Larsson klaar met Nederland: Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren

Larsson klaar met Nederland: "Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren"

woensdag 11 oktober 2017 om 18:40

Jordan Larsson is na amper tien maanden alweer uitgekeken op Nederland. De aanvaller van NEC komt in Nijmegen nauwelijks aan spelen toe.

NEC nam de zoon van Henke Larsson in de winterstop over van het Zweedse Helsingborgs, maar een onverdeeld succes is dat vooralsnog niet. Larsson scoorde niet één keer in de Eredivisie en houdt na de degradatie naar de Jupiler League vooral de bank warm.

"Ik ben hier niet naartoe gekomen om op de bank te zitten, zeker niet in een ander land", vertelt Larsson aan het Zweedse HD. Dinsdag keerde hij terug in Helsingborg voor een interland met Jong Zweden. "Ik voelde me meteen weer gelukkig. Dit is mijn thuis."

Larsson erkent dat hij openstaat voor een vertrek bij NEC, mits zijn situatie in Nijmegen niet verandert. "Er moet iets gebeuren als ze willen dat ik blijf. Nogmaals: ik ben hier niet naartoe gekomen om op de bank te zitten. Dat lijkt me toch wel duidelijk?"

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 18:43
Had je niet naar de club met de meest dramatische leiding van Nederland moeten gaan.
Vind ik leuk
BassieN +8134
woensdag 11 oktober 2017 om 18:44
Goeie keuze geweest van Feyenoord om hem niet te kopen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:02
Hoezo, was daar echt ooit sprake van .. das een giller
Vind ik leuk
BassieN +8134
woensdag 11 oktober 2017 om 22:11
Ja ze hadden interesse, hij is hier op stage geweest.
Vind ik leuk
King080 +175
woensdag 11 oktober 2017 om 18:50
Houw doe
Vind ik leuk
Utca030 +2458
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Lekker in je eigen land blijven je heeft waarschijnlijk niet de capaciteiten van je vader
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:38
Spellen is ook een vak. Geen wonder dat de rechtse partijen zoveel aan het onderwijs kapot heeft bezuinigt. Arme Utca030. Nooit van komma's en punten gehoord.
Vind ik leuk
Utca030 +2458
donderdag 12 oktober 2017 om 18:57
Frankje bent uw leraar????
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Het klinkt alsof NL blij moet zijn dat Larsson in NL speelt. Wat een ego.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:07
Waar haal je dat uit?
Vind ik leuk
Teo Smith +13796
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Is hij zo slecht dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:39
Het lijkt mij ook beter dat je vertrekt Larsson. De spitspositie ga je dit seizoen niet veroveren en voor de zijkant kom je tekort. Misschien dat ze je maar moeten verhuren aan een club uit Zweden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:09
Kan echt helemaal niks... Soort talentloze Sana
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:00
Altijd fijn, spelers die vinden dat het aan de boze buitenwereld ligt. Waar je ook speelt, het principe blijft gelijk. Kwaliteit komt altijd bovendrijven tenzij de je overbezetting hebt op een positie bij een club die je ambieert. In dit geval is het toch echt tekort aan kwaliteit. Misschien iets teveel zelfvertrouwen getankt uit 1 wedstrijd tegen Almere City. De beroemde zwaluw ....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:08
Niet goed genoeg.. Als je het bij NEC al niet gaat redden..
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 11 oktober 2017 om 21:21
Een Zweed voelt zich al te groot om op NL-bank.
Zo diep zijn we gezakt.
Ontevreden spelers. Tsja wat moet je ermee.
Maar weer andere club dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:33
Feyenoord, pak 'm
Vind ik leuk
Bertjes +122
donderdag 12 oktober 2017 om 09:15
Zijn deze onzinreacties bij elk NEC nieuwsbericht? Manmanman wat een kleuterklas..

Vond de wissel met Braken na de 1e wedstrijd wel onbegrijpelijk. Je haalt een spits na een wedstrijd waarin hij 2x scoort niet van zijn positie af. Bogers is helaas de meester in beroerde wissels.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 09:22]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:50
Dankzij de onuitputtelijke fantasie van de Arnhemse vrienden zijn de NEC nieuwsberichten net zo populair als die van Ajax op VP!

Over Larsson....... Hij heeft het niveau in Nederland onderschat.
Leuke speler voor een club als De Treffers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Larsson klaar met Nederland: "Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren"