Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: Moeilijk voor te stellen

Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: "Moeilijk voor te stellen"

woensdag 11 oktober 2017 om 22:30

Sergio Agüero heeft woensdag voor het eerst uitgebreid gereageerd op zijn auto-ongeluk in Amsterdam. Daarbij brak de Argentijnse schutter van Manchester City een rib.

Agüero bracht twee weken geleden een bezoek aan de AFAS Live in Amsterdam, waar de Colombiaanse zanger Maluma optrad. Na afloop stapte hij in een taxi die in Buitenveldert een paal ramde. Agüero brak een rib, vloog de volgende dag terug naar Engeland en hervatte deze week de training. Hij miste daardoor de Premier League-topper van City tegen Chelsea én de cruciale WK-kwalificatieduels van Argentinië.

Agüero kreeg veel kritiek te verduren vanwege  zijn Nederlandse trip. "De meeste spelers van Manchester City gaan, als ze een vrije dag hebben, naar Londen, anderen gaan naar Italië en weer anderen gaan naar Spanje. Ik ging op uitnodiging naar een concert van Maluma. Na afloop ging ik terug naar het vliegveld en kreeg ik dat ongeluk", vertelt de Argentijn aan Tyc Sports. "Dan denkt men: waarom is hij daar naartoe gegaan, maar het is moeilijk voor te stellen dat er zoiets kan gebeuren. De taxichauffeur had de bocht niet gezien."

Plaats een reactie

Mo +6313
woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
Echt onzin dit, als dit ongeluk niet had plaatsgevonden was er niks aan de hand geweest en hoorde je niemand er over
Vind ik leuk
Gu3rilla +13827
woensdag 11 oktober 2017 om 22:39
Amsterdam met prive vliegtuig is net zo ver als Londen of wat dan ook. De enige die kritiek hadden/hebben zijn zuurpruimen.
Vind ik leuk
Mo +6313
woensdag 11 oktober 2017 om 22:58
Hij moet op zijn vrije dag lekker doen en laten wat hij wilt, het blijven nog gewoon mensen hoor
Vind ik leuk
royco88 +2870
woensdag 11 oktober 2017 om 22:56
Die zat waarschijnlijk de hele tijd in ze binnenspiegel te kijke. Niet iedere dag zit agüero in je auto
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
Erg kortzichtig om aguero hierom te bekritiseren. Alsof voetballers altijd maar binnen moeten blijven zodat ze geen risico's lopen. Dit is gewoon overmacht
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
De chauffeur had zeker zijn bril niet op... welke kluns ziet een bocht nou niet...
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
woensdag 11 oktober 2017 om 22:39
Slechtziendheid is een kwaaltje in Amsterdam. Denk alleen al aan Danny Blind.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:42
Ach de een kan slecht zien en de ander ziet er weer slecht uit... denk alleen al aan die vogelverschrikker... Cocu...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:30
Hahaha lekker
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
donderdag 12 oktober 2017 om 04:32
:)
Vind ik leuk
LFC16 +316
woensdag 11 oktober 2017 om 23:40
Hahahaha jij heb echt zeker een scherpe blik. Volgens mij gaat dit over Aguero en een concertje.. zo triest weer
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
donderdag 12 oktober 2017 om 04:33
Een geintje kan al niet meer hier, I know.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:40
Waarschijnlijk dacht die te kort door te bocht.
Vind ik leuk
Joen'tje +1341
woensdag 11 oktober 2017 om 22:36
Misschien moet de Uber chauffeur een andere stad nemen, Amsterdam zit helaas vol bochten.
Vind ik leuk
Jefah +249
woensdag 11 oktober 2017 om 22:37
Hahaha meneer of mvr had de bocht niet gezien.. jajaa
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:38
Alsof je als Voetballer geen leven mag hebben
Vind ik leuk
Vamos M +4599
woensdag 11 oktober 2017 om 22:46
Is zijn vrije tijd mag hij zelf weten waar hij naartoe gaat.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:52
De link is vlug gelegd:
Groep F Champions League,
Agüero, Manchester City, Feyenoord.

Conclusie:
Een Rotterdamse Taxi Chauffeur !
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:31
In Amsterdam rijden taxichaffeurs van eigen bodem maar toch leuk bedacht
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:19
Hahaha. Ja tuurlijk. De kans dat je in Amsterdam bij een Ansterdamse taxichauffeur instapt is niet heel groot...
Vind ik leuk
Gerro +2851
woensdag 11 oktober 2017 om 23:12
Volgens Johan Derksen ging ie een wippie maken en huurde hij geen dikke Limo die nogal opvalt en stapte hij daarom in een dubieuze taxi. Dat kon zomaar eens waar zijn.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 06:30
Dat geloof ik niet. Die wil geen goedkope meiden.
Maar straks wil je nog weten, wat hij bij de supermarkt koopt.
Vind ik leuk
Gerro +2851
donderdag 12 oktober 2017 om 14:18
Nou da hoef ik niet te weten maar derksen hoorde ik dit onlangs roepen dat dit het geval zou zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:33
Naar Amsterdam gaan of naar Italië, Spanje of Londen gaan is geen verschil in, stelletje zuurpruimen die Agüero geen lol gunnen. Sterkte, Sergio.
Vind ik leuk
mba4u2c +626
woensdag 11 oktober 2017 om 23:41
Tijd voor een bril voor die taxi chauffeur...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: "Moeilijk voor te stellen"