Feyenoorders over spreekkoren: We schaamden ons kapot. Nog steeds het geval

Feyenoorders over spreekkoren: "We schaamden ons kapot. Nog steeds het geval"

zondag 22 oktober 2017 om 18:25

Met de pest in zijn lijf stond Jean-Paul Boëtius zondagmiddag de pers te woord. De aanvaller van Feyenoord schaamde zich naar eigen zeggen kapot voor de 1-4 nederlaag tegen Ajax. VoetbalPrimeur sprak met Boëtius. 

Emile van de Sande
ROTTERDAM

De verslagenheid was enorm in de Feyenoord-kleedkamer. "De sfeer was moordend, natuurlijk. Niemand is tevreden, zéker niet met de manier waarop het vandaag gegaan is", zegt Boëtius onder meer tegen VoetbalPrimeur. "Het is nu weer even door de zure appel heen bijten en toewerken naar de bekerwedstrijd. De laatste weken vallen de resultaten tegen, dus iedereen moet bij zichzelf te rade gaan wat er fout gaat en hoe we het kunnen omdraaien. Daarna kunnen we als team de draad weer oppakken."

Het Legioen was genadeloos voor de eigen ploeg. In De Kuip was de onvrede bijna tastbaar. Of de Feyenoord-aanhang té negatief was? "Nee, de eerste keer dat ik het publiek echt negatief hoorde was toen we 1-4 achter stonden. Dan snap ik het wel", zegt Boëtius. Zelfs voor de 'schaam je kapot'-spreekkoren kon de teleurgestelde linksbuiten begrip opbrengen. "We schaamden ons ook kapot. Dat is nog steeds het geval."

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 18:32
In iedergeval eerlijk en zelf bewust
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:58
ik noem de Feyenoord supporters ondankbaar.
net als Ajax vorig jaar met het halen van de finale van de EL heeft Feyenoord ook een terugval na hey behalen van het kampioenschap van vorig jaar.
Ajax werd erom uitgelachen maar zie Feyenoord dat presteerd zelfs nog slechter ook Europees.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:34
Beste remedie is eerst 7 wedstrijden op rij verliezen!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
9...is het in Rotterdam
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 21:41
Azijnpisser (s)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:35
Het publiek daar is deze dag meer door de mand gevallen dan het elftal zelf.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:30
Haha je slaat de spijker op z'n kop! Rotterdammers pochen altijd over "het legioen", maar net als bij alle andere clubs fluit het publiek de eigen ploeg uit als het niet loopt...
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:42
Nou klets je echt uit je nek, want ga jij maar eens kijken naar Ajax en psv als zij zo’n wedstrijd zouden spelen. Feyenoord heeft nu al meer verloren dan het hele vorige seizoen. We spelen met Diks centraal, zon beetje de vierde keus. We spelen met St Juste, Amrabat, Haps, allemaal nieuwe jongens. Je verliest alles in de CL, je verliest van NAC en dan zou het publiek moeten juichen? Wie ben jij dan wel, mijnheer de supersuporter? Het is nu kut en dat laten wij weten. Maar woensdag zit ik weer in deKuip.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:29
Trek je niks aan van die reageer-tokkies joh... gewoon meer bier drinken.
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 22:04
Bier genoeg, komt goed.
Vind ik leuk
410hhw +1283
zondag 22 oktober 2017 om 21:44
010 vertrok massaal na de 1-3 en dan hebben we over dat “geweldige” legioen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:35
Lezen is ook een vak..... ik schrijf "net als bij alle andere ploegen". Daar horen de supporters van mijn club, Ajax ook bij. Denk je dat ik niet heb lopen scheiden op m'n club dit seizoen??
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:47
Sterkte met het verpesten van je avond dan
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 22:51
Nee de avond is niet verpest, heb net lekker gegeten. Ik heb er nu minder moeite mee dan vorig seizoen met de 1-1.toen was je veel beter , met een paar honderd procent kansen. Nu heeft Ajax verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
5697956 +1537
zondag 22 oktober 2017 om 22:59
Ze waren ziedend, omdat Ajax tegen de verhouding in bleef scoren.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:36
Ik zag dat vandaag ook 'het trouwe legioen' toch al wat eerder het stadion verliet...

Terwijl juist zij degene zijn die een correlatie tussen eerder weggaan en minder supporter zijn benoemen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:54
Ga jij nou eerst maar je stadion tot de nok toe vullen. Twee weken geleden riepen ajacieden dit ook na Nac thuis en de dag later zat hun eigen stadion voor de helft vol vanaf de aftrap. Eerst zelf je seizoenkaart halen voordat je babbeltjes krijgt.

Oja p.s. de groeten: http://imgr.rgcdn.nl/7ffbc73d371e44ac8f334201ff4a474d/opener/Coolsingel-kleurt-rood.jpg
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:08
Ik zeg je eerlijk, mij boeit het niet of een supporter eerder weggaat of niet, moet die lekker zelf weten. Ieder zn eigen agenda toch?

Maar hoor vaak het legioen praten dat ze niet als Ajax supporters zijn omdat die voor het einde van fluitsignaal vaak alvast de auto opzoeken. Dat heb ik vandaag ook bij Feyenoord gezien en benoem ik het ook...hoezo dan problemen hebben met iets wat jullie zelf altijd benoemen? Als maar wijzen en wijzen maar wanneer je wordt aangesproken op hetzelfde gedrag dan huilie huilie doen...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:16
Huilie huilie? Het gaat om het feit dat geen enkele ajacied recht heeft op spreken na 20 jaar lang alleen een uitverkocht stadion te hebben bij de klassieker, psv en europees. In die twintig jaar heeft Feyenoord alle diepe dalen meegemaakt waar Ajax nog nooit in de buurt is gekomen en nooit is er los gelaten van de club. En dan komt er weer zo een opportunist zoals jij benadrukken dat het Feyenoord publiek niks voor stelt. Gedraag je joh. Ga lekker je overwinning vieren en hou ons erbuiten alsjeblieft .
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Mij heb je niet horen zeggen dat het Feyenoord publiek niks voorstelt. Ik heb alleen gezegd dat hetgeen waar jullie altijd de ajacieden dingen van verwijten, zelf ook gewoon doen.

Als ik het dan benoem moet je dus niet huilie huilie gaan doen. Simpel!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
Idd er verlieten mensen het stadion ja, maar waar mij het om gaat is dat jij als "Rotterdamse ajacied"... dat toch zo lekker nog even wil benadrukken terwijl werkelijk geen enkele supporter van die club daar recht op heeft, wat ik al eerder zei ga eerst nou maar je eigen stadion weer eens vullen, voordat je überhaupt dit soort praatjes krijgt. Straks zitten we volgend duel weer tegen die letters op de stoeltjes aan te kijken vanaf de aftrap. Daar gaat het om.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:35
Ik wil dat niet 'even lekker benadrukken', ik benoem wat ik heb geconstateerd. Dat het pijnlijk is voor jou is een 2e.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:40
Dat is dus onzin, want dat wil jij namelijk wel heel graag, anders zeg je het niet uit het niks. En idd het maakt me opgefokt als zoiets uit de mond komt van een supporter van een club die daar echt Helemaal niks over mag zeggen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:54
En wie bepaalt van welke club wie wat mag zeggen?

Jij zeker niet...dus heb het verder ook niemand horen zeggen.

Topic ging ook over supporters, dus hoe bedoel je uit het niets?
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:04
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet....

Rotterdamse Ajacied heeft 100% gelijk.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 13:05
Okee ik moet eerlijk toegeven dat je een punt hebt. Ik was gisteren dermate gefrustreerd na die wedstrijd dat ik me even helemaal heb laten gaan. Ik hoop dat mensen dat toch ook enigszins kunnen begrijpen. Inderdaad er liepen mensen weg en dat mensen stellen dat datgene dus niet bij Feyenoord gebeurd, is onzin.

Maar dan nog wil ik er wel aan toevoegen dat het feit dat dit weglopen nu zo extreem benadrukt wordt door de Ajacieden in het hele land, toch lichtelijk hypocriet en haatwekkend overkomt, omdat Feyenoord door de jaren heen echt wel heeft bewezen een enorm loyale achterban te hebben. In ieder geval loyaler dan de achterban van Ajax. Ik denk dat supporters die dat nu gaan weerleggen, zelf ook weten dat ze liegen en weten dat ik daarin wel gelijk heb.

Maja achja laat het allemaal lekker varen. Gefeliciteerd met jullie verdiende overwinning. We weten iig weer wat het is om Feyenoord supporter te zijn. Alles winnen is niet echt voor ons weggelegd...
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 15:24
Sportief kerel, ben zelf Ajacied en ik ga alleen wanneer er leuk en aantrekkelijk voetbal wordt gespeeld. Het is tenslotte amusement en dan wil ik ook vermaakt worden. Ik ga ook niet naar de efteling als alle attracties gesloten zijn.
Vind ik leuk
Degraaf +8977
zondag 22 oktober 2017 om 19:48
Laat hem toch Rotterdamse Aja(x)cied, hij laat wel heel duidelijk blijken dat het een hele slechte verliezer is.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Kan wel zo zijn. Daarom stimuleer ik bij hem het leerproces om sportief te kunnen zijn ;-)
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 22:02
“Stimuleer ik het leerproces”
Wat een engnek ben jij zeg. Laat me raden: audi of bmw rijder met een grote muil en een te blond wijf.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:10
Ho ho ho, je draait de rollen nu om pik.
Jullie hebben zelf altijd commentaar gehad op het Ajax publiek vanwege de stilte en het vertrekken voor tijd.
En nu doen jullie juist precies hetgene waar jullie ons belachelijk mee maakte, dus kijk voortaan eerst naar je eigen stadion en publiek voordat je weer eens een keer commentaar hebt richting Amsterdam.
Jullie vallen namelijk volledig door de mand op deze manier ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
lekker simpel ben je. "Mij hoor je niet zeggen bla bla bla" en vervolgens iedereen over 1 kam scheren.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Waar scheer ik iedereen over 1 kam dan?
Vind ik leuk
fr1963 +1137
zondag 22 oktober 2017 om 21:37
ajax publiek vertrekt 10 minuten voor tijd zelfs al als ze slechts met 1-0 voor staan.....dat is het verschil.
De 1-3 viel pas in de 89e minuut dus.........toen wist je dat het over uit was......en is het begrijpelijk dat een aantal mensen die ver moeten reizen alvast de auto opzoeken.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:08
Owja bij jullie is het natuurlijk wel "begrijpelijk", lachwekkend.
Ons hoor je er ook niet over, zou me echt een worst wezen als mensen eerder vertrekken, maar het Feyenoord publiek roept altijd dat dit echt niet kan en dat het alleen maar bij Ajax gebeurt en nu gaan ze verdomme zelf al een aantal wedstrijden achter elkaar eerder naar huis.
Maar bij jullie is het uiteraard gewoon "begrijpelijk", hahah sodemieter toch op.

Vind ik leuk
Nouwske +389
zondag 22 oktober 2017 om 19:52
Wat praat jij poep man. Kijk maar eens heel snel beelden van de afgelopen 20 jaar terug. Je zet je eigen compleet voor lul.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:36
En Feyenoord-supporters niet? "De Kuip zit altijd vol", wordt er dan gezegd. Google ff op bezoekersaantallen van de, pakweg, afgelopen 10 jaar, en je zult zien dat de Kuip bij lange na niet helemaal vol zat. Enne, fyi, NAC is de club met de hoogste bezettingsgraad (procentueel gezien) in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Kwikwek +2411
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Wij zijn AJAX
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:59
Uitverkocht is het elke wedstrijd nogmaals...
Vind ik leuk
Garinsha +2694
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Ja hoor want met een vol stadion krijg je natuurlijk ook de punten.. schei uit met je onzin.. vol of niet vol mij maakt dat geen malle uit wat er op het veld gebeurd is veel belangrijker..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Feyenoorders praten nu eenmaal graag over Ajax. Zelfs hele liedjes hebben ze verzonnen
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
Door geboren en getogen in Rotterdam te zijn, ben ik inmiddels wel wat gewend ;-)

Feyenoorders zijn vaak te chauvinistisch ingesteld, wat ze zelf niet door hebben.
Vind ik leuk
MOELE +238
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Alleen iets mis in de opvoeding gehad..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:54
Klopt, ik was teveel bezig met je madre, zoon van me.
Vind ik leuk
MOELE +238
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Ben misschien even oud. Wat heeft je moeder trouwens voor je gekookt?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
Oh dan was er naast mij nog iemand anders bij haar in het spel ;-)

Ben ik (gelukkig) de gelukkige niet :-D
Vind ik leuk
MOELE +238
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Wow.. je humor is ook nog van 30’jaar geleden.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:04
Ok bedankt voor je analyse. Heb je nog iets belangrijks te melden?
Vind ik leuk
MOELE +238
zondag 22 oktober 2017 om 20:06
Nee, ben er klaar mee.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:09
Heel goed!

Bedankt voor je inzet vandaag!

Een (aankomende) topper ben je.
Vind ik leuk
MOELE +238
zondag 22 oktober 2017 om 20:10
Bedankt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
Oja joh? Bommen op...? Het zijn maar ... kakkerlakken? Gaat er iets dagen in dat koppie? Dat is al sinds jaar en dag wederzijds
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:59
Ik ga ook altijd een paar minuten eerder al staan we 4-0 voor op Feyenoord. Heeft gewoon met logica te maken alleen als het nog spannend is. Het scheelt een half uur vertraging als je in de drukte vertrekt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:03
Ja prima toch pik. Als jij dat wilt doen, moet je dat doen. Maar er zijn mensen die je dan als een nep supporter zien.

Naar mijn mening zegt dat wat meer over hen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:06
Ach doet me niks volg me club al 25 jaar en volg ze naar elke europeese uit wedstrijd. als dat voor hun een nep supporter is weten ze waarschijnlijk niet wat een echte is.

En hoe durft hij nog te lullen nadat zei zelfs seizoen kaarten zagen dalen. Bij ons komen we niet maar ons kaartje houden we gewoon.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Haha uitverkocht elke thuis wedstrijd doen jullie ons niet na. Groter stadion gaan jullie op deze manier niet uitverkopen hoop voor je dat de vrienden weer geld trekken dan haha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:27
Altijd uitverkocht, hoe dan ook.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:04
Viel mij idd ook op, echte die hard Feyenoordsupporters gaan als eerste naar de Coolsingel bij kampioenschap en gaan als eerste weg bij achterstand, trieste bedoening
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:07
Maakt ook verder niet uit. Maar dan benoem je het en dan hoor je dat je het lekker wilt benadrukken. Maar als het naar ons gegooid wordt dan moeten wij maar accepteren dat er anderen gaan bepalen in hoeverre wij echte supporters zijn. Beetje krom...maarja wat verwacht je met al die kronkels ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:10
Sterker nog zij slopen hun eigen stad nog ook toen Feyenoord geen kampioen werd bij Excelsior. Zelfs een hond vervuild zijn eigen nest niet eens... maar verder inderdaad echt diehard voorbeeld supporters ;-)
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 22:05
Causaliteit , bijdehandje
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zondag 22 oktober 2017 om 18:36
Ja ach het kan gebeuren hoor, zo goed was de wedstrijd niet en met zware wedstrijden uit de CL erbij plus alle blessures was Feyenoord eigenlijk van te voren al wel kansloos om punten te behalen in deze wedstrijd.

Proberen weer de draad op te pakken en het de concurrentie nog zo moeilijk mogelijk proberen te maken.

Denk niet dat ze zich ergens voor hoeven te schamen, vorig seizoen speelde bijna iedereen boven zijn kunnen, en nu heb je er goede versterkingen bij.

Niemand hoeft te paniekeren in Rotterdam dat komt heus wel weer goed, alleen dit seizoen is het tussen Ajax en PSV.
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 18:43
Mooi man
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:46
Genieten dit.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:48
Alles komt weer goed ... zeggen ze dan meestal.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:50
Je moet je schamen dat je zoveel geld krijgt voor voetbal terwijl je niets van het spelletje snapt...
Ben geen racist maar er moeten echt wat meer Nederlanders in het team komen, bosveld Paauwe, van gasstel, v wonderen, leuk hoor al die suries maar meerendeel zij toch echt mooiweervoetballers...weten niet wat er op bepaalde momenten nodig is om te winnen..of om een stapje hoger te komen..
Vind ik leuk
DrDeef +295
zondag 22 oktober 2017 om 19:06
Neem aan dat je types bedoelt en niet daadwerkelijk 4 voetbalbejaarden in je team wil gooien. Maar goed, noem ze dan maar ook, die zijn er namelijk helemaal niet zulke jongens. Niet op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
DrDeef +295
zondag 22 oktober 2017 om 19:08
En trouwens, st Juste en Haps speelden nog enigszins fatsoenlijk. Berghuis en Toornstra oa maakten er een teringzooi van.
Vind ik leuk
Butsbal +4268
zondag 22 oktober 2017 om 19:48
Een gasstel nog wel, dacht dat zo'n taal niet meer mocht ?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:13
Ik vond die van Gobbel vroeger toch wel een beest met een enorme werklust. Lijkt mij eerder een generatie dingetje met verwende labiele jongetjes want owee als zij kritiek krijgen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:00
nederlagen incasseer je samen

(m.u.v. ondergetekende )
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:00]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
Ik snap nog steeds niet waarom Rotterdamse Ajacieden niet daar gaan wonen. Zijn wij ze kwijt .
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:23
Hahaha wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je niet snap dat je met je neus op de feiten bent gedrukt mbt tot je cluppie. Nie erg pik...je komt er wel overheen ;-)

Jij bent de 2e of nee 3e vandaag met hetzelfde vertoonde gedrag :-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:42
Feyenoord is gewoon een neppe club met neppe supporters. Na 1 kampioenschap in twee decennia tijd gedragen ze zich al verwend. Groetjes vanuit Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
Lief van je ouders dat je nog even achter de computer mocht zo laat op de avond. Hup nu naar bedje toe.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:59]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:26
Ik heb een mobiel. Je moet wel heel oud zijn als je nog steeds over de computer praat.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
zo is het grote kerel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:32
Hierbij een veertje voor Connie.......
Vind ik leuk
Voebtal +287
zondag 22 oktober 2017 om 19:51
Werd helemaal zoek gespeeld door veldman. Heeft het niet en nooit gehad. Ik hoorde vooraf dat hij in het buitenland zo veel geleerd heeft en een echte man is geworden. Ik moest zo hard lachen. Alsof hij in Engeland of Spanje gevoetbald heeft hahaha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Boetius bakte er helemaal niets van. Heb je compleet gelijk in.
Maar wat die veldman voor een mietje is, dat is om je kapot voor te schamen. Wat een irritant jankventje is dat. Als die gestoken wordt door een mug dan gaat ie nog liggen rollen. Wees een beetje een kerel
Vind ik leuk
Voebtal +287
zondag 22 oktober 2017 om 20:11
Mee eens die ging af en toe als een stervende zwaan liggen. Ik houd daar niet van.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Het is geen schande om van Ajax te verliezen. Gebeurt de meeste clubs in de eredivisie ;)
Vind ik leuk
Voebtal +287
zondag 22 oktober 2017 om 20:12
Je bedoelt dat gebeurt feyenoord regelmatig haha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:06
wat mis ik dat rode duimpje
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 20:54
Collectief falen, simpel zat. Van de coach die Diks centraal zet, tot de keeper en spits. Penalty missen, daarna een 100% kans op de keeper schieten, dan verdien je het ook niet. Het ergste vond ik het getwijfel en de angst om te voetballen. Elke speler van Ajax durft vooruit te voetballen , ze wonnen elk duel.Feyenoord had teveel angsthazen in het team. Waaronder Vilhena. Sinds hij in CL speelt en weet dat hij voor de top veel tekort komt, raakt tie geen knikker meer. Ik ben teleurgesteld omdat ik hoopte dat ze verder waren.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Nou komt dat goed uit, want dat doen we elk jaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:55]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:17
Mee eens alhoewel ik het eerder de lamme tegen de blinde vond. Het niveau is wel heel zorgwekend voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
wil +512
zondag 22 oktober 2017 om 20:56
Het leek wel de DELA van Rotterdam die supporters van Feyenoord.
Vind ik leuk
North +1952
zondag 22 oktober 2017 om 21:08
Het was weer eens muisstil in de Kuip.
Is al jaren zo. Als er iemand zich kapot moet schamen, dan zijn dat die 40.000 kaalkoppies langs het veld in die badkuip van ze.

Het legioen is dood. Bestaat niet meer.
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 21:43
Ben je doof? Geluid zat. En wie ben jij dan joh North? Van welk waanzinnig supporterslegioen maak jij deel uit dan?
Wat voor legioen Feyenoord heeft, zag je bij de huldiging; tweehonderduizend man in de stad zondag en tweehonderduizend die maandag erna.
Vind ik leuk
North +1952
zondag 22 oktober 2017 om 22:56
Geluid zat? Hoorde alleen maar hamas hamas en schaam je kapot.

Als er na 18 jaar weer eens een kampioenschap te vieren is, dan zijn de fans er wel. Vandaag stonden ze na de 70ste minuut alweer op de parkeerplaats.

Het legioen is met pensioen.
Vind ik leuk
Nuance +2557
zondag 22 oktober 2017 om 23:05
Jij was duidelijk niet in de Kuip vandaag. Maar goed, geen antwoord op mn vraag ; van welk uitzinnige supporterschare maak jij deel uit?
Vind ik leuk
kees ee +289
zondag 22 oktober 2017 om 21:12
jammer, . . . maar laat het maar flink zeer doen in rotterdam, en ver daarbuiten !! hoe zeer dit ook doet, er is NIX beslist, het verschil met plaats 2 is gewoon maar 3 punten. (en je kunt niet elk jaar kampioen worden, vraag dat maar na in amsterdam !?)
Vind ik leuk
royco88 +3056
zondag 22 oktober 2017 om 23:06
Of eens in de 18 jaar kampioen worden (feyenoord bijv)
Vind ik leuk
kees ee +289
zondag 22 oktober 2017 om 23:20
bv ja, . . en er moet net als bij de graafschap, iets te hopen blijven !!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:17
Boetius heeft toch helemaal niet meegedaan? Niet gezien in elk geval...
Vind ik leuk
palko +1587
zondag 22 oktober 2017 om 21:35
Waar Jean-Paul Boëtius vanmiddag met zijn gedachten was, weet ik niet. Maar in ieder geval niet bij de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax. Vooral Boëtius leverde 56 minuten lang een wanprestatie van formaat. Voordat Giovanni van Bronckhorst hem uit zijn lijden verloste.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 21:42
Je was vandaag wel.heel.erg bagger.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:15
Lijkt me een prima jongen die Boetius. Niet goed genoeg voor wat Feijenoord nastreeft, maar prima vent.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:29
Wat kan hij anders zeggen? De trouwe supporters die er altijd zijn en hard moeten werken om hun seizoenkaart aan te kunnen schaffen, dus inderdaad moeten ze zich doodschamen voor het vertoonde spel van de laatste wedstrijden
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:22
Het was een ongelijke strijd door al die blessures. Het was geen kwestie van niet goed je best doen. De spelers doen het ook niet expres, al leek het er wel op. Uithuilen en dan opnieuw beginnen is het devies. Ajax heeft makkelijk praten met een brede bank. Gio heeft bij mij nog steeds het vertrouwen. Cocu kon er een paar wedstrijden geleden ook niks meer van en kijk waar ze nu staan? Stijf bovenaan.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 04:11
Hij kon ook wel eens pest in de benen hebben, godverark wat was hij slecht.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:02
hallo Feijenoord doet er verstandig aan om falende van Bronckhorst te vervangen door Advokaat Die heeft Gianni al eens geholpen dus... Dick is de aangewezen man voor Feijenoord! En hij komt vrij. mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoorders over spreekkoren: "We schaamden ons kapot. Nog steeds het geval"