Napoli onder de indruk: Feyenoord de beste ploeg uit pot 4 die we konden treffen

    Napoli onder de indruk: "Feyenoord de beste ploeg uit pot 4 die we konden treffen"

    dinsdag 12 september 2017 om 20:55

    Napoli-trainer Maurizio Sarri denkt dat zijn ploeg het niet zwaarder had kunnen treffen dan Feyenoord. De coach vindt de Rotterdamse ploeg de sterkste van alle teams die in pot 4 waren ingedeeld bij de loting.

    "Het is een zware groep", zei Sarri in de aanloop naar het duel met Shakhtar Donetsk. "We kregen Feyenoord, de beste ploeg uit de vierde pot. City is erg gevaarlijk en in mijn optiek zijn de kwaliteiten van Shakhtar ondergewaardeerd."

    Sarri werd ook geconfronteerd met uitspraken van Mino Raiola, zijn zaakwaarnemer. Die stelde dat de Napoli-coach bij een veel grotere club werkzaam kan zijn. "Dat is zijn inschatting op basis van zijn kennis van de transfermarkt", stelt Sarri. "Op dit moment is dat wel het laatste waar ik aan denk. We spelen in de Champions League en hebben een heel interessant seizoen voor de boeg. Als ik Napoli verlaat, kan ik me voorstellen dat Raiola een club voor me vindt."

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 september 2017 om 21:00
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    dinsdag 12 september 2017 om 21:00
    Neem nog een biertje Sarri !
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:13
    Dan zou ik de birra moretti aanbevelen
    Vind ik leuk
    Kanthee +46
    dinsdag 12 september 2017 om 21:07
    Denk toch dat rb leipzig moeilijker is. Maar er zijn altijs kansen voor feyenoord!
    Vind ik leuk
    Utca030 +7173
    dinsdag 12 september 2017 om 21:09
    Wat een onzin
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    dinsdag 12 september 2017 om 21:13
    Denk dat Real
    Misschien iets beter is maar dat is dan vanwege Ronaldo.. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:18
    Zat die dan ook in dezelfde pot?
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    dinsdag 12 september 2017 om 23:11
    Feyenoord
    CSKA Moskou
    Celtic
    Sporting Lissabon
    FK Qarabag
    APOEL
    Maribor
    RB Leipzig
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:16
    Raiola zit gewoon te pushen. Gek wordt je van die man. Hebberd.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +1836
    dinsdag 12 september 2017 om 21:18
    Napoli en Manchester City zullen met gemak doorgaan. Feyenoord moet thuis iig winnen van Shakhtar willen ze 3e worden. Uit wordt erg lastig tegen ze.
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 12 september 2017 om 21:20
    Gelul. Leipzig en Sporting zijn net even een klasse beter
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    dinsdag 12 september 2017 om 23:12
    CSKA Moskou lijkt me ook wel een sterkere.. (misschien gelijkwaardig)
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 12 september 2017 om 23:17
    Denk ik eerlijk gezegd ook wel ja
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21509
    dinsdag 12 september 2017 om 21:36
    Nou, met Nelom en Kramer ipv Haps en Jorgensen is een kans op een stuntje nog kleiner geworden.. jammer!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 22:51
    Denk je dat kramer speelt? Ik zie eerder een variant met 2 snelle mannen voorin en of amrabat op het middeveld erbij, óf st. Juste als extra cv.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21509
    dinsdag 12 september 2017 om 23:09
    Ik verwacht geen Kramer. Komt tekort voor dit niveau. Eerder een 4-4-2 met Boetius/Larsson en Berghuis. Daarachter een versterkt middenveld. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Bibo +23
    dinsdag 12 september 2017 om 21:38
    Goed dat je het weet sarri.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 22:50
    Leipzig lijkt me de sterkste. Maar goed leuke woorden dit! Ook al is het ook een beetje indekken ;-).
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    dinsdag 12 september 2017 om 23:08
    Er zijn meer goede teams in pot 4
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    robson81 +2153
    dinsdag 12 september 2017 om 23:59
    Qua gewonnen prijzen is feyenoord dat met afstand in pot 4 en dat geldt ook voor de poule waarin ze zitten alleen koop je daar niets voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 00:52
    Pffffff......Napoli heeft echt een vreselijke goede ploeg
    Vind ik leuk
    AFC +3718