maar je moet het zelf weten. Maar volgens mij heeft ze je erg gekwetst, ik snap niet helemaal wat je wil. Ik denk dat je nog steeds verliefd op haar bent en dat maakt je kwetsbaar. Maar houd er rekening mee dat het misschien niet andersom is. Wil je vriendschap of meer?
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 07:59
...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 10:11]
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:25
Ja dat zou zeker kunnen. Maar als je nog verliefd ben moet je goed bedenken of je het aankan.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:10
Maar om je de waarheid te zeggen, ik heb geen idee of ik verliefd ben op haar. Ik heb werkelijk geen idee.

Er was een tijd dat we gewoon vrienden waren, dat was een leuke tijd.
Die tijd wil ik wel naar terug.
De tijd erna wil ik zeker niet naar terug.

Maar ik denk dat de enige manier om daarachter te komen is door haar te zien. Als er bij mij weer iets overslaat kan ik het misschien meteen afbreken.

Maar gezien ik me nu over (bijna) alles rot voel, weet ik dus niet zo goed meer wat ik wel en niet voel.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:16
Ik vind het heel lastig om hier iets over te zeggen. Misschien kan je therapeut hierbij helpen. Als het weer misgaat tussen jullie gaat dat je zeker niet helpen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:20
Snap ik, misschien zou het ook beter zijn als ik niet naar redenen zoek bij haar. Misschien zijn die er helemaal niet.

Ik weet ook wel zeker dat nog een breuk niet goed zou zijn voor me.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:24
Je moet sowieso weer sterker in jouw schoenen gaan staan. En als je zwaar depressief bent gaat daar best wat tijd in zitten lijkt mij.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:27
Dat klopt, dat kost tijd. Veel tijd.
Zodra ik wat sterker in mijn schoenen zou staan worden dit soort keuzes makkelijker.

Maar die weg is nog lang.

Heb jij ooit wel eens iemand meegemaakt die depressief was? Gewoon nieuwsgierigheid.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 22:39
Dat is moeilijk te zeggen. Niet iedereen komt daarvoor uit.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:19
Snap ik wel hoor. Ik ook lang niet. ;)

Mijn moeder heeft het maar tegen mijn vader gezegd omdat ze vond dat ik te lang wachtte.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:33
Wel verstandig van haar.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:49
Moet je deze eens lezen:
https://speld.nl/2014/09/19/ajax-contracteert-nieuwe-pispaal/

Die stukjes daar zijn echt geniaal! XD
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 10:02
Ga ik doen.;-)
Vind ik leuk
woensdag 30 augustus 2017 om 16:35
....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 september 2017 om 19:52]
Vind ik leuk
donderdag 31 augustus 2017 om 15:02
Dat is best triest zeg....
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:29
....
[Reactie gewijzigd op zondag 27 augustus 2017 om 01:59]
Vind ik leuk
zondag 27 augustus 2017 om 01:33
Goed
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Berghuis gaat banken !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Eigenlijk wel slim van Feyenoord om alle smaakmakers van de Eredivisie te kopen. Zo versterk je je eigen selectie en verzwak je de rest
Vind ik leuk
Mo +8002
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Wat maakt dat uit. Werkt dan ook in het voordeel van Ajax en PSV dus zoveel schiet je er niet mee op. Vind hem totaal geen toegevoegde waarde. Diks trouwens ook niet. St Juste Haps en in mindere maten Boëtius daarentegen wel
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Boëtius geeft de ene assist op Jorgensen na de andere... maar dat even terzijde
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Dat bedoelt hij ook vermoed ik.
Vind ik leuk
Polleke +719
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:33
Ik las net iets over het IQ van Barry...maar deze zin was kennelijk net iets boven het niveau 'eigen kont afvegen'...

Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 02:37
Ik las het inderdaad verkeerd.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:16
Hij bedoelde het niet heel slecht ... zeg maar. Haha. Een beetje slecht.
Vind ik leuk
Mo +8002
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:49
Toch wel raar om te zien dat Boëtius in Zwitserland mislukt is en in de eredivisie zoals jij zegt zijn stempel af en toe drukt met een assist of misschien zelfs een goal
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:53
Mij maakt het niet zoveel uit... als ie maar presteert als ie een Feyenoord shirtje draagt!
Vind ik leuk
Mo +8002
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Snap ik maar toch niet echt een goed teken
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:07
We zullen zien Mo... voorlopig is het niet iets waar men zich bij Feyenoord zorgen om maakt!
Vind ik leuk
Sniper1 +948
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Zo verzwak je de concurrentie dus? Vechten jullie met Ajax en psv of met az/h'veen etc?
Vind ik leuk
Mo +8002
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Kan aan mij liggen maar dit zou zomaar eens een bijna net zo erge transferflop kunnen worden als Zimling. Heeft feyenoord geen klote aan. Denk ook niet dat Gio Boëtius gaat passeren voor dit overschat spelertje
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Misschien voor de laatste 10 minuten?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
goed nieuws voor je dan. Ik zou blij zijn ipv azijn pissen.
Of ben je toch een tikkeltje jaloers? Dat zal het zijn he.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
Mo +8002
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
En wat is jou probleem? Verkeerde been uit bed gestapt? Ik zeg alleen dat Larsson totaal niks toevoegt aan de huidige selectie van feyenoord. Ben ik dan gelijk een azijnzeiker?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:20
Dus moet je de vlag uithangen.
Ik ben blij met deze aankoop. Nu hebben we ook iemand die voor toornstra kan invallen, iemand die op links kan, waardoor Bilal uit beeld raakt als het goed is. Dus win win win situatie voor mij , maar ook voor jou
Vind ik leuk
13 +2390
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:38
Larsson kan ook op 10.
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:06
Kijk ... van Geel toont daadkracht, Marc is uiteten gegaan .. genieten van de inkomsten, helemaal vergeten om te kijken of er haalbare spelers op de markt zijn .. komt dalijk met Ter Avest aan schijten ...
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Zou overmars eigenlijk wel weten dat hij ook verantwoordelijk is voor aankopen?...dat dat ook in zijn takenpakket zit...)
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Ik denk het niet :-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:07
Hoppaaaaaaa
dat zou super zijn. Wederom een prima speler en een welkome aanvulling.
Vind ik leuk
Aistern +357
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:07
Concurreren met Toornsta. Hele goede aankoop. Multifunctioneel en creatief. Met Boetius, Jorgensen, Berghuis en Larsson erachter ziet het er wel heel goed uit. Al heb ik wel twijfels over z'n gedrag.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Met toornstra en boetius
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
ik ben benieuwd. het is een goede speler maar zijn houding staat me niet aan.
Maar we oordelen pas als hij de kans heeft gehad aan te tonen wat hij kan en hoe hij is.

Op zich wel een aparte investering: we worden met 2 vingers in de neus en een paarbiertjes voor de wedstrijd nog kampioen nu de ajax verdediging uit "Flater" Veltman en "Foutje" de Ligt bestaat.
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Dit zeg ik al weken, koop deze Larsson nou, het wordt echt een aanwinst
voor Feyenoord, een speler met veel techniek, overzicht, en scoringsver-
mogen.Hij is niet lastig, maar die mensen in Friesland begrijpen hen niet.
Bovendien had hij in Heerenveen geen goede medespelers rond hem.
En zijn verdiensten zullen bij Feyenoord wel beter zijn, bovendien gaat
hij CL spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
''Hij is niet lastig, maar die mensen in Friesland begrijpen hem niet.''
Door dit soort uitspraken hoop ik echt dat hij precies hetzelfde flikt bij Feyenoord als blijkt dat hij geen basisplek krijgt omdat Berghuis en Boetius bijvoorbeeld de voorkeur krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Waarom heeft iedereen het over Berghuis? Larsson is een linkervleugel aanvaller
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Zo doe je dat Overmars geen woorden maar daden!
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Feyenoord en Heerenveen hebben dit seizoen goed zaken met elkaar gadaan :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Lachen dit. Toen hij weigerde op de teamfoto te gaan werd hij van alle kanten veroordeeld. Nu hij voor feyenoord getekend heeft is het volgens sommigen weer hosanna.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:53
Hij wilde al die tijd naar Feyenoord maar kon dat toen nog niet uitspreken. Dat kan ik hem dus niet kwalijk nemen, bij de mooiste club ter wereld spelen.
Wie weet wat er tussen Heerenveen en hem is gebeurd waardoor hij zich zo gedraagt.
Nee je hebt wel gelijk, maar misschien wilde hij een stap omhoog en zal hij daar wel weer tevreden zijn. We zullen het gaan zien.

Hij moet ook nog maar eerst komen, wie weet heeft hij geen zin in Feyenoord en wilt hij naar het buitenland, met zijn houding weet je het nog niet toch?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Het zou ook kunnen dat ze gewoon boetius naar rechts gooien en larsson op links en met het aantal wedstrijden wat feyenoord moet spelen niet dom.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:02
Zou Boeties ook graag op rechts zien. Lekker toch een grote en sterkere bank.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:15
Als die jongen per direct kapt met z'n kinderlijke gedoe dan heeft Feyenoord een uitstekende aankoop hiermee verricht.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Chelsea aan de Maas
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Dit soort spelers moet je zien te weren bij je club. Een speler die alles tegen elkaar op zet als hij zijn zin ook maar eventjes niet krijgt. Het wordt interessant om te zien hoe hij gaat gedijen bij een topclub waar de concurrentie een stuk hoger ligt. Stiekem hoop ik dat hij bankzitter wordt en ben dan benieuwd naar zijn reactie. Moet hij echt de concurrentie aan gaan met Boetius? Dan heb je dus twee spelers voor redelijk wat geld binnengehaald, maar waarvan dus een op de bank gaat zitten. Vreemd.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:24
boetius was iets van 1,5 miljoen of zo, dus dat is niks
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:08
Geen geld inderdaad voor een topclub die nog niet zolang geleden op stervens na dood was.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:27
kan hard gaan he!
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:17
Larsson snap ik, Feyenoord des te minder...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Vlag uit hangen dan.
Zo gaat voor mij de vlag uit als Dolberg niet verkocht wordt.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:30
Marc heeft gezegd dat er niemand meer weg mag, dus....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:33
dat zegt me niets. Ook Marc zal zien dat hij nu voor Dolberg meer kan vangen als aan het einde seizoen. Maar ik hoop dat die overschatte speler blijft. Ik vind het prima dat hij 1 keer geniaal is en dan weer 3 wedstrijden onzichtbaar.
Vind ik leuk
Aistern +357
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Ach komen ze met een zak geld gaat kleine Marc weer omhoog hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
nu mogen we toch wel concluderen dat Feyenoord dan helemaal niks aan scouting doet en dat Martin van geel en met bord op schoot om 19:00 savonds zijn aankopen op bepaald wat een armoe dat het alleen maar vanuit de eredivisie komt, overigens ga ik er vanuit dat Ajax binnen nu en twee weken zeker 3,4 aankopen gaat doen en gaan we gewoon mee doen om de titel.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:08
Ik snap het ook niet van Feyenoord. En Boetiüs komt dan niet uit de ED, maar die zat nog in de kaartenbak.

En ik hoop dat je gelijk hebt wat Ajax betreft.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
nu mogen we toch wel concluderen dat Feyenoord dan helemaal niks aan scouting doet en dat Martin van geel en met bord op schoot om 19:00 savonds zijn aankopen op bepaald wat een armoe dat het alleen maar vanuit de eredivisie komt, overigens ga ik er vanuit dat Ajax binnen nu en twee weken zeker 3,4 aankopen gaat doen en gaan we gewoon mee doen om de titel.
Vind ik leuk
Jerome +1251
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:32
Zoals je weet komen de buitenlandse voetballers niet graag naar Nederland en dus ook niet naar Ajax ook niet voor de centjes. Dat zijn Ajax eigen woorden. Dan kun je ze maar beter uit de eredivisie halen in plaats van 180 miljoen op de bank en niets op het veld. Je kunt wel ongefundeerde kritiek uit oefenen maar misschien past een beetje bescheidenheid beter. Ik zie dat je jouw reactie nogal geweldig vond omdat je hem twee keer geplaatst hebt. Slaap lekker jongen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
pinkelman +2633
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
Zo, die gooien dit seizoen nog al met de centjes dan hebben ze twee spelers op die plek die zijn gekomen voor een basisplek en toch het nodige hebben moeten kosten. Niet iets voor Feijenoord en van Geel om ineens zo los met de polsjes de briefjes erdoor heen te jagen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
El hankouri gaat wss naar dordrecht en dus hadden we geen backup voor de linksbuiten positie, daar is hij nu voor gekomen. Op de rechtsbuiten hebben als backup bilal en dat kan gwn niet en drm vind ik dit een uitstekende transfer. Goed werk Martin!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:29
Komen veel wedstrijden, dus een goeie bank heb je nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Oke, ja aan een eredivisie club verhuren zullen weinig clubs voor in de rij staan, heeft nog weinig gespeeld.
Maar wel goed dat hij dan aan spelen toe komt, dat kan nog een goede worden die El Hankouri.
Vind ik leuk
King080 +173
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
Top voetballer
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
Wanneer je op drie fronten volle bak wilt meedoen heb je alle posities binnen het team dubbel bezet nodig. indien je in alle competitie ver komt speel je ergens tussen de 45 en 60 wedstrijden, dan dien je goede back-up te hebben en daarin is Feijenoord ff verder dan mijn eigen cluppie!!!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 03:34
Snap je nu waarom je vorig seizoen kampioen geworden bent!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:24
Wij geven tenminste wel uit :P
Vind ik leuk
mablo46 +528
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:29
Denk dat Marc wacht tot de spaarrentes bij de Rabo weer omhoog gaan ;)
Vind ik leuk
Jerome +1251
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Nou wij kunnen er alleen het beste van hopen. Een publiekslieveling gaat deze zure, rooie Ziyech niet worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Ik betwijfel de aankoop. Ik vind het geen leuke voetballer en Jean-Paul is 10 keer zo goed als Larsson. Daarentegen kan Larsson wel als stand-in dienen van Jean-Paul Boetius.
Vind ik leuk
poklane +2919
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:26
B team Feyenoord:
Larsson/Boëtius - Kramer - Bilal
Amrabat - Hansson - Tapia
Nelom - St. Juste - van Beek - Diks/Nieuwkoop
Vermeer

Ik heb tijden meegemaakt dat ons A team niet zo goed was
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:29
Goede voetballer
RvP nog erbij en klaar is kees
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:31
Gaan we zowaar cashen! En hem nog terugzien in het Abe ook.. (zal hij leuk vinden) succes in Rotterdam met deze leuke voetbal met ruk mentaliteit ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:34
Goede aankoop, kan als buitenspeler en Nr. 10 spelen. Nu is onze selectie echt compleet, en goed genoeg om weer voor de titel te strijden!
Vind ik leuk
Suomi71 +507
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:44
Ik vrees alleen wat er gebeurt als Jorgensen uitvalt. Ik vind Kramer echt te licht. Een spits als Mahi of Raza had ik liever achter de hand gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:34
Celta, Wolfsburg en Fiorentina vinden hem te duur.
Wat heeft die gozer wel niet gekost?
Vind ik leuk
poklane +2919
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:43
Prijs zal de laatste dagen en weken wel flink zijn gezakt omdat Larsson een transfer forceert. Het is pakken wat je pakken kan of hem op de bank laten zitten. Misschien dat er nog een aardig doorverkooppercentage op zit.
Vind ik leuk
ronnieron +2017
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:35
Goeie voetballer
Ze hebben de zaakjes goed voor elkaar in rotterdam
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:39
iedereen lult over zijn gedrag. Gaat iedereen dagelijks met hem om of zo. Beoordeel hem op zijn voetbal kwaliteiten. Hij is echt een versterking voor Feyenoord
Vind ik leuk
Rafael +488
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Martin van Geel je bent een topper jonguh. Beste trainer en beste aankoop beleid in het zelfde jaar kom ik heel weinig tegen bij Feyenoord maar ben blij dat ik het ooit nog eens heb mee kunnen maken. Gruwelijke aankoop met potentie voor de toekomst en aangezien je meer dan 45 wedstrijden zal spelen dit seizoen is dit een goede aankoop voor de breedte ook
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
En Robin van Persie is de volgende die er nog komt. Dan heb je gewoon een hele goede selectie die voor de titel op gaat en Europees misschien ook wel een beetje kan stunten. want wat 020 kan kennen wij nog veel beter.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:42
Mooi he,continue wordt Feyenoord aangewreven dat de bank niet sterk genoeg is,zeker met de extra wedstrijden in de CL.
Dan versterkt men zich in de breedte en is het weer niet goed.
Maar goed,blij dat men in Rotterdam liever het geld op het veld heeft staan ipv de bank.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57]
Vind ik leuk
davidben +2445
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:43
WOW!
In plaats van Boëtius, dan heeft Feyenoord toch wel een heel sterk elftal en kandidaat nummer 1 om weer kampioen te worden.

JAHWEH alle machtig, dat betekent stront aan de knikker voor de Ajax.

Goed hoor van Martin van Geel. Eerlijk is eerlijk.

Geld verdienen is 1 ding, maar een topteam neerzetten een ander. Als Feyenoord 2 jaar achter elkaar CL speelt dan stromen de centjes ook binnen en hebben Feyenoorders er ook plezier aan.Bij Ajax wrijven op dit moment alleen de aandeelhouders in hun handjes.

Proficiat!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:47
Fey hoeft nu alleen nog ayoub te kopen en dan hebben ze alle goede spelers gehaald van clubs onder de top 3, op luckassen na. Dubbele bezetting op alle plekken in het 11-tal is uiteraard wel zo handig, zeker gezien het - volgens de kenners - enorm zware CL programma dat Fey gaat krijgen (denk zelf dat ze na 6x spelen klaar zijn net als vorig jaar, maar wel tegen nog betere teams natuurlijk).
Doorstroming eigen jeugd blijft wel achter, maar de lichting vd afgelopen jaren was gewoon niet goed genoeg, besten gaan op 15-16 jarige leeftijd al naar Engeland en dat lijkt moeilijk tegen te houden, eg kongolo en zirkzee.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
Kunnen een goede bank wel gebruiken dit seizoen! #eredivisie #knvbbeker #championsleague
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:49
Die Gudde weet in iedergeval van aankopen ! Of dit een goede aankoop is vraag ik me af, maar er wordt tenminste wat gekocht ......
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:55
Gefeliciteerd Larsson met deze geweldige overstap, die je met je mentaliteit echt afgedwongen hebt.
Feyenoord fans veel sterkte toegewenst met deze aanwinst.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Iedereen zegt dat het zi slecht is maar dat is helemaal niet zo. Hij kan met JPB de concurentie strijd aan gaan. Kan JPB/Larsson ook rechtsbuiten?
Vind ik leuk
13 +2390
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:34
Ze kunnen allebei rechtsbuiten en Larsson kan ook op 10.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 13:29
Precies
Vind ik leuk
Hupfean +1363
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Gefeliciteerd Sam en veel succes bij Feyenoord. Ik weet zeker dat ze in de Kuip veel plezier aan je zullen beleven. Een verstandige stap voor jou.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:02
Volgens mij kunnen we het kampioenschap op papier afdoen
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:13
Hoop het niet....
Vind ik leuk
tollie +753
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:18
Ha ha sproetje hoog ingezet laag gevallen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:31
Top aankoop!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:31
Top aankoop!!!
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:39
Wow als een donderslag bij heldere hemel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:45
Heb seizoenkaart bij Heerenveen. En Feyenoordfan. Feyenoord slaagt er
continu in om de verkeerde spelers bij Heerenveen weg te halen. Larsson alleen al niet nemen om zijn mentaliteit. Die heeft ie niet. De opvolger van St. Juste is nu al beter. Had dit jaar niet eens bij Heerenveen in de basis gekomen.
Rinkini.
Vind ik leuk
Ealanta +120
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:56
Ik weet niet of ik hier blij moet van worden, een speler met rare maniertjes.
Wat ie richting Heerenveen heeft gedaan slaat nergens op.
Kinderachtige streken zoals het niet verschijnen voor de teamfoto etc.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:15
Ik ben met stomheid geslagen! Echt...
Met Boetius en Berghuis heb je al twee basisspelers voor de vleugels, dus ik ben echt verbaasd. Nogal veel geld ook voor Feyenoord...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 21:19]
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:17
Slimme aankoop. Levert Feyenoord 2 keer winst op: nu hij er gaat spelen en straks als hij verkocht wordt...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:27
Zou goed zijn mocht Feyenoord een linksbuiten halen, daar missen ze nog wel wat. Ik vind Larsson een uitstekende speler, wel een rot mentaliteit. Als die jongen leert werken en aan het teambelang leert denken kan het een goede worden. Wel denk ik dat je in het buitenland betere spelers kan krijgen voor hetzelfde geld. Maar goed, Feyenoord krijgt wel een mooie ploeg zo.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:30
Hadden ze trouwens Bilal niet kunnen betrekken in deze deal? Dat blinde renpaard moet nu wel weg natuurlijk...
Vind ik leuk
Suomi71 +507
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:35
Ik heeft Larsson van harte welkom bij onze club en ik wens hem heel veel succes!
Vind ik leuk
fey010 +125
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:51
wist niet dat het al 1 april was :/ of is dit serieus
Vind ik leuk
fey010 +125
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:51
wist niet dat het al 1 april was :/ of is dit serieus
Vind ik leuk
fer65 +199
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:32
Zo zo zo dat zijn goede berichten ,een gouden greep van Martin ,nu die baard nog van utrecht dat vind ik ook een steengoeie voetballen.Hij zit echt overal met zijn neus boven op en hard en behendig laat ook een ander scoren zo nodig een goeie vind ik.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:32
Jammer.....het kost Heerenveen een miljoen (er lag al een akkoord met Metz voor 8 miljoen) en hij blijft in Nederland...en betalen in termijnen???!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:32
Jammer.....het kost Heerenveen een miljoen (er lag al een akkoord met Metz voor 8 miljoen) en hij blijft in Nederland...en betalen in termijnen???!
Vind ik leuk
fer65 +199
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:43
Ik vind dat ajax het nu echt goed doet zo als feijenoord het al jaren gedaan heeft zonder benen.Met dat verschil dat de pot bij ajax allang overgestroomd is waar feijenoord niet aan kan tippen .Ze zijn op de weg terug en ajax houd zich momenteel op de achtergrond bezig en zitten hun miljoenen te tellen.Dus voorlopig geen kampiiienschap daar in ...... oke dan vooruit we gunnen jullie ook wel wat de beker mischien,als het zo door gaat niet dus.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:50
lekker hoor
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:53
Wat moet je daar nou mee.
Zorgt alleen voor ellende en een momenten voetballer.
Vind ik leuk
Gerro +3304
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:00
Zijn opvolger tekende al bij Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:01
Betalen ze 8 miljoen dan
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:01
Wat een drama!
Ik hoop echt dat ik er naast zit maar ben er bang voor
Lurling de 2e!
Vind ik leuk
Makis +868
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:05
Leuk zo'n onderwerp, wat een stel wijven hier zeg
Vind ik leuk
furgist +1452
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:11
succes met die diva, ik denk dat zn ware aard snel boven komt drijven als hij twee wedstrijdjes moet zitten
Vind ik leuk
Woudo +7542
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:13
van wie heeft Gouka t dan?
Vind ik leuk
furgist +1452
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:18
weet je wat een aanrader is, tikitaka touzani met sam larsson en stjuste, wat een kleffe hi hi guys...je gelooft het niet.Touzani moest ook zn best doen om zo normaal mogelijk te blijven doen, fcking hilarisch
Vind ik leuk
BassieN +7693
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:59
4 miljoen zeggen ze, koopje!
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 19 augustus 2017 om 02:00
Kortom, puur speculatief.
Vind ik leuk
Makis +868
zaterdag 19 augustus 2017 om 02:05
Valt me wel op dat er bij Feyenoord geen soap van gemaakt word als het om transfers gaat. Nou gaat dit natuurlijk niet om grote bedragen maar er word in iedergeval weinig gelegenheid gegeven aan de mediaschapen om er lekker op in te spelen.
Vind ik leuk
14forever +6829
zaterdag 19 augustus 2017 om 19:26
Voor de speler wel, weet niet of fey hiernee wint.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 03:37
Als nu elke club die tegen Feyenoord speelt dezelfde inzet toont als tegen Ajax zou de eredivisie er best leuker op worden.

Maar ja thuis tegen Ajax is natuurlijk wel de topper voor elke club !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws