Feyenoorders verlangen naar Champions League-duel: These are the chaaaampiooons

Feyenoorders verlangen naar Champions League-duel: "These are the chaaaampiooons"

woensdag 13 september 2017 om 09:47

Jean-Paul Boëtius kan niet wachten tot even voor kwart voor negen, wanneer de hymne van de Champions League door de kolkende Kuip galmt. Dat is voor de Feyenoord-aanvaller iets om naar uit te kijken, naast het spelen van de wedstrijd zelf.

"These are the chaaaaaaaampioooooons", zingt Boetius, nadat hem door Metro wordt gevraagd om een zinnetje uit de Champions League-hymne te zingen. "Ik verheug me op dat liedje. Prachtig! Ik zou het bijna een volkslied willen noemen. Iedereen kent het. Als je dat hoort..."

"Champions League in De Kuip, dat is toch fantastisch?", aldus Jan-Arie van der Heijden. "Dat is niet alleen voor de supporters een droom, maar ook voor ons als spelers." De wedstrijd tegen Manchester United vorig jaar (1-0 winst) is een goed voorbeeld van hoe het tegen een topclub moet, vindt de verdediger. "Zoals tegenstanders in de Eredivisie tegen ons willen spelen, zo speelden wij tegen United. Ik heb er vertrouwen in dat wij dat tegen City ook kunnen."

Met Manchester City treft Feyenoord een ploeg die de afgelopen transferperiode meer dan 200 miljoen euro uitgaf aan nieuwe spelers. "Tja, dat is City hè, dat is de Premier League. We weten dat het niet gemakkelijk voor ons gaat worden, maar het affiche is prachtig", aldus Boëtius, waarna Van der Heijden hem aanvult. "De atmosfeer in De Kuip is altijd al waanzinnig, maar met een wedstrijd in de Champions League op het programma zal dat alleen maar nog mooier zijn."

Poll

Gaat Feyenoord stunten tegen City?

(2248 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 09:52
Succes mannen. Zorg voor een daverende verrassing. Ookal zal dat lastig worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:54
De beste club van Nederland, da’s Feyenoord, ja Feyenoord
Kameraden, hand in hand voor Feyenoord, ole
Welke club staat bovenaan, Feyenoord, Feyenoord
Ze gaan er weer stevig tegen aan, Feyenoord, ole

Refrein:
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole

De hele Kuip gaat uit z’n bol, van Feyenoord, Feyenoord
Ja, alle vakken zitten vol, bij Feyenoord, ole
Ze worden zeker kampioen, Feyenoord, Feyenoord
Geen club kan daar nog wat aan doen, Feyenoord, ole

Zowel de zwaar bevochten wedstrijd vanavond tegen city :0)

[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:56]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:59
Op het ogenblik met je eens, maar helaas kan geen club ons evenaren :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:58
Ik zag vier sterren op het shirt van Bayern. Is dat overtreffen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:49
Bayern krijgt per 5 kampioenschappen een ster. Dus overtreffen nee niet als je naar het aantal sterren kijkt
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 12:50]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:51
Josti-boy
Vind ik leuk
davidben +2446
woensdag 13 september 2017 om 21:46
En nu?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:55
1-0
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:57
Ik hoop voor Feyenoord dat city rustig aan doet
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
woensdag 13 september 2017 om 09:59
Ik kan in ieder geval niet wachten :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:59
Ik hoor de hymne al ...
Vind ik leuk
Bdog +3331
woensdag 13 september 2017 om 10:41
Misschien nog heel even rustig aan doen met de drank.........
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:03
0-3 al hoop ik het niet.
Vind ik leuk
davidben +2446
woensdag 13 september 2017 om 21:47
Je slaat de spijker op de kop. Al hoop ik dat het zo blijft natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:04
Misschien heeft City wind tegen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:35
En dan draait de wind toevallig als de 2e helft begint ;p
Vind ik leuk
2cents +35266
woensdag 13 september 2017 om 10:05
Hoop dat Feyenoord de droom in de kleedkamer laat en er gewoon bovenop knalt in de eigen Kuip.

Met de fans erachter moet een resultaat mogelijk zijn in het eigen stadion.
Vind ik leuk
Bayern FC +1245
woensdag 13 september 2017 om 10:17
Feyenoord moet geloven in hun zelf zonder te overdrijven.

Succes boys
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:19
Kleine nederlaag denk ik. 0-2 ofzo. Daar hoeft feyenoord zich overigens niet voor te schamen.
Vind ik leuk
Makis +868
woensdag 13 september 2017 om 10:39
Doorgebroken Boëtius vroeg in de wedstrijd neergehaald en rooie kaart City. Een benauwde 1-0
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:47
is standup comedian niet iets voor je ?
Vind ik leuk
Makis +868
woensdag 13 september 2017 om 16:06
hahaha, zou toch prachtig zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:43
Zekers...je zou niet misstaan in het comedy cafe:-)

Vind ik leuk
davidben +2446
woensdag 13 september 2017 om 21:48
Welk cafe?
Vind ik leuk
davidben +2446
woensdag 13 september 2017 om 21:47
Hoop is mooi!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:22
Hoop is zeker mooi.....

De westertoren ook.

Fijne avond nog ;-)
Vind ik leuk
davidben +2446
woensdag 13 september 2017 om 22:26
Doe mij maar Het Cromhouthuis
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:22
Begrijpelijk...altijd bij je roots blijven.

ik vermoed dat je dat witte huis bedoelt wat ik altijd zag als ik met de trein naar militaire dienst ging .
Dat is zeker een impossant gebouw

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 10:23]
Vind ik leuk
slaski +1751
woensdag 13 september 2017 om 11:22
Die titel CL word natuurlijk steeds lachwekkender.De nummers 1 t/m 4 uit de grote landen omdat dat nu eenmaal de meeste centen oplevert, en de rest als opvulling league zou betere naam zijn, maar dat bekt niet zo lekker.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:46
hihihi

Vanavond weer een illusie armer,en een droom rijker
Vind ik leuk
AFC +3751