Positieve reactie uit Ajax-kamp: 'Goed dat Van Persie voor Eredivisie kiest'

Positieve reactie uit Ajax-kamp: 'Goed dat Van Persie voor Eredivisie kiest'

maandag 15 januari 2018 om 14:10

Klaas-Jan Huntelaar vindt het goed voor de Eredivisie dat Robin van Persie terugkeert. De alltime topscorer van het Nederlands elftal staat op het punt om Fenerbahçe in te ruilen voor Feyenoord.

"Het is goed als spelers met zo veel bagage voor de Eredivisie kiezen. Maar het delen van jouw ervaringen, de sturende rol die je kan hebben voor jonge profs, is een extraatje, een bonus. Je moet het altijd zelf nog laten zien op het veld", vertelt Huntelaar aan Het Parool. Zondag staan de twee mogelijk tegenover elkaar in de Klassieker. Prettig om de tweede seizoenshelft te beginnen met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord? "Als we winnen wel."

Huntelaar is in elk geval fit genoeg om in de basis te starten. In het oefenduel met Lyngby BK werd hij volgens afspraak na een uur gewisseld door trainer Erik ten Hag. Huntelaar herstelde tijdens het trainingskamp van een lichte kuitblessure. "Vanaf maandag ga ik weer volle bak richting Feyenoord", aldus de 34-jarige spits, die afgelopen week goed naar zijn lichaam moest luisteren. "Zo lang mogelijk blijven staan. Lekker voetballen."

Plaats een reactie

maandag 15 januari 2018 om 14:12
Dat begrijp ik zo'n reactie. Ze worden er zeker niet sterker door bij Feyenoord. Kan niet wachten op de analyses van zijn vriend Pierre van H
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:13]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:22
hoezo niet sterker, niet janken he als rvp de winnende er in knalt in blesuretijd
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:24
Jij moet niet janken als van persie geen minuten maakt want die kans is veel groter.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 20:11
Lijkt mij idd sterk dat RvP op het veld komt zondag.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:29
hij moet eerst nog komen en toestemming hebben van de knvb om te mogen spelen. fenerbache laat hem pas na het weekend komen.. lol
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:30
welke bron, de bron hier verteld me dat hij zaterdag al gekeurd is
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:38
keuren is wat anders dan toestemming van fenerbache die hem vrij moet geven en de knvb zijn inschrijving nog moet accepteren.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:51
inschrijven is in 4 uur geregeld
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:30
Van mij mag hij er 3 maken ook, geen probleem. Ik zie het alleen niet gebeuren. Hij is klaar....
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:35
net als wat iedereen over Kuyt riep?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:38
Kuyt heeft een aantal dingen die RvP niet heeft....mentaliteit, werklust en teamgeest. Op opgebrand talent haal je het niet.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:50
klopt en rvp heeft meer voetbalklasse
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:38
Het is alleen al goed voor de naam, als zulke spelers terug komen naar de krijgt de eredivisie meer aandacht, en dat kan het best gebruiken.
En ik denk dat van persie met zijn ervaring nog best wel wat kan doen in de eredivisie.
Al verwacht ik geen kuyt verhaal !
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:51
Goed is het als ze eerder komen en niet eerst naar een zwakker land gaan om nog een keer 5 miljoen te pakken terwijl ze er al 40 hebben
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:49
Geloof nooit dat hij fit is
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:00
Ik denk dat ie vooral als pinchhitter gebruikt zal worden en ja dan kan ie wel eens heel belangrijk zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 21:25
Besef je dat dit onmogelijk is? Als Van Persie met zn rollator er eentje in weet te persen, zal het i.p.v. 5-0 5-1 zijn. Wat snap je er niet aan?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 20:52
wat snap jij niet dat ik zeg de winnende , zal ik t in jip en janneke taal schrijven voor je, misschien dat je t dan begrijpt
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 20:57
Die als krijgt dus de kans niet, want er komt geen als. Welterusten...
Vind ik leuk
Vato75 +1331
maandag 15 januari 2018 om 14:49
Niet sterker op pfff kom jij onder een steen vandaan ofzo beter gepresteerd dan huntelaar
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:52
Enkel al jaren niet
Vind ik leuk
Vato75 +1331
maandag 15 januari 2018 om 17:23
Gaat beetje moeilijk als je niet speel 1e seizoen fenerbache gewoon 15 goals 6 assist in 32 wed. Niks mis mee en nl comp. Stelt ook niet zoveel meer voor he
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:22
Ja Van Basten was ook beter als huntelaar maar niet op dit moment he!
Vind ik leuk
Vato75 +1331
dinsdag 16 januari 2018 om 14:51
Maar op dit moment is van persie wel beter als huntelaar zelf als ie niet fit is
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 06:21
In je dromen ja !
Vind ik leuk
JCJWZ +11214
maandag 15 januari 2018 om 15:01
Gelukkig maar dat huntelaar het goed vind, want als hij het niet goed zou vinden wat had van persie dan moeten doen, dilemma.
Vind ik leuk
JanTa48 +2028
maandag 15 januari 2018 om 15:21
Dat word showtime!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:12
Die staat zondag niet in de basis hoor vp ...van persie mag eerst aan zijn conditie werken en daarna maar eens bij jong wat wedstrijdjes spelen (-:
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 15 januari 2018 om 15:15
Jong Feyenoord speelt alleen geen wedstrijdjes in competitieverband dus moeten ze oefenpartijtjes spelen haha
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:37
Hij moet eerst wennen aan de Nederlandse manier van spelen?
Die vind ik altijd wel hilarisch.

Probleem is alleen waar zet Bronkhorst hem neer? Dat zie ik nog niet. Ik zou zeggen als diepste man en dan Jorgensen eromheen.
Vind ik leuk
Foebele +43442
maandag 15 januari 2018 om 14:13
Zeker goed dat zulke jongens terug komen, de absolute vedette van hun tijd.. Het probleem wat we straks hebben is dat we helemaal geen vedette hebben voor een jaar of 10 minimaal, dus dan kan er ook niemand meer terug keren!
Vind ik leuk
MojoRisin +4253
maandag 15 januari 2018 om 14:16
Dat vind ik wel erg pessimistisch, ik zie zeker talentvolle spelers die kunnen uitgroeien tot vedettes, maar het blijft wel afwachten natuurlijk..
Vind ik leuk
Foebele +43442
maandag 15 januari 2018 om 14:26
Is gewoon realistisch, we missen nu uberhaupt kwaliteit, de jongens die tussen nu en 5-10 jaar met pensioen gaan zitten alles behalve bij topclubs en hebben uberhaupt nooit in de top gespeeld.

Dan moet je gewoon realistisch zijn dat terugkerende vedette voorlopig uitgesloten is, anders hadden we nu al vedette moeten hebben in Oranje na de generatie Sneijder/Robben.
Vind ik leuk
MojoRisin +4253
maandag 15 januari 2018 om 14:28
Aha, ik had het even niet goed gelezen, je bedoelde terugkerende vedettes, dat klopt idd.. My bad..
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:32
dus Cillissen die speelt bij Barcelona zien we nog 12 jaar op doel bij het Nederlands elftal.. ik ga er voor. ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:33
Dan is hij wel 40 jaar dan... Moet toch kunnen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:34
Ik denk dat je wel een punt hebt, maar dat er ook wel een nuance aan zit. De lessen die een Wijnaldum bij Liverpool (toch ook nog steeds een topclub) mee kan nemen zijn ook nog heel wat waard. Hetzelfde geldt voor Dailey Blind of een Stefan de Vrij. Het zijn niet de bepalende spelers bij finalisten van de CL. Maar wel spelers die ook halve finale WK hebben gespeeld en in topcompetities bij zeer respectabele clubs wekelijks aan de bak kunnen (of tot voor kort konden).
Vind ik leuk
Foebele +43442
maandag 15 januari 2018 om 14:48
Er zijn er nog wel een paar die hoog spelen, maar het is niet te vergelijken met de trajecten en clubs van Huntelaar en Robben.

Je hebt mee voetballers en dat is altijd iets anders dan de alles bepalende voetballers. Daley en Gini zijn niet de van Persies, Robbens en Sneijders van hun team.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:53
Tsja, misschien heeft het "gemiddelde" Nederlandse talent wel meer aan de lessen van de "gemiddelde" Wijnaldum of Blind, dan een Robben. Het enorme talent van die gasten is toch niet aan te leren.

Liverpool - Chelsea blijft Liverpool - Chelsea. Aan welke kant je 'm ook speelt. Net zoals Lazio - Inter, of Arsenal - Man Utd.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:13]
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:43
Nu nog roepen mensen dat het niet dramatisch is Foebele.
Maar het IS al veel langer dramatisch... alleen we zagen het niet, we dachten dit is een dip... nou die duurt nu wel erg lang.

En wat erger is, wat er doorbreekt is flets en bleek talent. Leuk en netjes spelend maar geen top. Alleen verdedigers zijn meestal nog bruikbaar in het buitenland... maar wie is de laatste NL-aanvaller? Nistelrooij?
Vind ik leuk
Foebele +43442
maandag 15 januari 2018 om 17:35
Denk dat de kenners vooral geen idee hebben hoe ze het moeten veranderen, allemaal praten ze elkaar na omdat ze geen visie hebben.

We doen al decennia het selfde trucje uithalen.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 18:23
Mijn gevoel is, willen we spelers teveel kneden in een rol?
Ik mis de spelers die gek doen, die apart zijn, je ziet vaak dat die op 16 a 17 al afvallen.
Wat er nu doorkomt zijn taakspelers, maar ik mis het genie.
"Zelfde trucje"
Nou we doen ook vooral na wat grote clubs doen... ik denk dat je moet kijken wat jouw selectie het best doet renderen. Bedoel je kunt niet als Barca gaan spelen als je geen Messi hebt.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 18:23]
Vind ik leuk
Foebele +43442
maandag 15 januari 2018 om 18:29
Tuurlijk, je moet wel rekening houden met je situatie, wij kunnen inderdaad niet spelen zoals Barcelona, niet alleen vanwege het ontbreken van Messi, maar het probleem ligt dieper.

We hebben onze visie niet bijgeschaafd voor decennia.

Het is enerzijds zeker zo dat we teveel eenheidsworsten opgeleid hebben dankzij Louis' masterplan, maar anderzijds zijn we gewoon achterhaald bezig, we verliezen van clubs waar we niet van hoeven te verliezen, zoals PSV en Ajax ook dit jaar beschamend gespeeld hebben, puur omdat we totaal niet kunnen verdedigen.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 18:37
Ja, klopt. Maar we hadden in dit land nooit die harde verdedigers die daar puur voor staan. Ik denk dat je ook moet kijken naar aanvallers... als daar 3 levensgevaarlijke kanjers staan dan durft de tegenstander ook niet zo diep te spelen, maar nu walsen Russen en Zweden als ze even versnellen eroverheen.
Verdedigen is niet alleen het probleem ook druk durven zetten, vastzetten en koel afmaken missen we. Uitzondering is Huntelaar, die kan dat wel.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 18:35
Dat NL voetbal op en neer gaat is toch van alle tijden? Als je dat accepteert en erop vertrouwt is dat natuurlijk niet gelijk een gebrek aan visie.

Van Gaal structureerde álles, en uit zijn erfenis kwamen vd Vaart en Sneijder een aantal jaren later in Ajax 1. Justin Kluivert kun je toch ook moeilijk een "taakspeler" noemen? Net zoals Ziyech niet... Er zijn er alleen duidelijk minder. Maar zoals gezegd, dat is wel vaker zo geweest.

Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 18:45
Kluivert is een 'one-trick pony' ik moet nog zien of hij dat kan blijven laten zien.
Als we geen aanvallers produceren in dit land dan is er iets mis. Lozano, Dolberg, Jorgensen.
Het kan best zijn die tijdelijke dip. Maar dat we nu geen eerste keus voor Oranje hebben maar bij blessures ook geen 3e en 4e keus.. is zorgwekkend.
4x 11=44... dan komen we dus al 44 toppers/subtoppers tekort nu en dat is wel veel.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 18:58
Als je halve finale WK speelt, dan kun je wel wat. De Vrij was nog beste verdediger op het WK in Brazilië nota bene. Robben is ook een one trick pony, als Kluivert zich daar dan mee moet vergelijken komt het allemaal wel goed...

Volgens mij presteert NL al decennia boven zijn stand. Als we geluk hebben, dan valt er een goede generatie samen. Die hebben we net gehad, dan is het nu tijd voor even droogte. Vergeet niet dat het buitenland niet heeft stilgestaan. Wij leiden al jaren goed op. Andere landen zijn dat gaan overnemen, dus het technische voordeel hebben we vaak stukken minder. Wet van de remmende voorsprong.

Maar dat alles meegenomen: we moeten ons natuurlijk wel voor EK/WK kunnen plaatsen.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 19:04
Mooie naam trouwens. ;)
Ik ben met je eens dat we niet alles moeten omgooien. Maar ik hoor jouw mening iets te vaak die mening vertrouwt erop dat alles goedkomt. En als er al 10 jaar niks doorkomt is dat ook een teken. Dan gaan jonge ventjes ook niet meer voetballen maar op playstation.

Ik vind dat we verkeerd scouten en de van Gaal filosofie moet overhoop, we moeten weer zoeken naar inventieve spelers en wegstappen van het zoeken naar taakspelers.
We zijn te bang dat creatieve spelers punten kosten, maar ze leveren ook veel meer punten op, dat is een positieve manier om er naar te kijken.
Als Philip en Ronald al beginnen te kiezen voor 5 man achter en Louis ook, dan loop je achteruit.

Plaatsen voor toernooi was ook best mogelijk geweest... maar de goede trainer kwam te laat. Al vraag ik mij nog steeds af, was die mentaliteit van tegen Zweden er ook in de andere wedstrijden?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 19:07]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:49
Tnx.

Ik kan jou trouwens ook een heel eind volgen. Alleen, stel je het iets negatiever dan ik. Ik vind een generatie Robben-v Persie-vd Vaart-Sneijder echt uitzonderlijk. Waardoor ik het er niet mee eens ben dat er "niks" doorkomt de afgelopen 10 jaar.

Maar ik zie net zo lief voetballers op intuitie als jij. En als dat dan "lastige"gasten zijn, dan leer er maar mee omgaan ipv zoals jij terecht stelt alleen taakvoetballers op te leiden.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 20:13]
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 20:09
Ja mis jij ook niet die spelers die in het veld de leiding namen? De persoonlijkheden? Dat komt omdat trainers allemaal Louis nadoen, die volgzame typjes wilden.
Hanegem kon bikkelen, maar had ook een pass, die deed 3 taken. Moet nog zien of Willem al niet met 16 naar huis gestuurd werd als hij een keer geen zin had. Cruyff was ook zo'n nare soms, we kneden ze teveel, ze mogen best een grote bek geven, als ze zondag er maar staan. Maar dat moet je als trainer wel aankunnen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 20:27
In algemene zin: ja, dat mis ik wel. Maar in alle eerlijkheid had ik dezelfde gedachten toen "de grote 4" doorbraken. Wat dat betreft is het natuurlijk al lang niet meer zoals vroeger. Je hoort bijna iedere generatie wel iemand zeggen "wij voetbalde nog op straat". Maar dat zei klein Kluivertje pas ook. Deze tussengeneratie valt wat tegen, maar talent was er wel. Jong oranje EK ergens 10 jaar geleden he. Stel dat: Babel goede keuzes maakt. Drenthe een beetje normaal blijft doen, Maduro zijn belofte inlost enz.

Cruijff/ v Hanegem > v Basten/ Gullit > Bergkamp > Kluivert/Nistelrooij > Sneijder/Robben. Over elke generatie na die eerstte is wel wat geroepen. Ik ben vooral benieuwd naar de volgende. Die komt er echt wel :)

Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 20:44
Ja ze kiezen te snel voor geld. Maar wat ook meespeelt... kijk naar Dafne Schippers en Max Verstappen met de absolute focus op hun sport. Heb het idee dat ze hier ook veel met Hoedjes, auto's, tattoo's, haar-coup bezig zijn... die focus heeft Ronaldo ook maar daarnaast ook de focus op voetbal.
We roepen hier ook wel erg snel dat iemand talent is hoor?
Veel van die jonge mannetjes bij Ajax kunnen zomaar op B-niveau eindigen.
Belgie stuurde 20 jr terug 4 trainers naar Nederland, nu hebben zij talent. Bayern stuurde trainers naar Ajax, nu spelen zij dwingend met 3 spitsen.
Moeten wij ook ons zelfgenoegzaamheid laten vallen en over de grens vragen hoe ze het doen? Ik zie het niet zomaar goed komen, we moeten de trainerscursus goedkoper maken, de slechten vallen vanzelf af... en jongens moeten willen voetballen.
Kijk naar het Marokaans talent wat hier loopt, die van 'ons' zijn kampioen op playstation en zij op het veld.
En onze voetbalmeiden ook. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar vrees iets anders. ;)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:22
Goede opmerkingen aan het begin en goede vragen op het eind. Mijn standpunt ken je verder al, dus nog een keer typ ik het niet :)
Vind ik leuk
Cookee +6457
dinsdag 16 januari 2018 om 19:34
Oké, alles is opgelost... tot later. :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:38
:)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:42
Ik zou de Vrij nog een mooie optie vinden als het hem lukt fysiek in orde te blijven. Wijnaldum?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:43]
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:39
Rake constatering.
Maar onze 'te vroeg' vertrokken jongelingen kunnen wel terugkomen.
De Clasies en Klaassens.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:14
Top speler erbij bij Feyenoord. Mits fit direct beste speler van de Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:14]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:18
3 jaar geleden zou dat inderdaad het geval zijn geweest.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:12
jij weet dus dat het niet meer kan. Maar je gaat hem straks wel beoordelen of beter gezegd veroordelen omdat hij niet meer zo goed is als hij was. Zo gaat dat met al die gasten. Het vergrootglas waar ze onder liggen is veel te groot. Terwijl er alleen maar gekeken hoeft te worden of hij beter is als de speler waar hij voor in het veld komt. Of dat hij een aanvulling kan zijn op het huidige elftal.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:06
Dat zijn nogal wat oordelen t.a.v. wat ik zou vinden.
Ik reageerde slechts op iemand die hier stelde dat van Persie de beste van de eredivisie zou zijn. Meer niet. Minder ook niet.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:10
klopt heb je gelijk in. Zal het erop houden dat het niet tegen jou is, maar tegen alle andere :-)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:24
Haha nice. Wat betreft hoe jij hem zou beoordelen: terecht hoor. Het is geen 25 jarige gast meer.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:18
Hahah 4 jaar geleden wel ja ;-)
Van Persie is ver weggezakt de laatste jaren, tuurlijk kun je nog merken dat ie het in zich heeft maar hij heeft een hele hoop ingeleverd de laatste 4 jaar.
Toch leuk om hem weer in de ED te zien spelen, hoop dat ie nog 1 of 2 leuke jaren mee kan draaien bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:24
al 4 jaar geleden weggezakt, ff vergeten zn wedstrijd tegen spanje????, dat hij weinig heeft gespeeld komt voornamelijk omdat ze van hem af wilde daar vanwege zn hoge slaris
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:26
Ja ze konden hem niet meer betalen. Hoewel hij er wekelijks 4 inschoot natuurlijk. En toen de hele Europese top hem stond op te wachten koos hij puur uit clubliefde voor Feyenoord. Want geld boeit hem niks.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:34
Nu heb jij het over Huntelaar
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:37
Nee hor. Huntelaar is gewoon een voormalig topspits die het niveau van de eredivisie wellicht nog 1 jaar aankan en er dan lekker mee kapt.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:39
Nu heb je het over van Persie hahaha. Succes zondag. Hopelijk een goede leuke wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:49
nee anders had hij voor 5 milj in de zand bak gespeeld net als wesley sneyder
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:45
Scoorde ondanks alle gedoe gewoon 1 doelpunt op 2 wedstrijden. Niet heel verkeerd.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:01
Ja toen was hij nog redelijk, maar hij heeft zn top allang gehaald in zijn periode bij Arsenal en nog heel even bij Man U.
Van Persie is niet meer dezelfde speler als die we 4 jaar geleden hebben gezien, in de laatste 4 jaar heeft hij gewoon een hoop ingeleverd.
Maar goed hij is ook al 34 jaar oud en dus is het ook wel begrijpelijk dat hij niet meer zo fit is als die jonge gasten.
Huntelaar heeft ook een hoop ingeleverd en dat kun je duidelijk zien, maar hij brengt, net als van Persie, wel een hoop ervaring met zich mee en bij sommige acties kun je die ervaring ook duidelijk terugzien.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:34
Hahhaahhahahhaha..

Nee maar ff serieus.... haha
Vind ik leuk
dhrwobo +12657
maandag 15 januari 2018 om 14:27
Dat kan leuk worden.. als Huntelaar en Van Persie (toch niet de beste vrienden in Oranje geweest) elkaar kunnen opjutten... aan de andere kant denk ik dat ze meer en meer afgeschreven gaan worden. Die generatie is er om te bedanken en afscheid van te nemen.
Vind ik leuk
kimo +3
maandag 15 januari 2018 om 14:36
Met Robin v Persie is alleen maar goed kwa eredivisie niveau.
Steek hij nog met kop en schouders er boven uit. Dus wat Feyenoord heb gedaan is alleen maar goed ook voor die jongen gasten nog en een v Persie op 75% is. Kan hij nog makkelijk mee met deze competitie,hoe je het ook went of keert het blijf nog een topper en daar is niks mis mee.
Al die negatieven geluiden wordt er een beetje moe van.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:37]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:07
Feyenoord heeft nieuwe sponsor binnen met RvP Chocolade sigaretten van Lucky Strike.
Vind ik leuk
035 +1126
maandag 15 januari 2018 om 16:11
Bij Ajax ligt Douwe Egberts eruit. Koffie Hag mag .....alleen nog maar.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:50
Na de Keizer had ik de Koning verwacht... maar eerst een bakkie Hag.
Vind ik leuk
stratumseind +102535
maandag 15 januari 2018 om 15:16
Heerlijk toch nog een klein beetje trainingskamp info
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:46
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:51
Jij gaat nog heel raar opkijken Arnie.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:52
Nu komt KJH weer in de schaduw van van Persie te spelen ...
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:55
Op welke positie verwacht je Robin?
Naar mijn mening alleen als diepste en Jorgensen erachter.
Maar er is te weinig diepgang vanaf midveld, hij zal dus niet in de Arsenal rol komen, waar heel veel aansluiting kwam.
Ik ben wel benieuwd. Ik denk dat veel mensen ook in uit-wedstrijden zullen komen kijken naar Feijenoord... want nog 1x 1 vd grote NL-voetballers zien is wel mooi. Want het duurt nog zo lang voor er nog 1 komt.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:07
Ik denk links en rechts buiten. Beginnend als invaller, in het laatste half uur of 20 minuten.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 17:22
Ja, had ik niet aan gedacht... dat kan ook nog, is misschien nog wel beter. Is wel leuk hoor, zo'n grote speler in Nederland.
Net alsof het kerstmis is en Sinterklaas komt binnen. Dat verwacht je niet meer op mijn leeftijd. :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:26
Haha. Vol verwachting klopt ons hart.
Vind ik leuk
13 +5779
maandag 15 januari 2018 om 16:14
Positieve reactie staat er in de kop. Ik weet niet of Huntelaar dit positief bedoelt.
Vind ik leuk
035 +1126
maandag 15 januari 2018 om 16:18
Ik denk het wel, alhoewel die 2 geen vriendjes zijn volgens mij.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 17:24
Wordt er wel leuker op. Met Nederlandse verdedigers kan hij makkelijk meekomen denk ik.
Huntelaar vind het ook wel leuk iemand te zien die niet nog Teletubbies kijkt.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:48
Kan sneijder nog een voorbeeld aannemen
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 15 januari 2018 om 16:58
Had Wesley graag nog even bij Utrecht gezien, daar zal toch zijn hart liggen? Jammer dat hij nu zandgebakjes maakt.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:01
ben in hart en nieren Feyenoord supporter, maar ze moeten niet in zee gaan met v,persie, ik heb niets met ervaring, ik ben een voorstaander van de jeugd, en spelers in de klasse van 25 jaar, ze moeten mij aub niet vertellen dat de spelers van Feyenoord kunnen leren van r,v, persie, Toonstra Larsson Amerath Boeitus komen op de bank terecht, ik voorspel dat deze spelers het niet pikken dat ze op de bank terecht komen, alleen dat v,bronkhorst van Persie erbij wil hebben, hij had bijna de carrière van Dirk Kuijt stuk gemaakt, toen Tonny Vihlena geschorst werd mocht dirk Kuijt de allerlaatste wedstrijd mee doen, Mensen Dirk Kuijt was zo boos dat hij tegen Heracles alles uit de kast haalde om te Winnen, je zag het met de eerste goal tegen Heracles hij stond stijf van de zenuwen, zijn gezicht zag eruit net als hij een overdosis had genomen, Mensen wat heb ik genoten van Dirk Kuijt, Bijna had Bronckhorst deze geweldenaar een trauma bezorgt, Nu weer maak v, Bronckhorst een fout om Vermeer op de bank te houden, ik vind Martin v, Geel moet ingrijpen, Vermeer kan nog 5 jaar mee op top niveau , Jones minimaal 1 jaar, mocht Vermeer vertrekken moeten ze weer heel veel geld uit geven voor een keeper,
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:32
Soms heeft een trainer geluk en soms pech. Kijk naar van Gaal op t wk. Als Koeman geen 532 had gespeeld, was t misschien heel anders gelopen. Als Kuyt niet gepassseerd was geweest, was hij misschien niet zo gemotiveerd geweest.

Dat blijft met alles zo. Na 5 ronden stond Gio weer bovenaan. Zonder die 8 geblesseerden, was dat misschien nog wel zo. Als Berghuis geen rode kaart had gekregen tegen PSV, dan had Gio misschien wel gewonnen.

Misschien ... bestaat niet meer. Voorlopig heeft Gio 2 seizoenen prijzen gepakt. En daarom is hij nog steeds trainer van Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:46
Dit zijn geen vrienden.
Vind ik leuk
Jossa +532
maandag 15 januari 2018 om 21:18
Ajax - Feyenoord, Huntelaar - Van Persie, Clash of the Titans!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws