Larsson klaar met Nederland: Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren

Larsson klaar met Nederland: "Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren"

woensdag 11 oktober 2017 om 18:40

Jordan Larsson is na amper tien maanden alweer uitgekeken op Nederland. De aanvaller van NEC komt in Nijmegen nauwelijks aan spelen toe.

NEC nam de zoon van Henke Larsson in de winterstop over van het Zweedse Helsingborgs, maar een onverdeeld succes is dat vooralsnog niet. Larsson scoorde niet één keer in de Eredivisie en houdt na de degradatie naar de Jupiler League vooral de bank warm.

"Ik ben hier niet naartoe gekomen om op de bank te zitten, zeker niet in een ander land", vertelt Larsson aan het Zweedse HD. Dinsdag keerde hij terug in Helsingborg voor een interland met Jong Zweden. "Ik voelde me meteen weer gelukkig. Dit is mijn thuis."

Larsson erkent dat hij openstaat voor een vertrek bij NEC, mits zijn situatie in Nijmegen niet verandert. "Er moet iets gebeuren als ze willen dat ik blijf. Nogmaals: ik ben hier niet naartoe gekomen om op de bank te zitten. Dat lijkt me toch wel duidelijk?"

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 18:43
Had je niet naar de club met de meest dramatische leiding van Nederland moeten gaan.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Goed lezen, hij is geen speler van Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:58
Minderwaardigheidscomplexje?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:11
Nee hoor, maar als een supporter van notabene Ajax dat zegt, dan
hoeft hij echt niet verder te kijken dan Amsterdam.
Want daar zitten de grootste opvreters en publieksverlakkers.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:23
Nou, wij hebben Hyballa er niet op schandalige wijze uitgetrapt om vervolgens mensen als Ron de Groot en droeftoeter Patrick Pothuizen voor de groep te zetten. En dan even keihard degraderen, gewoon omdat je het zo goed ingeschat hebt dat het met Ronnie en de pot goed zou gaan.
Heerlijk
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:33
Ken je de Groot überhaupt wel? Beetje respect voor hem is wel op zijn plaats. Die man is een ras NEC-er die altijd als de nood aan de man is opstaat om de club te helpen. Hij heeft het afgelopen periode ook helemaal niet slecht gedaan. Vrijwel alles gewonnen en enkel de nacompetitie gehaald vanwege het dramatische doelsaldo dat Hyballa had opgebouwd. Hyballa had al veel eerder moeten worden ontslagen. Het feit dat jij hem hier loopt te verdedigen geeft aan dat je NEC niet op de voet volgt. Anders had je hem er ook uit willen hebben.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:34]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:52
Ik ken hem wel. Prima vent, geen beste trainer. Heel goed van hem dat hij altijd zijn verantwoordelijkheid neemt. Maakt hem nog geen goede trainer.
Vrijwel alles gewonnen? Wanneer dan?
Hyballa had een dramatisch doelsaldo omdat hij een meer dan dramatisch elftal kreeg. De tyfus wat waren die slecht zeg.
Ik heb NEC vorig jaar uitvoerig gevolgd, omdat Hyballa me een hele interessante trainer leek.
Het feit dat jullie niet ongeveer in de winterstop zeker waren van degradatie is puur te danken aan die man.

En een beetje respect? Wat dacht je van een beetje respect voor Hyballa? Hij was de enige die de boze supporters toe durfde te spreken, terwijl de rest van dat stelletje lafbekken dapper binnen bleef. Supervette club hoor. Rellende supporters en laf bestuur.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:00
Echter hebben wij het ook aan hem te danken dat we er vervolgens uitvlogen. Ga nou niet doen alsof die man afgelopen jaar een wereldprestatie heeft geleverd. Kan jij je die reeks van 11 verloren wedstrijden nog herinneren? Met als absoluut dieptepunt een 0-1 thuis tegen Excelsior waarbij NEC welgeteld 0x op goal had weten te schieten? Hierna namen Ron en Patrick het over. Die hebben de laatste 2 potjes tegen AZ en Heerenveen wel weten te winnen waarna Sparta vervolgens boven ons bleef omdat Hyballa's tactiek voor zo gigantisch veel tegengoals had gezorgd! Dat ze er dan in de play-offs alsnog uitvliegen kan gebeuren. Dat overkomt meer Eredivisieclubs. Hyballa had ons er namelijk zeker niet ingehouden. Ron en Patrick hebben nog een goede poging gedaan die uiteindelijk mislukte doordat Dumic z'n vizier uit bij NAC niet op scherp stond. Maar dat is verder niet belangrijk.
Waar het om gaat is dat er onder Hyballa op een gegeven moment zo slecht werd gevoetbald dat het pijn deed aan je ogen, al het verteouwen in de ploeg was volledig weg. En dat toen hij er eindelijk uit was gegooid het opeens allemaal wel kon. Dat er opeens wel weer combinaties en loopacties werden gemaakt. En dat we gewoon weer presteerden. Wat is hier dan aan de hand denk je? De buitenstaander zal dit niet weten maar bij NEC-insiders, mensen die de trainingen bekeken enz, was het al langer bekend dat de selectie na een half jaar helemaal klaar was met de trekjes en methodes van Hyballa. Voor de camera was het een leuke man en als supporter heb ik mij ook prima kunnen vermaken om zijn doen en laten maar hij scheen op de training als een malloot tekeer te gaan en van de spelers dingen te verwachten die ze helemaal niet konden. Hij wilden met een complexe tactiek NEC mooi laten voetballen maar daar was simpelweg het materiaal er niet voor. Ron zei het ook voor de camera toen hij het overnam; "We gaan weer gewoon simpel voetballen". En dat werkte uiteindelijk. En een ander ding is dat hij en Patrick schijnbaar ook niet goed met Hyballa overweg konden. En als jij niet met dit deze mensen kan werken bij NEC dan moet je ook gewoon weg. Patrick en Ron snappen de clubcultuur, zij weten wat er wel en niet kan bij NEC. Een buitenlandse trainer moet hiermee kunnen werken en anders is het klaar.
En dat laatste punt van je is ook zoiets waar je alleen andere supporters over hoort. Om te beginnen is die situatie bij het hoofdgebouw door de media flink overdreven. Er hoeven maar een paar ontevreden lui te staan en de Gelderlander spreekt al van een 'bestorming'. Hij is toen inderdaad als eerste naar buiten gegaan omdat men wist dat hij de supporters het beste kon kalmeren aangezien hij nog redelijk populair was bij het publiek. Bart van Ingen enco waren dat bijv totaal niet. Die zijn iets later naar buiten gekomen toen duidelijk was dat het allemaal wel meeviel. Hyballa heeft later ook aangegeven dat hij dit met Van Ingen had besproken. En misschien ook handig om te weten dat dit stelletje lafbekken waar jij het over hebt allemaal zijn vertrokken. Er zit een volledig nieuw bestuur en technisch management. Dus die haat van je richting het huidige NEC slaat kant nog wal.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:38
Nee, dat hebben jullie te danken aan degene die de selectie heeft samengesteld.
Ja, en ik herinner me vooral dat ik het sneu vond dat met Grot de enige die een beetje doelpunten kon maken geblesseerd raakte en vervolgens na zijn blessure geen doelpunt meer maakte.
Dat had wel een aantal punten gescheeld.
Hyballa's tactiek. Of het feit dat jullie vooral slechte verdedigers en een slechte keeper hadden.
Ik vind dat je een rare situatie creëert dat het knap is om van Heerenveen en AZ te winnen en dan kan degraderen vervolgens gebeuren. Ze hadden het toch zo snel zo mooi op de rit? Waarom degraderen ze dan als het team toch eigenlijk wel goed kon voetballen en "gewoon weer simpel voetballen" uiteindelijk werkte?
En dan lag het uiteindelijk aan dat Dumic een kans miste. Ja lekker makkelijk. Als het team eigenlijk best goed was, en de tactiek van De Groot en Pothuizen eigenlijk ook goed werkte hoefden jullie dit jaar niet naar Sittard en Oss.

En het hele verhaal waar ik als NEC-buitenstaanders niet van af wist... Het enige wat ik erover wil zeggen is dat ik het heel gek vind dat daar verder nooit iets over naar buiten is gekomen. Meestal als het slecht gaat bij clubs hoor je dat soort dingen.

Hij vroeg misschien teveel van zijn spelers, maar als dat zo is, kun je me dan vertellen waarom de eerste seizoenshelft zo goed liep? En de tweede seizoenshelft, waarin de enige structurele doelpuntenmaker geblesseerd raakte en daarna niet meer scoorde ineens helemaal niet? Snapten ze de tactiek ineens niet meer?

Misschien is het cultuurverschil reden om aan het einde van het seizoen afscheid te nemen, maar niet om iemand te ontslaan :p. Als je meer waarde hecht aan een assistent dan een hoofdtrainer moet je dat doen. Maar dat je niet overweg kan met je assistent kun je iemand niet echt kwalijk nemen vind ik. Hooguit degene die ze zonder voorbereiding samen laat werken.

Je hoort denk ik altijd andere supporters over dingen die bij een club gebeuren. Ik heb weinig Feyenoorders horen klagen over de Romeinse fonteinen.

Op de beelden was wel vrij duidelijk te zien en horen dat er meer dan 'een paar ontevreden lui' staan. Wat de Gelderlander doet interesseert me echt helemaal niks, maar ik geloof direct dat ze overdrijven voor verkoopcijfers. Ik vond de beelden in ieder geval overtuigend genoeg.

Ja, dat hij nog wel populair was was inderdaad de reden dat de rest zei 'hey Peter, als jij nou even gaat.'
Fijn dat ze het besproken hebben en hem niet gewoon met een stok naar buiten hebben geduwd.

Ja, zoiets meende ik mee te hebben gekregen.
Ik geef toe dat ik dan misschien beter 'het meest dramatische toenmalige bestuur' had kunnen zeggen.
Overigens lijkt Oversier me ook geen sterke keuze, maar dat zal blijken. Ik vond de aanstelling van de nieuwe trainer een beetje gek. Die kwam toch binnen als assistent en werd toen ineens hoofdtrainer?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:09
En nog wat betreft het doelsaldo: wie denk jij dat de selectie heeft samengesteld? Je doet het hier laten voorkomen alsof Van Ingen de selectie had gemaakt en vervolgens Hyballa aantrok als trainer om het boeltje te coachen. Wie denk jij dat al die Duitsers heeft binnengehaald? Die heeft Hyballa gewoon binnengehaald hoor. De slechtste spelers dat jaar waren nog wel die 2 Duitse backs van hem die een groot aandeel hebben gehad in het hoge aantal tegengoals. Het jaar ervoor toen we daar Kane en Woudenberg hadden staan was de NEC verdediging na de top 3 en Vitesse de minst gepasseerde van Nederland. Dus kom aub niet aan met onzin als "Hyballa had een dramatisch doelsaldo omdat hij een meer dan dramatisch elftal kreeg" Hyballa heeft met Van Ingen de selectie samengesteld dus hij is medeverantwoordelijk voor het hoge aantal tegengoals.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:44
Ja, en jij denkt dat NEC zelf alternatieven klaar had staan voor de backs? Ze hadden niks, niemand, Jeffrey Leiwakabessy was er. Als jij zelf goede backs op het oog hebt, ga je niet zonder ze te scouten spelers halen waar de nieuwe trainer mee aan komt zetten. Kane en Woudenberg waren heel erg goed. Ik vond sowieso dat team heel goed.

En ja, ik vind inderdaad dat de directeur verantwoordelijk is voor de samenstelling van de selectie. Het feit dat al die Duitsers werden gehaald die Hyballa dan nog wel kende geeft aan hoe ontzettend slecht voorbereid ze waren. Kane en Woudenberg waren gelukjes die buiten de boot vielen bij grote clubs. Toen die er niet bleken te zijn had NEC niks.
Dus hij is op geen enkele manier verantwoordelijk voor dat hij een bijna waardeloze selectie had.
Sterker nog, hij stelde jonge spelers op, die nu tenminste een beetje geld waard zijn of al iets hebben opgeleverd. Dus ja, zeg wat je wil, maar de selectie was ondermaats en daar kon hij niks aan doen.
Vind ik leuk
Jozef22 +321
woensdag 11 oktober 2017 om 19:36
Nee jullie gooien Bosz eruit omdat meneer Bergkamp (akelig mens) vogelnestje en snelheidsduivel alles willen bepalen bij jullie. Elk normaal mens zou Bosz hebben laten zitten met zijn eigen assistenten na een finale EL. Nu zitten jullie opgescheept met de praatpop van Bergkamp.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:22
Was ik het ook niet mee eens hoor.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
De trainer die de Ajax-baby's aan het voetballen kreeg, en nitwitten er uit wilde gooien, nam de wijk naar Dortmund.
En terecht, wat moet je met klojos als L'Ami en Spijkerman.
En nu vriendje Keizer waar jij zo'n fan van bent...
En wat was er ook weer met Wooter? over droeftoeters gesproken...

Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:23
Ik vind dat L'Ami en Spijkerman er ook uit moeten, maar dan werd m'n naam zo lang.

Wooter was ik niet bij. Het verhaal lijkt me wat overdreven. Deels omdat het slachtoffer zegt dat Wooter hem over zijn autoportier heengooide. Ga er maar aanstaan.
Vind ik leuk
JustH +194
woensdag 11 oktober 2017 om 21:30
Weet jij echt wat er met Wooter was dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:15
Hier nog zo een die van rijlen of zeilen niks afweet. houd gewoon je bakkes als je niks zinnigs te melden hebt, en let op dat eigen clubje van je
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 20:16]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:26
Volgens mij is het precies zo gegaan.
En ik weet niet hoor "houd gewoon je bakkes als je niks zinnigs te melden hebt". Ik vind het leuk dat je "houd" typt. Heel beschaafd voor iemand die zegt dat iemand anders z'n bakkes moet houden. Maar even serieus, vind je dat zelf een hele zinnige post?
Je had op z'n minst aan kunnen geven wat ik verkeerd had.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:33
Omdat je zomaar wat roeptoetert ,
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 20:34]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:35
Oh, dan geloof ik dat je ons door elkaar haalt.
Vind ik leuk
Jordanees +8194
woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
Waar heb je het over?
Met veel eigen jeugd de EL finale gehaald, wat een onzin bericht!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:53
Bedoel je mij? :p
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:01
zonder Sanchez was het gatenkaas geweest.
Vind ik leuk
Jordanees +8194
woensdag 11 oktober 2017 om 22:29
Och och, is dat jouw antwoord. Je doet het met een team, en Ajax had veel aan de eigen jeugd, geweldige opleiding als je dat niet onderkend snap je niks van voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:58
Nice, nee Ajax is de club met de minst transparante.
De slechtsten zitten toch echt in Nijmegen.

En voor de duidelijkheid: Ik vind Arnhem geen leuke stad.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:58]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:00
Nijmegen zelf is anders ook niet heel veel beter
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:01
Eens!
Ik zei het zodat duidelijk is dat het geen Vitesse-NEC iets is :p
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:04
Ach ja is wel schattig wat tegengeluid vanuit de JL. Zelfs ons belofteteam staat boven NEC hahaha
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:06
Wel jammer dat ons belofteteam Grot en Kadioglu niet heeft.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:07
Kardioglu mag wel voor een zacht prijsje naar Amsterdam
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:08
Groeneveld ook wel. Die heeft ook wel wat.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:23
Dat kan, alleen moet je deze speler ergens vinden, ik ken hem niet.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:39
Ja een grapje kan er wel in bij jou he na die jaren van wanbeleid bij je club
Vind ik leuk
Kwal +187
woensdag 11 oktober 2017 om 19:08
ach ja Ajax 1 geen Europees en vorig jaar ook al niets
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:09
Vorig jaar ook al niets, dames en heren finale EL bereiken is tegenwoordig hetzelfde als niets.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:09
Vorig jaar 2e op 1 punt en een EL finale. Mij hoor je niet klagen.
En vooral dat we niet in de Jupiler League spelen bevalt wel.
Vind ik leuk
Kwal +187
woensdag 11 oktober 2017 om 19:11
Maar toch is het niets tastbaars. Overigens ben ik voor Madrid en trek straks mijn Ronaldo pyjama aan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:12]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:15
Klopt, en als ik de beheerder van de prijzenkast was zou ik het misschien ook vervelend vinden.
Wat ik vorig jaar heel leuk vond was dat het toch mogelijk is om echt ver te komen als je gewoon een duidelijk plan hebt. Ik heb voor het eerst in jaren de hele week uitgekeken naar Ajax. Of de halve week aangezien er zoveel extra wedstrijden waren.
En dan ook nog bijna kampioen worden, ook al maken Europese wedstrijden dat veel moeilijker.
Ik heb me gewoon goed vermaakt vanaf het moment dat het ging lopen.
En dat is me veel meer waard dan dat ik me stierlijk zat te vervelen onder Frank de Boer.
Tof dat we kampioen werden, maar de manier waarop was vaak om te janken.

Zou het niet leuk zijn om een pyjama te hebben met Ronaldo in tenue als de pyjama? Dus tot aan de nek, en dan jouw hoofd?
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:16]
Vind ik leuk
Kwal +187
woensdag 11 oktober 2017 om 19:17
Zeker :)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:18
Nou, ik typ nog een keer een gepassioneerde comment.. :p
Vind ik leuk
036 +1997
woensdag 11 oktober 2017 om 21:23
Waar zit zn foto?
Vind ik leuk
JustH +194
woensdag 11 oktober 2017 om 21:32
Daar hebben we meer clubs van
Vind ik leuk
Roekoe +4419
woensdag 11 oktober 2017 om 19:17
Ja schandalig ahahhaa, zeker ook omdat alleen de voorhoede al zon 17 miljoen was Hahahaha echt een schande dat nec daaronder staat hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:13
Nog wel ja, het wordt lastig die plek vol te houden als al die lui uit het a-team niet meer mogen worden opgesteld omdat ze aan het wedstrijdlimiet zitten of Ajax moeten helpen in de titelrace. NEC wordt uiteindelijk dus gewoon kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:03
ik wel.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:04
Jij bent wel speler van Ajax?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:15
Vind Arnhem een leuke stad, niks is mee.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:17
Ik vind Arnhem vrij saai, maar ik wilde vooral zeggen dat ik het niet zei omdat ik voor Vitesse ben.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:57
Haal je de wietsmog weg boven Amsterdam en het wordt ook saai.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:14
Dat zie je echt verkeerd. Het is in heel veel opzichten leuker en gezelliger dan Arnhem. Zo is het in Amsterdam bijvoorbeeld leuk en gezellig.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:27
Haha maak jezelf dat maar wijs, die 18 miljoen toeristen per jaar weten wel beter. Die komen naar Amsterdam en niet naar Nijmegen en dat is ze niet om de drugs te doen want die zijn in heel Nederland te krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:36
Het slechtste beleid wordt gevoerd in Kerkrade. Die zijn al een paar langer bezig met het nemen van slechte beslissingen dan NEC. Zie ze dit jaar ook weer degraderen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:59
Als Ajax een dramatische leiding heeft en Ajax gewoon meedraait met de top dan zou NEC wereldtop moeten zijn met hun diep en diep trieste leiding.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:04
Hun diep en diep trieste leiding die de enige man die de ballen had om de supporters te woord te staan eruit te sturen. Ik vond het echt heerlijk toen die huichelaars eruitvlogen. Heerlijk

#Hyballa
Vind ik leuk
036 +1997
woensdag 11 oktober 2017 om 21:15
Lol
Vind ik leuk
BassieN +6748
woensdag 11 oktober 2017 om 18:44
Goeie keuze geweest van Feyenoord om hem niet te kopen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:02
Hoezo, was daar echt ooit sprake van .. das een giller
Vind ik leuk
BassieN +6748
woensdag 11 oktober 2017 om 22:11
Ja ze hadden interesse, hij is hier op stage geweest.
Vind ik leuk
King080 +146
woensdag 11 oktober 2017 om 18:50
Houw doe
Vind ik leuk
Utca030 +1470
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Lekker in je eigen land blijven je heeft waarschijnlijk niet de capaciteiten van je vader
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:38
Spellen is ook een vak. Geen wonder dat de rechtse partijen zoveel aan het onderwijs kapot heeft bezuinigt. Arme Utca030. Nooit van komma's en punten gehoord.
Vind ik leuk
Utca030 +1470
donderdag 12 oktober 2017 om 18:57
Frankje bent uw leraar????
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Het klinkt alsof NL blij moet zijn dat Larsson in NL speelt. Wat een ego.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:07
Waar haal je dat uit?
Vind ik leuk
Teo Smith +12427
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Is hij zo slecht dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:39
Het lijkt mij ook beter dat je vertrekt Larsson. De spitspositie ga je dit seizoen niet veroveren en voor de zijkant kom je tekort. Misschien dat ze je maar moeten verhuren aan een club uit Zweden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:09
Kan echt helemaal niks... Soort talentloze Sana
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:13
een Deskjet zonder inkt.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:59
Je bent bij Helsingborgs het stadion uitgejaagd omdat je degradeerde, waarom hij nou denkt dat hij beter is geworden en een basisplek verdient is mij een raadsel. Denk dat hij beter iets anders kan gaan zoeken om zijn brood mee te verdienen, als je in de Jupiler League al op de bank terecht komt en daar vaste waarde bent kom je duidelijk tekort voor elk betaald voetbal niveau.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:00
Altijd fijn, spelers die vinden dat het aan de boze buitenwereld ligt. Waar je ook speelt, het principe blijft gelijk. Kwaliteit komt altijd bovendrijven tenzij de je overbezetting hebt op een positie bij een club die je ambieert. In dit geval is het toch echt tekort aan kwaliteit. Misschien iets teveel zelfvertrouwen getankt uit 1 wedstrijd tegen Almere City. De beroemde zwaluw ....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:08
Niet goed genoeg.. Als je het bij NEC al niet gaat redden..
Vind ik leuk
Cookee +3604
woensdag 11 oktober 2017 om 21:21
Een Zweed voelt zich al te groot om op NL-bank.
Zo diep zijn we gezakt.
Ontevreden spelers. Tsja wat moet je ermee.
Maar weer andere club dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:33
Feyenoord, pak 'm
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 09:15
Zijn deze onzinreacties bij elk NEC nieuwsbericht? Manmanman wat een kleuterklas..

Vond de wissel met Braken na de 1e wedstrijd wel onbegrijpelijk. Je haalt een spits na een wedstrijd waarin hij 2x scoort niet van zijn positie af. Bogers is helaas de meester in beroerde wissels.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 09:22]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:50
Dankzij de onuitputtelijke fantasie van de Arnhemse vrienden zijn de NEC nieuwsberichten net zo populair als die van Ajax op VP!

Over Larsson....... Hij heeft het niveau in Nederland onderschat.
Leuke speler voor een club als De Treffers.
Vind ik leuk
EddyT67 +2401
donderdag 12 oktober 2017 om 14:14
"Er moet iets gebeuren" Inderdaad....Ga eens goed voetballen jonguh. De blagen hebben geen enkele vorm van zelfreflectie. Als hij goed zou spelen zat hij niet op de bank
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Larsson klaar met Nederland: "Als ze willen dat ik blijf moet er iets gebeuren"