Mobiel Bergwijn ontploft: Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad

Mobiel Bergwijn ontploft: "Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad"

zondag 24 september 2017 om 15:39

Jürgen Locadia scoorde tegen FC Utrecht vier keer, maar Steven Bergwijn maakte het mooiste doelpunt van de middag. Zijn goal, de 1-7, deed denken aan de kunststukjes van Zlatan Ibrahimovic en Diego Maradona.

"In de kleedkamer ben ik meteen dat doelpunt terug gaan kijken. Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad. Ja, nogal wat reacties gekregen ook", lachte Bergwijn na afloop in gesprek met het Eindhovens Dagblad.

"Het was echt een doelpunt op gevoel", vervolgt de negentienjarige aanvaller. "Ik passeerde drie, vier man en speelde keeper uit. Maar je mag hem niet vergelijken met die beroemde goal van Maradona hoor."

Bergwijn stond zondag overigens niet in de basis bij PSV. Trainer Phillip Cocu koos voor een 5-3-2-formatie met Locadia en Hirving Lozano in de aanval. In de slotfase mocht Bergwijn invallen en dat bekroonde hij met zijn schitterende treffer.

Plaats een reactie

BassieN +6829
zondag 24 september 2017 om 15:43
Ik denk dat Bergwijn nu al beter is.
Vind ik leuk
Mokes +28
zondag 24 september 2017 om 15:44
Ik hoop voor hem dat ie dit seizoen echt doorbreekt. Wel een magnifieke goal trouwens!
Vind ik leuk
Santi +15649
zondag 24 september 2017 om 15:45
Hij heeft meer appjes gekregen dan ik :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:46
Eindelijk positief nieuws uit Almere.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:47
Hou dit gevoel vast Bergwijn
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:47
Golden boy!
Vind ik leuk
jaja_PSV +14866
zondag 24 september 2017 om 15:59
#WEERGALOOS!
Dit doelpunt gaat de wereld over. 4spelers + keeper te kakken gezet.

Alle scouts flikkeren de rapportjes over Dolberg met 50mio weg en rennen achter elkaar aan om een bod voor te bereiden op Bergwijn a 75mio.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:00]
Vind ik leuk
Mo +6423
zondag 24 september 2017 om 17:03
Haha
Vind ik leuk
Butsbal +3771
zondag 24 september 2017 om 16:05
Mobiel ontploft, gelukkig had hij m niet bij zijn oor
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:07
Super voor die jongen natuurlijk, nu doorzetten svp :)
Vind ik leuk
Kwal +204
zondag 24 september 2017 om 16:11
Hahaha zegt wat over de nederlanse competitie inderdaad, zo'n goal kan normaal niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:16
Moet je nagaan hoe goed die jongen kan voetballen. Ik roep het langer hier maar iedereen vind het helaas niks. Deze wordt net zo goed als Depay.
Vind ik leuk
Kwal +204
zondag 24 september 2017 om 16:17
Als ie maar niet van die gekke hoedjes gaat dragen :)
Vind ik leuk
robery +2105
zondag 24 september 2017 om 20:29
Wat is er mis met een hoedje?
Vind ik leuk
robery +2105
zondag 24 september 2017 om 20:28
Tja... kan zijn maar heb tot nu alleen Maradona en Romario zoiets zien doen. Lag meer aan de spelers van Utrecht maar goed hij is wel gemaakt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:58
Lekker doelpunt. 40 miljoen. Barca city. Gokken Messi. Groeibriljant. Toptalent
Vind ik leuk
United FC +12710
zondag 24 september 2017 om 17:28
En toen had je een natte vlek in je onderbroek...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:33
Nee hoor bij psv blijven we rustig
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:35
Zo dan wat een mooie actie, 1-7 wie had dat verwacht......

Zal vaker een dagje naar de boulevard gaan, krijg je rare uitslagen van :P
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:27
ga volgende week nog een keer dan
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:29
Doe ik zeker maat, gefeliciteerd nog :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:31
jij ook die van jullie hebben het padje omhoog ook gevonden
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:27
Diego Armando Bergwijn
Vind ik leuk
Teo Smith +12470
zondag 24 september 2017 om 18:53
Je moet ook geen Note 7 kopen pik. ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:26
Wat een goal Steve ! Heerlijk zeg ! Nu al de goal van het seizoen . En eigen jeugd he !
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:55]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:36
Prachtige goal tegen een team wat al had opgegeven.
Volgende keer zo tegen ajax.
Zie jou liever spelen als locadia.
Al was de derde van locadia ook netjes maar de rest van hem waren meer geluk als wijsheid en een simpele pingel.
Zo een goal als jij maakte zie ik hem niet doen.
Echt top ga zo door.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mobiel Bergwijn ontploft: "Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad"