'Raiola en Mendes willen Alli paaien met supertransfer naar Madrid of Manchester'

'Raiola en Mendes willen Alli paaien met supertransfer naar Madrid of Manchester'

zondag 24 september 2017 om 22:28

De strijd om de handtekening van Dele Alli is in volle gang. Superzaakwaarnemers Jorge Mendes en Mino Raiola willen het supertalent van Tottenham Hotspur aan hun stal toevoegen, meldt The Mirror dit weekend. Beide spelersmakelaars stellen Alli een fraaie transfer in het vooruitzicht. 

De 21-jarige middenvelder van Spurs en Engeland brak onlangs met zijn management. Nu liggen tal van andere partijen op de loer om Alli in te lijven. Met name Raiola en Mendes hebben connecties bij de grootste clubs van Europa. Volgens The Mirror is Alli inmiddels zelfs een toekomstige transfer naar Manchester United of Real Madrid beloofd. 

Voorlopig ligt de oud-speler van Milton Keynes Dons nog vast in Londen. Afgelopen jaar signeerde Alli een nieuw contract bij Spurs. Die verbintenis loopt tot medio 2022, tegen een weeksalaris van zo'n 65.000 euro. Britse media melden dat Alli binnenkort wéér een nieuw contract zal signeren. Zijn wekelijkse gage stijgt dan naar ruim 100.000 euro. 

Poll

Gaat Alli de absolute wereldtop bereiken?

(759 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 22:32
Dat lukt Raiola wel.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:12
Ze maken het voetbal kapot, steeds meer mensen keren zich af van het voetbal omdat het niets meer met voetbal te maken heeft. De elite bepaald in dit geval Jorge Mendes en Mino Raiola die al clubs dwingen om bepaalde spelers op te stellen en te kopen .
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:09
Ze bepalen in ieder geval de selecties. Raiola bijv. bij United en Juve. Zo krijgen die clubs de 1e keus in de beste spelers.

De EU heeft daar een afkeer tegen denk ik ook. Maar in de rest van de wereld wonen veel meer mensen.
En die kennen geen voetbalcultuur zoals in EU.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 01:11]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:40
Je begint je toch af te vragen hoeveel 'sport' nog onderdeel is van deze miljardenbranche.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:43
Het is af en toe een hele zit zo'n anderhalf uur voetbal kijken in 't weekend, maar gelukkig begint dan snel de transferpraat weer!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:46
Zelfs in die anderhalf uur gaat die geldmolen continue door met het berekenen van de transfersommen, rekenend op welke foutieve of goede pass die een speler afgeeft tijdens een wedstrijd. Het is een ziekte die het spel overneemt en ergens in de toekomst zorgt het ervoor dat het simpelweg geen sport meer is ben ik bang.
Vind ik leuk
Mo +6388
zondag 24 september 2017 om 22:56
Wat word het dan volgens jou
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:00
Een toneelstuk in elkaar gezet door multinationals die zoveel mogelijk geld willen verdienen aan de normale man.
Vind ik leuk
daaheej +537
zondag 24 september 2017 om 22:56
beter gaat ie naar real. zou een geweldige speler zijn als bv een van de middenvelders weg gaat of modric gaat stoppen
Vind ik leuk
The Bosz +1989
maandag 25 september 2017 om 01:43
Ik vind Eriksen beter, maar die moet eigenlijk naar Barca vind ik
Vind ik leuk
daaheej +537
maandag 25 september 2017 om 23:11
ik vind Eriksen ook beter. maar Alli is wel een nog 4 jaar jonger ofzo en Modric gaat echt nog wel even door.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:57
Wat heerlijk ongecompliceerd om je eventueel te kunnen storen aan de trivialiteit die kunstgras heet of aan een stalemate van je favouriete club op verplaatsing.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:15
Cor Koster was de grote bedenker van het beroep voetbalmakelaar. Met als inzet zn eigen dochter.
Later kwam Appollon Konijnenburg, als voorganger van Raiola.
Nu wil het toeval dat alle makelaars, graaiende tussenpersonen zijn. Niemand uitgezonderd. De huizenmarkt is er ook niet van op geknapt.
Vind ik leuk
Bizzy +5783
zondag 24 september 2017 om 23:17
Wereldtop is Real Madrid, Barca en Bayern. Britten halen nauwelijks dat niveau. Wel een leuke voetballer. Hij moet lekker blijven bij The Spurs. Mooie club
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 10:00]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:27
Van mij mag je Juve daar ook wel tussen zetten en zal PSG nu ook wel hoge ogen in de CL willen gooien (even 2 aanvallers voor 400 mil halen).

Beide clubs uit Manchester hebben de aanval geopend op deze ploegen en zullen met zijn 6en uit gaan maken wie het voetbal gaat domineren voor de komende jaren.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:07
Jorge Mendes en Mino Raiola de voetbal pooiers bij uitstek zetten hun alles voor geld doende straathoeren weer in om er zelf nog meer aan te verdienen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola en Mendes willen Alli paaien met supertransfer naar Madrid of Manchester'