Mobiel Bergwijn ontploft: Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad

    Mobiel Bergwijn ontploft: "Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad"

    zondag 24 september 2017 om 15:39

    Jürgen Locadia scoorde tegen FC Utrecht vier keer, maar Steven Bergwijn maakte het mooiste doelpunt van de middag. Zijn goal, de 1-7, deed denken aan de kunststukjes van Zlatan Ibrahimovic en Diego Maradona.

    "In de kleedkamer ben ik meteen dat doelpunt terug gaan kijken. Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad. Ja, nogal wat reacties gekregen ook", lachte Bergwijn na afloop in gesprek met het Eindhovens Dagblad.

    "Het was echt een doelpunt op gevoel", vervolgt de negentienjarige aanvaller. "Ik passeerde drie, vier man en speelde keeper uit. Maar je mag hem niet vergelijken met die beroemde goal van Maradona hoor."

    Bergwijn stond zondag overigens niet in de basis bij PSV. Trainer Phillip Cocu koos voor een 5-3-2-formatie met Locadia en Hirving Lozano in de aanval. In de slotfase mocht Bergwijn invallen en dat bekroonde hij met zijn schitterende treffer.

    Plaats een reactie

    BassieN +10960
    zondag 24 september 2017 om 15:43
    Ik denk dat Bergwijn nu al beter is.
    Vind ik leuk
    Mokes +106
    zondag 24 september 2017 om 15:44
    Ik hoop voor hem dat ie dit seizoen echt doorbreekt. Wel een magnifieke goal trouwens!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:46
    Eindelijk positief nieuws uit Almere.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:47
    Hou dit gevoel vast Bergwijn
    Vind ik leuk
    Alonius +48
    zondag 24 september 2017 om 15:47
    Golden boy!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zondag 24 september 2017 om 15:59
    #WEERGALOOS!
    Dit doelpunt gaat de wereld over. 4spelers + keeper te kakken gezet.

    Alle scouts flikkeren de rapportjes over Dolberg met 50mio weg en rennen achter elkaar aan om een bod voor te bereiden op Bergwijn a 75mio.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:00]
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    zondag 24 september 2017 om 17:03
    Haha
    Vind ik leuk
    Butsbal +12307
    zondag 24 september 2017 om 16:05
    Mobiel ontploft, gelukkig had hij m niet bij zijn oor
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:07
    Super voor die jongen natuurlijk, nu doorzetten svp :)
    Vind ik leuk
    Kwal +468
    zondag 24 september 2017 om 16:11
    Hahaha zegt wat over de nederlanse competitie inderdaad, zo'n goal kan normaal niet
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5375
    zondag 24 september 2017 om 16:16
    Moet je nagaan hoe goed die jongen kan voetballen. Ik roep het langer hier maar iedereen vind het helaas niks. Deze wordt net zo goed als Depay.
    Vind ik leuk
    Kwal +468
    zondag 24 september 2017 om 16:17
    Als ie maar niet van die gekke hoedjes gaat dragen :)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7390
    zondag 24 september 2017 om 16:58
    Lekker doelpunt. 40 miljoen. Barca city. Gokken Messi. Groeibriljant. Toptalent
    Vind ik leuk
    United FC +11674
    zondag 24 september 2017 om 17:28
    En toen had je een natte vlek in je onderbroek...
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7390
    zondag 24 september 2017 om 17:33
    Nee hoor bij psv blijven we rustig
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80868
    zondag 24 september 2017 om 17:35
    Zo dan wat een mooie actie, 1-7 wie had dat verwacht......

    Zal vaker een dagje naar de boulevard gaan, krijg je rare uitslagen van :P
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zondag 24 september 2017 om 18:27
    ga volgende week nog een keer dan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80868
    zondag 24 september 2017 om 18:29
    Doe ik zeker maat, gefeliciteerd nog :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zondag 24 september 2017 om 18:31
    jij ook die van jullie hebben het padje omhoog ook gevonden
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zondag 24 september 2017 om 18:27
    Diego Armando Bergwijn
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    zondag 24 september 2017 om 18:53
    Je moet ook geen Note 7 kopen pik. ;)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zondag 24 september 2017 om 19:26
    Wat een goal Steve ! Heerlijk zeg ! Nu al de goal van het seizoen . En eigen jeugd he !
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:55]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:36
    Prachtige goal tegen een team wat al had opgegeven.
    Volgende keer zo tegen ajax.
    Zie jou liever spelen als locadia.
    Al was de derde van locadia ook netjes maar de rest van hem waren meer geluk als wijsheid en een simpele pingel.
    Zo een goal als jij maakte zie ik hem niet doen.
    Echt top ga zo door.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mobiel Bergwijn ontploft: "Ik heb m'n telefoon niet meer uit mijn handen gehad"