Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: Moeilijk voor te stellen

    Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: "Moeilijk voor te stellen"

    woensdag 11 oktober 2017 om 22:30

    Sergio Agüero heeft woensdag voor het eerst uitgebreid gereageerd op zijn auto-ongeluk in Amsterdam. Daarbij brak de Argentijnse schutter van Manchester City een rib.

    Agüero bracht twee weken geleden een bezoek aan de AFAS Live in Amsterdam, waar de Colombiaanse zanger Maluma optrad. Na afloop stapte hij in een taxi die in Buitenveldert een paal ramde. Agüero brak een rib, vloog de volgende dag terug naar Engeland en hervatte deze week de training. Hij miste daardoor de Premier League-topper van City tegen Chelsea én de cruciale WK-kwalificatieduels van Argentinië.

    Agüero kreeg veel kritiek te verduren vanwege  zijn Nederlandse trip. "De meeste spelers van Manchester City gaan, als ze een vrije dag hebben, naar Londen, anderen gaan naar Italië en weer anderen gaan naar Spanje. Ik ging op uitnodiging naar een concert van Maluma. Na afloop ging ik terug naar het vliegveld en kreeg ik dat ongeluk", vertelt de Argentijn aan Tyc Sports. "Dan denkt men: waarom is hij daar naartoe gegaan, maar het is moeilijk voor te stellen dat er zoiets kan gebeuren. De taxichauffeur had de bocht niet gezien."

    Plaats een reactie

    Mo +10831
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
    Echt onzin dit, als dit ongeluk niet had plaatsgevonden was er niks aan de hand geweest en hoorde je niemand er over
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15634
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:39
    Amsterdam met prive vliegtuig is net zo ver als Londen of wat dan ook. De enige die kritiek hadden/hebben zijn zuurpruimen.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:58
    Hij moet op zijn vrije dag lekker doen en laten wat hij wilt, het blijven nog gewoon mensen hoor
    Vind ik leuk
    Baijiu +1024
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
    Erg kortzichtig om aguero hierom te bekritiseren. Alsof voetballers altijd maar binnen moeten blijven zodat ze geen risico's lopen. Dit is gewoon overmacht
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2220
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:36
    Misschien moet de Uber chauffeur een andere stad nemen, Amsterdam zit helaas vol bochten.
    Vind ik leuk
    Jefah +236
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:37
    Hahaha meneer of mvr had de bocht niet gezien.. jajaa
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:38
    Alsof je als Voetballer geen leven mag hebben
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12472
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:52
    De link is vlug gelegd:
    Groep F Champions League,
    Agüero, Manchester City, Feyenoord.

    Conclusie:
    Een Rotterdamse Taxi Chauffeur !
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:31
    In Amsterdam rijden taxichaffeurs van eigen bodem maar toch leuk bedacht
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6185
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:19
    Hahaha. Ja tuurlijk. De kans dat je in Amsterdam bij een Ansterdamse taxichauffeur instapt is niet heel groot...
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:12
    Volgens Johan Derksen ging ie een wippie maken en huurde hij geen dikke Limo die nogal opvalt en stapte hij daarom in een dubieuze taxi. Dat kon zomaar eens waar zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:33
    Naar Amsterdam gaan of naar Italië, Spanje of Londen gaan is geen verschil in, stelletje zuurpruimen die Agüero geen lol gunnen. Sterkte, Sergio.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2252
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:41
    Tijd voor een bril voor die taxi chauffeur...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Agüero doorbreekt stilzwijgen na ongeluk in Amsterdam: "Moeilijk voor te stellen"