Napoli onder de indruk: Feyenoord de beste ploeg uit pot 4 die we konden treffen

Napoli onder de indruk: "Feyenoord de beste ploeg uit pot 4 die we konden treffen"

dinsdag 12 september 2017 om 20:55

Napoli-trainer Maurizio Sarri denkt dat zijn ploeg het niet zwaarder had kunnen treffen dan Feyenoord. De coach vindt de Rotterdamse ploeg de sterkste van alle teams die in pot 4 waren ingedeeld bij de loting.

"Het is een zware groep", zei Sarri in de aanloop naar het duel met Shakhtar Donetsk. "We kregen Feyenoord, de beste ploeg uit de vierde pot. City is erg gevaarlijk en in mijn optiek zijn de kwaliteiten van Shakhtar ondergewaardeerd."

Sarri werd ook geconfronteerd met uitspraken van Mino Raiola, zijn zaakwaarnemer. Die stelde dat de Napoli-coach bij een veel grotere club werkzaam kan zijn. "Dat is zijn inschatting op basis van zijn kennis van de transfermarkt", stelt Sarri. "Op dit moment is dat wel het laatste waar ik aan denk. We spelen in de Champions League en hebben een heel interessant seizoen voor de boeg. Als ik Napoli verlaat, kan ik me voorstellen dat Raiola een club voor me vindt."

Lees meer over:FeyenoordSSC Napoli

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 21:00
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:00
Neem nog een biertje Sarri !
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:13
Dan zou ik de birra moretti aanbevelen
Vind ik leuk
Santi +12455
dinsdag 12 september 2017 om 21:01
SCP is anders ook nog wel prima, op papier misschien nét wat groter.

Feyenoord blijft inderdaad wel zeker een van de moeilijkste opties. Plek 2 zou ik ze geven.



EDIT: Op papier 2 omdat Leipzig onbekend is, uiteindelijk gaan die wel beter presteren denk ik

Met Feyenoord (lastigste pot 4 (volgens iig Napoli)) en Napoli (lastigste pot 3) heeft schaktar heht niet getroffen. Laten we hhet zo zeggen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 21:08]
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 21:04
In de pot van Feyenoord heeft niemand het getroffen Henk!
Vind ik leuk
Santi +12455
dinsdag 12 september 2017 om 21:05
Napoli gaat makkelijk door ben ik bang
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 21:06
Waarom ben je daar bang voor?
Vind ik leuk
Santi +12455
dinsdag 12 september 2017 om 21:09
Nelom! ; )
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:52
nelom inderdaad ze hadden woudeberg nooit moeten laten gaan
Vind ik leuk
feyeniels +14508
dinsdag 12 september 2017 om 21:06
Leipzig en Sporting CP lijken me anders ook niet bepaald een pretje!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:19
Feyenoord heeft het tegen elke club in de CL moeilijk. Dat is toch niet zo moeilijk?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:21
Hij bedoelt dat die ook in pot 4 zaten en dus ook lastig waren geweest voor Napoli;)
Wij hadden idealiter beter Anderlecht kunnen treffen uit pot 3. Uit pot 1 daarentegen, loten we de mist zware, maar zoals je zegt; We gaan het tegen elke club moeilijk krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:07
Denk toch dat rb leipzig moeilijker is. Maar er zijn altijs kansen voor feyenoord!
Vind ik leuk
Utca030 +1186
dinsdag 12 september 2017 om 21:09
Wat een onzin
Vind ik leuk
BBAjax +2435
dinsdag 12 september 2017 om 21:12
Hahahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:14
Rosenborg...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:19
Hahahahahaha!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:39
Kunt u die naam nog 1 keer herhalen. Hij klinkt zo leuk ...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 05:21
Bud beetje een grote bek voor een supporter die met z'n cluppie onder aan staat. # LOSER
Vind ik leuk
T&T +9871
dinsdag 12 september 2017 om 21:21
Ja....maar weet je wat pas lachen wordt... Als Feyenoord gewoon 1e of 2e eindigt!

Dan lach ik mijn ballen uit mijn broek!
;-)))
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 00:23]
Vind ik leuk
BBAjax +2435
woensdag 13 september 2017 om 00:03
Zie jij dat gebeuren?
Vind ik leuk
T&T +9871
woensdag 13 september 2017 om 00:21
Uuhhh...ja....
;-))))





Eenbeetje in mijn natte droom!
;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
Marco S +2545
dinsdag 12 september 2017 om 21:13
Denk dat Real
Misschien iets beter is maar dat is dan vanwege Ronaldo.. :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:18
Zat die dan ook in dezelfde pot?
Vind ik leuk
United FC +10077
dinsdag 12 september 2017 om 23:11
Feyenoord
CSKA Moskou
Celtic
Sporting Lissabon
FK Qarabag
APOEL
Maribor
RB Leipzig
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:13
Leipzig is beter
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:16
Raiola zit gewoon te pushen. Gek wordt je van die man. Hebberd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:18
Napoli en Manchester City zullen met gemak doorgaan. Feyenoord moet thuis iig winnen van Shakhtar willen ze 3e worden. Uit wordt erg lastig tegen ze.
Vind ik leuk
Mo +4392
dinsdag 12 september 2017 om 21:20
Gelul. Leipzig en Sporting zijn net even een klasse beter
Vind ik leuk
United FC +10077
dinsdag 12 september 2017 om 23:12
CSKA Moskou lijkt me ook wel een sterkere.. (misschien gelijkwaardig)
Vind ik leuk
Mo +4392
dinsdag 12 september 2017 om 23:17
Denk ik eerlijk gezegd ook wel ja
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:36
Nou, met Nelom en Kramer ipv Haps en Jorgensen is een kans op een stuntje nog kleiner geworden.. jammer!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:51
Denk je dat kramer speelt? Ik zie eerder een variant met 2 snelle mannen voorin en of amrabat op het middeveld erbij, óf st. Juste als extra cv.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:09
Ik verwacht geen Kramer. Komt tekort voor dit niveau. Eerder een 4-4-2 met Boetius/Larsson en Berghuis. Daarachter een versterkt middenveld. Ben benieuwd!
Vind ik leuk
Bibo +27
dinsdag 12 september 2017 om 21:38
Goed dat je het weet sarri.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:50
Leipzig lijkt me de sterkste. Maar goed leuke woorden dit! Ook al is het ook een beetje indekken ;-).
Vind ik leuk
United FC +10077
dinsdag 12 september 2017 om 23:08
Er zijn meer goede teams in pot 4
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 23:11]
Vind ik leuk
robson81 +1838
dinsdag 12 september 2017 om 23:59
Qua gewonnen prijzen is feyenoord dat met afstand in pot 4 en dat geldt ook voor de poule waarin ze zitten alleen koop je daar niets voor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:52
Pffffff......Napoli heeft echt een vreselijke goede ploeg
Vind ik leuk
AFC +2603