'Grote slag Barça: principeakkoord met aanvaller van 100 miljoen nabij'

    'Grote slag Barça: principeakkoord met aanvaller van 100 miljoen nabij'

    woensdag 15 november 2017 om 08:28

    FC Barcelona staat op het punt om een principeakkoord te sluiten met Antoine Griezmann. De 26-jarige aanvaller moet in de zomer de overstap maken naar Camp Nou.

    Griezmann heeft momenteel een transferclausule van tweehonderd miljoen, maar aan het eind van het seizoen zakt dat bedrag naar honderd miljoen. Op dat moment wil Barça toeslaan. De Fransman heeft zelf al besloten dat hij wil vertrekken bij Atlético Madrid, melden Le 10 Sport en El Mundo Deportivo. De gesprekken tussen Barcelona en Griezmann zouden positief verlopen.

    Griezmann was afgelopen zomer nog dicht bij een overstap naar Manchester United, maar hij besloot Atlético – mede vanwege het transferverbod – trouw te blijven. Volgend jaar vissen de Engelsen dus vermoedelijk achter het net. Naast Griezmann zijn de Catalanen ook nog altijd geïnteresseerd in Phillipe Coutinho. De club zou zelfs beide spelers willen aantrekken.

    Plaats een reactie

    woensdag 15 november 2017 om 08:33
    Nu nog Coutinho en Eriksen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    woensdag 15 november 2017 om 08:35
    Kramer ook een optie?
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    woensdag 15 november 2017 om 08:39
    Die laat Feyenoord niet gaan, gaan er vierkant voor liggen
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8200
    woensdag 15 november 2017 om 08:42
    Hahshahahahah
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8200
    woensdag 15 november 2017 om 08:42
    Daar wordt bij barca ook over gespeculeerd hij zou de duurste aankoop moeten zijn boven Griezman. :0)
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    woensdag 15 november 2017 om 10:22
    Die moet 100 miljoen meenemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 08:36
    Logisch niet meer naar Manchester United. Barcelona is van een andere orde.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    woensdag 15 november 2017 om 08:43
    Hebben ze de persconferentie waarin ze hem presenteren al aangekondigd?
    Zijn ze nogal goed in daar, dat soort dingen plannen zonder dat er een akkoord is
    Vind ik leuk
    Pds010 +663
    woensdag 15 november 2017 om 08:56
    Voetballerij is compleet op tilt geslagen na die Neymar transfer....
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    woensdag 15 november 2017 om 09:16
    absoluut! Het gaat echt fout dit..voetbal gaat dr aan..door die oliesjeiks en maffia figuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 10:10
    Laten we het hopen!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 15:45
    Gelukkig kunnen jij en ik nog genieten van een gezellig potje voetbal en potje bier bij echte volksclubs...
    Vind ik leuk
    Truth +2809
    woensdag 15 november 2017 om 09:49
    Zal ik pas geloven als het officieel is !
    Vind ik leuk
    power +4843
    woensdag 15 november 2017 om 10:37
    Goed keuze van Barca
    Vind ik leuk
    Stig +1610
    woensdag 15 november 2017 om 11:36
    Misschien kan Barca een beter beginnen met spelers te kopen voor de verdediging, want dat breekt ze straks weer op in de Champions League.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2708
    woensdag 15 november 2017 om 12:52
    We hebben Umtitti , Piqué en Semedo, Alba is zeer snel maar iets te klein voor de verdediging, maar voor de rest vind ik de verdediging niet slecht, kan altijd beter maar het heeft al erger geweest.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Grote slag Barça: principeakkoord met aanvaller van 100 miljoen nabij'