Robben niet blij met Lewandowski-interview: Meer met onze voeten spreken

Robben niet blij met Lewandowski-interview: "Meer met onze voeten spreken"

dinsdag 12 september 2017 om 23:09

Bayern München won dinsdag met 3-0 van Anderlecht, maar Arjen Robben stond na afloop chagrijnig voor de camera van Sky. De vleugelspeler was absoluut niet blij met het feit dat Bayern niet op zoek ging naar meer doelpunten.

Anderlecht kwam al na tien minuten met tien man te staan door een rode kaart van Sven Kums, maar Bayern deed het de hele wedstrijd rustig aan. "We hebben na de 1-0 gespeeld alsof we 5-0 voor stonden", foeterde Robben na afloop. "We hadden veel 'heter' moeten zijn op het maken van meer doelpunten. Met alle respect, maar na die rode kaart hadden we ze uit de Alianz Arena moeten schieten."

Robben was duidelijk ook niet blij met het interview van Robert Lewandowski van afgelopen weekend. De Pool constateerde dat Bayern weinig uit heeft gegeven op de transfermarkt en denkt dat de club daardoor de slag mist. "We moeten meer met onze voeten gaan spreken", was Robben duidelijk.

Lees meer over:Bayern München

Plaats een reactie

Marco S +2545
dinsdag 12 september 2017 om 23:12
Zeikjoch, verdient een Duits papoort
Vind ik leuk
FCT65 +1378
dinsdag 12 september 2017 om 23:36
Snap ik niet. Waarom?
Vind ik leuk
Gerro +2585
dinsdag 12 september 2017 om 23:38
Waar je mee omgaat word je mee besmet.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
dinsdag 12 september 2017 om 23:40
Verklaar je eens nader.....
Vind ik leuk
Frenkie +2912
dinsdag 12 september 2017 om 23:43
Ik snap er ook niet veel van wat hij bedoelt.
Vind ik leuk
Gerro +2585
dinsdag 12 september 2017 om 23:47
Marco S vond hem een Duits zeikjoch,nou ja daar voetbalt ie al een jaartje of wat dus is het niet zo vreemd dat ie wat over neemt van die Duitse mentaliteit en daar wat mee is besmet al is daar niks mis mee. Tekent zijn winnaars mentaliteit.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
dinsdag 12 september 2017 om 23:53
Duits zeikjong...volgens mij is hij nog steeds Nederlander. Daarnaast mogen jullie blij zijn dat hij als aanvoerder van jullie nationale ploeg tenminste de Duitse winnaarsmentaliteit heeft overgenomen, wat inderdaad positief is uit te leggen.
Vind ik leuk
Gerro +2585
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Dat is precies wat ik schrijf gozert.
Vind ik leuk
Marco S +2545
dinsdag 12 september 2017 om 23:13
Hij kan wel vreselijk goed voetballen en rondjes lopen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:18
Begin steeds meer een hekel te krijgen aan robert lewandowski.
Eerst stapt ie over naar de rivaal dat kan nog. Maar nu zeikt ie op elke aanval waarin hij nu wordt betrokken , is steeds boos op robben als robben voor eigen kans gaat , gaat zelf ook regelmatig voor eigen kans en gunt zn mede spelers dan geen blik waardig en nu begint ie ook nog kritische interviews te geven omdat meneer geen nieuwe spelers kan begroeten bij bayern .... volgens mij hebben ze met rudy , sule en tolisso een paar uitstekende voetballers erbij gekregen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:20
Waarom zouden ze ook meegaan in dat buitensporige transfergeweld. Ik heb veel meer respect voor een club als bayern die door goed beleid en goed scouten ver komt in de champions league dan een team dat alle toppers koopt gesteund door een rijke rus, sjeik of bank
Vind ik leuk
feyeniels +14508
dinsdag 12 september 2017 om 23:36
Ze hoeven ook geen echte toppers te halen, maar er loopt in Duitsland zat talent rond. Jongens als Werner, Brandt, Goretzka en Tah zouden prima spelers voor Bayern zijn.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
dinsdag 12 september 2017 om 23:38
Daarnaast hebben ze ook Gnabry nog gekocht en gelijk uitgeleend aan Hoffenheim, waarschijnlijk om hem te laten rijpen onder de nieuwe trainer van Bayern. Slim toch?
Vind ik leuk
feyeniels +14508
dinsdag 12 september 2017 om 23:32
Ik kan de reactie van Lewandowski gedeeltelijk begrijpen, al zijn er met Tolisso, Sule en Rudy wel degelijk nieuwe spelers gekomen. Komende zomer zal Bayern echter wel actiever moeten zijn, aangezien ze zo langzamerhand wat oudere spelers moeten gaan vervangen. Robben, Ribery en Rafinha zouden wat mij betreft vervangen kunnen worden door wat vers bloed, terwijl ik ook Javi Martinez en Vidal bij een goed bod zou laten gaan. Die laatste twee zijn inmiddels ook op een leeftijd dat je ze moet verkopen om nog een leuke transfersom te vangen.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
dinsdag 12 september 2017 om 23:59
Bayern is al druk bezig zich te oriënteren op het vertrek van een aantal oudere spelers. Zo is het geen geheim dat men deze zomer al een poging heeft gedaan om Draxler naar München te halen, dit gaat volgend seizoen waarschijnlijk wel gebeuren. Daarnaast staat Goretzka zeer hoog op het verlanglijstje.
Als Nagelsmann inderdaad de nieuwe trainer wordt, zullen er meer Duitse jeugd en ervaring worden gebracht bij Bayern.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 05:16
Volgens mij gaat goretzka naar Bayern na dit seizoen want dan is hij transfer vrij.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:18
robbe moet niet lullen hij moet zich consentreren op beter gaan spelen en op het nederlands elftal. want iedereen heeft die move van hem al door. tegenwoordig speelt hij de barmhartige samaritaan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Robben niet blij met Lewandowski-interview: "Meer met onze voeten spreken"