Henry adviseert vertrek bij United voor talent: Zeker nu Sánchez er ook is

Henry adviseert vertrek bij United voor talent: "Zeker nu Sánchez er ook is"

dinsdag 13 februari 2018 om 12:58

Thierry Henry vindt dat het voor Marcus Rashford wellicht verstandiger is om te vertrekken bij Manchester United. Door de komst van Alexis Sánchez is de kans op speeltijd voor het grote talent weer kleiner.

"Je kunt niet op de bank blijven zitten en wedstrijden blijven missen", zegt Henry bij Sky Sports. "Je mist leerervaringen en het momentum wordt onderbroken. Rashford kon niet voortborduren op vorig jaar omdat hij soms rechts moest spelen en soms links."

"Vertrekken is een groot woord. Ik snap dat hij bij Manchester United wil blijven omdat hij daar vandaan komt. Maar hij moet spelen en dat is alleen maar moeilijker geworden nu Sánchez is gekomen. Ik denk dat hij aan het einde van het seizoen een keuze moet maken en misschien moet gaan nadenken over een vertrek", aldus Henry. Voorlopig maakt Rashford wel regelmatig deel uit van de ploeg van manager José Mourinho, die met Alexis echter nu een extra mogelijkheid heeft in de aanval.

Poll

Moet Rashford vertrekken?

(459 stemmen)

Plaats een reactie

Ricklek +1486
dinsdag 13 februari 2018 om 13:07
kom lekker bij sparta spelen

:P
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:33
Voor een prikkie van dicky :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:10
Misschien is verhuren aan PSV een optie?
Vind ik leuk
elijah +661
dinsdag 13 februari 2018 om 17:54
Nederlandse eredivisie heeft een te laag niveau en bovendien de kans dat een Nederlandse club zich volgend jaar plaatst voor de Champions League is klein. Hij is beter af bij Arsenal of Tottenham.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:27
Wie wil er nu naar psv... straks staan ze weer voor niks op de airport te wachten...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
Nashua +6300
dinsdag 13 februari 2018 om 23:19
Wat moet PSV nou met een aanvaller ???
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:14
Rashford was toch het groter talent van United?
Volgens mij is daar nog bar weinig van over en kan hij maar beter maken dat hij wegkomt.
Vind ik leuk
RtdDub +3241
dinsdag 13 februari 2018 om 13:28
Je moet bij het uitroepen van "mega talent" altijd even naar het paspoort kijken.
Indien dit Engels is, moet je de boel even door 2 delen en dan kom je in de buurt van de waarheid.
Walcott was ooit ook een supertalent, net zoals Oxlade-Chamberlain, Barkley en zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Kosten klauwen met geld maar zijn eigenlijk vooral heel teleurstellend
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:34
Henry zegt dit he! Die heeft niks met Manchester. Bij united denken ze hier wel anders over hoor
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
Ik sta er anders objectief in en vind Rashford ook tegenvallen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:38
Ik sta er ook objectief in, en ik vind rashford goed.
Mourinho is geen coach die zijn spelers vrij laat om aan te vallen. Dat heeft rashford wel nodig
Vind ik leuk
El Unicum +2045
dinsdag 13 februari 2018 om 14:10
Rashford is snel, behendig, scoort makkelijk.. Waarin valt hij tegen?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:19
Productiviteit/rendement.
Vind ik leuk
El Unicum +2045
dinsdag 13 februari 2018 om 14:56
10 goals en 8 assists in iets van 20 volledige wedstrijden aan speelminuten voor een knaapje van 20 vind ik niet echt tegen vallen. En dan niet tegen tegenstanders van formaatje Eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:31
Subjectief bedoel u... u vindt hem slecht spelen maar u kunt het feitelijk niet onderbouwen.
Vind ik leuk
Sanders +2105
dinsdag 13 februari 2018 om 13:21
Ik snap helemaal niks van mourinho zijn opstelling. Als hij sanchez op rechts zet dan kan martial ook weer op links waar die 3 keer zo goed speelt. Kun je hem weer afwisselen met rashford zoals in het begin van het seizoen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14918
dinsdag 13 februari 2018 om 14:03
Rashford moet gewoon blijven. Speelt meer dan genoeg bijna alles zelfs.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
Ja je haalt mourinho binnen. Als louis hem niet had late. Debuteren had hij nog niet eens een kans gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:35
Maar ook bij van Gaal was het redelijk lucky zat Rashford debuteerde. Er waren nog een stuk of 2 jeugd spelers die nog boven hem stonden in de pikorde. Toen die , ik meende ook geblesseerd raakten kwam Rashford zowaar uit de hoge hoed.. achteraf bleek hij dus veruit de beste van dat gezelschap.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:47
Maar mourinho had dan liever een andere tactiek gekozen om geen jeugdspeler te gebruiken
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:00
Zeker met die mafkees als Mourinho die Rashford geen kans meer geeft.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:23
Laat Martial maar naar Arsenal komen, kan Rashford lekker daar spelen.
Vind ik leuk
El Unicum +2045
dinsdag 13 februari 2018 om 17:26
Martial is veels te goed voor Arsenal.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:17
Mourhino helpt eigenhandig heel United naar de klote

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:33
Verhuren. Die Sanchez gaat ook niet eeuwig mee en Rashford is gewoon een goede voetballer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Henry adviseert vertrek bij United voor talent: "Zeker nu Sánchez er ook is"