Update: Crystal Palace heeft opvolger Frank de Boer definitief binnen

Update: Crystal Palace heeft opvolger Frank de Boer definitief binnen

dinsdag 12 september 2017 om 20:23

Crystal Palace heeft de opvolger van Frank de Boer zo goed als binnen. Roy Hodgson bevestigt dinsdag aan Sky Sports dat hij op het punt staat om terug te keren in de Premier League.

Dinsdag had Hodgson een gesprek met de leiding van Crystal Palace. Na afloop vertelde hij aan Sky Sports dat hij dichtbij een aanstelling is, maar dat er nog geen handtekeningen zijn gezet. "Ik hoop dat het dichtbij is", zegt Hodgson. "Het is een geweldige kans om terug te keren in de sport waar ik zo van houd, op het hoogste niveau en ook nog eens bij een club die ik altijd heb bewonderd en toegejuicht."

"Het is een goede dag voor mij", zegt de zeventigjarige oud-bondscoach van Engeland. "Ik ben erg gelukkig en kijk ernaar uit om aan het werk te gaan, deze club punten in de Premier League te gaan bezorgen en zo weer omhoog te klimmen op de ranglijst", aldus Hodgson, die in Londen De Boer gaat opvolgen. De Nederlandse coach werd maandag na vier wedstrijden ontslagen.

Update 20.23 uur: Roy Hodgson, oud-bondscoach van Engeland, is definitief de opvolger van Frank de Boer. De Londense club bevestigt dinsdagavond dat Hodgson de taak krijgt om de club in de Premier League te houden. 

Plaats een reactie

Nick Kools +11554
dinsdag 12 september 2017 om 20:08
Suffe vent :)
Zie m nog zitten toen Engeland werd zoek gespeeld en hij alleen verdwaasd om zich heen keek niet wetende wat te doen.
Topcoach voor Palace.
Vind ik leuk
Old Star +3208
dinsdag 12 september 2017 om 20:16
Perfecte combinatie idd. Zien we m de komende tijd nog vaak weer zo zitten.
Vind ik leuk
hantayo +650
dinsdag 12 september 2017 om 20:18
Iets zegt me dat ie de laatste dino nog heeft zien rondhuppelen :-).
Vind ik leuk
derksen +5695
dinsdag 12 september 2017 om 20:30
Tegen southampton winnen ze gegarandeerd, daarna 4 wedstrijden tegen top 4 dus half oktober krijgt hij ook zijn ontslag!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:33
Spelers blij.Bieren voor tijdens en na de training/wedstrijd.Echt dit is bijna grotere waanzin dan het duo Dick en Ruud.
Vind ik leuk
Marco S +2545
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
Fijne maand!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:37
Veel Plezier Roy. Volgend seizoen gaan voor promotie naar de Premier League als je dan nog niet ontslagen bent.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:43
Dat wordt ook geen succes... jammer palace maar met zo'n elftal ga je max 12 punten halen
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
dinsdag 12 september 2017 om 20:52
Dat ze deze man aanstellen geeft aan dat Frank de Boer nooit een echte kans heeft gehad om een andere stijl van voetballen te introduceren. Dit is een oude Engelse manager die nou niet de meest verzorgde en vernieuwende manier van voetballen aanhangt.
Vind ik leuk
036 +1281
dinsdag 12 september 2017 om 20:56
Zie hier de betekenis van sneaky (misschien niet correct geschreven)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:59
Terug naar de middeleeuwen. Wat een beleid zeg!
Vind ik leuk
Teo Smith +11709
dinsdag 12 september 2017 om 21:02
Hoe gek het ook klinkt,ik denk dat ze erin gaan blijven.
Vind ik leuk
Mo +4386
dinsdag 12 september 2017 om 21:21
Zou het prachtig vinden als ze nu alles met 3/4-0 verliezen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:26
Geweldig.. City en Chelsea uit komende weken.. Alsof hij wel ineens resultaten gaat boeken met Palace door ouderwets kick and rush te spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:46
Weer zo'n oud gebouw.
Dan weten we het wel weer.
Bal naar voren peren en hollen maar.
Hij verliest ook vier keer op rij, maar pakt misschien twee doelpunten mee.
En dus is hij 2x zo goed als de Boer. Makes perfect sense
Bullocks..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:59
Dat is echt wanbeleid.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:16
ik ben totaal niet rancuneus ingesteld, maar ik hoop dat ze ergens in maart gedegradeerd zijn:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:51
Oléééé zaterdag gaan ze dan winnen :D

Frank, kijk je mee? :)
Vind ik leuk
Frenkie +2906
dinsdag 12 september 2017 om 23:42
Met dit fossiel gaat Crystal Palace terug de middeleeuwen in.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 02:30
dus als je wat ouder bent kun je niks meer? dat frankje eerst maar eens dat bereikt wat hodgson al heeft bereikt in zijn trainers loopbaan.
Vind ik leuk
Gerro +2581
dinsdag 12 september 2017 om 23:40
Hoeven de spelers van CP zich geen zorgen meer te maken dat de trainer achteloos de ballen in de kruising schiet en dat het niet opvalt dat zij dus niet kunnen foebele.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:51
Ik heb het artikel niet eens gelezen, maar ik hoop dat ze nog een paar wedstrijden niet scoren en wel verliezen.

Vroegst gedegradeerde club ooit in de geschiedenis van de Premier League. Dat zou mooi zijn...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Crystal Palace heeft opvolger Frank de Boer definitief binnen