Brands belooft Eredivisie-top waardige linksback: 'Kijken verder dan supporters'

Brands belooft Eredivisie-top waardige linksback: 'Kijken verder dan supporters'

Gepubliceerd: vrijdag 2 februari 2018 om 07:00vr 02-02-2018 om 07:00

Marcel Brands rekent in de zomer alsnog op de komst van een linksback die er direct staat en Eredivisie-topclub waardig is. De technisch manager van PSV is ervan overtuigd dat hij er dan wel in slaagt om een opvolger voor Jetro Willems te vinden.

Volgens Brands bleek dat in januari niet haalbaar, terwijl hij ook de beoogde back-up misliep met Lumor Agbenyenu. "Of ik de indicatie heb dat er komende zomer wel een linksback komt? Absoluut", zegt hij in De Telegraaf. "Eerlijk gezegd hebben we in de winter veel minder de nadruk op de komst van een verdediger gelegd."

"Als we er iemand bij zouden halen die het groepsproces zou verstoren, zouden we daar misschien meer ellende dan profijt van hebben", legt Brands uit. Toch toonde Cocu zich enigszins ontevreden over het uitblijven van een nieuwe vleugelverdediger. "Ik denk dat iedereen binnen PSV exact weet wat we wel en niet gedaan hebben, en waarom."

"We hebben het idee dat onze topkandidaten niet in de winter, maar wel in de zomer haalbaar zijn", vervolgt de technisch manager. "Dan zou het niet verstandig zijn om nu een speler te kopen. Wij kijken iets verder dan de gemiddelde journalist of supporter."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Verstandig van Brands om te wachten?

(1103 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Misschien zit er wel een aardige linksback tussen de supporters
Vind ik leuk
Plattekar bv +32034
vrijdag 2 februari 2018 om 07:49
Nou, ik ben in elk geval beter dan Brenet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:54
Sowieso niet sneller
Vind ik leuk
Plattekar bv +32034
vrijdag 2 februari 2018 om 11:04
Je hoeft niet snel te zijn als je slim kan voetballen.
Vind ik leuk
Bongo +1333
vrijdag 2 februari 2018 om 08:29
Hebben zie die dan ?
Oja dat zijn gemeenteambtenaren.
Die hebben liever 10 jaar wachtgeld dan dat ze moeten werken en moe worden
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:28
Held ! haha
Vind ik leuk
Importbrabo +1927
vrijdag 2 februari 2018 om 10:29
Tsjah...ik ben 35, ben ik te oud? Ik was wel goed. Heb ooit een international met 100+ interlands 90 minuten in de tang gehad. Ik ben nog wel steeds heel snel, en met mijn 2 meter plus win ik ook wel elk kopduel van al die Minions (zonder te springen).
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Verstandige kerel onze Marcel.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Misschien hadden ze een half jaar Alex kunnen halen als hij nog niet versleten is.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:29
Jij heb er vast een paar op.
Vind ik leuk
Bullet +3278
vrijdag 2 februari 2018 om 07:04
Want journalisten en supporters zijn dom. Als je het kampioenschap pakt is er niks aan de hand, maar als dat niet het geval is, dan komt deze 3x zo hard terug.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6756
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Als mijn broer geen kloten had, had ik een zus.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
vrijdag 2 februari 2018 om 07:23
Ja dat is waar geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:08
Das niet per definitie waar, mijn broer heeft nul komma nul ballen, en toch is hij van het mannelijk geslacht, hij is alleen getrouwd met het equivalent van Juf Agatha Bulstronk.
Vind ik leuk
Jozef +42371
vrijdag 2 februari 2018 om 08:11
Ja, en als er bij jou niks tussen was gekomen was je een meisje, tjoep...
Vind ik leuk
Kuip +9674
vrijdag 2 februari 2018 om 07:17
Als PSV geen kampioen wordt heeft Brands gefaald door nu geen linksback te halen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
vrijdag 2 februari 2018 om 07:26
En dan is onze doelstelling niet gehaald hè Marcel.
Vind ik leuk
Leon Elie +136
vrijdag 2 februari 2018 om 07:19
Misschien heeft de gemiddelde supporter of journalist wel door dat je sl 2 jaar met een speler speelt die nog te matig is voor de hfdklasse
Vind ik leuk
Leon Elie +136
vrijdag 2 februari 2018 om 07:21
Waar is dat argentijnse wonderkind. Is toch al vanaf de kerst hier.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5571
vrijdag 2 februari 2018 om 07:27
Gemiddeld genomen zegt Cocu dus dat de supporters en journalisten niet verder kijken dan hun neus lang is.

Zijn beetje Bergkamp achtige teksten
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
vrijdag 2 februari 2018 om 07:37
Volgens mij moet je het stukje nog eens lezen.
Vind ik leuk
Drobtine +2528
vrijdag 2 februari 2018 om 07:28
Heb Mitchell Dijks zien rondlopen in Eindhoven
Vind ik leuk
chantal +11
vrijdag 2 februari 2018 om 07:41
Tja, gezelligheid kent men niet in de hoofdstad.......
Vind ik leuk
Jozef +42371
vrijdag 2 februari 2018 om 08:38
De betere versie van Brenet?

;-)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:34
Was zijn oom man..
Vind ik leuk
Sazzz +11026
vrijdag 2 februari 2018 om 07:34
Wat een onzinverhaal zeg... Waarom dan überhaupt proberen iemand te halen in de winter? Ff net doen alsof je het allemaal zo gepland hebt...
Vind ik leuk
myrthewit +1634
vrijdag 2 februari 2018 om 07:54
Hij moet weer zijn straatje schoonvegen. Iedereen die woensdag de bekerwedstrijd heeft gezien weet dat Brenet echt niet meer kan. Daarbij: met deze verdediging kun je toch niet de Champions League in? Deze nieuwe back moet je ook nog eerst inpassen in je elftal voordat je de voorrondes van de Champions League speelt. Overigens legt hij elk jaar minder de nadruk op het halen van verdedigers, vandaar dat ze een zeer matige verdediging hebben. Ik heb me woensdag verbaasd dat Jorgensen met 3 PSVers op zijn nek gewoon balbezit hield, terwijl hij tegen de Ligt helemaal de wedstrijd uit werd gespeeld.
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
vrijdag 2 februari 2018 om 08:06
Voor Cocu hoef je het niet meer te doen, die is na dit seizoen weg..
Vind ik leuk
benny-boys +1852
vrijdag 2 februari 2018 om 11:14
Bepalen jullie dat ook al in Amsterdam met de KNVB dat Cocu
na dit seizoen weg is?
Vind ik leuk
Jozef +42371
vrijdag 2 februari 2018 om 08:09
Zo.

Mooie warme sneer naar de supporters.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 08:22
nee hoor, interview gezien en die man geeft aan dat hij sowieso geen voorstander is voor wintertransfers en geeft netjes aan dat in de zomer meer haalbaar is dan in de winter. PSV geen overhaaste besluiten neemt en PSV hierin een visie heeft voor langere termijn. VP trekt die weer uit zijn context en maak er een eigen verhaal van
Vind ik leuk
Morris +23601
vrijdag 2 februari 2018 om 08:28
het blijft verbazingwekkend om te zien hoe de supporters achter zo'n slechte TD blijven staan.
Lekker belangrijk of meneer geen voorstander is van wintertransfers. Nergens is bewezen dat dit slecht is, hooguit duurder.
Wat is de visie dan? dat hij een LB gaat halen in de zomer. Sow he, wat een visie.. en dan 1 heel seizoen zonder een LB te hebben gespeeld. jeetje wat knap.
Deze man blijft zand in de ogen strooien en iedereen kijkt er naar en zegt: hmmm prikt lekker in de ogen, strooi door, strooi door.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 08:51
zo lang het geen zout is.... ;)
Vind ik leuk
Jozef +42371
vrijdag 2 februari 2018 om 08:29
Tja Korm, ik doe het met wat ik lees.

Was dat stukje over de verbeterde versie van Tagliafico ook uit zijn verband gerukt?

Soms is het gewoon eerlijk om te zeggen dat je een beetje gefaald hebt. Als PSV kampioen wordt dan is het vooral ondanks Brenet. Dat weten jullie en Brands best. Het geld was misschien een beetje op, maar hij heeft gewoon serieus gezocht naar een (huur) alternatief en is niet geslaagd in die missie. Daarover zijn supporters niet geheel onterecht verontwaardigd en in hetgeen ik hier lees sneert hij toch wel een ietsiepietsie naar de ontevreden aanhang...
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:13
ik heb het stukje van Tagliafico niet gezien dus kan daar niet over oordelen :)
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
vrijdag 2 februari 2018 om 08:38
Vandaar dat men tot twee keer toe in de laatste week van de transferperiode een deal zit mislukken met een linksback...

Lul niet recht wat krom is. Al lijkt krom veel korm natuurlijk.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:08
ik lul niet wat krom is Arie, ik heb toevallig dit interview gezien en daarin geeft brands aan dat hij het erg jammer vind dat hij geen LB heeft gehaald. Dat over de groepsproces is een ander stukje tekst die ze hier verkeerd geplakt hebben... dat ging over wat hij van winterse transfers vond. kortom van heel dit stukje klopt geen reet van :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:37
Ze dachten Haps te krijgen voor 5 miljoen...Dat was de eerste misser
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:45
5 miljoen voor een AZ speler is ook meer dan genoeg....
Feyenoord betaald er meer voor en Haps speelt niet eens...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:45]
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
vrijdag 2 februari 2018 om 10:02
Hij zegt ook dat ze zich niet zo druk hebben gemaakt om een linksback. DAt is nu net het punt. Het ene moment zegt ie dat t niet zo erg is. Het andere moment vindt ie het toch wel erg jammer.

Het is heel simpel. Hij heeft meer dan een half jaar de tijd om een back te halen. Wat doet ie? Met vage berichten laten horen dat een transfer niet doorgaat. In de zomer. En nu. En wanneer? Steeds in de laatste week. Dus te laat.

Of het is een giga amateur die zich meermaals aan dezelfde steen stoot op het einde van de transferperiode.
Of hij is een grote leugenaar die maar wat lult.

Kies jij maar.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 10:30
Hij laat inderdaad het achterste van zijn tong niet zien maar welke TD doet het wel?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:18
Ik zal het even vertalen: we hadden Lumor er dolgraag bij gehad maar we hebben getreuzeld en daarom is het niet gelukt om een back te halen zodat we Brenet niet meer op zouden hoeven stellen.
Vind ik leuk
Mediocre +273
vrijdag 2 februari 2018 om 08:18
Normaal gesproken wel een goeie vent, maar dit is wel heel opzichtig liegen wat ie doet. Er was een linksback gekocht. Alles was in kannen en kruiken. En dan nu zeggen dat je bewust niet koopt, omdat een nieuwe speler het groepsproces kan verstoren.... Als dat de reden is dat je (alweer) geen back hebt gehaald, waarom was alles dan al in kannen en kruiken.

Dit is gewoon op een hele slappe en doorzichtige manier smoesjes verzinnen voor een fail
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 08:23
gekocht? PSV had hem gehuurd met optie tot koop...
Vind ik leuk
Mediocre +273
vrijdag 2 februari 2018 om 08:27
Non argument. Als jouw reden om niemand te halen het groepsproces is, maakt het geen verschil of je huurt of koopt. In beide gevallen komt er iemand bij in de groep die invloed heeft op dat proces. Dus leuk dat je me wijst op een kleine vergissing, het doet alleen helemaal niks af aan de juistheid van mijn argument
Vind ik leuk
Arvin +6673
vrijdag 2 februari 2018 om 08:24
Ze wilden iemand huren om te overbruggen tot de zomer als de echte transfer zou komen.
Vind ik leuk
3Bier +12581
vrijdag 2 februari 2018 om 08:30
Het schijnt dat ze in de zomer ook geen nieuwe linksback gaan halen. Ze willen het groepsproces in de voorbereiding niet verstoren.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:21
Kan hem zomaar het kampioenschap kosten. Brenet bakt er dit seizoen niet veel van.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 08:23
dit seizoen?? ;)
Vind ik leuk
3Bier +12581
vrijdag 2 februari 2018 om 08:28
Brands heeft groot gelijk. Een nieuwe linksback verstoort het groepsproces. Een nieuwe spits erbij verstoort natuurlijk niet het groepsproces. Spitsen zijn vaak heel sociale gasten. Leuk voor in de groep. Linksbacks daarentegen...
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
vrijdag 2 februari 2018 om 08:36
Hahahha, wat een ongekende lul is die vent ook. Wat een problemen heeft die gast om gewoon eerlijk te zijn.
PSV wilde een linksback.
PSV wilde geen linksback.
PSV had 2 opties.
PSV loopt er eentje mis op laatste dag.
PSV loopt er weer eentje mis op de laatste dag.
PSV hoeft niet zo nodig een linksback.
PSV wilde dolgraag een linksback.

Alles wordt de lucht ingeslingerd.
Als je zo draait is dr maar 1 conclusie: geld op.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:10
je maakt je wel erg druk om de finaciele staat van PSV he?? geld was niet op, spelers die ze wilde halen die waren niet haalbaar...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:39
Niet haalbaar betekend niet genoeg willen betalen.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:44
tja je kan ook overal teveel voor betalen en dat wil je ook niet. je heb in je hoofd wat je wil uitgeven voor een speler en wil een club niet mee werken dan ga je verder zoeken... niks met geld te maken.. ;)
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
vrijdag 2 februari 2018 om 10:00
'Niet haalbaar'. En nu is het 'het was niet zo nodig, we hebben ons er niet erg veel mee bezig gehouden.'
Uhu :-)
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 10:23
*zucht*
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:03
ja zucht nog maar eens.
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 13:11
zucht
Vind ik leuk
benny-boys +1852
vrijdag 2 februari 2018 om 11:23
Alles draait bij jou om 1 conclusie: 7 PUNTEN minder.
Vind ik leuk
rinirat +3229
vrijdag 2 februari 2018 om 08:42
Wat een lul verhaal weer,de arrogantie straalt er van af.
Hij is zo goed dat hij een vliegticket heeft gekocht voor een speler die niet komt.
Alsof hij de wijsheid in pacht heeft,niet dus.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1021
vrijdag 2 februari 2018 om 08:46
Ja geen geld geen speler denk daar maar over na Brandts !
Vind ik leuk
pinkelman +4248
vrijdag 2 februari 2018 om 08:59
Dan is het wel te hopen voor het aantrekken van een 'top'speler, Brands wat spelertjes van de hand kan doen. Ik heb toch echt de indruk dat het financieel niet helemaal 'topclub'waardig meer is in Eindhoven om elke keer maar weer aan te geven om alles sluitend te krijgen er wel wat spelers verkocht moeten worden .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 09:14
Het gaat inderdaad zo slecht dat PSV Lozano en Romero heeft kunnen halen voor miljoenen....
Vind ik leuk
JOJO +1795
vrijdag 2 februari 2018 om 09:38
Brands, leg gewoon nu al contact met het management van Frank Fabra en probeer het al rond te krijgen voor de transferwindow en het WK.

Fabra is gewoon een super goede Colombiaanse back van 26. Heeft kracht, power, is snel en heeft een goede voorzet. Met hem erbij zou Luuk weer meer met het hoofd gaan scoren en met een 2e Colombiaanse back, plakt Arias er misschien nog een jaartje aan vast. Met Fabra heb je op links een zelfde type qua spel als Arias, al is Fabra nog wat krachtiger.

Snap niet dat ze hem in de winter al niet hebben aangetrokken. Zou een perfecte aanvulling zijn.
Vind ik leuk
base +2350
vrijdag 2 februari 2018 om 09:48
Pinokkio Brands,Nee had geen prioriteit was er met 2 bezig maar had geen prioriteit ;).
Vind ik leuk
Korm +39365
vrijdag 2 februari 2018 om 13:11
ligt niet aan Brands, zo is elke TD
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:57
Cocu dan graag paal opstellen.
Maak niet de fout als met de jong.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
omer +164
vrijdag 2 februari 2018 om 10:18
De tijd voor Brands zit er op, wat een gepruts. Willems heeft 2 jaar geleden al aangegeven dat hij weg wilde. En dan geïrriteerd afreageren op de gemiddelde journalist of supporter. Het is ook niet de eerste keer dat een transfer op het laatste moment niet doorgaat. Topsportklimaat, ja ja, kijk eens naar de huidige selectie, Zoet, Arias, Van Ginkel (huur!!), Lozano, that's it. Daar heeft Brands jarenlang aan mogen werken. PSV maakt geen enkele indruk dit jaar (Fc Utrecht uit uitgezonderd), staan wel 7 punten los, maar verliest de sympathie van voetbal minnend NL. En dat is niet de schuld van Cocu, hij haalt op dit moment het maximale uit dit armetierige zooitje. Brands moet eens een keer goed in de spiegel kijken. De gemiddelde supporter of journalist houdt deze spiegel graag een keer voor.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:23
Praatjes vullen geen gaatje Meneer Brands. De supporters blij maken met een dode mus ja. Er zou een back komen die vele malen beter is dan Tagliafico. Knap gedaan hoor, die back moet dan ook van goede huize komen om beter te zijn dan die Argentijn van Ajax
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
vrijdag 2 februari 2018 om 10:53
wel een spits halen voor 10 miljoen of zo. en nog steeds niets van gezien, zat niet eens bij de selectie volgens mij
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:54
Wat een hoop gebakken lucht, brands je faalt gewoon kei hard. Al 1.5 jaar bezig met een eredivisie waardige back.
Vind ik leuk
Foebele +53582
vrijdag 2 februari 2018 om 12:26
Slap verhaal vol smoesjes, je hebt gewoon te laat gehandeld. Wat een slap verhaal zeg, ze wilde niemand in de winter halen die het groepsproces zou verstoren.... pffff slappe zak ben je dan zeg.

Ook is de belofte al eerder gedaan en heb je gewoon gefaald als je 2 transferperiodes op rij geen speler weet te halen, ook het verhaal van spelers die in de winter niet haalbaar zouden zijn is gelul, want afgelopen zomer lukte het dus zogezegd ook al niet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 15:18
Je hoeft helemaal niemand te kopen je moet binnen eigen opgeleide jeugd zoeken een laatste man kan OOK linksback spelen of er naast staan geef ze de keuze of linksback of reserve dan lijkt mij de keuze niet moeilijk en als je binnen de eigen gelederen geen goed alternatief hebt dan doe je ook iets grandioos verkeerd had Jordy de Wijs linksback laten spelen in plaats van verhuren dan was hij nu al VEEL geld waard geweest helaas binnen Psv niet goed bezig op deze manier
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws