Spierballentaal vanuit Amsterdam: De sfeer heeft totaal geen invloed op mij

    Spierballentaal vanuit Amsterdam: "De sfeer heeft totaal geen invloed op mij"

    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:05

    André Onana kijkt vol vertrouwen vooruit naar de Klassieker van zondagmiddag. De uit Kameroen afkomstige Ajax-doelman weet zeker dat zijn club de drie punten mee gaat nemen uit Rotterdam-Zuid.

    "Het is een van de grootste wedstrijden van het jaar. Het is voor ons belangrijk om daar te winnen", laat Onana weten aan de clubsite van Ajax. "Nee. Ik ben absoluut niet tevreden met een gelijkspel. We moeten winnen in Rotterdam. Maar ik weet dat we gaan winnen, ik heb er veel vertrouwen in." De doelman is bovendien niet van plan om zich te laten intimideren door de Feyenoord-supporters. "De sfeer heeft totaal geen invloed op mij. Het maakt mij niet uit wat er buiten het veld gebeurt."

    Onana kreeg vorig seizoen de volle laag van de Feyenoord-supporters, nadat hij tijdens de Klassieker een doelpunt van Ajax iets te uitbundig vierde. "Dat had niets te maken met de fans", is de keeper zich van geen kwaad bewust. "Wanneer we scoren, denk ik niet na over wat ik doe. Het is de emotie die loskomt. Als we morgen scoren en winnen zal ik waarschijnlijk nog meer uit mijn dak gaan dan vorig jaar."

    Poll

    Hoe eindigt de Klassieker?

    (5279 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lurton +2104
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:15
    Een Nederlandse jongen poept in ze broek in de Kuip. Het zijn vaak de spelers van onder de evenaar die er totaal niet van onder de indruk zijn. Sterker nog, ze gaan er vaak beter van presteren.

    Nu Veltman nog :(
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kwal +458
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:17
    Volgens Cock van der Palm wint Feyenoord ! Alleen met hoeveel is nog de vraag
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:39
    Wat een lul die cock.....! ;)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:23
    Snel scoren Ajax en de kuip is stil.
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:26
    Onananananananana
    Vind ik leuk
    Bizzy +16059
    zaterdag 21 oktober 2017 om 21:53
    Gok op 4-4 .... wordt een prachtige middag waarbij de liefhebbers aan hun trekken komen. 8 goals wat wil een mens nog meer
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2775
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:06
    0-8 zou ik leuker vinden :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:19
    Een overwinning van PSV op almelo
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:00
    Heb liever dat ze morgen in de wedstrijd spierballen tonen.
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:14
    Obanaana is op moment zo slecht aan het keepen, dus zal morgen ook wel een keer blunderen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:20
    Zijn niveau van vorig seizoen nog lang niet gehaald
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11640
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:44
    "Obanaana" heeft net zoals Jones nog maar 6 goals tegen gehad dit seizoen, maar ik heb Jones toch net iets meer zien blunderen, met name bij die goal van NAC kwam hij een beetje lomp over ;-)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11640
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:50
    Ach, vorig jaar heeft Ajax bij o.a Schalke en Legia gespeeld, daar zijn ze nog een stuk onrustiger op de tribunes.
    Dus ze zijn wel wat gewend, en daarnaast heb je bij een vroege 0-1 De Kuip muisstil, dus laten we hopen dat die vroege goal gaat vallen.
    Vind ik leuk
    Sonneillon +551
    zaterdag 21 oktober 2017 om 23:02
    legia kan ik nog in komen, maar geen club in Duitsland heeft publiek dat wilder is dan hier in Nederland hoor
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11640
    zondag 22 oktober 2017 om 00:12
    Geintje zeker?
    De sfeer en aanhang bij Schalke en Dortmund alleen al zegt meer dan genoeg. Daarnaast heb je ook nog clubs als Eintracht Frankfurt, FC Köln en niet te vergeten St. Pauli die over een fantastische aanhang beschikken en waar het flink kan spoken.
    Vind ik leuk
    MokumXXX +703
    zondag 22 oktober 2017 om 04:56
    Het zijn ook niet de Ajaxspelers die onder de indruk zijn maar eerder de scheidsrechters;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spierballentaal vanuit Amsterdam: "De sfeer heeft totaal geen invloed op mij"