Ajax troeft Barcelona af in strijd om Messi-liefhebber: Een grote eer

    Ajax troeft Barcelona af in strijd om Messi-liefhebber: "Een grote eer"

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:45

    Ajax heeft onder andere FC Barcelona afgetroefd in de strijd om Nicolas Kühn, de nieuwste aanwinst van de club. De achttienjarige aanvaller komt over van RB Leipzig en heeft heel bewust voor een transfer naar Amsterdam gekozen.

    "Het is een club met klasse en een geweldige traditie en ben echt blij om hier te zijn", zegt Kühn tegen Ajax TV. "Om te beginnen maak ik deel uit van Jong Ajax en dan hoop ik van de zomer de stap naar het eerste te maken. Ik moet gewoon presteren, net als de andere spelers en dan hoop ik dat het snel omhoog gaat."

    Kühn blijkt een groot fan van Lionel Messi te zijn. Zijn achternaam betekent moedig en dat is wat hij wil laten zien bij Ajax. "Een prachtig stadion", reageert hij tijdens de rondleiding. "Ik hoop hier spoedig mijn eerste wedstrijd te kunnen spelen. In zo'n stadion is dat een grote eer."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    mba4u2c +2787
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:46
    Niks bijzonders. Iedereen is een liefhebber van Messi...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6275
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:51
    Ken je Bien? :D hahah
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13196
    woensdag 17 januari 2018 om 00:55
    Bien die trekt zich af op Ronaldo
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    woensdag 17 januari 2018 om 01:06
    Tegenwoordig ook op Brands.... dat is zijn nieuwe held.... hij wil dat er zelfs een standbeeld voor Brands komt.... de promotie is al begonnen.... hij heeft de Ronaldo foto al vervangen voor Brands op zn account..... xD
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    ronnieron +2150
    woensdag 17 januari 2018 om 07:47
    Meneer B.hari ook
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    woensdag 17 januari 2018 om 01:33
    Hoppa lekker scherp :P

    Bien slaapt onder een Ronaldo dekbed las ik hier ergens :D
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12025
    woensdag 17 januari 2018 om 06:34
    Wie is bien?...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 09:10
    Hahahahaha, je neemt me de woorden uit de mond
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    woensdag 17 januari 2018 om 00:06
    Er zijn toch echt mensen te vinden die met droge ogen blijven beweren dat Ronaldo beter is.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:23
    Ronaldinho vond ik mooier en paar klasse hoger in zijn topjaren dan doel ik in zijn Barca tijd jammer dat hij daarna iets te veel genoten van de drank en feesten en vrouwen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    woensdag 17 januari 2018 om 00:25
    Ronaldinho was de grootste kunstenaar ooit, bij uitstek zelfs. Of hij daarmee ook beter zou zijn dan Messi vind ik heel lastig zeggen, Messi ziet er minder spectaculair uit, maar dat komt omdat hij zo goed is dat hij gewoon zonder moeite om je heen loopt zonder dat je er iets aan kan doen en dat op zich maakt Messi in mijn ogen onaantastbaar goed ten aanzien van anderen.

    Ronaldinho's skills hebben de voetbalwereld absoluut veranderd, maar wat Messi kan kan echt helemaal niemand, terwijl ik al zat baltovenaars heb gezien die redelijk in de buurt komen van de trucs van Ronaldinho.
    Vind ik leuk
    cheeks +3411
    woensdag 17 januari 2018 om 05:57
    Maradonna was toch echt een klasse beter dan Messi
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    woensdag 17 januari 2018 om 07:50
    Echt niet.

    Vind ik leuk
    cheeks +3411
    woensdag 17 januari 2018 om 10:13
    2 klassen dan. Maradonna maakte in zijn eentje middelamtige teams als Napoli kampioen en een matig Argentinie wereldkampioen. Messi maakt zelfs een sterrenteam als Argentinie geen kampioen.
    Vind ik leuk
    aphex twin +978
    woensdag 17 januari 2018 om 13:10
    Misschien dat ik een soort afwijking heb of zo, maar zowel Messi als Ronaldo doen mij niet zoveel. Ik kan veel meer genieten van een speler als van Bommel bv. Een goede vuile verdediger. Of Nigel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    woensdag 17 januari 2018 om 18:13
    100% mee eens Foebele
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    woensdag 17 januari 2018 om 01:38
    Als ik verdiende wat die verdienen denk ik dat ik nog erger zou zijn als ronaldinho maar voor mij beste speler ooit met talent buitencatagorie
    Vind ik leuk
    ttfr +1176
    woensdag 17 januari 2018 om 07:02
    Liefde maakt blind. Ze vinden hem gewoon stoer en kijken tegen hem op, zonder ook maar een beetje objectief te kijken naar hoe hij voetbalt.. Voor de echte voetballiefhebber is er geen twijfel
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:07
    Meid.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:21
    Ik vind het niet mooi om naar Messi te kijken om eerlijk te zijn. Kon wel van Ronaldinho genieten in zijn Barca tijd, dat was pas echte magie kan messi niet aantippen die kon toveren gek en trucjes met dodelijk efficient gekoppeld.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 09:07
    Als je Messi niet mooi vind om te kijken begrijp je totaal niks van het spelletje en kun je beter naar wat jongens op een pleintje in West gaan bekijken voor de trucs. Ik dacht al dat je geen verstand van voetbal had maar dit is triest. Messi is zo goed dat het simpel lijkt net zoiets als je verstand simpel!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 13:35
    Ieder zijn smaak. Ik vind hoe Messi speelt geen smaak of geur aan zitten. Het is wel effectief. Natuurlijk dan heb je gene verstand van voetbal, wat onzinnige domme reactie. Geef mij maar Q7 Cristiano in zijn United tijd was ook magie en leuk om te zien jammer dat hij zo zakelijk is geworden en meer de focus op het scoren heeft gezet. Ronaldo de Braziliaan dat was mooi om te zien met al zijn trucjes en dribbels erbij magie.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 15:05
    Als je niet ziet dat de beste voetballer de beste is en het niet mooi vind dan heb je ook geen verstand van voetbal. Bij Bientje gaat het erom dat ze Ronaldo beter vind, en in die discussie snap ik jouw antwoord wel das een kwestie van smaak. Ronaldo is zo zakelijk geworden omdat hij goed naar zijn lichaam luistert en ouder word en dus niet zo behendig en snel is als vroeger, die omslag heb ik wel respect voor en daarvoor een diepe buiging. Neemt niet weg dat ik een afmaker nooit de beste voetballer vind, voetbal is meer dan dat laatste tikje.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    woensdag 17 januari 2018 om 18:27
    @DeanJayden . Lozanano kent inderdaad niets van voetbal , ik vind dit ook triest , hij kan en wil het niet beamen dat Messi de beste ooit is , Ronaldinho, Maradonna, Pele, Cruyff vroeger Die Stefano, Gento stuk voor stuk legendes. Wat Messi elke keer laat zien grenst aan het ongelooflijke maar al een blinde niet zien wil.....en nu is er ook al geen smaak of geur aan , kunt ge het geloven , een overjaarse puber, die ofwel altijd bezopen , of stoned is maar iets ernstig heb ik er nog niet van gelezen , niets houd steek van alles wat hij op VP zet , maar nu eens niets he , Die staat zo geil van zijn Cristina dat, en Real dat ik er zeker van ben dat hij onder een dekbed met een foto van Cr7 op
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5801
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:48
    Geweldige zet van Overmars en co! 1 van de grootste talenten van Europa!!
    Ze zijn eindelijk goed bezig; goede spelers halen en verlengen met de fantastische jonkies die we nu al in het 1e hebben!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:50
    We zullen het zien. Ik vind het maar overdreven.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:08
    Tuurlijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    woensdag 17 januari 2018 om 00:08
    Eindelijk goed bezig? Buiten Tagliafico is het nog steeds alleen maar tieners die ze halen, er moeten echt meer Tagliafico-aankopen volgen, anders zal het het zelfde aangekloot blijven van de laatste jaren, als je louter aankopen doet voor de toekomst ligt het succes dus ook altijd in de toekomst en nooit in het nu!

    Wij zijn Ajax, geen kleuter klas, geen speeltuin en geen middelmatig clubje. Je kunt niet 11 tieners op stellen en denken dat het wel even goed komt, sowieso zijn de jongens die op 18 jarige leeftijd al kunnen uitblinken de uitzonderingen en niet de regel, dus zorg dan ook dat je louter bij uitzondering een paar tieners in je basis hebt in plaats van een stuk of 5.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13510
    woensdag 17 januari 2018 om 06:12
    Oja dat zal Frank Snoeks wel weer gaan uitspreken als TA-Kliejaaa-fie-koe
    Vind ik leuk
    Olfie +4214
    woensdag 17 januari 2018 om 07:12
    Je weet dat onana veltman viergever dijks sinkgraven shone ziyech neres vd beek de jong x2 huntelaar dolberg en younes allen geen tieners meer zijn hè?
    Vind ik leuk
    cj_fey +4142
    woensdag 17 januari 2018 om 09:57
    Het positieve aan de onwikkelingen bij Ajax is dat ze nu in ieder gavl vroeger en sneller acteren in mijn ogen.
    Maar het blijft wel een beleid dat zich richt op jonkies aantrekken, met een (verwachte) toekomstige (hoge) verkoop waarde. En dat is in mijn ogen niet slecht.

    Maar zoals je zegt, zorg nou eerst voor een balans in het 1e elftal (inclusief de bankzitters). uiteindelijk is die waarde toch ook gekoppeld aan je prestaties als ploeg.


    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    woensdag 17 januari 2018 om 06:50
    Goed bezig? Ze moeten eens een goede mix maken van jonge talenten en ervaren spelers. Nou talenten hebben ze genoeg. Haal dan gewoon lekker ervaren spelers. Met alleen Tagliafico kom je niet ver.

    En om nu weer te zeggen dar Kühn een van de grootste talenten is... krijgen we tegenwoordig van iedereen te horen
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:49
    Logisch...... als Ajax komt voor een talent.. is barcelona kansloos..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:49
    Nondeju hij is een messi liefhebber .... nou die andere 17 eredivisie clubs hoeven zich de komende jaren niet meer in te gaan schrijven voor de eredivisie
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:59
    Met dank aan PSV, ze hebben blijkbaar een geweldige jeugdopleiding alleen Cocu houdt niet zo van talenten een kans geven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 00:02
    Aangezien jullie toch alles wat kan lopen opkopen en ver maar dan ook veruit de beste zijn lijkt het me raadzaam dat jullie komend seizoen maar in je eentje de competitie af gaan werken.
    Misschien dat je dan aan het eind van de rit de schaal wel een keer pakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:06
    Tuurlijk wil jij als P=V ons uit de competitie hebben, jij ziet de bui al hangen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 01:04
    ESV
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 09:09
    Die paar spelers kosten net zoveel als die nieuwe volgevreten spits van jouw cluppie
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 10:19
    Hoe laat beginnen je lessen?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 10:29
    Vanavond om acht uur pas weer kickboxen, ga je mee ouwe?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 10:31
    Mag je tot vanavond in de ballenbak blijven zitten dan?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 10:34
    Nee daar mag ik niet meer terug komen na ons laatste uitstapje........Kun je toch ook niet doen bij een klein jongetje.....Ventje had na een halfuur nog een bloedneusje
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 11:04
    Je moet ook tegenstandertjes uit kiezen uit je eigen leeftijdscategorie 12/13 jarige . Ik heb het je nog gezegd
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 11:12
    Dacht net als jouw eerst even opwarmen voordat ik dat durf, vandaar dat ik op kickboxen ben gegaan, maar ga je nou mee of niet?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    woensdag 17 januari 2018 om 01:39
    Maar moet wel zeggen merendeel fat er bij PSV doorkomt houdt ook stand in Europa.uitzonderingen daargelaten.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    woensdag 17 januari 2018 om 00:23
    Kuhn koste slechts 2 miljoen, toch een stuk beter bedrag dan wat PSV voor Romero betaald heeft die ook 18 is. Snap nog steeds niet waarom jullie die waanzin van ons aan het kopieren zijn.
    Vind ik leuk
    FACT +2185
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:54
    Inmiddels al 'eigen jeugd'?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:55
    Ja.....
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:09
    Over een maandje pas Patricia.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    woensdag 17 januari 2018 om 01:40
    Nee is pas eigen jeugd daar als ze 4 wedstrijden in jong ajax hebben gespeeld
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:57
    Dat beton komt er trouwens steeds beroerder uit te zien , de gaten vallen er al in....
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:00
    Wordt niet voor niets verbouwd he, maar het is nog steeds een mooier stadion in een mooiere stad in vergelijking tot P=V.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 00:04
    Ik vind dat je best knap typt en dat in braille...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:06
    Oke P=V'er.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    woensdag 17 januari 2018 om 00:07
    blijven oefenen het lukt je best aardig
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    woensdag 17 januari 2018 om 00:26
    Vind je het echt een leuk woordgrapje?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    woensdag 17 januari 2018 om 06:52
    Hij blijkbaar wel. Er komen tegenwoordig genoeg domoren uit Amsterdam als ik het tegenwoordig zo op VP zie
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12936
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:58
    Overmars is echt los!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    woensdag 17 januari 2018 om 00:00
    Door de drugs? ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12936
    woensdag 17 januari 2018 om 00:08
    Dat zou pas wat zijn zeg.. hahahaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:58
    Het was grappig geweest als VP een fout in de titel had gemaakt en -liefhebber weg had gelaten. Dan zou er vast wel iemand zijn hier die het nog gelooft ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:59
    Neee. Iedereen wou DE messi liefhebber hebben. Echt klote dit.....
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 01:09
    Ja hij wou alleen naar de allergrootste club ter wereld ;-)
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:27
    Ik kan het niet meer volgen. Als het werkelijk zo'n groot talent is dan zou Bayern München deze jongen toch allang gecontracteerd hebben. Af en toe heb ik het idee dat alles wat ajax aan jong talent koopt opgewaardeerd wordt door de media. De ene Messie na de andere Ronaldo hebben ze al gekocht, waarbij het af en toe namen zijn waar m.i. de echte ajax supporter nog nooit van gehoord heeft. Qua PR kan er hier in Nederland geen club tegen ajax op.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    woensdag 17 januari 2018 om 07:43
    Grappig. De kans dat deze jongen het goed gaat doen is net zo groot als die van Romero.
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 11:03
    Ben ik helemaal met je eens
    Vind ik leuk
    Just Nuts +163
    woensdag 17 januari 2018 om 00:33
    Jammer weer een buitenlandse jongen die misschien meer marktwaarde heeft maar misschien net zoveel intrapt als die Nederlandse jongen die nu in jong Ajax toch ook aardig doet
    Vind ik leuk
    Just Nuts +163
    woensdag 17 januari 2018 om 00:34
    Jammer weer een buitenlandse jongen die misschien meer marktwaarde heeft maar misschien net zoveel intrapt als die Nederlandse jongen die nu in jong Ajax toch ook aardig doet
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 09:20
    Helemaal bij een club als PSV daar er niet veel geld is
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 17 januari 2018 om 01:31
    Troeft Barca af om Messie liefhebber. Okay...heb de clickbaits slechter gezien maar zeker beter. Anyway...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    woensdag 17 januari 2018 om 01:34
    Ben blij dat wij jong ajax al gehad hebben.is echt talent.heb hem paar keer zien spelen en is echte dribbelaar
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +115
    woensdag 17 januari 2018 om 07:24
    Het gaat over @j@x dus brengt de 020-media het nieuwtje weer ver over de op.

    Je kan ook zeggen. @j@x opleiding faalt weer: weer een talent elders vandaan gekocht
    Vind ik leuk
    jmencke +555
    woensdag 17 januari 2018 om 09:48
    De roeptoeters komen uit alle hoeken en gaten en maken weer een nieuw account om ongenuanceerd wat over Ajax te kunnen roepen. Hoera!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24120
    woensdag 17 januari 2018 om 08:07
    Fan van Messi? Apart! Dat is ongeveer iedereen op CR7 na! Wel benieuwd naar dit ventje overigens..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 09:21
    En Bien die vind Messi niet mooi voetballen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24120
    woensdag 17 januari 2018 om 09:29
    Hij kan het weten als PSV supporter ;-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    woensdag 17 januari 2018 om 09:40
    Ja als iemand weet wat lelijk voetbal is dan is het een PSV supporter wel, maar dat je op een site als VP met droge ogen zegt dat Messi niet mooi is om te zien voetballen dat zegt iets over je verstand. Brands verdient een standbeeld steekt daar nog schraal bij af! Is Bien niet gewoon Stratum als die dronken is?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24120
    woensdag 17 januari 2018 om 11:28
    Stratum is gewoon Stratum.. Bien op zoek naar zichzelf. Vandaar ook al die accounts haha
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 08:28
    haha.... de associatie met Messi is snel gemaakt. Niet dat die knul in de buurt gaat komen natuurlijk...
    Vind ik leuk
    zekers +113
    woensdag 17 januari 2018 om 09:15
    Ach jee AJAX troeft Barcelona af
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 09:33
    Volgens mij vond Barça het gewoon de moeite niet waard.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5346
    woensdag 17 januari 2018 om 09:18
    Ik ben ook groot fan van de Kühne augurkjes en mosterd
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 09:33
    2 miljoen betalen voor een speler die nog niet eens alles speelt bij Leipzig O-19 check!
    Vind ik leuk
    peinke +1906
    woensdag 17 januari 2018 om 10:19
    Klopt niet! Hij is meer fan van Heidi Klum. Zo'n kul-berichtje met zo'n kop en foute info!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax troeft Barcelona af in strijd om Messi-liefhebber: "Een grote eer"