PSV-huurling krijgt geen kans in Engeland: Anders moet ik wat anders zoeken

    PSV-huurling krijgt geen kans in Engeland: "Anders moet ik wat anders zoeken"

    zaterdag 13 januari 2018 om 09:24

    Marco van Ginkel beseft dat het voor hem heel lastig wordt om door te breken bij Chelsea. De middenvelder wordt dit seizoen opnieuw door de Londenaren aan PSV verhuurd, na eerdere verhuurperiodes in Eindhoven en bij AC Milan en Stoke City.

    "Uiteindelijk heb ik misschien een keer een kans nodig, of een keer geluk met de trainer", zegt Van Ginkel in gesprek met De Telegraaf. Ik doe mijn best bij de club waaraan ik ben verhuurd. Dan hoop ik dat ik me in de kijker speel. En anders niet. Dan ga ik ergens anders naartoe. We zullen het wel zien."

    Van Ginkel ziet ook dat spelers uit de Eredivisie het steeds moeilijker hebben om aan te haken in Engeland. "Het wordt de laatste jaren wel minder allemaal. Al speelt Davinson Sanchez nu bij Tottenham Hotspur, dus het kan altijd. Het is voor mij een opsteker dat ik Chelsea al ken. Maar je moet wel de kans krijgen. Anders moet ik wat anders gaan zoeken. Eerlijk gezegd ben ik er nu nog niet zo mee bezig", aldus Van Ginkel, die een toekomst bij PSV niet uitsluit. "Ik heb het goed naar mijn zin en wil graag luisteren. Uiteindelijk leg ik alles naast elkaar en maak dan een keuze."

    Poll

    Is Van Ginkel goed genoeg voor Chelsea?

    (739 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 09:29
    Sommige mensen op dit forum vinden je niet eens goed genoeg voor PSV dus laat staan dat ie het bij Chelsea wel red. Echter is hij voor ons wel een waarde dus wat mij betreft gaat ie weer naar ons toe als het kan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    TerrorPep +189
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:32
    Niet goed genoeg voor PSV? Met lozano toch wel de sterspeler van het team
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:40
    Zonder vGinkel zou PSV als een kaartenhuis in elkaar vallen. Ver uit de beste speler van PSV. Dat is ook gelijk het probleem van de NL competitie. Een 5e keus speler van Chelsea is blijkbaar goed genoeg om in de Eredivisie een heel team te kunnen dragen.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1895
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:06
    Hij draagt het team helemaal niet! Mensen die deze onzin blijven verkondigen blijven maar naar zijn doelpunten kijken. Zoals ik Molotovski al eens zei, kijk in de tweedeseizoenshelft eens naar de enorme gaten op het middenveld.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:14
    En hoe pakken die zgn enorme gaten uit voor PSV dit jaar?
    Spelen als een kampioen op dit moment en als jij niet kunt zien dat hij daar het meest bepalend in is dan snap je het niet helemaal. Dat hij ook nog aardig wat goals maakt hem alleen maar belangrijker voor PSV.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1895
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:17
    Spelen als een kampioen? Sorry hoor, ik heb PSV meegemaakt toen ze speelde als een kampioen en toen het ook vaan 1-0 potjes waren. Je wist echter dat er gewoon geen 1-1 gemaakt zou gaan worden. Bij dit elftal met deze verdediging en middenveld heb je dat niet.

    Het is zelfs zo zielig dat van Ginkel in de 86ste minuut al met de bal naar de cornervlag rent en tijd probeert te rekken.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1895
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:18
    Hoe die gaten uitpakken overigens? Kijk naar de goal van Schöne of die van Twente. Kijk naar de overdreven aantal overtredingen die Hendrix moet maken.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:35
    Volgens mij is dat ook de taak van spelers als Hendrix om de gaten dicht te lopen die de creatieve middenvelders laten vallen. Of dacht jij da t een Sneijder of een Pirlo een stap teveel zouden zetten. Minder overtredingen komen met ervaring.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:11
    Beste speler van PSV zelfs, maar denk dat top 5 Engeland iets teveel van het goede is!
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1895
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:20
    Lozano & Arias zijn de beste spelers van PSV.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22652
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
    Je moet echt blij zijn met de huur van Van Ginkel, mooie en sierlijke speler die je geen enkele ruimte kunt geven anders is hij weg en dan scoort ie ook.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15292
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:29
    lekker bij ons psv blijven marco.
    Vind ik leuk
    Old Star +7270
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:31
    Bij een engelse club onder de top 5 zou hij zeker mee kunnen. Daar boven is net te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    Maximaal +85
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:47
    Hij weet zelf ook dat hij never nooit een kans gaat keijgen bij Chelsea. Maar dat had hij misschien al kunnen weten toen hij van Vitesse naar Chelsea ging. Desondanks een van de beste spelers van de eredivisie dus kan zeker ergens in de subtop van een grote competitie terecht komen.
    Vind ik leuk
    Laufen +40
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:54
    Van Ginkel kent Chelsea maar dat geldt helaas voor hem ook andersom...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:33
    Als hij aankomend seizoen niet naar psv overstapt moeten we echt stoppen met deze jongen.
    Hij heeft de eer om als huurling aanvoerder te mogen zijn.
    Wat ik nooit had gedaan maar dat vindt ik een principe kwestie.
    En dan lees ik nu als het niet lukt moet ik verder kijken. Pffffff.
    Wat je bij psv krijgt krijg je nergens momenteel.
    Dus zou het wel zo eerlijk zijn om naar psv te gaan zodat wij er ook nog wat aan over kunnen houden.
    Want psv investeert wel in jou en schat je op waarde.
    Maar als ik dit weer leest komt gelijk weer dat dubbel gevoel bij mij opzetten.
    Of naar psv overstappen of het moet gewoon klaar zijn. Het is niet dat je nou echt onvervangbaar bent.
    Je bent goed maar je bent nou ook geen buitencatagorie.
    Laten we nou wel eerlijk wezen.
    Zoals het nu gaat kost het alleen maar geld.
    En als je dat bedrijfsmatig bekijkt is dat geen sterke zet.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:36
    Blijf maar hier Ginkel ! Sinds jij terug bent winnen we bijna alles. Jammer dat hij er vorig jaar voor de winterstop niet bij was. Anders was je kampioen geworden. In 2017 alle thuiswedstrijden gewonnen , vaak dankzij Ginkel ! Schitterende voetballer met neusje voor de goal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:39
    voor de eredivisie een meer dan prima en waardevolle speler! maar als Klaassen bij Everton al niet aan de bak komt, ga er dan maar vanuit dat je bij Chelsea helemaal geen kans krijgt! Klaassen is gewoonweg 3 stapjes beter dan ginkel
    Vind ik leuk
    Mari +7572
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:40
    In Nederland geen echte topper. Hoe wil je dan slagen in Engeland op die positie?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4304
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:42
    Na dit seizoen voor 5 jaar tekenen in Eindhoven doet het hier prima
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:51
    Gewoon bij psv blijven is ook beter voor het Nederlandse voetbal!
    Vind ik leuk
    Emnu +2071
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:12
    Eigenlijk zegt-ie dus dat-ie PSV eigenlijk te min vindt voor zichzelf.

    Heb ik wel n beeld bij, wie kan nou respect opbrengen voor n ploeg die vroeger als kooplui bekend stond, nu als huur/dubieuze constructies club die nota bene een huurling aanvoerder maakt.

    Het enige wat ontbreekt is n realistisch zelf beeld want eigenlijk is t gewoon n prima speler voor PSV.

    Lafjes, overschat en vooral net niet.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1559
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:51
    Het grote verschil tussen Chelsea en de Spurs is dat de laatste ploeg gerichter spelers kopen. Ze zoeken een spits en kopen Janssen. Maar Chelsea koopt elk loslopend talent en runt daarmee een verhuurbedrijf. Daarom is het moeilijker om bij Chelsea te slagen...
    Vind ik leuk
    Summit +439
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:03
    Dat is zeker waar. Daarnaast denk ik dat je ook een beetje geluk nodig hebt. Neem van Ginkel die is eerst twee jaar geblesseerd bij chelsea. En Klaassen heeft pech gehad. in een goed draaiend everton onder Koeman had hij echt wel minuten gemaakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:59
    Kan ook nergens anders meer terecht dan bij PSV.
    Is al overal mislukt
    Vind ik leuk
    JOJO +1709
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:19
    Als Brands Ginkel voor een jaar of 4 a 5 kan vastleggen en Hendrix kan verlenging, heb je een top middenveld voor de aankomende jaren. Dan maakt het niet uit wie daarvoor staan. Maar denk dat je met deze 2 op het middenveld, niet per se met een 10 hoeft te spelen. Vond Malen gisteren heel goed voetballen. Zou het weleens willen zien als Malen rechts staat, Lozano links, Bergwijn als schaduwspits en dan Locadia als diepe spits. Met Ginkel en Hendrix erachter kan dit makkelijk.

    Die Pereiro was ook gisteren, nadat hij was ingevallen, niet om aan te gluren. Houterig en continu balverlies. Snel verkopen die gast. Dan kan Malen doorschuiven en hem direct op rechts zetten. Niet twijfelen, gewoon doen. Bergwijn definitief achter de spits en Lozano vast op links. Want op rechts valt Lozano echt tegen.

    En als de wiedeweerga Obispo definitief opstellen naast Schwaab! Wat een GE-WEL-DIGE verdediger. Kruising tussen Stam en Alex. En zo jong al zo sterk en ver. Luckassen stond trouwens ook goed te ballen, naast Obispo. Goed centrum hoor. Al was het een zwakke tegenstander gisteren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-huurling krijgt geen kans in Engeland: "Anders moet ik wat anders zoeken"