Brands belooft Eredivisie-top waardige linksback: 'Kijken verder dan supporters'

Brands belooft Eredivisie-top waardige linksback: 'Kijken verder dan supporters'

vrijdag 2 februari 2018 om 07:00

Marcel Brands rekent in de zomer alsnog op de komst van een linksback die er direct staat en Eredivisie-topclub waardig is. De technisch manager van PSV is ervan overtuigd dat hij er dan wel in slaagt om een opvolger voor Jetro Willems te vinden.

Volgens Brands bleek dat in januari niet haalbaar, terwijl hij ook de beoogde back-up misliep met Lumor Agbenyenu. "Of ik de indicatie heb dat er komende zomer wel een linksback komt? Absoluut", zegt hij in De Telegraaf. "Eerlijk gezegd hebben we in de winter veel minder de nadruk op de komst van een verdediger gelegd."

"Als we er iemand bij zouden halen die het groepsproces zou verstoren, zouden we daar misschien meer ellende dan profijt van hebben", legt Brands uit. Toch toonde Cocu zich enigszins ontevreden over het uitblijven van een nieuwe vleugelverdediger. "Ik denk dat iedereen binnen PSV exact weet wat we wel en niet gedaan hebben, en waarom."

"We hebben het idee dat onze topkandidaten niet in de winter, maar wel in de zomer haalbaar zijn", vervolgt de technisch manager. "Dan zou het niet verstandig zijn om nu een speler te kopen. Wij kijken iets verder dan de gemiddelde journalist of supporter."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Verstandig van Brands om te wachten?

(1102 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Misschien zit er wel een aardige linksback tussen de supporters
Vind ik leuk
Novo +792
vrijdag 2 februari 2018 om 07:06
Ja en misschien ook niet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:48
Ze hadden wel een paar mil mogen geven die rijke psvers hier op VP..

Had het voor de slechte TD brands wel makkelijker gemaakt
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:01
Voor de slechte td brands misschien wel. Gelukkig zit bij psv de goede.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:07
Haha ze voorganger had betere cijfers en die vonden jullie zelf slecht
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:20
En hij is slecht omdat? Hij Mertens haalde, Strootman, Wijnaldum, Memphis binnenhield, Lozano haalde, Romero haalde? Ow wacht hij heeft geen linksback gekocht... Wat een slechte TD!!!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:56
Je kunt moeilijk beweren dat hij het wel goed heeft gedaan. Zoals een trainer en speler elk seizoen opnieuw wordt beoordeelt. Geld dat ook voor de td. Dan is een opsomming van spelers wel leuk en aardig. Een td moet zorgen dat er elke seizoen een complete team staat en dat is nu niet het geval.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:32
In dat geval doet een TD van een topclub het alleen goed wanneer er kampioen gespeeld wordt? Op dit moment staat er een selectie die meedoet om de titel. En ja, een linksback erbij had gemoeten. Maar om iemand alleen daar op af te rekenen. Hij zorgt er ook voor dat er twee potentiële topspelers uit Mexico en Argentinië zijn gehaald, Locadia voor veel geld verkocht is, voor Propper een mooi bedrag is binnengehaald. Lijkt me voor dit seizoen keurig toch?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:12
Nee alleen Ajax mag de verleden dr niet bij halen.. PSV mag dat wel haha
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 10:58
Alleen Ajacieden halen het verleden er altijd bij.... altijd het zelfde gelul als je vraagt waarom ze voor Ajax zijn...
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 11:00
Hou toch op psvers doen het ook.. doe lekker je clownspak aan en ga lekker een carnavals soa oplopen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:11
Maher... minder prijzen meer geld uitgeven.. minder winst op transfers.

En hij was een eigen man inplaats van buitenstaander brands.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:49
Nou, ik ben in elk geval beter dan Brenet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:54
Sowieso niet sneller
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:04
Je hoeft niet snel te zijn als je slim kan voetballen.
Vind ik leuk
Bongo +1229
vrijdag 2 februari 2018 om 08:29
Hebben zie die dan ?
Oja dat zijn gemeenteambtenaren.
Die hebben liever 10 jaar wachtgeld dan dat ze moeten werken en moe worden
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:28
Held ! haha
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:29
Tsjah...ik ben 35, ben ik te oud? Ik was wel goed. Heb ooit een international met 100+ interlands 90 minuten in de tang gehad. Ik ben nog wel steeds heel snel, en met mijn 2 meter plus win ik ook wel elk kopduel van al die Minions (zonder te springen).
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Verstandige kerel onze Marcel.
Vind ik leuk
Kees Bman +1247
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Misschien hadden ze een half jaar Alex kunnen halen als hij nog niet versleten is.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:29
Jij heb er vast een paar op.
Vind ik leuk
Bullet +1754
vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Want journalisten en supporters zijn dom. Als je het kampioenschap pakt is er niks aan de hand, maar als dat niet het geval is, dan komt deze 3x zo hard terug.
Vind ik leuk
jaja_PSV +24900
vrijdag 2 februari 2018 om 07:07
Nergens staat dat hij dit vindt. Of voel je jezelf aangesproken, anders begrijp ik die conclusie niet.
Vind ik leuk
Morris +16931
vrijdag 2 februari 2018 om 07:34
Brands vergeet ook het woord collega te noemen. En jawel, Brands typeert men als kortzichtig.
Hij brabbelt over groepsprocessen. Wat een onzin, concurrentie is goed binnen een elftal. PSV heeft geen linksback en dit was geen prioriteit in de winter.
Hoe kan dit?

Een Cocu wordt de mond gesnoerd.
Meneer Brands laat zijn ware aard weer zien. Misplaatst arrogant.
Kan niet eens fatsoenlijk een team samenstellen. Cocu moet hem redden met defensief voetbal en hij klopt zichzelf op de borst.

Pfff..
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 07:39
Haha overmarsje heeft een keer wat centjes uitgegeven (waaronder 8,5 miljoen voor een speler die ze bij Mechelen niet eens meer op het veld willen hebben) en we gaan nu lekker op anderen zeiken. Brands bewijst al jaren dat hij het wel kan en snapt, en belangrijker. Zijn selecties winnen weleens een prijs!
Vind ik leuk
Morris +16931
vrijdag 2 februari 2018 om 07:42
Gemiddeld genomen over al het jaren werken bij psv, vallen de prijzen wel mee, opbrengsten verkoop vallen tegen.
En daarnaast riep ik dit al voordat Ajax veel geld verdiende.
Kortom je argumenten zijn slecht en of kloppen niet.
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 08:46
Weinig prijzen is nog altijd meer dan geen prijzen, dus dat argument klopt volgens mij vrij aardig. De opbrengsten vallen best mee, als ajax sanchez niet had gehad waren ze gewoon gelijkwaardig! Dat er geen links back is gehaald is natuurlijk erg slecht!
Vind ik leuk
Morris +16931
vrijdag 2 februari 2018 om 08:57
Onzin. Ajax heeft niet doorgebroken spelers voor veel geld verkocht.

Wat prijzen halen, gemiddeld, is onvoldoende voor een topclub.
Nu gaan we ineens de provinciale club uithangen?
Het waait zoals de wind staat in Eindhoven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 08:58]
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 09:30
Tja waar jij blij van wordt. Ik ben nog altijd liever fan van een voetbalclub die prijzen wint dan van een beursgenoteerd bedrijf dat veel centjes verdient en al jaren stof verzamelt in de prijzenkast. Dus hoe je alle kritiek op Brands kan rechtvaardigen snap ik niet. Hij kan er niks van maar doet het beter dan het grote geweldige Ajax. En provinciaal clubje? Leuk hè, die arrogantie?
Vind ik leuk
Morris +16931
vrijdag 2 februari 2018 om 09:39
Ja nu zijn wij weer arrogant.

Tja waar jij blij van wordt. Blijf lekker naïef.
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 09:43
Zal ik zeker doen! Bedankt voor de tip!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:49
Na vorig seizoen valt er genoeg op Brands aan te merken dacht ik zo. Dat PSV een linksback nodig had wist hij ruimschoots van te voren. Dat er geen fatsoenlijke linksback is aangetrokken mag hem kwalijk genomen worden. Hij is verantwoordelijk voor het samenstellen van een selectie en Cocu moet zich er maar mee redden dat wat bij uitstekend doet momenteel. Zo was er op Overmars ook kritiek en terecht : een selectie moet compleet zijn VOOR dat het seizoen begint.
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 11:07
Helemaal mee eens, maar dat zei ik ook. Maar nu wordt er gedaan alsof hij er niks van kan, terwijl hij een (voor de eredivisie) zeer redelijke selectie heeft samengesteld. Natuurlijk maakt hij ook fouten! Maar bij welke club gebeurt dat niet?
Vind ik leuk
Guust +4529
vrijdag 2 februari 2018 om 09:00
Vandaar dat ze hem niet in de winter lieten gaan naar Ajax maar pas na het seizoen.
Vind ik leuk
Quareck +4014
vrijdag 2 februari 2018 om 09:34
Ik werk in België en ken redelijk wat supporters van Mechelen, die hebben zich kapot gelachen. Volgens hen is het een leuke speler die soms een 7 haalt en dan weer 3 keer een 5..
Vind ik leuk
Guust +4529
vrijdag 2 februari 2018 om 12:42
We zullen het zien, blijft toch altijd lastig hoe een speler het bij een andere club gaat doen, Neres lachte ook velen om, en doet het toch aardig. Een Lozano bij PSV had een flitsende start maar vind ik nu bijvoorbeeld aardig tegen vallen, een Berghuis hadden velen slechte commentaren op maar doet het weer goed. Ben benieuwd, maar dat ze hem nu niet lieten gaan zegt toch ook wel wat, dan is hij toch van waarde daar.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:31
Nooit te vroeg juichen kameraad. Ze wilden Haps niet want 4 miljoen is goedkoper, ik denk dat ze zich misrekend hebben.
Vind ik leuk
Iggy +2268
vrijdag 2 februari 2018 om 10:01
Ach menneke toch!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:08
Een TD bij een topclub in NL wordt altijd met de grond gelijk gemaakt. Brands, Overmars en van Geel doen het meer dan prima.
Vind ik leuk
Sazzz +9849
vrijdag 2 februari 2018 om 07:36
Hij insinueert weldegelijk dat journalisten en supporters niet zo slim zijn
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 07:59]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Als mijn broer geen kloten had, had ik een zus.
Vind ik leuk
Kees Bman +1247
vrijdag 2 februari 2018 om 07:23
Ja dat is waar geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
Novo +792
vrijdag 2 februari 2018 om 07:26
Hoeft tegenwoordig niet he Tjoep. Kan voortaan ook als onzijdig worden gezien:).
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:08
Das niet per definitie waar, mijn broer heeft nul komma nul ballen, en toch is hij van het mannelijk geslacht, hij is alleen getrouwd met het equivalent van Juf Agatha Bulstronk.
Vind ik leuk
Jozef +25884
vrijdag 2 februari 2018 om 08:11
Ja, en als er bij jou niks tussen was gekomen was je een meisje, tjoep...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:09
Ik denk aan Zuid Amerika. Stromende rivieren. Bergen en veel groen gras. Vooral bij de buren.
Hé, buurman ... mmm ... Overmars. Klootzak.
Vind ik leuk
Kees Bman +1247
vrijdag 2 februari 2018 om 07:24
Het zal wel zo zijn.
Vind ik leuk
Decimius +1453
vrijdag 2 februari 2018 om 07:10
Denk niet dat de de top van de eredivisie zit te wachten dat er een eredivisie-waardige back word gehaald bij PSV. Of moet de headliner anders geformuleerd worden misschien?
Vind ik leuk
Kuip +4033
vrijdag 2 februari 2018 om 07:17
Als PSV geen kampioen wordt heeft Brands gefaald door nu geen linksback te halen.
Vind ik leuk
Kees Bman +1247
vrijdag 2 februari 2018 om 07:26
En dan is onze doelstelling niet gehaald hè Marcel.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:15
Als? We doen het gewoon beter dan verwacht met Brenet en dan als we geen kampioen worden ligt het aan Brands omdat hij geen linksback heeft gehaald?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 08:16]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:19
Misschien heeft de gemiddelde supporter of journalist wel door dat je sl 2 jaar met een speler speelt die nog te matig is voor de hfdklasse
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Waar is dat argentijnse wonderkind. Is toch al vanaf de kerst hier.
Vind ik leuk
Bobbi04 +931
vrijdag 2 februari 2018 om 07:27
Is pas voor volgend seizoen gehaald, dan moet ie er pas staan..... Die Brandsie, probeert steeds meer onze Marc te kopiëren ;))
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:06
Idd, moet nog een paar jaar aan het systeem wennen :^)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:34
Ja, voor een persoon met het denkvermogen zoals jij dat hebt, is het zo dat Brands Overmars kopieert ;). Je weet toch zeker wel dat de halve trainersstaf van Ajax een PSV-verleden heeft?
Vind ik leuk
Jozef +25884
vrijdag 2 februari 2018 om 08:40
Je weet toch wel dat PSV zijn grootste succes behaalde met een flinke dosis ex-Ajax spelers?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:50
Zeker weten! En niet alleen met ex-Ajaxspelers, maar ook met ex-Feyenoorders, ex-FC Utrechtspeler en nog een paar andere goede spelers van andere ploegen. Sneer was meer persoonlijk bedoeld richting Bobbi040 die mij elders uitmaakt voor de meeste achterlijke verwensingen. Dat mannetje spoort niet!
Vind ik leuk
Bobbi04 +931
vrijdag 2 februari 2018 om 08:57
Kijk eerst eens naar jezelf, hoe jij anderen benoemt als er commentaar wordt geleverd op jouw ploegje. Als jij mensen met respect behandeld krijg je datzelfde respect terug. Je roept van alles maar als er iets terug gezegd word is het janken!! Zielig mannetje ben jij!!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:59
Heb je weer papegaaiensoep gehad vanochtend? Je valt wederom terug in zinloze en inhoudloze herhalingen.....
Vind ik leuk
Bobbi04 +931
vrijdag 2 februari 2018 om 09:02
Jank dan niet als je op dezelfde wijze antwoord krijg op jouw reacties. Ga maar even huilie huilie doen ;))
Vind ik leuk
rinirat +1240
vrijdag 2 februari 2018 om 08:47
Beetje domme opmerking weer dit.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:51
Wat is er dom aan Rini?
Vind ik leuk
Bobbi04 +931
vrijdag 2 februari 2018 om 08:52
Je leert het ook niet, blijf zulke steken onder water geven en je krijgt ze net zo hard terug!! Straks ga je weer lopen janken!!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:57
Reageer gewoon met één en dezelfde nickname, in plaats van constant te veranderen van nickname. Of komt dat voort uit je vele verwijderingen hier? Niet vreemd overigens wanneer je mensen uitscheldt voor "Mongool". En ja, dat laatste zal jij wel verstaan onder "janken"!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 08:57]
Vind ik leuk
Bobbi04 +931
vrijdag 2 februari 2018 om 09:04
Je begint zelfs paranoia te worden, begin wel een beetje medelijden met jou te krijgen ;))
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:12
Nee hoor, Cocu gaf aan dat die jongen nog een paar weekjes nodig had. we gaan zien of hij dit seizoen alleen de bank warm houdt...
Vind ik leuk
Ruud1987 +3443
vrijdag 2 februari 2018 om 07:27
Gemiddeld genomen zegt Cocu dus dat de supporters en journalisten niet verder kijken dan hun neus lang is.

Zijn beetje Bergkamp achtige teksten
Vind ik leuk
fedor2501 +1902
vrijdag 2 februari 2018 om 07:37
Volgens mij moet je het stukje nog eens lezen.
Vind ik leuk
Drobtine +2084
vrijdag 2 februari 2018 om 07:28
Heb Mitchell Dijks zien rondlopen in Eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:41
Tja, gezelligheid kent men niet in de hoofdstad.......
Vind ik leuk
Jozef +25884
vrijdag 2 februari 2018 om 08:38
De betere versie van Brenet?

;-)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:34
Was zijn oom man..
Vind ik leuk
Sazzz +9849
vrijdag 2 februari 2018 om 07:34
Wat een onzinverhaal zeg... Waarom dan überhaupt proberen iemand te halen in de winter? Ff net doen alsof je het allemaal zo gepland hebt...
Vind ik leuk
myrthewit +1186
vrijdag 2 februari 2018 om 07:54
Hij moet weer zijn straatje schoonvegen. Iedereen die woensdag de bekerwedstrijd heeft gezien weet dat Brenet echt niet meer kan. Daarbij: met deze verdediging kun je toch niet de Champions League in? Deze nieuwe back moet je ook nog eerst inpassen in je elftal voordat je de voorrondes van de Champions League speelt. Overigens legt hij elk jaar minder de nadruk op het halen van verdedigers, vandaar dat ze een zeer matige verdediging hebben. Ik heb me woensdag verbaasd dat Jorgensen met 3 PSVers op zijn nek gewoon balbezit hield, terwijl hij tegen de Ligt helemaal de wedstrijd uit werd gespeeld.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
vrijdag 2 februari 2018 om 08:06
Voor Cocu hoef je het niet meer te doen, die is na dit seizoen weg..
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:14
Bepalen jullie dat ook al in Amsterdam met de KNVB dat Cocu
na dit seizoen weg is?
Vind ik leuk
Jozef +25884
vrijdag 2 februari 2018 om 08:09
Zo.

Mooie warme sneer naar de supporters.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 08:22
nee hoor, interview gezien en die man geeft aan dat hij sowieso geen voorstander is voor wintertransfers en geeft netjes aan dat in de zomer meer haalbaar is dan in de winter. PSV geen overhaaste besluiten neemt en PSV hierin een visie heeft voor langere termijn. VP trekt die weer uit zijn context en maak er een eigen verhaal van
Vind ik leuk
Morris +16931
vrijdag 2 februari 2018 om 08:28
het blijft verbazingwekkend om te zien hoe de supporters achter zo'n slechte TD blijven staan.
Lekker belangrijk of meneer geen voorstander is van wintertransfers. Nergens is bewezen dat dit slecht is, hooguit duurder.
Wat is de visie dan? dat hij een LB gaat halen in de zomer. Sow he, wat een visie.. en dan 1 heel seizoen zonder een LB te hebben gespeeld. jeetje wat knap.
Deze man blijft zand in de ogen strooien en iedereen kijkt er naar en zegt: hmmm prikt lekker in de ogen, strooi door, strooi door.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 08:51
zo lang het geen zout is.... ;)
Vind ik leuk
Jozef +25884
vrijdag 2 februari 2018 om 08:29
Tja Korm, ik doe het met wat ik lees.

Was dat stukje over de verbeterde versie van Tagliafico ook uit zijn verband gerukt?

Soms is het gewoon eerlijk om te zeggen dat je een beetje gefaald hebt. Als PSV kampioen wordt dan is het vooral ondanks Brenet. Dat weten jullie en Brands best. Het geld was misschien een beetje op, maar hij heeft gewoon serieus gezocht naar een (huur) alternatief en is niet geslaagd in die missie. Daarover zijn supporters niet geheel onterecht verontwaardigd en in hetgeen ik hier lees sneert hij toch wel een ietsiepietsie naar de ontevreden aanhang...
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:13
ik heb het stukje van Tagliafico niet gezien dus kan daar niet over oordelen :)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:38
Vandaar dat men tot twee keer toe in de laatste week van de transferperiode een deal zit mislukken met een linksback...

Lul niet recht wat krom is. Al lijkt krom veel korm natuurlijk.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:08
ik lul niet wat krom is Arie, ik heb toevallig dit interview gezien en daarin geeft brands aan dat hij het erg jammer vind dat hij geen LB heeft gehaald. Dat over de groepsproces is een ander stukje tekst die ze hier verkeerd geplakt hebben... dat ging over wat hij van winterse transfers vond. kortom van heel dit stukje klopt geen reet van :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:37
Ze dachten Haps te krijgen voor 5 miljoen...Dat was de eerste misser
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:45
5 miljoen voor een AZ speler is ook meer dan genoeg....
Feyenoord betaald er meer voor en Haps speelt niet eens...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:45]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:02
Hij zegt ook dat ze zich niet zo druk hebben gemaakt om een linksback. DAt is nu net het punt. Het ene moment zegt ie dat t niet zo erg is. Het andere moment vindt ie het toch wel erg jammer.

Het is heel simpel. Hij heeft meer dan een half jaar de tijd om een back te halen. Wat doet ie? Met vage berichten laten horen dat een transfer niet doorgaat. In de zomer. En nu. En wanneer? Steeds in de laatste week. Dus te laat.

Of het is een giga amateur die zich meermaals aan dezelfde steen stoot op het einde van de transferperiode.
Of hij is een grote leugenaar die maar wat lult.

Kies jij maar.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 10:30
Hij laat inderdaad het achterste van zijn tong niet zien maar welke TD doet het wel?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:18
Ik zal het even vertalen: we hadden Lumor er dolgraag bij gehad maar we hebben getreuzeld en daarom is het niet gelukt om een back te halen zodat we Brenet niet meer op zouden hoeven stellen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:18
Normaal gesproken wel een goeie vent, maar dit is wel heel opzichtig liegen wat ie doet. Er was een linksback gekocht. Alles was in kannen en kruiken. En dan nu zeggen dat je bewust niet koopt, omdat een nieuwe speler het groepsproces kan verstoren.... Als dat de reden is dat je (alweer) geen back hebt gehaald, waarom was alles dan al in kannen en kruiken.

Dit is gewoon op een hele slappe en doorzichtige manier smoesjes verzinnen voor een fail
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 08:23
gekocht? PSV had hem gehuurd met optie tot koop...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:27
Non argument. Als jouw reden om niemand te halen het groepsproces is, maakt het geen verschil of je huurt of koopt. In beide gevallen komt er iemand bij in de groep die invloed heeft op dat proces. Dus leuk dat je me wijst op een kleine vergissing, het doet alleen helemaal niks af aan de juistheid van mijn argument
Vind ik leuk
Arvin +567
vrijdag 2 februari 2018 om 08:24
Ze wilden iemand huren om te overbruggen tot de zomer als de echte transfer zou komen.
Vind ik leuk
3Bier +3495
vrijdag 2 februari 2018 om 08:30
Het schijnt dat ze in de zomer ook geen nieuwe linksback gaan halen. Ze willen het groepsproces in de voorbereiding niet verstoren.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:21
Kan hem zomaar het kampioenschap kosten. Brenet bakt er dit seizoen niet veel van.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 08:23
dit seizoen?? ;)
Vind ik leuk
3Bier +3495
vrijdag 2 februari 2018 om 08:28
Brands heeft groot gelijk. Een nieuwe linksback verstoort het groepsproces. Een nieuwe spits erbij verstoort natuurlijk niet het groepsproces. Spitsen zijn vaak heel sociale gasten. Leuk voor in de groep. Linksbacks daarentegen...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:36
Hahahha, wat een ongekende lul is die vent ook. Wat een problemen heeft die gast om gewoon eerlijk te zijn.
PSV wilde een linksback.
PSV wilde geen linksback.
PSV had 2 opties.
PSV loopt er eentje mis op laatste dag.
PSV loopt er weer eentje mis op de laatste dag.
PSV hoeft niet zo nodig een linksback.
PSV wilde dolgraag een linksback.

Alles wordt de lucht ingeslingerd.
Als je zo draait is dr maar 1 conclusie: geld op.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:10
je maakt je wel erg druk om de finaciele staat van PSV he?? geld was niet op, spelers die ze wilde halen die waren niet haalbaar...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:39
Niet haalbaar betekend niet genoeg willen betalen.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:44
tja je kan ook overal teveel voor betalen en dat wil je ook niet. je heb in je hoofd wat je wil uitgeven voor een speler en wil een club niet mee werken dan ga je verder zoeken... niks met geld te maken.. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:00
'Niet haalbaar'. En nu is het 'het was niet zo nodig, we hebben ons er niet erg veel mee bezig gehouden.'
Uhu :-)
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 10:23
*zucht*
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:03
ja zucht nog maar eens.
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 13:11
zucht
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:23
Alles draait bij jou om 1 conclusie: 7 PUNTEN minder.
Vind ik leuk
rinirat +1240
vrijdag 2 februari 2018 om 08:42
Wat een lul verhaal weer,de arrogantie straalt er van af.
Hij is zo goed dat hij een vliegticket heeft gekocht voor een speler die niet komt.
Alsof hij de wijsheid in pacht heeft,niet dus.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:46
Ja geen geld geen speler denk daar maar over na Brandts !
Vind ik leuk
pinkelman +3277
vrijdag 2 februari 2018 om 08:59
Dan is het wel te hopen voor het aantrekken van een 'top'speler, Brands wat spelertjes van de hand kan doen. Ik heb toch echt de indruk dat het financieel niet helemaal 'topclub'waardig meer is in Eindhoven om elke keer maar weer aan te geven om alles sluitend te krijgen er wel wat spelers verkocht moeten worden .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 09:14
Het gaat inderdaad zo slecht dat PSV Lozano en Romero heeft kunnen halen voor miljoenen....
Vind ik leuk
JOJO +1294
vrijdag 2 februari 2018 om 09:38
Brands, leg gewoon nu al contact met het management van Frank Fabra en probeer het al rond te krijgen voor de transferwindow en het WK.

Fabra is gewoon een super goede Colombiaanse back van 26. Heeft kracht, power, is snel en heeft een goede voorzet. Met hem erbij zou Luuk weer meer met het hoofd gaan scoren en met een 2e Colombiaanse back, plakt Arias er misschien nog een jaartje aan vast. Met Fabra heb je op links een zelfde type qua spel als Arias, al is Fabra nog wat krachtiger.

Snap niet dat ze hem in de winter al niet hebben aangetrokken. Zou een perfecte aanvulling zijn.
Vind ik leuk
base +552
vrijdag 2 februari 2018 om 09:48
Pinokkio Brands,Nee had geen prioriteit was er met 2 bezig maar had geen prioriteit ;).
Vind ik leuk
Korm +24548
vrijdag 2 februari 2018 om 13:11
ligt niet aan Brands, zo is elke TD
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:57
Cocu dan graag paal opstellen.
Maak niet de fout als met de jong.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Stoep +1869
vrijdag 2 februari 2018 om 10:01
Psv staat 7 punten los! Waarom druk maken? Volgend seizoen 2 aankopen is genoeg!! Moeten geen koopclub als Ajax willen worden
Vind ik leuk
omer +162
vrijdag 2 februari 2018 om 10:18
De tijd voor Brands zit er op, wat een gepruts. Willems heeft 2 jaar geleden al aangegeven dat hij weg wilde. En dan geïrriteerd afreageren op de gemiddelde journalist of supporter. Het is ook niet de eerste keer dat een transfer op het laatste moment niet doorgaat. Topsportklimaat, ja ja, kijk eens naar de huidige selectie, Zoet, Arias, Van Ginkel (huur!!), Lozano, that's it. Daar heeft Brands jarenlang aan mogen werken. PSV maakt geen enkele indruk dit jaar (Fc Utrecht uit uitgezonderd), staan wel 7 punten los, maar verliest de sympathie van voetbal minnend NL. En dat is niet de schuld van Cocu, hij haalt op dit moment het maximale uit dit armetierige zooitje. Brands moet eens een keer goed in de spiegel kijken. De gemiddelde supporter of journalist houdt deze spiegel graag een keer voor.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:23
Praatjes vullen geen gaatje Meneer Brands. De supporters blij maken met een dode mus ja. Er zou een back komen die vele malen beter is dan Tagliafico. Knap gedaan hoor, die back moet dan ook van goede huize komen om beter te zijn dan die Argentijn van Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:53
wel een spits halen voor 10 miljoen of zo. en nog steeds niets van gezien, zat niet eens bij de selectie volgens mij
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:54
Wat een hoop gebakken lucht, brands je faalt gewoon kei hard. Al 1.5 jaar bezig met een eredivisie waardige back.
Vind ik leuk
Foebele +43386
vrijdag 2 februari 2018 om 12:26
Slap verhaal vol smoesjes, je hebt gewoon te laat gehandeld. Wat een slap verhaal zeg, ze wilde niemand in de winter halen die het groepsproces zou verstoren.... pffff slappe zak ben je dan zeg.

Ook is de belofte al eerder gedaan en heb je gewoon gefaald als je 2 transferperiodes op rij geen speler weet te halen, ook het verhaal van spelers die in de winter niet haalbaar zouden zijn is gelul, want afgelopen zomer lukte het dus zogezegd ook al niet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 15:18
Je hoeft helemaal niemand te kopen je moet binnen eigen opgeleide jeugd zoeken een laatste man kan OOK linksback spelen of er naast staan geef ze de keuze of linksback of reserve dan lijkt mij de keuze niet moeilijk en als je binnen de eigen gelederen geen goed alternatief hebt dan doe je ook iets grandioos verkeerd had Jordy de Wijs linksback laten spelen in plaats van verhuren dan was hij nu al VEEL geld waard geweest helaas binnen Psv niet goed bezig op deze manier
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Brands belooft Eredivisie-top waardige linksback: 'Kijken verder dan supporters'